Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 688033x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van TattooBoy op woensdag 17 augustus 2016 om 12:08:
Ik wil globaal van 20.00 tot 03.00 lekker gaan. Wat raden jullie aan?

Nou.. Dan raad ik aan om om 19:00 de capsule 4f te nemen (aangezien dat ongeveer na een uur werkt) en om een uur of 23:00 / 00:00 de X.
Waarschuw beheerder
+1-1
Gisteren eindelijk 4f op.

Rond 4 uur de capsule van 150 ingenomen met groepje van 4. Bij mijn meisje en maat werkte hij na 45 minuten, ik voelde het na een uurtje.

Het kwam heel mellow op, alles werd helderder, ik begon meer te glimlachen en voelde me lekkerder.

Vooral fijn dat mijn meisje ook helder was en lekker veel energie had, heerlijk! !

Rond 7 uur besloten we om een kwartje x bij te pakken en ook die klapte niet zo hard als normaal. Door de energie van de 4f bleven we lekker kletsen en dansen. Vrienden van ons pakte beide een halfje bij en die werden ook waziger. Hun besloten ook al om rond half 9 weer een halve erbij te gooien. Mijn vriendin en ik hadden absoluut niet de behoefte om harder te gaan (dit wil ik normaal wel ) en om 9 uur beide een kwartje bijgepakt. We merkten toen enorm verschil tussen onze vrienden en ons.

Zei waren echt totaal waus en wij konden nog wel redelijk met elkaar communiceren.

Voor mij is het een nieuwe favorieten voor een feetje omdat je veel helderder blijft en energie krijgt. Bijpakken met x was zeker niet slim maar heel blij dat ik in totaal maar een halfje op heb.
Waarschuw beheerder
-1
Over een aantal maanden ga ik het weer eens doen en dan alleen bij 4f houden, ben vooral benieuwd of dan de kater ook minder is. Wil dan rond de 200 /220 capsule doen. Voor de eerste keer was 150 zeker een prima ervaring hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TattooBoy op donderdag 1 september 2016 om 07:17:
ben vooral benieuwd of dan de kater ook minder is.

Jawel!

Uitspraak van TattooBoy op donderdag 1 september 2016 om 07:17:
Wil dan rond de 200 /220 capsule doen. Voor de eerste keer was 150

Er zit nog wel wat tussen 150 en 200/220 in he. Misschien een keer 180 oid proberen? Ipv gelijk zo'n grote stap. Niet echt dat het fout zal gaan, maar zie ook geen goede reden er gelijk zoveel van te maken...
Waarschuw beheerder
http://www.ed.nl/regio/eindhoven/verslavingsinstantie-novadic-kentron-waarschuwt-voor-mogelijk-dodelijke-xtc-light-1.6324946
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Oktober wss dus op de opium lijst. Nou daar ging 4f. Gauw wat inslaan voor de toekomst en nu de prijs nog laag ligt.
Waarschuw beheerder
-3
Mijn vriendin en ik zijn goed op de hoogte van de risico's dus sowieso goed rust pakken paar maanden. Afgelopen zaterdag lieten we ons door vrienden meeslepen en hadden we zelf ook nog x bij ons. Volgende feest alleen de 4f mee. De capsules zijn besteld voor ons dus vandaar de 200 /220 mg. Hun hebben daar ervaring mee en gaan er prima op en best lang.

Merk echt het verschil op feestjes tussen de mdma zombies en "heldere " 4f mensen :p. Geen zombies meer voor mij in ieder geval.
Waarschuw beheerder
+7
Uitspraak van TattooBoy op donderdag 1 september 2016 om 12:08:
Mijn vriendin en ik zijn goed op de hoogte van de risico's dus sowieso goed rust pakken paar maanden.

Nee. Als jij op basis van paar maanden rust nemen denkt je dosis na 1x proberen al gelijk met de helft te verhogen ben jij niet bewust bezig. Sterker nog, jij bent eerder een voorbeeld geval van waarom het negatief in het nieuws kan komen en waarom het
Uitspraak van Pepsi. op donderdag 1 september 2016 om 10:07:
Oktober wss dus op de opium lijst

staat.
Waarschuw beheerder
http://www.rtlnieuws.nl/nederland/xtc-light-veel-gevaarlijker-dan-gedacht-mogelijk-al-twee-doden

Nogmaals een waarschuwing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bamipanhang op donderdag 1 september 2016 om 14:19:
Nogmaals een waarschuwing

Ach nou moeten we nie allemaal overdrijven en in paniek raken, kom op zeg. Op een meest extreme uitzondering na (persoonlijke hart- en vaatproblemen wellicht) gaat er helemaal niemand dood van 4f, ook niet dood van xtc en net zo min van wiet (werd ook heel lang geroepen), mits je het niet combineert met andere stoffen en je hoeveelheid goed doseert natuurlijk (ik zeg hiermee niet dat je er geen schade mee kan oplopen of bijv. ooit hoofdpijn kan krijgen van het gebruik).

