Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 686937x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op donderdag 8 september 2016 om 23:22:
Gele tulpen (verkocht als 4f) bevatten 130 Mg 4 + 10 Mg M..
Vriendin van ons heeft er vorige week een laten testen (y)

Just to let ya know :)

Hier was ik naar opzoek! Dankje
Waarschuw beheerder
-2
Ik krijg binnenkort capsules van 185 mg. Lijkt mij ideaal voor een tweede ervaring. Nu nog geduld hebben tot november :)
Waarschuw beheerder
Iemand die weet of MS nog actief is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van peppa op maandag 12 september 2016 om 18:45:
Iemand die weet of MS nog actief is?

Is nog actief, vorige week is er nog een GD afgerond.
Waarschuw beheerder
Afgelopen weekend 1 4fmp genomen, doe dit wel vaker op feestjes. Echter heb ik nu sindsdien een gevoelloze tintelende duim. Het wordt niet minder na een paar dagen maar ook niet erger... iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen??
Waarschuw beheerder
+10-2
Uitspraak van naba90 op vrijdag 16 september 2016 om 09:13:
Afgelopen weekend 1 4fmp genomen, doe dit wel vaker op feestjes. Echter heb ik nu sindsdien een gevoelloze tintelende duim. Het wordt niet minder na een paar dagen maar ook niet erger... iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen??

Hem uit je reet halen...
Waarschuw beheerder
+4-1
Uitspraak van Devlon op vrijdag 16 september 2016 om 09:39:
Hem uit je reet halen...

goh........fijne reactie :) thanks
Waarschuw beheerder

Ik denk dat als het na dit weekend nog steeds aanhoud dat het slim is om maar even langs de huisarts te gaan en daar het verhaal uit te leggen. Heel ernstig zal het waarschijnlijk niet zijn maar vervelend is het wel
Waarschuw beheerder
+5
donateur
Echter heb ik nu sindsdien een gevoelloze tintelende duim. Het wordt niet minder na een paar dagen maar ook niet erger... iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen??

Gevoelloze plekken, vingers, e.d. duiden meestal op een zenuw die (tijdelijk) knel heeft gezeten. Zoiets ontstaat na een aantal uurtjes (relatief) afknellen...bv. doordat je er op gelegen hebt. Het herstel is meestal langzaam (weken).

Als je zeker weet dat je niet lang op je arm op iets hards hebt gelegen of op andere wijze iets afgekneld hebt dan kan en zal het een andere oorzaak hebben. Wellicht idd raadzaam langs je huisarts te gaan na een tijdje van afwachten., al verwacht ik niet dat ie veel voor je kant doen.

Zelf ook eens zoiets gehad, verloren gevoel zat precies in verloop van een zenuw. Duurde zeker een week of 6-8 voor het herstelde, maar daarna geen last meer van gehad. Sterkte er mee!
Waarschuw beheerder
+3-2
Uitspraak van naba90 op vrijdag 16 september 2016 om 16:12:
goh........fijne reactie :) thanks

At your service! Soms kennen de moeilijkste problemen de makkelijkste oplossingen. Note to yourself: vergeet bij het pluggen van 4-fmp niet je duim eruit te halen.
Waarschuw beheerder

Ik hoor/lees wel eens dat mensen hun duim in hun flesje water doen i.p.v. een dop, heb je dit toevallig gedaan op dat feest?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op zaterdag 17 september 2016 om 19:36:
Ik hoor/lees wel eens dat mensen hun duim in hun flesje water doen i.p.v. een dop, heb je dit toevallig gedaan op dat feest?

Nee ik had gewoon een dop mee! En verder ook me duim niet afgekneld geweest ofzo... Toch maar ff langs de huisarts deze week
Waarschuw beheerder
on the 13th October the advisory board of the Dutch Government will give a statement about the product 4-fa and if it should be on the opium list or not. Most of the experts expect that it will be soon illegal in the netherlands.
Waarschuw beheerder
donateur
gevoelloze tintelende duim

Hoe is het met je duim?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op donderdag 8 september 2016 om 23:22:
Gele tulpen (verkocht als 4f) bevatten 130 Mg 4 + 10 Mg M..
Vriendin van ons heeft er vorige week een laten testen (y)

Just to let ya know :)

Gisteren met de bnn special werden ze gebruikt door een presentatrice. Leek wel een beetje overdreven, wat voor na effect dat ze had. Persoonlijk ken ik geen mensen in mijn vrienden of kennissen kring die zo'n kater ervaren als haar van die 4fa tulpjes. Verwonderlijk dat zei zo'n tulpje laat testen op 125mg 4fa en geen mdma, heb toch al 3 resultaten gezien met mdma erin. Al is het niet heel veel. Hebzelf persoonlijk ook 1 laten testen waar 125mg 4fa uitkwam en ik geloof 3mg mdma.

