Partyflock

Forumonderwerp · 1007314

Waarschuw beheerder
Wat denk jij?

Hoe komt het toch dat psychiaters van nature zo vals en slecht zijn dat ze op zeer grote schaal leugens verkondigen, mensen chronisch ziek maken onder het mom van "beter maken", aan de meest verschrikkelijke lichamelijke en geestelijke folteringen onderwerpen en andere gruwelijkheden begaan?

Ik zie de psychiatrie als een ziekte van de samenleving. Een door gebrekige visie/onmacht gevoede reactie op maatschappelijke problemen uit het verleden die uiteindelijk een beloning vond die het tot hedendag in stand heeft gehouden.

Je kunt het vergelijken met de doping theorie in sport. Als je een berekening maakt dan zie je dat mensen die doping gebruiken altijd meer verdienen dan iemand die eerlijk speelt, ook als ze gepakt worden.

Een eerlijke winnaar verdient 1 miljoen dollar, en iemand die in dezelfde sport doping zou hebben gebruikt zou (inclusief inberekende kosten voor penalties) meer dan 8 miljoen dollar hebben verdiend.

Een eerlijke verliezer verdient 0.8 miljoen dollar in dezelfde sport terwijl een valsspeler in dat geval meer dan 4 miljoen zou hebben verdiend.

Wat nu als je deze theorie toepast op de psychiatrie? Zou je dan kunnen begrijpen wat men ertoe drijft om te blijven liegen en valse praktijken te bezigen op grote schaal als ze daarvoor veel en veel beter beloond worden?

Ik denk dat je daar eventueel ook een oplossing zal kunnen vinden voor het probleem.

Neem als voorbeeld nu het zeer succesvolle Soteria Experiment door professor psychiatrie Loren Mosher. Het Soteria onderzoek toonde aan dat het behandelen van jonge schizofrene mensen met buitensporige destructieve psychiatrische medicijnen een zeer grote fout is. De psychiatrische orde voelde zich beledigd. Prestige en geld wonnen. Waarheid en liefde verloren.

http://www.moshersoteria.com/

Stel nu dat je een concept ontwikkeld waarin innovatie zoals het Soteria project beter wordt beloond dan valsspelen? In dat geval zou het probleem zich vanzelf op moeten lossen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op dinsdag 29 april 2008 om 12:28:
Ben je zo kansloos dat je naar een tentoonstelling gaat die de scientolgy church sponsort?
Die gasten geloven dat wij van aliens afstammen

Ik ben daar met school heen geweest. Niet omdat ik de scientology church zo goed vind ofzo.
Vond het vooral erg shocking en die mensen zijn vrij kansloos inderdaad. Waarom ik er over begon is omdat die mensen precies dezelfde dingen zeiden als de Topic opener.
Volgens mij net zo gebrainwashed als die mensen die daar rondliepen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2008 om 11:35:
Hoe komt het dat psychiaters zo vals en slecht (evil) zijn?

ik denk dat ze issues hebben o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marleen op donderdag 1 mei 2008 om 10:43:
met school

Ik dacht dat je er ging soliciteren?

Het lijkt wel dat je het gruwelijk vond wat je zag maar dat je de scientology aanvalt om het niet te hoeven geloven.

De CCHR is opgericht door hoogleraar psychiatrie Szasz, in tegenstelling tot de meeste psychiaters een eerlijk en oprecht mens.
Waarschuw beheerder
eerst zit je al die psychiaters af te stempelen als slecht maar neeeeee tuurlijk er is nog 1 goede op deze planeet, en halleluja die hoort nog eens bij de sientology blabla ook nog, :/

alsjeblieft man, ben je gemuteerd door dat psychiaters je hebben ingespoten met verkeerd spul ofzo dat je daarom denkt dat alle psychiaters blijkbaar slecht zijn??