Dikke bullshit en de media proberen mogelijke gebruikers af te schrikken (niet perse een slecht besluit IMO); maar meteen roepen dat er doden zijn gevallen is zo'n ontzettende onzin.. Ze zeggen trouwens ook 'mogelijk dodelijke slachtoffers', oftewel er is nog helemaal niemand die het loodje heeft gelegd door dit stofje. Enige problemen die je zelf opzoekt als je dus combineert of veel te veel gebruikt, zoals het 'xtc-light slachtoffer' een paar weken terug op RTL nieuws, riep dat ze hevige koppijn kreeg en flitsen ziet na inname van 6 eenheden van dit 'xtc-light', de troetelnaam van 4f. GOH! Gek he :') :')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Citaat uit de Volkskrant geschreven door Thomas van der Kolk:

Op feesten en evenementen hebben ehbo-organisaties steeds vaker te maken met mensen die klagen over ernstige hoofdpijn, hersenbloedingen en hartproblemen na drugsgebruik.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van 008 op donderdag 1 september 2016 om 15:02:
Citaat uit de Volkskrant geschreven door Thomas van der Kolk:

Klopt ook zeker, maar als er 1,5 x zoveel meldingen zijn wil dat niet zeggen dat het steeds meer uit de hand loopt.
Stel er zijn 2 x zoveel gebruikers van 4f als het jaar ervoor (heel reëel gezien de populariteit), is er geen relatieve verergering van klachten omtrent 4f (wel in absolute aantallen natuurlijk)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 008 op donderdag 1 september 2016 om 15:02:
Op feesten en evenementen hebben ehbo-organisaties steeds vaker te maken met mensen die klagen over ernstige hoofdpijn, hersenbloedingen en hartproblemen na drugsgebruik.

Net gelezen en begin beetje idee te krijgen dat het een beetje onder de gordel media iets is. Drugsgebruik is heel algemene bewoording en in alle artikelen wordt er ook met xtc vergeleken en zodoende een (valse?) link gemaakt met 4FA.
Voorbarig om nu al conclusies te trekken dat de extra incidenten allemaal aan 4 te wijten zijn en ook opmerkelijk dat er (kennelijk?) 2 doden zijn waarbij vermoed wordt dat het met dit middel te maken heeft. Normaal gesproken als er een drugsdode is staat het gelijk groot vermeld in de media (zelfs als achteraf blijkt dat het aan iets anders lag) en nu is het een semi achteraf melding en het Trimbos instituut wil geen onderzoek afwachten? Vaag...

Waarschuw beheerder
+6-8
Als je helder wilt blijven op een feestje moet je gewoon pep nemen. Heb die hele 4-FA hype nooit begrepen. Vond festivals ook veel leuker toen de helft van de mensen nog met MDMA-smoeltjes stond rond te turen. Het lijkt tegenwoordig bijna wel een schande als je aan je kop kunt zien dat je MDMA hebt gebruikt. Zo van: "Oh, kijk, die is waus van de XTC! Wij lekker niet, want wij gebruiken 4-FA, wij zijn veel beter met drugs." :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ Mark ] op donderdag 1 september 2016 om 15:10:
Klopt ook zeker, maar als er 1,5 x zoveel meldingen zijn wil dat niet zeggen dat het steeds meer uit de hand loopt. Stel er zijn 2 x zoveel gebruikers van 4f als het jaar ervoor (heel reëel gezien de populariteit), is er geen relatieve verergering van klachten omtrent 4f (wel in absolute aantallen natuurlijk)

