Partyflock

Forumonderwerp · 1004688
Waarschuw beheerder
De titel zegt het al....

Welke ervaring heeft jouw leven overhoop gehaald of drastisch veranderd? :o

Waardoor ben jij opeens anders naar het leven gaan kijken? :/

En welke ervaring heeft jouw leven rijker gemaakt? :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
toen ik geboren werd...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ragdoll op zaterdag 5 april 2008 om 06:33:
Waardoor ben jij opeens anders naar het leven gaan kijken?

op 1-1-01
Waarschuw beheerder
Vandaag, toen ik een jaar ouder werd.. :/
Waarschuw beheerder
toen ik dese topic aanklikte is mijn leven drastisch veranderd

:vaag:
Waarschuw beheerder
Welke ervaring heeft jouw leven overhoop gehaald of drastisch veranderd

Een verkeersongeluk waar ik behoorlijk verkreukeld uitkwam, maar achteraf besefte ik dat ik dood had kunnen zijn :(

Mijn emigratie naar Australie was ook behoorlijk heftig...

En de aanschaf van ons poesje, een Ragdoll :lief: is net alsof we een kind hebben gekregen :D

Waarschuw beheerder
toen ik ging fieperen op partyflockl....b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op zaterdag 5 april 2008 om 07:48:
En de aanschaf van ons poesje, een Ragdoll

ik heb ook 2 Ragdolls :lief: mijn kindjes (l) .....de liefste katten die er zijn :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heb je ff :/
Waarschuw beheerder
donateur
De eerste x dat ik totaal anders tegen het leven aan ging kijken, was toen mijn kindje geboren werd. De tweede x was toen mijn vader mij aanviel thuis:/...

Heftige dingen, maar wel dingen waardoor je leert relativeren...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 april 2008 om 09:21:
heb je ff

jahoor.... :)
Waarschuw beheerder
Mijn leven is gelukkig nog niet drastisch veranderd.
Me leven veranderd beetje bij beetje en het wordt steeds beter :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Het is nooit in 1 klap heel hard veranderd denk ik. Heb wel aardig veel dingen die me gevormd hebben, maar niet 1 huge ding waardoor ik van de ene op de andere dag anders was.
Paar dingen:
De dag dat ik hoorde dat ik de kans groot was dat ik ooit in een rolstoel verder zou moeten. Heb toen geleerd dat dingen niet zo erg zijn als ze lijken, heb me er namelijk vrij snel bij neergelegd. Godzijdank ziet 't er nu naar uit dat die dag nooit zal komen.
Een periode van mijn leven dat ik 'ziek' was waardoor ik nu mezelf veel meer waardeer (al heeft dat veel tijd gekost).
Het ontmoeten van mijn huidige vriend, ben stukje bij beetje veranderd van een afgesloten, keiharde bitch in zoals je ongeveer hoort te zijn op deze leeftijd.
Het moment dat ik verhuisde van een 'boeren'dorp in Gelderland naar Amsterdam.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AngelDoll op zaterdag 5 april 2008 om 09:26:
De tweede x was toen mijn vader mij aanviel thuis:/...

Wat en hoezo deed ie (dat) dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Welke ervaring heeft jouw leven overhoop gehaald of drastisch veranderd? tsjaaaa :(

Waardoor ben jij opeens anders naar het leven gaan kijken? dat je er8er kom dat mensen nie zijn aosl ze zich voordoen....beloven veel maar maken weinig waar

En welke ervaring heeft jouw leven rijker gemaakt?de geboorte vn mijn dochtertje Angel.....(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 april 2008 om 14:27:
Wat en hoezo deed ie (dat) dan

Omdat ik zijn computer niet wilde installeren heeft hij geprobeerd me te wurgen%). Die man is :rot:

Waarschuw beheerder
overlijden van mijn paps, het ontmoeten van mijn biologische vader afgelopen jaar, ziekte waardoor ik moest stoppen met mijn studie, vriendje op uitzending.. van dat soort dingen
Waarschuw beheerder
een jaar geleden is het drastisch veranderd voor me

en denk dat binnenkort mijn leven weer drastisch gaat veranderen alleen nog afwachten of het op een positieve manier gebeurd 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Toen mn speen werd weggegooid. :|

Waarschuw beheerder
Dat is zeker weleens gebeurd en heeft heel veel dingen beter gemaakt :)
Waarschuw beheerder
donateur
September 2007 werd mijn hele leven overhoop gegooid Werk huis relatie :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Welke ervaring heeft jouw leven overhoop gehaald of drastisch veranderd?

Op mn 14e, en wat het was hou ik voor mezelf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op zaterdag 5 april 2008 om 18:17:
Op mn 15e, en wat het was hou ik voor mezelf.

Hoop narigheid gehad
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AngelDoll op zaterdag 5 april 2008 om 15:28:
Omdat ik zijn computer niet wilde installeren heeft hij geprobeerd me te wurgen%). Die man is

Zo, das wel raar ja. %) Altijd al zo'n figuur geweest of compleet onverwachts?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TLN op zaterdag 5 april 2008 om 10:30:
Een periode van mijn leven dat ik 'ziek' was waardoor ik nu mezelf veel meer waardeer (al heeft dat veel tijd gekost).

mijn huidige vriend, ben stukje bij beetje veranderd van een afgesloten, keiharde bitch in zoals je ongeveer hoort te zijn op deze leeftijd.

Dit (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 april 2008 om 18:37:
Altijd al zo'n figuur geweest of compleet onverwachts?

Nee hoor, hij was altijd al zo, daarom ben ik ook op jonge leeftijd het huis uitgegaan. Maar loyaliteit jegens je ouders is een raar ding%). Ondanks dat je weet dat het altijd kan gebeuren, wil je hem het voordeel van de twijfel gegeven:frusty:. Het is ook wel een periode goed gegaan hoor:jaja:. Maar diep van binnen weet je... Vandaag of morgen knapt hij weer:s. En toch...