Ze noemen het overigens in de special spookjes, maar gaat duidelijk om de amaterdamse tulpjes, worden door veel mensen spookjes genoemd.

Ook heb ik naast hevig transpireren en lichte duizeligheid nooit echt negatieve effecten gevoeld van de 4fa. Wel eens een amfetamine-achtige kater. Maar dat was dan ook na 200mg en later nog eens een redose van nog eens 200mg. Dit betrof afgewogen capsules met 80% zuiver poeder.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
damm heb het gemist in spuiten en slikken. Dacht dat ze gewoon XTC zou nemen, blijkbaar dus 4fa...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op woensdag 28 september 2016 om 07:49:
damm heb het gemist in spuiten en slikken. Dacht dat ze gewoon XTC zou nemen, blijkbaar dus 4fa...

Was meer een aflevering om te hameren op de gevaren van 4fa, het positieve effect werd naar mijn mening wat meer op de achtergrond gelaten en de negatieve effecten werden uitgebreid uitgelegd.

Er was zelfs een meisje die 3 maand na gebruik nog depressief was. Ik heb nog niet echt een veel heftigere kater ontdekt dan met gewone amfetamine. Ik gebruik 4fa al vanaf 2010 en toen gebruikte ik het zelfs wel als speed vervanger waarop ik meerdere keren op een nacht doseerde en daarna nog eens vrolijk aan de xtc ging. Zelfs dan gelukkig niet de negatieve dingen ervaren als dat dat meisje had. 3maand depressief na gebruik is naar mijn mening erg heftig.

De meest negatieve ervaring voor mij was dat ik eens heel erg zweette en een beetje duizelig was, wat voor hoge doseringen amfetamine volgens mij ook voorkomt.

Zijn er hier ook mensen die na 4fa zulke nadelige effecten hebben ervaren als maanden depressief, waarvan je zeker kunt stellen dat het na gebruik van 4fa was?

Overigens zijn er ook mensen knock out gegaan van de 4fa, uuh 4fa hield me met normaal gebruik soms wel meer dan 48u op de been. En voelde dan vergelijkbaar met dexamfetamine. Wakker en helder. Hehe soms wou ik dat ik uberhaubt even kon slapen of rusten op dat spul.
Zijn hier ook mensen die er ooit nokkie van zijn gegaan?
Waarschuw beheerder
+6
Uitspraak van Q-kele-Q op woensdag 28 september 2016 om 07:38:
Gisteren met de bnn special werden ze gebruikt door een presentatrice. Leek wel een beetje overdreven, wat voor na effect dat ze had.

Klopt, beetje lopen janken de dag erna. Kwam een beetje theatraal over.

Uitspraak van EuforieAddicted op woensdag 28 september 2016 om 07:49:
Dacht dat ze gewoon XTC zou nemen, blijkbaar dus 4fa...

was een gele tulp idd. 4FA (laten we trouwens de term 4FMP bannen).

Vond het nogal raar dat tijdens het effect er nauwelijks gefilmd / geïnterviewd werd. De nadruk lag erg op het negatieve idd.

Uitspraak van Q-kele-Q op woensdag 28 september 2016 om 08:03:
Was meer een aflevering om te hameren op de gevaren van 4fa, het positieve effect werd naar mijn mening wat meer op de achtergrond gelaten en de negatieve effecten werden uitgebreid uitgelegd.

Dat dus.

Zijn er hier ook mensen die na 4fa zulke nadelige effecten hebben ervaren als maanden depressief, waarvan je zeker kunt stellen dat het na gebruik van 4fa was?

Veel vrienden stellen minder gaar te zijn erna dan met Xtc. Ikzelf vind het gewoon beetje same-same qua dip.

Zelf neem ik nooit meer dan 160mg en doseer nooit bij, alleen met kwartjes xtc.
Waarschuw beheerder
+2

Helemaal mee eens, erg jammer. Ik snap wel dat ze geen drugs willen promoten, maar dit is naar mijn mening geen eerlijk beeld.

Bij dat meisje wat suïcidaal is geworden zet ik m'n vraagtekens. Was ze sowieso al wat minder stabiel? En hoeveel zat er in haar capsules? Wellicht een geval van een flinke overdosering. De dip van Gwen, tja. Ik betwijfel in hoeverre het echt zo erg was, het kwam in ieder geval voor de uitzending wel bijzonder goed uit.

