mijn vriend is ook 75 erfenis jwz
mijn vriend heeft een piemol van 1.75
ik heb een slide telefoon maar een klepje is ook niet verkeerd.
liefde heeft niks met leeftijd te maken....
liefde heeft niks met leeftijd te maken
dat is wel zo, maar ik vind het bijv niet kunnen dat een meid van 16 met een man van 30 gaat. Ten eerste het had zijn dochter kunnen wezen, andersom haar vader.
En de man is dan al stukken verder dan het meisje. Denk: sex, eigen huis, dat hij waarschijnlijk snel kinderen wil. enz enz.
Zou geen partner willen die even oud is of jonger
vind leeftijd niet belangrijk...
liefde heeft niks met leeftijd te maken....
...je kiest ervoor om samen te zijn,om verliefd te worden,om mekaar graag te zien en van mekaar te houden
Lekker belangrijk, zolng het maar legaal is toch?
Maar wat vind jij nou zelf dan
leeftijdsverschil merk je vaak toch niet
wat is volgens jullie de max. leeftijdsverschil tussen een koppel ?
Of moet je je daar helemaal geen zorgen over maken ?
Die leeftijdsverschillen hangen af van hoe oud je zelf bent.
Iemand van 20 kan niet met iemand die 8 jaar jonger is terwijl iemand van 30 dat wel kan.
Voor mezelf hou ik op dit moment als richtlijn maximaal 10 jaar aan. Harde limieten doe ik niet aan (zolang ze maar volwassen is)
Ik bedoel met gedrag
nee is een feit. we spreken elkaar over 10 jaar nog wel eens, echt geen enkele kans dat die bij elkaar blijven
Ik ken een heleboel mensen die het geprobeerd hebben en het heeft nooit langer dan 5 jaar geduurd bij wie dan ook die ik ken....
uiteindelijk is daarvoor de biologische klok te verschillend.
Ik ben zelf 23, en heb mezelf voorgenomen om geen meiden meer van 19- te 'nemen'
minder zin heeft om te stappen
je word niet verliefd op de leeftijd, het klikt gewoon of niet en het uiterlijk moet je aantrekke ofcourse
Het ligt inderdaad een beetje aan de 2 mensen die er in betrokken zijn. Zoals hier boven al een voorbeeld staat, het moet wel legaal blijven. En beide personen moeten er ook geen probleem mee hebben.
Verder moet het gewoon kunnen en ik sta eigenlijk nergens meer van te kijken. Ik ga zelf een paar maanden met een oudere man, maar merk weinig van het leeftijdsverschil. Ik merk wel meer levenservaring, en dat is iets wat ik toch wel belangrijk vind. Als het goed voelt, dan voelt het goed.