Hij is idd geknapt en toen bedacht ik: als een vriend dit bij me zou doen zou ik m zonder pardon de deur uitzetten, maar omdat dit mijn vader is, doe ik dat niet%)? Dus ik heb aangifte gedaan wegens mishandeling en een geslachtsnaamwijziging aangevraagd. Ben er helemaal klaar mee:). En dat maakt me sterk:).
Waarschuw beheerder
donateur
De gedragingen die mijn vader vertoont zijn trouwens het gevolg van 32 jaar harddrugs én dagelijks softdrugs... Ik ben er tegenwoordig dus ook van overtuigd dat drugs een impact heeft op iemands persoonlijkheid... Ik heb dat zelf altijd onderschat...

Waarschuw beheerder

Scheiding van men ouders en de breakup met men laatste vriend
Waarschuw beheerder
Toen me kanarie dood ging op me 9de verjaardag :(
Waarschuw beheerder
De dag dat ik hoorde dat ik de kans groot was dat ik ooit in een rolstoel verder zou moeten. Heb toen geleerd dat dingen niet zo erg zijn als ze lijken, heb me er namelijk vrij snel bij neergelegd. Godzijdank ziet 't er nu naar uit dat die dag nooit zal komen.

heavy hoor....toppie dat je jezelf er zo goed doorheen slaat! (y)

Waarschuw beheerder
donateur

Dat was toch wel mijn eerste biertje.
Waarschuw beheerder

En welke ervaring heeft jouw leven rijker gemaakt

Toen mijn vriend dood ging..

Wat mijn leven rijker heeft gemaakt, was het ontmoeten van diezelfde vriend.Ik heb bijna 2 jaar van echte liefde mogen genieten met hem en dat is iets wat ik voor altijd met me mee zal dragen....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 6 april 2008 om 12:46:
Toen mijn vriend dood ging..

jeetje wat heftig....moet er niet aan denken :no:

Waarschuw beheerder
de scheiding van mn ouders.. Op een hele vervelende manier..
Waarschuw beheerder
donateur
Het verliezen van een vriend heeft een aantal dingen ingang gezet , waarvan elk ding maar een kleine invloed had .
Al deze dingen samen hebben mijn leven behoorlijk overhoop gehaald , Dat is iets ,waar ik vandaag de dag nog mee bezig ben ....

Waarschuw beheerder
Toen mijn moeder op 03-02-2008 overleed :(
Waarschuw beheerder
Mijn leven is meerdere malen drastisch overhoop gehaald..
Waarschuw beheerder
Toen mijn vader ziek werd en stierf (15 april 2005)
Ik heb die week nadat hij dood was in een 'roes' geleefd,daarna heb ik de touwtjes terug in handen genomen,ik heb geleerd je niet druk meer te maken om die kleine dingen (vb een afwasje dat een dagje langer blijft staan) geniet van je leven,leef van dag tot dag en doe gewoon waar je zin in hebt,wil je een dagje er tussen uit,doe dat,wil je een keer bengi jumpen,doe het dan,wil je op een kameel zitten en daar de sahara,doe het gewoon,het leven is veel te kort!

Een ding heb ik ook onthouden:ga altijd weg met een groet of een zoen,het klinkt hard maar het kan wel eens het laatste zijn

doej doej

Waarschuw beheerder
sinds 2maanden geleden :\

Waarschuw beheerder
donateur
6 weken geleden.

Sommige dingen zijn niet zo belangrijk meer als ik dacht dat ze waren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 17:36:
6 weken geleden.

Vertel :)

Waarschuw beheerder
Toen ik 8 was geworden leer ik de wereld van volwassenen kennen. En hierna zijn er steeds meer dingen gebeurd die me zo hebben veranderd in wie ik nu ben. En helaas ben ik nu iemand die nog weinig vertrouwen heeft in anderen ..
Waarschuw beheerder
Bepaalde gebeurtenissen hebben veel indruk gemaakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 17:36:

Uitspraak van xGwendolynx op dinsdag 8 april 2008 om 18:10:
Bepaalde gebeurtenissen hebben veel indruk gemaakt.

Uitspraak van An0180 op zaterdag 5 april 2008 om 14:29:
dat je er8er kom dat mensen nie zijn aosl ze zich voordoen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 18:05:
En helaas ben ik nu iemand die nog weinig vertrouwen heeft in anderen ..

Same here, you can trust people but never trust the devil inside of them
Waarschuw beheerder
Het is nooit in 1 klap heel hard veranderd denk ik. Heb wel aardig veel dingen die me gevormd hebben, maar niet 1 huge ding waardoor ik van de ene op de andere dag anders was.

Uitspraak van JaapieB12 op zaterdag 5 april 2008 om 18:17:
wat het was hou ik voor mezelf.

:)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 18:05:
helaas ben ik nu iemand die nog weinig vertrouwen heeft in anderen

Heb bijna geen vertrouwen in andere mensen ;)
Waarschuw beheerder
2 ervaringen
1 heel veel misverstanden om mijn paard, waardoor ik heel veel en hard heb moeten werken aan letterlijk en figuurlijk alles.
(was echt problematisch in mijn pubertijd, voelde me juist ouder wange rechtzaken, juridische shit, fouten van anderen enz.)

Nog 1
Mijn ex, mc wiseguy die me verrot heeft gemaakt met iets wat op een simpele en volwassen manier had kunnen voorkomen.
neee, ik ga niet vreemd, ben zo heilig...ondertussen wist ik meer dan hij...
Hierdoor stress gekregen en ernstige lichamelijke problemen, waar nu nog last van heb en zal hebben de komende jaren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sacred Flame op dinsdag 8 april 2008 om 22:21:
neee, ik ga niet vreemd, ben zo heilig...ondertussen wist ik meer dan hij...

en dat is?