Het ging mij eigenlijk meer om dit bizar stukje tekst uit de quote:

mensen die klagen over ernstige hoofdpijn, hersenbloedingen en hartproblemen na drugsgebruik.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-2
Ik lees hier en op andere plekken veel dingen over dat 200 mg 4fmp in een capsule een erg hoge dosering is en dat bijpakken ook niet verstandig is. Ik heb 4fmp nu al regelmatig gebruikt en ben toen meteen begonnen met 200mg. Dat is in mijn omgeving ook normaal, iedereen doet dat. Vaak doe ik er dan na 4-5 uur nog een van 200 mg bijpakken en nooit problemen gehad. Ik ben man, 18 jaar en 1,73 en 65 kg.. niet de grootste of zwaarste dus. Kan ik er gewoon goed tegen of heb ik steeds mega veel risico gelopen?
Waarschuw beheerder
En daarnaast ook wel eens bijgepakt met pep of xtc, alleen 1 keertje met pep werd ik beetje misselijk meer niet.. altijd lekker gegaan

Waarschuw beheerder
+3-7
Dat je lekker gaat op 2x200mg wil niet zeggen dat het niet schadelijk voor je is hè? Sommige vrienden van me slikken tijdens een festival met gemak drie XTC-pillen weg. Gaan ook hartstikke lekker, als ik ze mag geloven, maar vervolgens hebben ze wel 8x hun eigen lichaamsgewicht aan MDMA naar binnen gewerkt (er vanuit gaande dat ze 75kg wegen; zelfs 10x bij 60kg). Richtlijnen zijn er niet voor niks, die zijn namelijk gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek.

In het geval van 4-FA ben je wat dat betreft je eigen proefkonijn. Er zijn tot op heden geen onderzoeken naar de schade die dit middel op de langere termijn kan opleveren, noch naar welke hoeveelheid van de stof risicovol is, noch naar de mate waarin het op je dopamine- en serotoninereceptoren werkt. Juist omdat de effecten en de kater van 4-FA relatief mild zijn vergeleken met MDMA of speed bestaat het risico dat je er roekelozer mee omgaat dan met eerder genoemde middelen. Ik ken zat mensen die meer dan twee keer per maand 4-FA gebruiken in redelijk hoge doseringen. Daar ga je, net als bij speed, vermoedelijk echt hersenschade door oplopen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat het schadelijk voor je zal zijn daar ben ik me wel bewust van maar dat is bij iedere drug die je neemt. Dat weet je als je het neemt en daar moet je dan maar mee leven. Alleen ik schok een beetje dat 2x200 mg bij ons in de buurt als volledig normaal word beschouwt (regio eindhoven) maar dat veel mensen op forums daar blijkbaar heel anders over denken
Waarschuw beheerder
+1-1
Bizar hoe de media dingen verdraait, lekker paniek zaaien! (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P. op donderdag 1 september 2016 om 20:33:
lekker paniek zaaien

Niet helemaal onterecht omdat er nog geen onderzoeken zijn naar de schade die dit op langere termijn op kan leveren. Ik zie het meer als een waarschuwing om er bewust mee om te gaan.
Waarschuw beheerder
+8-4
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 1 september 2016 om 15:32:
Het lijkt tegenwoordig bijna wel een schande als je aan je kop kunt zien dat je MDMA hebt gebruikt.

Lijkt vooral je eigen interpretatie?

Uitspraak van actief op donderdag 1 september 2016 om 15:32:
Zo van: "Oh, kijk, die is waus van de XTC! Wij lekker niet, want wij gebruiken 4-FA, wij zijn veel beter met drugs." :')

Heb je het ooit al iemand horen zeggen?

Uitspraak van actief op donderdag 1 september 2016 om 17:10:
Dat je lekker gaat op 2x200mg wil niet zeggen dat het niet schadelijk voor je is hè?

Klopt, op zich.

Richtlijnen zijn er niet voor niks, die zijn namelijk gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek.

Het is meer een arbitraire waarde dan een hele harde richtlijn (zoals die in de medische wereld worden gebruikt). Maar het klopt dat van 1,5-2x je eigen lichaamsgewicht aan MDMA, eens in de 2-3 maanden, nog niet is vast komen te staan dat dit (ernstige, meetbare) schade oplevert.

n het geval van 4-FA ben je wat dat betreft je eigen proefkonijn.

Ja, das zo'n lekkere dooddoener die op al de voorlichtingssites staat idd. Inmiddels is er 8+ jaar landelijke en wereldwijde ervaring, met talloze gebruikers, en pas nu worden er wat meldingen gemaakt van incidenten? Dan zal het nochtans relatief nog wel meevallen. Anders waren we er immers al veel eerder achter. Het is niet echt dat de drug 'nieuw' is ofzo. De hoge mate van populariteit is wel nieuw, maar dat is wel wat anders.

