Zou ik ff bukken?
bout
Zou ik ff bukken?
stoot
Zou ik ff bukken?
hol
hyperventilatie/paniekaanvallen
Lekker
trekkers
sterren
Bloedwarm krijgen en uitbarsting van koud zweet
Heb ik ook
maar je krijgt er wel heerlijke oxzasepammetjes voor
Narigheid
Maar jij bent Terror Linda, das logisch dan.
Nou zeg, echt iets om blij mee te zijn
Vet
Die ga ik dan ook eens ff regeleng
Waarom hebben die terror figuren toch allemaal ADHD?
En derzelf dan nog kelledel noemen he
waarbij mijn hart vreselijk op hol sloeg en een hele nare adrenaline stoot door mijn lijf
Ja ik moet waarschijnlijk lenzen ja , maar zit nog even te twijfelen want vind het zelf wel meevallen. Hoezo dan... ?
zo nou idd, ik baal echt dat ik er geen last van heb
KelldeQlubkut wat een vreselijke naam
Alle helga's verzamelen
Kelly als je zo heet daar moet je blij mee zijn
Heb je wat met je ogen ofzo?
KelldeQlubkut wat een vreselijke naam
Neem die ook mee dan
Waarheen ?
Ik denk dyslectisch
mag ik ook mee ?
Tuurlijk. Neem je angerfist cd mee
negeren gaat moeilijk he als je het benauwd krijgt en je hartslag schiet omhoog
Een fysiotherapeut kan je helpen met juist te leren ademhalen en oefeningen geven om de 'aanvallen' op te vangen
neem zelf 100 mg theanine een natuurlijke rustgever
heb het nu gelukkig wel beter in de hand
hyperventilatie , iemand ooit last van ?
Vaak zat last van, heb het een keer zo erg gehad dat ik geen adem meer kon halen, raakte ik daar overstuur van wat ook nie al te best was.
en sterretjes zie ik elke dag wel voor me ogen, heb heel lage bloeddruk namelijk, dus als ik buk of iets zie ik al sterretjes..
niet goed Lisaiets meer rode wijn drinken
is goed voor dun bloed...
wow , is wel heel extreem , pak je er geen pilletjes voor ofzo?
heb het zelf ook en nogal best wel heftig lijkt wel of je leven erdoor verandert kan niet echt meer genieten van alles en ben onderbewust zoals ze het noemen de hele tijd eraan aant denken zo kut is dat....maarja we weten allemaal zo goed door op je ademhaling te letten maar doe het maar es als je zon aanval krijgt nou gaat nie zo makkelijk maar ach alles went maar zeker van de oxezepam afblijven wordt je alleen maar nog erger psychisch van neem zelf 100 mg theanine een natuurlijke rustgever wat je bij de tuinen krijgt werkt goed moet ik zeggen....maar niet voor de heftige aanvallen
ik heb het ook weleens gehad
vooral na het weekend
maar het is echt iets geestelijks
nu ik weet wat het is heb ik er geen last meer van gelukkig
nu ik weet wat het is heb ik er geen last meer van gelukkig
Weet sinds vrijdag dat ik last heb van hyperventilatie/paniekaanvallen.
ik kreeg steeds wegtrekkers (de sterren ja... ) waarbij mijn hart vreselijk op hol sloeg en een hele nare adrenaline stoot door mijn lijf
maar je krijgt er wel heerlijke oxzasepammetjes voor
want het is voor een groot deel ook psychis
Maargoed, loop nu al een tijd bij de psycholoog en krijg eindelijk zicht in de situatie en automatisch hyperventileer ik niet meer zoveel...
het is toch helemaal psychisch?
In principe wel, vaak komt het voort uit stress. Waar ik op doel is dat je na zo'n eerste aanval meestal zo geschrokken bent en bang bent om het weer te krijgen en zo meer op je lichaam gaat letten, met als je gevolg dat je bij ieder raar gevoel in "paniek" raakt waardoor je hart sneller gaat kloppen, je op je ademhaling gaat letten enz..die vicieuze cirkel. Hyperventilatie, paniekaanval, angststoornis allemaal aan elkaar gerelateerd.
In principe wel, vaak komt het voort uit stress. Waar ik op doel is dat je na zo'n eerste aanval meestal zo geschrokken bent en bang bent om het weer te krijgen en zo meer op je lichaam gaat letten, met als je gevolg dat je bij ieder raar gevoel in "paniek" raakt waardoor je hart sneller gaat kloppen, je op je ademhaling gaat letten enz..die vicieuze cirkel. Hyperventilatie, paniekaanval, angststoornis allemaal aan elkaar gerelateerd.
het is toch helemaal psychisch?
Op het moment dat je het 'negeert' of jezelf afleid zet het meestal niet zo heftig door. In een boterhamzakje rustig een paar keer in en uit ademen helpt mij vaak ook wel. Een fysiotherapeut kan je helpen met juist te leren ademhalen en oefeningen geven om de 'aanvallen' op te vangen laatste aanpassing 7 april 2008 21:42
iemand ooit last van ?
ademhalingstherapie en kan nie echt zegge dat dat helpt