Uitspraak van Sacred Flame op dinsdag 8 april 2008 om 22:21:
(was echt problematisch in mijn pubertijd, voelde me juist ouder wange rechtzaken, juridische shit, fouten van anderen enz.)

tja, wie niet. Als ik terugkijk hoe ik als puber tegen m'n ouders, leraren enz was schaam ik me echt dood.
Waarschuw beheerder
Er zijn heel wat dingen die mijn leven drastisch overhoop gehaald hebbe, maar denk dat toch wel het begin was het misbruik.:'(
Haat dat woord echt, alle benamingen ervoor.
Ik wou/ en wil nog steeds er bijna niet over praten.
Dit heeft ook voor veel problemen gezorgd.

Waarschuw beheerder
Het "verlaten" van mijn moeder, contact weer opgepakt met mijn vriend, en mn beste vriend van de dood gered
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cks op dinsdag 8 april 2008 om 20:04:
Heb bijna geen vertrouwen in andere mensen

dat komt me bekend voor.... :?
Waarschuw beheerder
sinds dat ik vanochtend me reet afveegde, teringggg wat een remspoor!
Waarschuw beheerder
21 december 2005.
Uitspraak van AngelDoll op zaterdag 5 april 2008 om 09:26:
Heftige dingen, maar wel dingen waardoor je leert relativeren...

Dat is een mooie plus. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
in 2000 ben ik (moedwillig) door een auto overhoop gereden, en daardoor 100% arbeidsongeschikt geworden

Waarschuw beheerder

van rotterdam naar amsterdam moeten verhuizen

door de zwangerschap en geboorte van mijn eerste zoon
dat feesten 24/7 en zuipen,blowen enz. ook niet alles is in het leven
en mijn zoon heeft mij daar in af weten te remmen
mijn oudste zoon kwam denk ik net optijd anders had ik nog steeds 7 dagen in de week uitgegaan

En welke ervaring heeft jouw leven rijker gemaakt? laatste aanpassing 5 april 2008 06:34

ook de geboorte van mijn zoon en biienkort de 2de

Waarschuw beheerder

16 april is het 4 jaar geleden dat mijn moeder is overleden. Geen moeder meer, alleen met je vader wonen. Heel veel dingen zelfstandig doen enz enz. Ik ben niet blij dat ze er niet meer is echt niet!
Maar ik moet wel zeggen dat ik een stuk verstandiger, zelfstandiger en verantwoordelijker er door ben geworden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KeepGoing op woensdag 9 april 2008 om 10:04:
Er zijn heel wat dingen die mijn leven drastisch overhoop gehaald hebbe, maar denk dat toch wel het begin was het misbruik.

bij mij ook,, in mijn geval iets minder heftig( als ik kijjk naar wat ji mij hebt verteld)
maar daar is de ellende wel begonnen :( :@

2007 in augustus,, toen ben ik half verslaafd geraakt:O ben inmiddels gestopt met veel moeite,, nu 4 maanden clean,, t moest wel tzou anders mijn einde geweeest zijn

inmiddels gaat het wel beter met mij:),, kom er al weer aardig boven op!
Waarschuw beheerder
een mailtje die ik vrijdag avond 7 september 2007 ontving veranderde mijn leven drastisch en voor altijd

Waarschuw beheerder
Pfff.. zijn wel een paar heftige momenten geweest ja.
Zware momenten die me tijdelijk uitgeschakelt hebben, maar me nu gewoon herinneren aan hoe rijk ik eigenlijk ben in mijn leven :lief:

Vooral het overlijden van mijn opa heeft vreselijk veel invloed gehad, die laatste nacht in het ziekenhuis...
Dat heeft me echt het licht laten zien, wat ik wél wilde in mijn leven...
Dat bracht dan uiteindelijk ook een vreselijk pijnlijke scheiding op mijn pad waarbij ik ben gevlucht met mijn kinderen onder mijn arm en slechts een tas met papieren om m'n leven zeker te zijn ...

Daar ben ik nu dankbaar voor,
heb gewoon een tweede kans gekregen op m'n geluk en mezelf weer op waarde leren schatten ... nu hebben mijn kinderen tenminste weer een leuke en gezellige moeder :lief:

Uitspraak van * Maritje (L) op zondag 13 april 2008 om 14:04:
en inmiddels gestopt met veel moeite,, nu 4 maanden clean,,

:respect: voor dat !!! Heel knap !!

Zijn trouwens wel hele interessante verhalen hier... mooi ook dat velen er uiteindelijk door gegroeid zijn :bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 21:04:
Dat bracht dan uiteindelijk ook een vreselijk pijnlijke scheiding op mijn pad waarbij ik ben gevlucht met mijn kinderen onder mijn arm en slechts een tas met papieren om m'n leven zeker te zijn ...

Start from scratch, hard, maar toch ook wel fijn een nieuw begin na zoiets :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 jaar geleden op mijn verjaardag :bloos:
Waarschuw beheerder
Het verongelukken van een maatje van me,
Me buurjongen die op m'n scooter onderuit ging,
Me oma die na een jaar in het ziekenhuis werd over reden door een ambulance
het af en aan lopen bij de doktor vanwege mijn gezondheid
het roken
het blowen
het zuipen
het feesten
het gebrek aan slaap
het gebrek aan tijd
te horen krijgen dat ik een baan kreeg
het kopen van mijn eerste autootje

en zo kan ik nog wel even doorgaan...

Waarschuw beheerder
Wel meerdere ervaringen..