Dat instanties als Trimbos etc. aangeven dat 4-FA gevaarlijk kan zijn zegt natuurlijk veel meer. Echter ben ik wel benieuwd hoeveel mensen zich gemeld hebben met klachten na gebruik van 4-FA. En hoe dat getal zich verhoudt tot bijvoorbeeld het getal van X.
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Puik stukje staatspropaganda van de npo zo te lezen!
Had ook niet anders verwacht en hallo welkom 4f op lijst der verboden drugs.
Waarschuw beheerder
Ik heb de aflevering ook gezien en was idd erg negatief. Heel jammer dat ze die kant op gaan! Heb zelf nooit last gehad van een heftige kater na 4fa, gewoon moe. Wat een onzin allemaal
Waarschuw beheerder
Inderdaad dit was gewoon het doodsvonnis van 4fa.

Voelde idd erg aan als propaganda. Maarja ze moeten toch de mensen achter zich krijgen willen ze een populair middel verbieden. De mensen die de waarheid weten, zullen zich nu als een uitzondering voelen.

Ik gebruik al enige jaren 4fa en heb niet meer nadelige effecten vernomen dan met gewone amfetamine. Zelfs minder, aangezien je het effect van de initiële dosis niet meer ervaart met een redose. Amfetamine wordt alleen maar leuker bij meer nemen. 4fa is bij herdoseren heel clean in stimulatie enbij (te)hoge dossisen bij redosen krijg je nadelige effecten als rushes van zweet en wat duizelig. Deze grens heb ik eenmaal bereikt en was met een totale dosis van 400mg binnen 4u. Vind dit persoonlijk aardig hoge dossisen en snap ook niet dat mensen met een rc veel hoger gaan doseren. Met amfetamine zou ik dit overigens ook niet doen.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Wat hierboven beschreven wordt geldt ook voor mij. Ik gebruik 4f al lang genoeg om mijzelf als ervaringsdeskundige te zien en met gezond verstand gebruiken heb ik geen idee dat dit tot nu toe enige slechte gevolgen heeft gehad voor mijn lichaam.
Ik heb in 2011 door alcohol een lever ontsteking gehad en sta sinds dien onder controle. Toevallig wordt er morgen weer een bezoek gebracht aan de dokter voor de jaarlijkse lever test. Ik wordt ook al jaren gecontroleerd en de dokter weet van het gebruik. Ik heb al jaren nette waardes soms nog gezonder dan de gemiddeld mens. Het enige wat ze niet controleren is dan enig schade in het hoofd maar ik heb nou niet het gevoel dat ik een Downey ben geworden.
Vind de heksenjacht echt extreme proporties aannemen en dit geeft geen eerlijk beeld van wat lijkt een goed alternatief op drugs die schadelijker zijn. Maar in plaats van eerst medisch onderzoek gaan ze het verbieden.

De enige reden waarom ik me trouwens druk maak over het al dan niet op de opium lijst te plaatsen van 4f is vanwege de prijs :lol:
Beschikbaar blijven zal het dan toch wel neem ik aan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pepsi. op woensdag 28 september 2016 om 22:39:
n 2011 door alcohol een lever ontsteking gehad

:-o

Hoe krijg je dat voor elkaar op zo'n jonge leeftijd? Fijn dat het nu goed gaat!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MissEs op woensdag 28 september 2016 om 22:46:
:-o

Hoe krijg je dat voor elkaar op zo'n jonge leeftijd? Fijn dat het nu goed gaat!

Ik was toen 18? :p het was een combinatie van teveel lauw bier, niet goed gebakken hamburgers eten en veel zon. Hemelvaartsdag..
Ah de good old times.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op donderdag 29 september 2016 om 09:47:
Ik was toen 18? :p het was een combinatie van teveel lauw bier, niet goed gebakken hamburgers eten en veel zon. Hemelvaartsdag..
Ah de good old times.

Wist niet eens dat je lever kan gaan onsteken daarvan :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DangerouzMind op donderdag 29 september 2016 om 09:49:
Wist niet eens dat je lever kan gaan onsteken daarvan :O

Bier (of eigenlijk moet ik alcohol zeggen) is puur vergif voor je lever en de lever zorgt ook dat je lichaam gezuiverd wordt van bier en drugs. Deze twee middelen kunnen bij overmatig gebruik wel degelijk een ontsteking veroorzaken in je lever.
Ikzelf heb Alfa-1 antitrypsine deficiëntie. Waardoor ik er blijkbaar gevoeliger voor ben.