mensen zitten niet voor niks daar, er bestaat werk doordat er aanbod is, en k heb onderhand al wel genoeg gezien om te weten dat ze er niet voor niks zitten,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ellen~~ op donderdag 1 mei 2008 om 12:59:
eerst zit je al die psychiaters af te stempelen als slecht maar neeeeee tuurlijk er is nog 1 goede op deze planeet, en halleluja die hoort nog eens bij de sientology blabla ook nog,

alsjeblieft man, ben je gemuteerd door dat psychiaters je hebben ingespoten met verkeerd spul ofzo dat je daarom denkt dat alle psychiaters blijkbaar slecht zijn??

mensen zitten niet voor niks daar, er bestaat werk doordat er aanbod is, en k heb onderhand al wel genoeg gezien om te weten dat ze er niet voor niks zitten,

Mensen zitten niet voor niks daar..... Ik vind het echt zo jammer dat mensen dit denken want daardoor kunnen psychiaters gewoon hun gang blijven gaan :'(

Ze zitten daar vaak wel voor "niks", ze hebben immers niets misdaan. De psychiaters, alleen hun mening heeft ze daar doen belanden. Juist die psychiaters die iedereen voorliegen over ziektes, over bewijzen, over de werking van 'medicijnen' noem maar op.

Natuurlijk zijn er ook goede psychiaters, en veel daarvan hebben niets met de scientology te maken maar in de psychiatrie draait alles om geld en macht en is er vrijwel geen groeikans voor psychiaters met een eerlijk en oprecht hart. Dus ik vind het wel logisch dat Szasz ervoor heeft gekozen om Scientology geld te accepteren om tenminste iets te kunnen bereiken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Hoor je het? Psychiaters liegen en bedriegen. En alleen hun mening zorgt ervoor dat mensen gevangen zitten, niet hun misdaden....

Ik hoop dat je nu begrijpt hoe inhumaan dat eigenlijk is.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ik geloof eerder erin dat doordat we al zover in ontwikkeling zijn er ook best 'rotte appels' kunnen zijn, mensen die 'niet goed in hun hoofd zijn' zoals b.v. kinderverkrachters en dat er mensen zijn die gewoon zoveel hebben meegemaakt en hulp nodig hebben,
vind het wel een interessant standpunt wat je hebt maar ook ongelooflijk, hoe ben je er toe gekomen dan dat je dit denkt? in aanraking ermee geweest?
door mijn opleiding heb ik al wel dingen gezien waarvan ik wel geloof dat psych. er niet voor niks zijn.
Waarschuw beheerder
dat filmpje zal wel van die sientology zijn??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ellen~~ op donderdag 1 mei 2008 om 13:22:
ik geloof eerder erin dat doordat we al zover in ontwikkeling zijn er ook best 'rotte appels' kunnen zijn, mensen die 'niet goed in hun hoofd zijn' zoals b.v. kinderverkrachters en dat er mensen zijn die gewoon zoveel hebben meegemaakt en hulp nodig hebben,
vind het wel een interessant standpunt wat je hebt maar ook ongelooflijk, hoe ben je er toe gekomen dan dat je dit denkt? in aanraking ermee geweest?
door mijn opleiding heb ik al wel dingen gezien waarvan ik wel geloof dat psych. er niet voor niks zijn.

De problemen zijn echt, psychiatrische hulp (pillen etc.) is vals..

In de psychiatrie is het dus omgekeerd. Niet een paar rotte appels, maar ze liegen mensen masaal voor over de werking en veiligheid van medicijnen, over de oorzaak van problemen (stofjes in de hersenen etc., leugens)

Er zijn dus maar een paar gezonde appels die wel eerlijk zijn, en die worden vaak buitengesloten en hebben geen geld voor onderzoek etc.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 mei 2008 om 13:29:
psychiatrische hulp (pillen etc.) is vals..

daarom zit er een ontzettend lange opleiding aan vast? en daarin vertellen ze alleen hoe mensen te manipuleren??
vind het raar dat je op dat standpunt gekomen bent en dus nog steeds:
Uitspraak van Ellen~~ op donderdag 1 mei 2008 om 13:22:
hoe ben je er toe gekomen dan dat je dit denkt? in aanraking ermee geweest?

btw dat filmpje ga ik niet eens kijken :/ zal wel sientology zijn en met die shit hoef je bij mij niet aan te komen,
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje, what crawled up your ass? Slechte ervaringen ofzo?