Waarschuw beheerder
Ik heb mijn portie heftige dingen wel gehad... te persoonlijk om hier te vermelden. En ja, dingen veranderen je, vormen je. Maakt je wie je bent. Achteraf kan ik van bijna alles zeggen dat het me een beter mens heeft gemaakt, maar toch had ik sommige dingen graag over kunnen slaan. Sommige dingen verdient niemand om mee te maken :-)

Het frappante is wel dat ik het achteraf heftiger vind dan op het moment zelf. Een mens heeft toch een soort natuurlijk beschermingsmechanisme wat er voor zorgt dat de ware ernst en hardheid van sommige dingen niet echt tot je doordringen op het moment dat je ze leeft. Waardoor je je achteraf wel eens afvraagt: mijn god hoe ben ik daar doorheen gekomen. Ach ja... het antwoord is eigenlijk simpel. De volgende dag kwam namelijk gewoon de zon weer op. Dat gaat gewoon door, ondanks je eigen problemen. En hoewel je soms niet ziet hoe je een dag door moet komen, je overleeft het. What doesn't kill you makes you stronger, een waarheid als een koe

:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2008 om 20:33:
Het frappante is wel dat ik het achteraf heftiger vind dan op het moment zelf. Een mens heeft toch een soort natuurlijk beschermingsmechanisme wat er voor zorgt dat de ware ernst en hardheid van sommige dingen niet echt tot je doordringen op het moment dat je ze leeft. Waardoor je je achteraf wel eens afvraagt: mijn god hoe ben ik daar doorheen gekomen. Ach ja... het antwoord is eigenlijk simpel. De volgende dag kwam namelijk gewoon de zon weer op. Dat gaat gewoon door, ondanks je eigen problemen. En hoewel je soms niet ziet hoe je een dag door moet komen, je overleeft het.

Daar ben ik het helemaal mee eens, dat heb ik ook. Wou ook dat ik er nooit over was gaan praten. (tot nu toe) elke x word ik er nu aan herinnerd, bij alles wat ik doe.
bepaalde datums..
bepaalde plaatsen..
mensen om me heen..
terwijl tussen dat het allemaal al afgelopen was en het moment dat alles eruitkwam, ik er niet zo bij stil stond.

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb weinig schokkends meegemaakt
gelukkig dus weinig narigheid voor mij
maar wat er nog niet is kan helaas nog komen :/

er zijn door de jaren heen ook natuurlijk wel een hoop positieve veranderingen geweest,maar om nou te zeggen dat die mijn leven drastisch overhoop hebben gehaald ??? :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2008 om 21:03:
maar wat er nog niet is kan helaas nog komen

1 tip: leef er niet naar ;-)
mensen hebben soms de neiging te leven in angst voor dingen die misschien wel nooit gebeuren

sommigen onder ons is het gegund een leven te leiden zonder veel ellende.. kennelijk heb je dan in een vorig leven iets heel goeds gedaan ;-) of klinkt dit nu zweverig, hahaha! Ik zou zeggen, geniet er van. Je krijgt wat je toekomt (y) ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
ja die tijd heb ik wel ff gehad..
dat ik verdrietig kon worden om dingen die 'ooit gaan gebeuren' bijv dat je ouders dood gaan enz
maar dat heeft geen nut om daar teveel aan te denken
dus daar ben ik dan ook mee opgehouden :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2008 om 21:55:
1 tip: leef er niet naar ;-)
mensen hebben soms de neiging te leven in angst voor dingen die misschien wel nooit gebeuren

On teh other hand, sommige dingen zijn ook niet meer zo vanzelfsprekend als je iets lastigs meemaakt of meegemaakt hebt. Vind het niet verkeerd om realistisch te zijn qua wat er mis zou kunnen gaan, zorgt ervoor dat je meer waardeerd wat je hebt. Maar in angst leven is dan weer net een tikkeltje te.
Waarschuw beheerder
Die van mn vader een jaar geleden. Toen ik m'n rijbewijs haalde...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op maandag 14 april 2008 om 08:12:
Start from scratch, hard, maar toch ook wel fijn een nieuw begin na zoiets

Zeer zeker weten :yes:

... te persoonlijk om hier te vermelden

Daar dacht ik ook nog aan, anderzijds vind ik het altijd wel leerzaam voor anderen die in een soort gelijke situatie zitten om te lezen dat het ook beter kan gaan als het allemaal achter de rug is...

Hoop altijd dat wanneer ik mijn verhaal doe, dat mensen ervan leren :)
IJdele hoop misschien, don;t know :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 18:22:

De geboorte van mijn dochter, maar dat is een positieve ervaring geweest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 19:56:
De geboorte van mijn dochter, maar dat is een positieve ervaring geweest.

Ja... dat is magisch !!
dan ineens valt alles op zijn plek en ga je dingen helder zien :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 18:34:
Daar dacht ik ook nog aan, anderzijds vind ik het altijd wel leerzaam voor anderen die in een soort gelijke situatie zitten om te lezen dat het ook beter kan gaan als het allemaal achter de rug is...

Daar heb je helemaal gelijk in. Als ik anoniem op PF zou zitten zou ik er ook geen moeit mee hebben. Maar dat is niet het geval, dus dan maar liever zwijgen ipv het for the whole world to read hier vermelden ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 20:41:
Maar dat is niet het geval, dus dan maar liever zwijgen ipv het for the whole world to read hier vermelden

Respectwaardig :yes:

Denk ook dat het dan wel om wat zwaarders gaat dan een scheiding ( dat is ook een beetje een standaard verhaal natuurlijk heden ten dage)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 20:45:
Denk ook dat het dan wel om wat zwaarders gaat dan een scheiding ( dat is ook een beetje een standaard verhaal natuurlijk heden ten dage)

euhhh... ja :-)
ergens is het triest dat ik het niet wil vermelden. Geeft namelijk aan dat we nog genoeg taboes te doorbreken hebben hier in het "liberale" Nederland. Maar goed, dat is nou eenmaal hoe het werkt. En zeker op een forum als dat van PF kun je maar beter een beetje nadenken bij wat je verteld. Er zitten hier mensen die er een dagtaak aan hebben om van iedereen persoonlijke informatie te verzamelen om daar hun eigen lege leven mee te verrijken, nou dat doen ze dan maar met de info van een ander 8-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 20:49:
En zeker op een forum als dat van PF kun je maar beter een beetje nadenken bij wat je verteld. Er zitten hier mensen die er een dagtaak aan hebben om van iedereen persoonlijke informatie te verzamelen om daar hun eigen lege leven mee te verrijken, nou dat doen ze dan maar met de info van een ander

Je haalt me de woorden uit mijn mond !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 20:53:
Je haalt me de woorden uit mijn mond !