Er zijn tot op heden geen onderzoeken naar de schade die dit middel op de langere termijn kan opleveren

Klopt, maar ook die zijn er voor xtc maar in hele beperkte mate. Ook de informatie mbt xtc leunt niet op talloze randomized controlled trials, één van de vormen van medisch wetenschappelijk onderzoek die het meest gewaardeerd wordt..

noch naar welke hoeveelheid van de stof risicovol is

Dat valt zelfs voor de meeste geneesmiddelen niet aan te geven.

noch naar de mate waarin het op je dopamine- en serotoninereceptoren werkt.

Dat is echter niet waar, dat is heel precies bekend, net zo precies als voor MDMA. En dan ook nog in welke mate het op de noradrenaline-receptoren werkt. De IC50's en EC50's (welke een maat aangeven, van hoe goed of 'slecht' iets op de betreffende receptoren werkt), zijn net zo goed bekend als bij XTC. Dat het ook op de noradrenaline-receptoren werkt, zoals nagenoeg alle stimulantia wel, is iets wat vaak vergeten wordt. Stimulatie op die receptoren zorgt voor een hoge bloeddruk.............veelal de oorzaak van hersenbloedingen. Iets wat alle stimulantia dus als grote gemeenschappelijke deler zullen delen. Deze treden ook bij xtc op. Maar net zo goed; heel zelden. Anders waren we daar niet pas in 2016 achter, maar al in 2008.

Juist omdat de effecten en de kater van 4-FA relatief mild zijn vergeleken met MDMA of speed bestaat het risico dat je er roekelozer mee omgaat dan met eerder genoemde middelen.

Die kans is er inderdaad. Roekeloos gedrag is echter gedrag. En gedrag ligt bij de gebruiker, niet bij de drug.

vermoedelijk

tja :) goed onderbouwd. Maar evenwel mogelijk ja.

Daar weer naast; de teksten gelezen hebbende; lijkt allerminst vast te staan dat e.a. bij de 'vermoedelijke' doden tgv 4-FA is vastgesteld, dat er alléén sprake was van 4-FA in het systeem. Dat er geen meng-intoxicatie was. En dat er geen vooraf bestaande hart/vaatproblematiek was.
Veel onduidelijkheden nog dus.

Desalniettemin; zoals altijd; wel reden om verantwoord en verstandig met de drug om te gaan.
Als er mensen zijn die er geheel mee willen stoppen; begrijpelijk, vooral doen. Maar voert wel wat ver imho :).
Maar voorzichtigheid is een groot goed, dus dat zeker toepassen :).

Dat betekent dus inderdaad niet je dosis van de 1e keer 150 mg naar de 2e keer 220 mg verhogen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-7
Ik ben absoluut niet in paniekvoetbal. Denk dat je vooral bewust moet zijn van de risico's. En ja ik denk dat 200 /220 mg voor een tweede keer 4f dikke prima is. Heb al redelijk wat ervaring met x en 150 mg had ik bijvoorbeeld geen tintelingen die je hoort te krijgen bij 4f
Waarschuw beheerder
+4
donateur
Precies, gewoon bewust zijn van de risico's en er dikke schijt aan hebben (y)

Risico's vallen (bij normale dosissen) denk ik wel mee overigens. Het punt is alleen dat de positieve effecten niet meer toenemen boven een bepaalde dosis (voor mij 160mg) en de negatieve wel. Het gevaar zit er in dat je die negatieve effecten niet altijd even goed in de gaten hebt en dus steeds meer gaat nemen, tot gevaarlijk hoge dosissen toe.
Waarschuw beheerder
+1
8x hun eigen lichaamsgewicht aan MDMA

Toe maar
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538}
Artiest {SHOWLIST artist 154159, 177529, 47522}
Waarschuw beheerder
+2
donateur
http://www.vice.com/nl/read/de-vraag-is-niet-meer-f-maar-wannr-4-fa-verboden-wordt730
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RAMOS! op vrijdag 2 september 2016 om 17:00:
http://www.vice.com/nl/read/de-vraag-is-niet-meer-f-maar-wannr-4-fa-verboden-wordt730

Leuk artikel en een stuk beter geschreven als wat er de afgelopen dagen in de meeste kranten stond, behalve het stukje over dosering.
In het geval van 4-FA is het wat dat betreft goed om te weten wat over het algemeen de dosering van amfetamines moet zijn. Een stelregel die bij mdma vaak gehanteerd wordt en bij 4-FA tot nu toe redelijk overeen lijkt te komen, is dat je je lichaamsgewicht pakt en die 1 tot maximaal 1,5 keer vermenigvuldigt om het gewenste aantal milligrammen te krijgen voor de goede dosering. (Iemand van 60 kilo heeft dus een pil nodig van 60 tot 90 mg.) Een pil in een keer in je mond stoppen is anno 2016 dus echt uit den boze, want sommige pillen zijn wel 350 milligram.