Psychiaters zijn er om mensen te helpen, 9 van de 10 keer mag je zelf kiezen of je d'r heen gaat of niet. Dus als jij ze vals vind, kijk dan lekkere de andere kant op en een beetje respect voor die mensen ja. Ik ken genoeg maatschappelijk werkers, psychologen en psychiaters, en die zijn niet vals, in any way.

Ik weet niet voor racist jij bent, maar zo'n topic als dit, is echt kansloos.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Met iemand die Scientology verdedigt valt gewoon niet te discussiëren (en dat blijkt maar weer). Fijn dat de indoctrinatie zo goed werkt. (Y)

Wat een hoop onzinnige dingen komen hier langs zeg, vooral over dat "ziek zijn".
Bij iemand met geestelijke problemen is de balans tussen die geest en het lichaam weg.
Hoe vaak hoor je niet van depressieve mensen die last hebben van de meest vage klachten die ze eerder niet hadden?

Lijkt me beter om de balans weer in orde te krijgen door de oorzaak aan te pakken in plaats van potjes en pilletjes om de symptomen te onderdrukken.

Trouwens, de stelling bevat wel een kern van waarheid: met gezellig elke week een uurtje babbelen los je niet alle geestelijke problemen op, daarvoor moeten emoties opgeroepen worden (dieper graven...) en dat kan niet altijd op een vriendelijke manier.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op donderdag 1 mei 2008 om 13:40:
en dat kan niet altijd op een vriendelijke manier.

daar heb je dan eventuele medicijnen voor, ik ben ook er niet voor om maar meteen te drogeren of fixeren,
maar het verhaal dat psych er voor niks zijn en zo gaat er bij mij niet in, mensen kunnen zo veranderen dat er gewoon niks meer overblijft van wie ze ooit waren,
denk aan alzheimer laatste 2 stadia,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ellen~~ op donderdag 1 mei 2008 om 13:33:
daarom zit er een ontzettend lange opleiding aan vast? en daarin vertellen ze alleen hoe mensen te manipuleren??
vind het raar dat je op dat standpunt gekomen bent en dus nog steeds:

JA, een opleiding die wetenschappelijk DUBIEUS is.

Ik begrijp dus niet waarom mensen die valse psychiaters blijven beschermen. ZE LIEGEN EN BEDRIEGEN.

Ben je er blij mee? OK! Zo niet: doe er wat aan ze beschadigen niet alleen jou met hun leugens.

Die pillen die verkorten je leven, die kunnen voor ernstige ziekten zorgen, kunnen tot de dood leiden en maken je problemen chronisch, ook al onderdrukken ze symptomen. Er zijn ook behandelingen waarmee je beter kan worden.

Het begint bij jezelf: geloven dat je ok bent. Je bent niet ziek, psychiaters zijn vals. Zoek iemand die je kan helpen, een psycholoog of (eerlijke) psychiater die psychotherapie gebruikt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kiets op donderdag 1 mei 2008 om 13:33:
Psychiaters zijn er om mensen te helpen, 9 van de 10 keer mag je zelf kiezen of je d'r heen gaat of niet. Dus als jij ze vals vind, kijk dan lekkere de andere kant op en een beetje respect voor die mensen ja. Ik ken genoeg maatschappelijk werkers, psychologen en psychiaters, en die zijn niet vals, in any way.

Dat denk je maar, ze liegen en bedriegen iedereen voor. Ze hebben een ideaal en denken dat het goed is wat ze doen...