;-)

ik kan me echt ontzettend verbazen over wat mensen hier allemaal over zichzelf prijsgeven... ik neem ook niet vaak een blad voor de mond, maar je ziet soms dingen voorbij komen... kan ik echt met mijn pet niet bij. Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf weten :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 20:57:
ik kan me echt ontzettend verbazen over wat mensen hier allemaal over zichzelf prijsgeven... ik neem ook niet vaak een blad voor de mond, maar je ziet soms dingen voorbij komen... kan ik echt met mijn pet niet bij. Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf weten

Heb lang een PF account gehad, vond er eigenlijk geen fluit meer aan dus verwijderd vorig jaar. Bij gebrek aan hobby's in de avonduurtjes toch maar een accountje aangemaakt, al is het maar om lief en leed van anderen te lezen :[

Grapjeee!

Ik snap sowieso niet hoeveel tijd en energie sommige mensen hierin steken. Ik zou zeggen; ga eens wat vaker naar buiten ofzo :/

Neeuj Mo-zus, he-le-maal met je eens ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 21:05:
Ik snap sowieso niet hoeveel tijd en energie sommige mensen hierin steken. Ik zou zeggen; ga eens wat vaker naar buiten ofzo

:-D

Je hebt helemaal gelijk

maar ja ik mag niks zeggen, ik leef voor internet want het is me werk 8-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 20:49:
Er zitten hier mensen die er een dagtaak aan hebben om van iedereen persoonlijke informatie te verzamelen om daar hun eigen lege leven mee te verrijken, nou dat doen ze dan maar met de info van een ander

Tsjah... maar dat is niet alleen hier, kijk eens naar een Hyves, dat is helemaal erg ! Daar staan complete levensverhalen :|

maar je ziet soms dingen voorbij komen... kan ik echt met mijn pet niet bij

En toch is het ook een kwestie van lang niet alles serieus nemen :)
Over t algemeen is het gewoon een beetje ouwehoeren en je agenda bijhouden hier.
Er zitten er ook zat die de hele boel bij mekaar verzinnen en liegen ... aandacht te kort of in elk geval een stevige persoonlijkheidsstoornis :D
Interessant om je in te verdiepen, maar de moeite niet om je druk om te maken

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 21:08:
maar ja ik mag niks zeggen, ik leef voor internet want het is me werk

:lol: Hier ... daar ga je al he?
't Is leuk en handig om te hebben
en al met al zitten we hier allemaal en laten we allemaal her en der weleens wat los over wat ons werkelijk bezig houdt ;)

Mensen die kwaad in de zin hebben kunnen altijd en overal wel aan wat info komen,
kijk naar een schoolbank.nl
Daar kun je echt alle stappen van iemands leven volgen door slechts een naam in te tikken :)
duzzzz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Eigenlijk nog niets :)
Natuurlijk heb ik wel ervaringen gehad die zowel positief als negatief zijn, maar drastisch veranderd.. Nee, zou het niet weten.

En welke ervaring heeft jouw leven rijker gemaakt?

De ervaring om mezelf eens door te hebben hoe ik zelf in elkaar zit, hoe mijn karakter is, wat ik doorgaans van mensen en van mezelf verwacht.. Dat komt dus dan weer door die positieve/negatieve momenten die ik heb meegemaakt.

Wat me ook rijker maakt is het feit dat ik me zeer gelukkig mag prijzen met de situatie nu in mn leven zoals ie is: Ouders gelukkig getrouwd, al 30 jaar, heb een leuke baan, lieve vrienden, kan doen en laten wat ik wil, financieel trek ik het allemaal goed, goede gezondheid (op wat kleine dingen na).. (Y)

Waarschuw beheerder

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 08:49:
De ervaring om mezelf eens door te hebben hoe ik zelf in elkaar zit, hoe mijn karakter is, wat ik doorgaans van mensen en van mezelf verwacht.. Dat komt dus dan weer door die positieve/negatieve momenten die ik heb meegemaakt.

inderdaad heb lieve vrienden en een lieve vriendin die er ook voor 100% zijn als ik ze nodig heb!! financieel loopt het ook zeker op rolletjes..zometeen lkker een inboedel kopen enzo..Toppertje zoals het nu gaat :yes:

Waarschuw beheerder
Vorig jaar, op een positieve manier.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 09:11:
Vorig jaar, op een positieve manier.

vertel....

Waarschuw beheerder
mijn leven is drastisch veranderd na de geboorte van mn kind
alles wordt ineens anders
ook je gevoel en je kijk op het leven veranderd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 11:12:
alles wordt ineens anders

op wat voor manier?

Waarschuw beheerder
Ik heb mijn portie heftige dingen wel gehad... te persoonlijk om hier te vermelden. En ja, dingen veranderen je, vormen je. Maakt je wie je bent. Achteraf kan ik van bijna alles zeggen dat het me een beter mens heeft gemaakt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ragdoll op woensdag 16 april 2008 om 11:18:
op wat voor manier?

dat vanaf dan je kind op de 1e plaats staat in elke beslissing die je neemt. je kan niks meer spontaan doen, over alles moet je nadenken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ragdoll op woensdag 16 april 2008 om 11:00:
vertel....

Spiritueel ontwikkeld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 12:12:
dat vanaf dan je kind op de 1e plaats staat in elke beslissing die je neemt. je kan niks meer spontaan doen, over alles moet je nadenken

Dat is waar. Maar ik vind vooral de verandering voor je gevoel van liefde enorm anders. Ik heb nog nooit geweten dat je als mens ZO veel liefde in je hebt voor je kind, dat is ondoorgrondelijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 06:21:
en al met al zitten we hier allemaal en laten we allemaal her en der weleens wat los over wat ons werkelijk bezig houdt

ja dat maakt het ook juist leuk 8-)

;-)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 13:09:
Ik heb nog nooit geweten dat je als mens ZO veel liefde in je hebt voor je kind, dat is ondoorgrondelijk.

mooi :lief:

Waarschuw beheerder

pfff genoeg dingen, met namen in het verleden

maar ik was niet van plan om mijn vuile was hier buiten tehangen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 12:28:
Spiritueel ontwikkeld