Maar ik zal nooit vergeten dat ik de maandag na Q-Base moest bloedprikken. En mijn lever waarden waren kern gezond. Het blijft allemaal persoonlijk. Maar ik ben van mening dat het dus allemaal wel meevalt.
Waarschuw beheerder
+1
Wat een uberslechte aflevering idd. Op sommige momenten leek het ook echt fake. Voelt echt aan of het item gesponsord/gedwongen werd door de overheid ofzo. Alle positieve dingen weglaten en compleet de focus leggen op de gevaren en negativiteit. Ook die switch van inname naar de day-after komt wel erg geforceerd over, zonde want normaal best wel fan van het programma.

Als je dit item dan vergelijkt met het 4fa item van Jan 2 jaar geleden...... https://www.youtube.com/watch?v=k2WANt2dXcw
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Eindelijk een uitslag van een batch van een tijdje geleden binnen; 78%.

Gelukkig had ik voor de tussentijd ook nog wel van de 81% maar altijd handig dit vast te weten :)
Waarschuw beheerder
Kijk wat BadSoundKillsGoodMusic in ieder geval goed doet, en ook BNN in ieder geval benadrukt is dat je de 4FA laat testen. Dat zou iedereen moeten doen. Er zit altijd wel een testadressie bij je in de buurt (behalve als je in Zeeland woont) Toch wel handige link over waar je drugs kan testen vind je hier met tips over openbaar vervoer en al. https://www.legalsilkroad.nl/drugs-testen-4fa-4fmp-drugstestservice-alle-adressen/. Er is op dit moment niet heel veel troep aanwezig, alleen het is alleen al belangrijjk dat je bijvoorbeeld weet dat een batch 78 % ten behoeve van de dosering. Zeker van bepaalde drugs luistert dosering nu 1-maal heel nauw.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat me een beetje verbaasd, sinds er nieuwsberichten geweest zijn over het risico van 4fa zijn er opeens veel meer klachten van mensen die het genomen hebben en (volgens hun dan) 'bad' gingen. Lijkt me toch raar dat die klachten er van tevoren nooit waren, en opeens aardig wat mensen ze krijgen. Zal dat dan tussen de oren zitten? Of zullen ze gewoon teveel genomen hebben en zich hiervoor schamen, dus zichzelf niet de schuld durven te geven
Waarschuw beheerder
Nou zal deze vraag vaker voorbij zijn gekomen, dus sorry daarvoor. Maar als jullie het hebben over een pil of capsule van 150mg nemen, hebben jullie het dan over het bruto gewicht aan poeder of netto over de werkzame stof (die je berekent aan het aantal procent werkzame stof in het poeder) waardoor het bruto gewicht dus best wat hoger kan liggen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op zondag 2 oktober 2016 om 15:40:
Nou zal deze vraag vaker voorbij zijn gekomen, dus sorry daarvoor. Maar als jullie het hebben over een pil of capsule van 150mg nemen, hebben jullie het dan over het bruto gewicht aan poeder of netto over de werkzame stof (die je berekent aan het aantal procent werkzame stof in het poeder) waardoor het bruto gewicht dus best wat hoger kan liggen?

Gaat over bruto gewicht, in poedervorm dus. 150 netto is wel aan de hoge kant
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Rence op zondag 2 oktober 2016 om 15:40:
capsule van 150mg nemen, hebben jullie het dan over het bruto gewicht aan poeder of netto over de werkzame stof (die je berekent aan het aantal procent werkzame stof in het poeder) waardoor het bruto gewicht dus best wat hoger kan liggen?

De meeste mensen hebben het over, als ze een capsule maken, gewoon over het gewicht dat er op de weegschaal ligt. Bruto dan dus.

De uitslagen van pillen zijn echter netto waarden.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 2 oktober 2016 om 17:52:
De meeste mensen hebben het over, als ze een capsule maken, gewoon over het gewicht dat er op de weegschaal ligt. Bruto dan dus.

De uitslagen van pillen zijn echter netto waarden.

Je hoort inderdaad nooit mensen zeggen: ik heb 200 Mg afgewogen, 80% was de test uitslag dus mijn capsules bevatten 160 Mg werkzame stof ;p