Overigens, ik heb geen kwaad woord over voor psychologen en maatschappelijk werkers.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oh god k zie t al:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 mei 2008 om 13:48:
Het begint bij jezelf: geloven dat je ok bent

dus euhm als je je been gebroken hebt sjauw je gewoon vedan? als je verkouden bent dan verder onder het mom 'ik ben niet verkouden'.
je hebt idd geesteziekte maar lichamelijke ziekte dan? gewoon doorgaan? ik heb geen kanker? ik heb geen (erfelijke) ziekte? ik heb geen alzheimer? ik heb geen malaria of whatever?

en nog steeds geen antwoord op:

Uitspraak van Ellen~~ op donderdag 1 mei 2008 om 13:33:
hoe ben je er toe gekomen dan dat je dit denkt? in aanraking ermee geweest?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ellen~~ op donderdag 1 mei 2008 om 13:46:
daar heb je dan eventuele medicijnen voor, ik ben ook er niet voor om maar meteen te drogeren of fixeren,
maar het verhaal dat psych er voor niks zijn en zo gaat er bij mij niet in, mensen kunnen zo veranderen dat er gewoon niks meer overblijft van wie ze ooit waren,
denk aan alzheimer laatste 2 stadia,

Volgens de wetenschap zijn psychiatrische pillen niet nodig, of zelfs zeer schadelijk.

Psychologische hulp is natuurlijk heel erg nodig en als ze daar nu eens hun energie in zouden investeren zouden er echt goede therapieën ontwikkeld kunnen worden. Pillen leveren wel veel geld en controle op, maar ze maken de mensheid ziek. Ze zijn voor de gebruiker ook enorm gevaarlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 mei 2008 om 13:57:
Volgens de wetenschap zijn psychiatrische pillen niet nodig, of zelfs zeer schadelijk.

waarom is dat niet gestopt dan? als ze echt zo schadelijk zijn??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ellen~~ op donderdag 1 mei 2008 om 13:56:
dus euhm als je je been gebroken hebt sjauw je gewoon vedan? als je verkouden bent dan verder onder het mom 'ik ben niet verkouden'.
je hebt idd geesteziekte maar lichamelijke ziekte dan? gewoon doorgaan? ik heb geen kanker? ik heb geen (erfelijke) ziekte? ik heb geen alzheimer? ik heb geen malaria of whatever?

en nog steeds geen antwoord op:

:dood: ik vind het gewoon dom wat je nu doet. Psychische problemen vergelijken met kanker of een gebroken been.

Het verschil? Er bestaan medische tests om te bewijzen dat jij een gebroken been hebt of ziek bent. Anders gaan ze je been echt niet zomaar spalken en anders gaat een arts jou echt geen chemokuur geven!

In de psychiatrie: een psychiater kijkt eens naar je, om te zien welke negatieve eigenschappen hij in jou kan vinden en stelt vervolgens dat jij een hersenziekte hebt (stofjes in de hersenen etc.) en pillen moet :vaag:

Dat klopt toch niet? Zie je dan niet hoe vals dat eigenlijk is?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ellen~~ op donderdag 1 mei 2008 om 13:58:
waarom is dat niet gestopt dan? als ze echt zo schadelijk zijn??

JA, ..... idd. WAAROM?

Geld en macht (sociale controle) kan een motief zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ellen~~ op donderdag 1 mei 2008 om 13:46:
daar heb je dan eventuele medicijnen voor

Dat bedoel ik niet, ik doel erop dat het soms bij een behandeling noodzakelijk is dat de psych de patiënt "uit de tent lokt" om zo tot de kern van het probleem door te kunnen dringen.
Waarschuw beheerder
agjaaa, ik snap je standpunt maar hoe wil je anders geestelijke ziekte diagnostiseren?? mensen er gewoon maar mee rond laten lopen? wat vind jij dan wel een goede methode aangezien je tegen deze methode bent? ja meer geld erin investeren maar en dan?

heb trouwens nog steeds geen antwoord op het hoe je hiertoe gekomen bent?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op donderdag 1 mei 2008 om 14:16:
Dat bedoel ik niet, ik doel erop dat het soms bij een behandeling noodzakelijk is dat de psych de patiënt "uit de tent lokt" om zo tot de kern van het probleem door te kunnen dringen.