Ook een aardige idd :yes:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 19:09:
met namen

Ja, die mag je niet noemen he? :aai:

maar ik was niet van plan om mijn vuile was hier buiten tehangen

[img width=304 height=467 cacheid=000317bc00074f9f7d155b081a023818fa]http://www.arcoweb.com.br/design/fotos/49/omo.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 23:03:
die mag je niet noemen he?

ik weet wat jij bedoelt en nee daar doelde ik niet op ;)

Waarschuw beheerder
De dag dat een ex van me, dankzij drank en drugs door het lint ging (het waarom weet ik nog steeds niet) en me het ziekenhuis ingeslagen heeft. Gebroken neus, scheur in oogkas, zware hersenschudding, 2 tanden kwijt, gescheurde lip en zware kneuzingen in mijn ribben en buik. Hij heeft hiervoor bijna een jaar vastgezeten.. Dat gaat je niet in je kouwe kleren zitten, vooral het 'waarom'?! heeft me lang bezig gehouden, bang in je eigen huis, etc. Gelukkig is het alweer een aantal jaar geleden, en ben ik er alleen maar sterker door geworden.

Het mooiste wat me nadien is overkomen, zijn de geboortes van mijn 2 zonen. Dat is iets wat je leven in een keer veranderd, je bent geen meisje meer, geen vrouw, maar ineens ben je MOEDER...
Zou geen seconde meer zonder ze kunnen!
Waarschuw beheerder

Ik heb mijn portie heftige dingen wel gehad... te persoonlijk om hier te vermelden. En ja, dingen veranderen je, vormen je.

Dat is nog niet aan de orde ..

alle fijne momenten in me leven van alle 'soorten' liefde. :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 april 2008 om 14:10:
De dag dat een ex van me, dankzij drank en drugs door het lint ging (het waarom weet ik nog steeds niet) en me het ziekenhuis ingeslagen heeft. Gebroken neus, scheur in oogkas, zware hersenschudding, 2 tanden kwijt, gescheurde lip en zware kneuzingen in mijn ribben en buik. Hij heeft hiervoor bijna een jaar vastgezeten.. Dat gaat je niet in je kouwe kleren zitten, vooral het 'waarom'?! heeft me lang bezig gehouden, bang in je eigen huis, etc. Gelukkig is het alweer een aantal jaar geleden, en ben ik er alleen maar sterker door geworden.

wauw heftig zeg... en je ziet er zo lief uit 8-) Dat snap je toch niet, dat iemand zoiets doet :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 12:28:
Spiritueel ontwikkeld

I can handle it ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 21:05:
Ik snap sowieso niet hoeveel tijd en energie sommige mensen hierin steken. Ik zou zeggen; ga eens wat vaker naar buiten ofzo

ben ziek thuis...anders was ik hier echt niet !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op vrijdag 18 april 2008 om 01:04:
anders was ik hier echt niet

hehe lekker vloppeng

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op vrijdag 18 april 2008 om 01:04:
ben ziek thuis

Geesteziek

Waarschuw beheerder
ik kan me echt ontzettend verbazen over wat mensen hier allemaal over zichzelf prijsgeven... ik neem ook niet vaak een blad voor de mond, maar je ziet soms dingen voorbij komen... kan ik echt met mijn pet niet bij.

Niet iedereen heeft daar even veel moeite mee. Zo ook met de consequenties die het kan hebben.
Waarschuw beheerder
toen mijn zoontje geboren werd :yes: niet negatief bedoelt, maar het verandert wel heeel veel, de vrijheid is kaput, maar is absoluut de moeite waard :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cataclysm op vrijdag 18 april 2008 om 01:28:
toen mijn zoontje geboren werd

jij hebt voortgeplant? omfg...

Waarschuw beheerder
donateur
Verschillende dingen uit mijn jeugd, echter lijken die nu minder heftig dan toen...

20 Mei 2007... mijn beste vriend opgehaald van schiphol...
21 Mei 2007... mijn beste vriend vraagt me ten huwelijk...
11 Oktober 2007... getrouwd...
18 Januari 2008... emigreren naar Amerika...
01 Februari 2008... eindelijk voor altijd samen...
29 Februari 2008... Amerika verlaten voor een nieuwe ervaring in Irak...

Op het moment mijn ervaringen hier in Irak veranderen mijn leven enorm... Iedere helicopter die overkomt haalt een gewonde op, of komt terug van het slagveld.

De "alarm red's" de indirect fire attack. De laatste paar dagen proberen ze regelmatig de base op te blazen... wat ik ook al vermelde in een andere topic... de rekeningen thuis lijken zo onbelangrijk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 april 2008 om 02:17:
ik weet wat jij bedoelt en nee daar doelde ik niet op

ho, ik doelde nergens op hoor :D
Zo slecht ben ik ook weer niet :lief:
Waarschuw beheerder
Toen ik 15 was kreeg mijn moeder longkanker en al gauw was zij geen moeder meer voor mij maar ik een moeder voor haar. Haar ziekte heeft mijn leven wel overhoop gehaald ja.. Ze is in 2006 overleden en ik mis dr ontzettend maar er is wel een hele grote last van mijn schouders af.. hoe hard het ook klinkt..
Waarschuw beheerder
Toen ik een straaljager zag vliegen :kwijl:

Waarschuw beheerder
paar weken geleden toen ik een zwangerschaps test deed en die was positief ....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WM op vrijdag 18 april 2008 om 15:31:
Toen ik een straaljager zag vliegen

:lol:

Waarschuw beheerder
ben dingen meer gaan waarderen in positieve zin(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van einahpetS op vrijdag 18 april 2008 om 12:18:
Toen ik 15 was kreeg mijn moeder longkanker en al gauw was zij geen moeder meer voor mij maar ik een moeder voor haar. Haar ziekte heeft mijn leven wel overhoop gehaald ja.. Ze is in 2006 overleden en ik mis dr ontzettend maar er is wel een hele grote last van mijn schouders af.. hoe hard het ook klinkt..

respect voor jou(Y)
Waarschuw beheerder
Toen ik 16 was en hoorde dat mijn vader niet mijn biologische vader was.
En vorig jaar heb ik te horen gekregen dat ik een gen bij me draag wat kut consequenties kan hebben :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Shanna b) op zaterdag 19 april 2008 om 21:02:
Toen ik 16 was en hoorde dat mijn vader niet mijn biologische vader was.