Eerder: wat, hoeveel er in zit ? Ooh geen idee, ik heb ze gehad van m'n... neef, maat, bekende :lol: hij neemt ze zelf ook :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmm daar schrik ik best wel van :/ ben altijd van netto werkzame stof uitgegaan. Ging altijd wel lekker, maar kennelijk heb ik dus een stuk meer binnen gehad dan wat raadzaam is. Gelukkig pas 3x gedaan en niet veel vaker ofzo, maar wel even een eye-opener.
Waarschuw beheerder
+1
Ik persoonlijk doe altijd netto waardes, dus wel omrekenen. Omdat in onze vriendengroep we altijd begonnen zijn met pillen (met netto waardes van 140-150mg). Ik ben later pas overgestapt op zelf capsules vullen voor onze groep, maar zijn we uit gewoonte vast blijven houden aan die netto waardes. Ook wel fijner dat we dan altijd evenveel werkzame stof binnen krijgen, ookal valt de zuiverheid van een nieuwe lading hoger of lager uit bij het testcentrum.
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Als je een van me klanten zou vragen naar welke netto waarde ze willen dan vragen ze eerst wat 'netto' betekent :lol:.
Nee ik blijf gewoon lekker bruto gebruiken. Klinkt het ook wat meer. Vinden mensen prima.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Pepsi. op maandag 3 oktober 2016 om 17:18:
Als je een van me klanten zou vragen

Wat kopen ze van je dan? Pepsi? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van SkyFire op maandag 3 oktober 2016 om 17:10:
mdat in onze vriendengroep we altijd begonnen zijn met pillen (met netto waardes van 140-150mg)

Wij zijn wat 4-FA betreft dan weer juist begonnen met poeder en dat jaren gedaan. Poeder is altijd aanwezig en pilletjes ermee..ja die zijn er hier wel eens niet. Dus ik beoordeel een pil juist weer op wat z'n bruto waarde geweest zou zijn, en hoef bij het vullen van capsules alleen maar naar het gewicht op de weegschaal te kijken. Uiteraard word er daarbij rekening gehouden met de zuiverheid van de 4-FA. Maar gezien daar tot nu toe nog nooit wat mis mee geweest is, valt het kleine verschil daarin in de marge. In feite ook netto steeds om en nabij dezelfde waardes op dus :).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2016 om 17:50:
Wat kopen ze van je dan? Pepsi? :)

Ja man maar gelukkig maakt het ze niet uit dat ik de suiker toegevoegd in bruto meet.
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Toch maar weer een bestelling geplaatst Bij S.A.. Hopelijk laten ze me deze keer niet in de steek. Als ik het heb even langs test centrum.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op woensdag 5 oktober 2016 om 18:32:
Toch maar weer een bestelling geplaatst Bij S.A.. Hopelijk laten ze me deze keer niet in de steek. Als ik het heb even langs test centrum.

2 weken terug ook weer ingeslagen hier. Werkt weer goed! (Een vriend stond erop om het te nemen, zelf nog niet gedaan) Niet meer laten testen dus ben benieuwd wat eruit komt.

Op welke manier hadden ze je in de steek gelaten? Bij mij is er tijdens bestellen ook wel eens iets niet goed gegaan wat ze uiteindelijk netjes op hadden gelost.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van strukel op woensdag 5 oktober 2016 om 21:55:
2 weken terug ook weer ingeslagen hier. Werkt weer goed! (Een vriend stond erop om het te nemen, zelf nog niet gedaan) Niet meer laten testen dus ben benieuwd wat eruit komt.

Op welke manier hadden ze je in de steek gelaten? Bij mij is er tijdens bestellen ook wel eens iets niet goed gegaan wat ze uiteindelijk netjes op hadden gelost.

Zat wel eens een stuk minder in de zak dan dat ik bestelde.
Maar goed op 1 keer na wel altijd nette test resultaten gehad. En dit is wellicht voorlopig de laatste keer dat ik online een batch haal. Even afwachten wat er in de 2e kamer gebeurt. :)
Dus mijn hoop is gevestigd op een mooie uitslag van SA :)
Waarschuw beheerder
Welke 4f pillen zijn er nu eigenlijk nog in omloop? De groene northfaces zijn bij mijn contacten al een tijdje op, de oranje boompjes ook niks meer over gehoord. Ken alleen de gele tulpen nu nog, die zijn er ook nog a ~135mg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bishop op woensdag 12 oktober 2016 om 14:11:
de oranje boompjes ook niks meer over gehoord

Die Oranje Boom!s zijn hier nog volop verkrijgbaar.
Waarschuw beheerder
Ik dacht dat die oranje radio 4 pillen er ook nog waren, die zijn blijkbaar opgevolgd door paarse amsterdammertjes (paaltjes) die nu in omloop zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bishop op woensdag 12 oktober 2016 om 14:11:
Welke 4f pillen zijn er nu eigenlijk nog in omloop? De groene northfaces zijn bij mijn contacten al een tijdje op, de oranje boompjes ook niks meer over gehoord. Ken alleen de gele tulpen nu nog, die zijn er ook nog a ~135mg

Hier kom ik ook voornamelijk de gele tulpen tegen.