De kern van het probleem: het meest negatieve van iemand. Iemand provoceren, agressief maken, emoties ontlokken... En vervolgens bestraffen met "behandeling" In een woord: WALGELIJK.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgens hem bestaan er wel medische tests maar ik lees niets over psychologische onderzoeken (natuurlijk zijn die er ook en reken maar dat die zo gemaakt zijn om een beeld te krijgen (controlevragen ed.).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ellen~~ op donderdag 1 mei 2008 om 14:25:
agjaaa, ik snap je standpunt maar hoe wil je anders geestelijke ziekte diagnostiseren?? mensen er gewoon maar mee rond laten lopen? wat vind jij dan wel een goede methode aangezien je tegen deze methode bent? ja meer geld erin investeren maar en dan?

heb trouwens nog steeds geen antwoord op het hoe je hiertoe gekomen bent

Topics van love010 (en anderen) op dit forum.

En niemand heeft hier volgens mij gezegd: gewoon mee rond blijven lopen.

Als je het interesseerd, lees dan maar eens over het Soteria project die TO aanhaalt in de openingspost. Daarin wordt al veel duidelijk. Die behandeling voor schizofrene mensen kan ze echt helemaal beter maken. Pillen houden ze ziek.

Het is eigenlijk een grote schande, de psychiatrie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
opzich intereseert het me wel maar ik geloof er niet zo in, maar die sientology vind ik helemaal belachelijk en daarover zal mijn mening helemaal nooit veranderen.
ik ga bbq-en maar zal het vanavond of morgen dat soteria project eens nalezen. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ellen~~ op donderdag 1 mei 2008 om 14:39:
opzich intereseert het me wel maar ik geloof er niet zo in, maar die sientology vind ik helemaal belachelijk en daarover zal mijn mening helemaal nooit veranderen.
ik ga bbq-en maar zal het vanavond of morgen dat soteria project eens nalezen.

(y), soteria schijnt een van de beste "menselijke" behandelingen te zijn die echt goed werkt. De uitvinder was directeur van de afdeling schizofrenie onderzoek van het NIMH in Amerika, dus echt een van de hoogste funkties in psychiatrie. Hij heeft zijn baan moeten opzeggen om het project tot een succes te kunnen brengen en werd door de gevestigde psychiatrische orde continu tegengewerkt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 mei 2008 om 12:22:
Ik dacht dat je er ging soliciteren?

Nee, dat was een advies voor de topic openener.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zie de psychiatrie als een ziekte van de samenleving. Een door gebrekige visie/onmacht gevoede reactie op maatschappelijke problemen uit het verleden die uiteindelijk een beloning vond die het tot hedendag in stand heeft gehouden.

Beetje onduidelijk geformuleerd, maar begrijp wat je bedoel, en dat is vindt ik dat:

Menig psychiater er zelf ééntje nodig heeft....

Stelletje achterbakse zielenknijpers.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De enige van wie ik psychische hulp, raad en adviezen zou accepteren en vertrouwen is van een eventueel vriendinnetje....

Iemand die echt van je houdt en om je geeft, wil namelijk dat jijzelf de beste en prettigste bent voor haar,en omgekeerd uiteraard.
waardoor je samen het meest ver komt.

Daarom zou ik van niemand anders psychische "hulp" of "geestelijk bijstand" vertrouwen en accepteren

Toch geen foute gedachte?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 2 mei 2008 om 16:57:
Toch geen foute gedachte?laatste aanpassing 2 mei 2008 17:00

nee je eigen mening (y)

Psychische hulp voldoet meestal aan het gewoon praten met iemand, maar sommigen zijn zo gek als een deur en helpt praten niet meer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 2 mei 2008 om 16:57:
De enige van wie ik psychische hulp, raad en adviezen zou accepteren en vertrouwen is van een eventueel vriendinnetje....