Ik dacht juist dat voor de dosering van 4-F de vuistregel was:
1e inname: zoek je sweet spot afhankelijk van geslacht, gewicht en tolerantie tussen de 120mg en 150mg actief werkzame stof.
2e inname of meerdere malen bijpakken: met de helft van je 1e inname zodat het speedy gevoel verlengd wordt, de tintelingen komen toch niet meer. Dus bijpakken met iets tussen de 60mg en 75mg.
Slapen: meestal pas 9 uur na laatste inname, zorg dus dat as je om 10u 's-ochtends wilt slapen je voor het laatst hebt bijgepakt om 1u 's-nachts.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dosering met 4f is inderdaad wel anders dan met m of pep. Het is vooral de eerste paar keren aftasten en kijken wat je het beste vond. Ik ben ook ooit begonnen met 180 en bijpakken met lager. ook wel eens laag begonnen (80-90) en dan een grotere bijgepakt (180-200) of bijvoorbeeld 200 om 13:00 en nog eens 200 om 19:00.

En verschil in indoor en outdoor. duurt het feest tot 05:00 en ik ga 4f gebruiken dan is het vaak niet meer dan 160, tot 07:00 180-200 . Maar dan pak ik nooit bij.
En outdoor pak je vaak bij omdat het ook langer duur.

Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je dosering in de eerste 4u niet hoger komt dan 200. Dan krijg je inderdaad namelijk last van hoofdpijn. en hartkloppingen heb ik ook wel eens mee gemaakt na te snel bij pakken.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Rondjesloper op vrijdag 2 september 2016 om 17:43:
Slapen: meestal pas 9 uur na laatste inname, zorg dus dat as je om 10u 's-ochtends wilt slapen je voor het laatst hebt bijgepakt om 1u 's-nachts.

Of vraag je huisarts om een rustmiddel zoals Aprozalam oid. kan je wel lekker slapen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PeeJee45 op zaterdag 3 september 2016 om 09:06:
Of vraag je huisarts om een rustmiddel zoals Aprozalam oid. kan je wel lekker slapen..

Al kan je daar direct de kanttekening bij stellen dat zeker niet iedere huisarts happig zal zijn *pam voor te schrijven, vooral niet zonder tekst en uitleg. Maar goed, vragen staat vrij natuurlijk ..en voor wie zich er gemakkelijk bij voelt valt er wel een verhaal bij te verzinnen natuurlijk..

Daar weer naast zijn er ook wat *pammen online te koop natuurlijk, daarmee omzeil je dat, maar zijn wel minder uitgebreid onderzochte *pammen; die meer de RC-status hebben. Desondanks vallen er goede verhalen over te lezen. Gebruik ze zelf eigenlijk niet, wel paar temazepam enz liggen voor 'noodgevallen', maar probeer ze eigenlijk niet te nemen. En slaag daar ook nog in haha :).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 3 september 2016 om 14:17:
maar probeer ze eigenlijk niet te nemen. En slaag daar ook nog in haha :).

Bij mij is die techniek 2 a 3 nachten doorhalen want dan 'slaap je sowieso wel'. Niet de beste manier daarom. Misschien eens pammetje proberen 8-)
Waarschuw beheerder
Als ik niet slaap gewoon lekker door tot de volgende avond. Niets nemen en brak rondhuppelen heeft wel zen charmes op de day after. De samenkomst met basis bed maakt het verhaal meestal af :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JSKI op zondag 4 september 2016 om 00:44:
Bij mij is die techniek 2 a 3 nachten doorhalen

