Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 15:49:mwaa als het een te groot leeftijd verschil is loopt het meestal ook niet lang soepel.. maar het zou best wel kunnen
weet ik niet, ik heb liever een volwassen man dan een snotte kuiken
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 16:24:weet ik niet, ik heb liever een volwassen man dan een snotte kuiken
haha ach ligt eraan hoe volwassen diegene zich gedraagd...
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 6 april 2008 om 17:20:liefde heeft niks met leeftijd te maken....
is ook zo... maar het gaat meestal wel mis.. ookal is de liefde toch zo groot.. er is meestal een te groot verschil met dingen..
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 6 april 2008 om 17:20:liefde heeft niks met leeftijd te maken
dat is wel zo, maar ik vind het bijv niet kunnen dat een meid van 16 met een man van 30 gaat. Ten eerste het had zijn dochter kunnen wezen, andersom haar vader.
En de man is dan al stukken verder dan het meisje. Denk: sex, eigen huis, dat hij waarschijnlijk snel kinderen wil. enz enz.
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 19:48:dat is wel zo, maar ik vind het bijv niet kunnen dat een meid van 16 met een man van 30 gaat. Ten eerste het had zijn dochter kunnen wezen, andersom haar vader.
En de man is dan al stukken verder dan het meisje. Denk: sex, eigen huis, dat hij waarschijnlijk snel kinderen wil. enz enz.
ze had wel zijn dochter kunnen wezen maar de nieuwe generatie meiden die staan meestal al op verdere leeftijd en op het zelfde niveau ..ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn maar je hebt er toch ...en een meid van 16 heeft toch ook al seks of niet dan ?
Uitspraak van !Zou geen partner willen die even oud is of jonger* N. *
™ ! op maandag 7 april 2008 om 16:56:
wel een lekker oude bok dan ?
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 6 april 2008 om 17:20:vind leeftijd niet belangrijk...
liefde heeft niks met leeftijd te maken....
Leeftijd is maar een getal...
Uitspraak van sunny_madness op dinsdag 8 april 2008 om 12:33:...je kiest ervoor om samen te zijn,om verliefd te worden,om mekaar graag te zien en van mekaar te houden
zo denk ik er zelf ook over
Uitspraak van a@rdbeitje op maandag 7 april 2008 om 22:09:Lekker belangrijk, zolng het maar legaal is toch?
ja wel lekker veilig spelen natuurlijk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 10:01:Leeftijd is maar een getal...
9,5 jaar
Uitspraak van a@rdbeitje op dinsdag 8 april 2008 om 22:04:Maar wat vind jij nou zelf dan
k vind leeftijd geen rol spelen , alleen als het meisje jonger is dan 15 en de jongen boven de 18...
leeftijd is maar een getal , en bij echte liefde maakt het niet uit
leeftijdsverschil merk je vaak toch niet
wat n onzin, als je iemand van je eigen leeftijd heb ben je statistisch gezien waarschijnlijk maar 3 pf 4 jaar weduwe
ik zou geen chick willen hebben die ik na me dood nog 15 jaar achter laat op grond van me levensverwachting
wat is volgens jullie de max. leeftijdsverschil tussen een koppel ?
Of moet je je daar helemaal geen zorgen over maken ?
Ligt eraan. Koppels die nog niet volwassen zijn, daar kijk ik heel anders tegenaan dan volwassenen van laten we zeggen een jaar of 25.