Ehm, jij hebt toch alleen vriendinnetjes onder de 16? :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2008 om 17:19:
nee je eigen mening

Psychische hulp voldoet meestal aan het gewoon praten met iemand, maar sommigen zijn zo gek als een deur en helpt praten niet meer.

Onzin, maar niet elke psycholoog kan iedereen helpen. Ik denk dat je je daar wel bewust van moet zijn.

Vanuit de basis is iedereen goed. Maar je kunt zelf niet altijd bij iedereen het goede/de kwaliteiten zien. En juist als je dat wel kunt, kan je iemand op het "goede pad" helpen.

Als je dat niet kan, zoals de meeste psychiaters dat niet kunnen door hun gebrekige/oogkleppen visie, dan kan je niets anders dan pillen geven.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heej, nieuw profieltje?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2008 om 18:38:
heej, nieuw profieltje?

Is nog niet zo oud idd ;)

Waarschuw beheerder
Zit je ook weleens op viva.nl?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2008 om 19:04:
Zit je ook weleens op viva.nl?

:no:

Hoe kom je daar bij (ik ben M/hetero)?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2008 om 19:12:
Hoe kom je daar bij (ik ben M/hetero)?

Oo, is dat alleen voor V/homo dan?

Waarschuw beheerder
Cosmopolitan, Viva, esta, Flair, Libelle, Margriet, VrouwOnline, FHM....

Welke hoort niet in het rijtje thuis? En waarom niet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2008 om 19:39:
Welke hoort niet in het rijtje thuis? En waarom niet?

Jeetje deze is wel lastig.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 mei 2008 om 13:51:
Dat denk je maar, ze liegen en bedriegen iedereen voor. Ze hebben een ideaal en denken dat het goed is wat ze doen...

Overigens, ik heb geen kwaad woord over voor psychologen en maatschappelijk werkers.

Ik vraag me af wat jou is misdaan in het verleden. Kom op zeg. Was je ex 'n psychiater ofzo? Ik vind 't nergens op slaan dat je mensen met 'n lange opleiding, die hun tijd, die in de jaren oploopt, erin steken om mensen te helpen, zo aanvalt. Jeez, in elk beroep heb je slechte mensen. Maakt dat 't hele beroep slecht? Tuurlijk, soms word er te snel 'n medicijn voor geschreven, maar dat maakt alles niet slecht. Wat verwacht je nou? Dat ze de wereld willen drogeren voor iets? Dat ze vrijwillig mensen naar de klote helpen? Dat gaat er bij mij niet in hoor.

Ik weet niet van welke feiten jij spreekt, en of 't wel feiten zijn, betwijfel ik.

Psychiaters blijven in ding in de maatschappij waar je voor kan kiezen. Soms hebben mensen 't nodig, soms zijn mensen beter af zonder. Maar wie ben jij om te beslissen dat psychiaters slechte mensen zijn?

En even als voorbeeld, jij vind dat 'n zieke pedofiel, die met zwaar psychische problemen zit, en alleen maar geholpen kan worden door medicijnen, die niet moet krijgen? Ben jij ervoor dat die mensen 'n gevaar worden voor anderen en voor zichzelf? Dat vind ik vrij ziek. Maar sommige mensen hebben wél pillen nodig. En omdat sommige mensen die onterecht toegediend etc. krijgen, betekent maar dat niemand die medicatie moet krijgen?

En heb je wel eens bij 'n psychiater gelopen? Zij vertéllen hun mening, zij geven hun mening over de situatie waarin degene verkeerd. Zij geven hun visie. En zij hebben 't ook wel eens fout. Zijn ze daarom verrot?

Dokters maken fouten. Advocaten ook. Jij ook. Zijn ze daarom evil? Kom op zeg.