Pwnd :|

Uitspraak van Shanna b) op zaterdag 19 april 2008 om 21:02:
En vorig jaar heb ik te horen gekregen dat ik een gen bij me draag wat kut consequenties kan hebben

sterkte ermee, maar afhankelijk van welk gen het is kan met screening het ergste voorkomen worden :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 19 april 2008 om 21:07:
sterkte ermee, maar afhankelijk van welk gen het is kan met screening het ergste voorkomen worden

Klopt, heb ieder half jaar controle, is wel beter, maar ook kut, je zit toch ieder half jaar weer in de stress of alles wel ok is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja dat het stress oplevert wel, gaat om mammografie denk ik?

dan kun je je eigen nog gelukkig prijzen dat ze dr nu zeker weten op tijd bij zullen zijn, maar het blijft ontzettend kut voor je :(

Waarschuw beheerder
donateur
Moet even wat in het kort van me afschrijven...

Deze morgen rond een uur of half 6 Irak tijd is er op ongeveer 20meter van onze trailer een mortier ontploft. De druk van de explosie was zo hevig dat onze deur compleet uit de scharnieren ligt.

Mijn eerste reactie was zeker zijn dat mijn kerel die naast me lag te slapen en natuurlijk ook wakker schrok ok was. Buiten werd al geroepen of iedereen ok was, gelukkig waren we allemaal ok. Mijn eerste opmerking: " Fuck this I'm going home"...

Als eerste heb ik mijn tshirt (binnenstebuiten) aangetrokken en een jeans, me nikies en mijn body armor en ben als een gek naar mijn baas gerent om zeker te zijn dat zij in orde was.

Momenteel ben ik nog in alle staten, normaal gesproken landen mortieren niet zo dicht in de buurt van Housing area's. Er is niemand dood, een iemand gewond maar niet zwaar.

Het liefst zou ik nu meteen mijn spullen pakken en naar huis gaan, maar dat zou verkeerd zijn. In 2 en een halve week ga ik op vakantie naar huis en Wave Gothik Treffen in Duitsland en dan zie ik wel of ik terug ga naar Irak.

Deze gebeurtenis vanmorgen heeft mij een compleet andere kijk op de wereld gegeven.

Als je niets nuttigs te zeggen hebt op mijn post reageer dan liever gewoon niet. Ik weet dat er voldoende mensen zijn die kut reactie in hun kop halen nu... bespaar het je... je raakt me er niet mee en je hebt geen flauw benul hoeveel waard je leven is en hoe dierbaar je vrienden zijn op t moment dat t er echt aan toe komt.

~* Alakuial *~

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2008 om 08:30:
Als je niets nuttigs te zeggen hebt op mijn post reageer dan liever gewoon niet.

Misschien heb je er niet veel aan, maar ik wens je wel sterkte toe.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2008 om 08:30:
Als je niets nuttigs te zeggen hebt op mijn post reageer dan liever gewoon niet. Ik weet dat er voldoende mensen zijn die kut reactie in hun kop halen nu... bespaar het je... je raakt me er niet mee en je hebt geen flauw benul hoeveel waard je leven is en hoe dierbaar je vrienden zijn op t moment dat t er echt aan toe komt.

Suc6 ermee, maar als ik jou was zou ik snel weg gaan daar en weer in Europa gaan wonen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Dank je wel voor de reacties. Heb grootste gedeelte van de dag geslapen, alles in mijn lichaam doet pijn van de klap. Er zijn in totaal 4 gewonden maar allemaal ok nu.

Helaas blijf ik alles constant voor me zien. Onze deur is door KBR teruggeplaatst en de kamer is weer opgeruimd, al ligt er nog steeds overal stof.

Irak verlaten is geen optie. En terug naar Europa kom ik nooit gezien ik na Irak samen met mijn kerel in Amerika (Texas) ga wonen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2008 om 18:51:
in Amerika (Texas) ga wonen.

Ik zeg al niks meer :x

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn kerel komt daar vandaan. En het is er echt prachtig.

Waarschuw beheerder
jezus meid heb ontzettend veel respect voor wat jullie
moeten doormaken voor een beetje vrede hoop dat jullie daar
allemaal iig de komende tijd veilig zijn en dat jullie werk
daar niet voor niets zal zijn
Waarschuw beheerder
donateur
[Ragdoll] De titel zegt het al....

Nou da's makkelijk:

A: Ervaringen met rotwijven
B: Drugs
C: Ervaringen leuke meiden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2008 om 21:03:
ik heb weinig schokkends meegemaakt
gelukkig dus weinig narigheid voor mij
maar wat er nog niet is kan helaas nog komen

Waarschuw beheerder
owjaah toch wel:P me auto die ik in de sloot reed waar veel tijd en geld in zat...

maarja als dat alles is....O:)_
Waarschuw beheerder
sommigen hebben echt heftige dingen meegemaakt...... :respect:
Waarschuw beheerder
19 april 2003 toen iemand die me heel dierbaar was overleed. Iets waar ik een behoorlijke klap van heb gehad. Sinds die dag ben ik behoorlijk veranderd.

Teleurstellingen in mensen doet me vaak anders tegen het leven aan kijken, je geeft mensen een kans en heb er verwachtingen van, waarna je vervolgens keihard in je rug word gestoken. Daardoor ben ik terug houdender en achter dochtiger geworden.