Ja dat doe ik ook wel :lol: en dan wel t beste ervan maken als je toch niet kan slapen toch ;-)
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met gele tulpen? Zou een xxx teken van Amsterdam op zitten. Ik kan er zelf niet veel over vinden. Misschien weten jullie meer? BVD
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Joeyraver op zondag 4 september 2016 om 18:16:
Iemand bekend met gele tulpen? Zou een xxx teken van Amsterdam op zitten. Ik kan er zelf niet veel over vinden. Misschien weten jullie meer? BVD

http://saferparty.ch/tl_files/images/download/file/Warnungen_PDF_2016/MDMA_hoch_August_2016_Tulpe.pdf
Deze?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Joeyraver op zondag 4 september 2016 om 18:16:

Heb ze zelf laten testen op 125mg 4fa en ik geloof 4mg mdma. Bruto zal er dus ongeveer 156mg poeder in geslagen zijn.

Even voor de duidelijkheid ik heb het over echt fluorgele snoepjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon eerlijk zeggen waarom. Mijn huisarts moest er om lachen.
Deze pametjes kan ik regelen maar die andere moet je zelf doen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Q-kele-Q op maandag 5 september 2016 om 11:03:
Heb ze zelf laten testen op 125mg 4fa en ik geloof 4mg mdma. Bruto zal er dus ongeveer 156mg poeder in geslagen zijn.

Even voor de duidelijkheid ik heb het over echt fluorgele snoepjes.

Oke dankjewel, ze bestaan dus wel! Heb je misschien ook een foto?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van EuforieAddicted op zondag 4 september 2016 om 01:28:
Als ik niet slaap gewoon lekker door tot de volgende avond. Niets nemen en brak rondhuppelen heeft wel zen charmes op de day after. De samenkomst met basis bed maakt het verhaal meestal af :-)

Dit is ook mijn techniek, als ik 4f neem op zaterdag of in de avond weet ik gewoon dat ik niet eerder slaap dan zondag avond rond 6-7u en de tijd wakker besteed je zo 'nuttig' mogelijk. En de eerste 3 nachten erna slaap je zo heerlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op dinsdag 6 september 2016 om 22:43:
Als ik niet slaap gewoon lekker door tot de volgende avond.

Uitspraak van Pepsi. op dinsdag 6 september 2016 om 22:43:
als ik 4f neem op zaterdag of in de avond weet ik gewoon dat ik niet eerder slaap dan zondag avond

Ik heb er de laatste tijd een beetje op gelet en vanaf het moment van inname duurt het bij mij 10 uur voordat ik normaal kan slapen.
Dus als ik om 14:00 4F neem, kan ik rond 00:00 weer prima in slaap komen. En dan dus niet bijpakken. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RAiNb0wZ op woensdag 7 september 2016 om 09:50:
Dus als ik om 14:00 4F neem, kan ik rond 00:00 weer prima in slaap komen. En dan dus niet bijpakken

Als ik rond 19u ca 170-180mg neem kan ik rond half 12 al heerlijk in slaap vallen en ik slaap juist heerlijk dan. Met X hetzelfde eigenlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Recreant op woensdag 7 september 2016 om 19:26:
Als ik rond 19u ca 170-180mg neem kan ik rond half 12 al heerlijk in slaap vallen en ik slaap juist heerlijk dan. Met X hetzelfde eigenlijk.

Realiseer je echter dat je daarin op zeker een uitzondering bent :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Recreant op woensdag 7 september 2016 om 19:26:

Keal, ruilen? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardstylereligion op donderdag 1 september 2016 om 16:14:
Kan ik er gewoon goed tegen of heb ik steeds mega veel risico gelopen?

Weet je het % van je 4-FA? Het kan ook zijn dat het bijv. gewoon geen 74% is maar dat het onder de 60% zit, dat scheelt ook qua netto dosering.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanceUp op donderdag 8 september 2016 om 15:14:
Weet je het % van je 4-FA? Het kan ook zijn dat het bijv. gewoon geen 74% is maar dat het onder de 60% zit, dat scheelt ook qua netto dosering.

En dan te bedenken dat, afgerond, 81% het max. haalbare is...stel dat het dan idd onder de 60% zit, dan scheelt het helemaal enorm en is het idd niet goed te vergelijken met de doseringen (poeder) die je op het web leest. Maar zouden ze idd hoger moeten zijn (in afgewogen gewicht, ofc.).
Waarschuw beheerder
+4
donateur
Gele tulpen (verkocht als 4f) bevatten 130 Mg 4 + 10 Mg M..
Vriendin van ons heeft er vorige week een laten testen (y)

Just to let ya know :)