En volgens mij word 't wel eens tijd dat je antwoord geeft op de vraag van Ellen. Hoe ben je hierop gekomen? Je draait er telkens omheen of negeert het. Of heb je 't de lucht gegrepen? Of misschien wil je alleen aandacht. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kiets op zaterdag 3 mei 2008 om 03:42:
dat gaat er bij mij niet in hoor

Idd. je weet duidelijk niet waar je over praat, maar wil het niet geloven...

Het is jammer dat veel mensen ook zo denken als jij, en dat psychiaters dus ongestoord hun gang kunnen blijven gaan want die onmenselijke praktijken waar je wel eens van hoort, dat kan gewoon niet waar zijn. Dat zal dan wel een exces zijn... %)

Helaas is het tegendeel waar en kijk maar eens in de andere topics van love010. Als je al overtuigd bent van je gelijk en geen intresse hebt om je te verdiepen in de materie, dan zij het zo. Wel jammer voor al die mensen (en ook jij) die de dupe zijn van de valse psychiatrische praktijken.

TO haalde het Soteria Project aan, wellicht kun je dat eens lezen (is van een van de hoogste mensen in psychiatrie, die alles moest opgeven om eerlijk en goedaardig te kunnen zijn)

http://www.moshersoteria.com/

Het begint met de vraag:

"zijn psychiaters oplichters?"

En bedenk dan dat een van de hoogste mensen in psychiatrie die vraag aanhaalt. En kijk eens waarvoor hij vecht en waarom hij dat zegt :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kiets op zaterdag 3 mei 2008 om 03:42:
sommige mensen hebben wel pillen nodig

:no: dat is een leugen, de wetenschap laat ons een andere realiteit zien.

Wie ben jij om de wetenschap (niet verwarren met het psychiatrische ideaal) tegen te spreken?

Pillen zijn over het algemeen altijd fout, tenzij iemand het zelf graag wil en op de hoogte is van de vele risico's en gevaren van de pillen die nu door psychiaters verzwegen worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat hebben jullie allemaal voor nare dingen meegemaakt met psychiaters dat er zo over gepraat word?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloemsel op zaterdag 3 mei 2008 om 10:07:
Wat hebben jullie allemaal voor nare dingen meegemaakt met psychiaters dat er zo over gepraat word?

Hoe komt het dat jij zo naïf bent? ;)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2008 om 10:19:
Hoe komt het dat jij zo naïf bent?

o gij gelovige, je doet precies waar je broerders van alle geloven der aarde goed in zin, iets roepen, af en toe je capslock aan zodat het lijkt alsof het belangrijk is wat je roept en vervolgens alle vragen die je op je afgevuurd krijgt beantwoorden met een wedervraag in de trend van waarom ben jij zo dom dat je mij niet gelooft terwijl ik precies weet hoe het zit...

met andere woorden, je zet jezelf een beetje voor lul.. met argumenten kom je niet echt, je komt alleen met filmpjes(van steeds dezelfde persoon/bron) en argumenten van anderen, zelf nadenken over dit onderwerp is er voor jou niet bij, maar goed het is natuurlijk makkelijker om maar na te roepen wat iemand anders roept.

ik zou zeggen, ga gerust door, het is heerlijk om wakker te worden en zo te kunnne genieten van iemand die zijn eigen domheid ten toon stelt... chapeau !

verder wens ik je ongezien de tyfus met je schijtgeloof... :z
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[love010] Wat denk jij?

Omdat ze maar 1 kant van het verhaal geloven en de andere kant niet inzien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meiosis op zaterdag 3 mei 2008 om 11:01:
verder wens ik je ongezien de tyfus met je schijtgeloof

Uitspraak van Meiosis op zaterdag 3 mei 2008 om 11:01:
het is natuurlijk makkelijker om maar na te roepen wat iemand anders roept.

je leest te veel geenstijl na-apert. :lol:
Waarschuw beheerder
ik wist dat die opmerking zou komen :D