Waarschuw beheerder

Ik denk het besef, dat komt wanneer je tussen de 13-16 bent, dat niet alles mogelijk is, dat je niet alles kunt bereiken, dat niet alles in het leven ook weer goed komt, etc
Ik dacht altijd; je werkt naar een bepaald punt toe en als je dat hebt bereikt dan ben je de rest van je leven gelukkig. En dan bereik je dingen en denk je ; 'mwah, is dit het nou?'

Het besef dat je ook van kleine dingen happy kunt worden, dat je tussen het streven naar geluk door ook nog prima momenten of periodes kunt hebben dat je intens gelukkig bent, ook al is alles nog niet perfect.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 11:36:
Ik dacht altijd; je werkt naar een bepaald punt toe en als je dat hebt bereikt dan ben je de rest van je leven gelukkig. En dan bereik je dingen en denk je ; 'mwah, is dit het nou?'

dat wil niet zeggen dat t niet klopt. Je moet gewoon genoegen nemen met dingen die niet ideaal zijn, beter wordt het wss. toch niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 22 april 2008 om 12:45:
Je moet gewoon genoegen nemen met dingen die niet ideaal zijn, beter wordt het wss. toch niet

Hapiness is not a destination, it is a manner of travelling

Gevonden ergens op een wc-deur in de Stairway 8) Maar hij klopt wel :jaja:

Waarschuw beheerder
Iets wat ik ongeveer 2 weken geleden te horen heb gekregen en mijn leven zeker drastisch veranderd heeft!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 april 2008 om 23:09:

goed gezegd (y) want zo is het helemaal :yes:

Waarschuw beheerder
deze maand maar dan een jaar geleden! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
What doesn't kill you makes you stronger

Exacto ..:jaja:

Zelf al een aantal tijden gekend dat mijn leven opeens keihard op zijn kop stond...:/

Maar, I'm still alive, en ik denk dat de ervaringen uit het verleden je ook zeker vormen.
Ik ben bepaalde mensen en dingen veel meer gaan waarderen.

Het harde is, dat je weet dat er altijd meer te komen staat...
Hoe ouder je word, hoe meer geliefden je zult verliezen e.d.
Maargoed, **relativerende**; daartegenover staan ook genoeg positieve ervaringen...b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Maritje (L) op zondag 13 april 2008 om 14:04:
Uitspraak van St0eiP0esJO:) op woensdag 9 april 2008 om 10:04:
Er zijn heel wat dingen die mijn leven drastisch overhoop gehaald hebbe, maar denk dat toch wel het begin was het misbruik.

bij mij ook,, in mijn geval iets minder heftig( als ik kijjk naar wat ji mij hebt verteld)
maar daar is de ellende wel begonnen

2007 in augustus,, toen ben ik half verslaafd geraakt ben inmiddels gestopt met veel moeite,, nu 4 maanden clean,, t moest wel tzou anders mijn einde geweeest zijn

dit is trouwens niet het enige,, ik heb eigenlijk te veel mee gemaakt...

maar mijn moeder is momenteel ernstig ziek,, en dan kijk je ook wel anders naar het leven...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 april 2008 om 23:09:

There is no path to hapiness, hapiness IS the path.
Waarschuw beheerder
donateur
pfff genoeg dingen, met namen in het verleden

maar ik was niet van plan om mijn vuile was hier buiten tehangen ;)

Waarschuw beheerder
Kan wel bezig blijven als ik dat allemaal hier neer moet zetten :rot:

Geen trek in, ik ben wie ik ben, trots op ook (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Kan niet zeggen dat ik veel schokkende dingen heb meegemaakt, heb wel zelf vorig jaar de keuze gemaakt om mijn hele leven overhoop te halen en het is de beste keuze geweest die ik had kunnen maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 13 mei 2008 om 16:23:
Kan niet zeggen dat ik veel schokkende dingen heb meegemaakt

wees blij (y)
Waarschuw beheerder
4 okt 2001
Waarschuw beheerder
De dag(9 mei 2007) dat mijn lieve broer in coma raakte na een zware hersenbloeding. Drie dagen later heb ik de loodzware beslissing moeten nemen om hem van de beademing te halen, wetende dat hij daarna geen 24 uur meer zou hebben. 3 uur later blies hij zijn laatste adem uit........ Sindsdien ben ik aan het feesten geslagen. Een vlucht? Jazeker. Maar zijn overlijden heeft me wel degelijk een heel andere kijk op het leven gegeven. Heel cliché, maar Carpe Diem........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Benzo op dinsdag 20 mei 2008 om 17:20:
Sindsdien ben ik aan het feesten geslagen. Een vlucht? Jazeker. Maar zijn overlijden heeft me wel degelijk een heel andere kijk op het leven gegeven. Heel cliché, maar Carpe Diem........

ik kan dat begrijpen....

Waarschuw beheerder
De geboorte van mijn zoontje (L)

Het overlijden van mijn vader
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het overlijden van mijn moeder
Waarschuw beheerder
En welke ervaring heeft jouw leven rijker gemaakt? laatste aanpassing 5 april 2008 06:34

heel veel werken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 00:06:
ik ben wie ik ben, trots op ook

(y) mooi
Uitspraak van Benzo op dinsdag 20 mei 2008 om 17:20:
De dag(9 mei 2007) dat mijn lieve broer in coma raakte na een zware hersenbloeding. Drie dagen later heb ik de loodzware beslissing moeten nemen om hem van de beademing te halen, wetende dat hij daarna geen 24 uur meer zou hebben. 3 uur later blies hij zijn laatste adem uit........ Sindsdien ben ik aan het feesten geslagen. Een vlucht? Jazeker. Maar zijn overlijden heeft me wel degelijk een heel andere kijk op het leven gegeven. Heel cliché, maar Carpe Diem........laatste aanpassing 20 mei 2008 17:21

Heftig... :respect:

Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 13 mei 2008 om 16:23:
heb wel zelf vorig jaar de keuze gemaakt om mijn hele leven overhoop te halen en het is de beste keuze geweest die ik had kunnen maken.

Lekker gevoel he.. in control of your own life :-) (y)
Living it right now :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 mei 2008 om 07:33:
Het overlijden van mijn moeder

heavy....