| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Afgelopen weekend 1 4fmp genomen, doe dit wel vaker op feestjes. Echter heb ik nu sindsdien een gevoelloze tintelende duim. Het wordt niet minder na een paar dagen maar ook niet erger... iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen??
Afgelopen weekend 1 4fmp genomen, doe dit wel vaker op feestjes. Echter heb ik nu sindsdien een gevoelloze tintelende duim. Het wordt niet minder na een paar dagen maar ook niet erger... iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen??
Echter heb ik nu sindsdien een gevoelloze tintelende duim. Het wordt niet minder na een paar dagen maar ook niet erger... iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen??
Ik hoor/lees wel eens dat mensen hun duim in hun flesje water doen i.p.v. een dop, heb je dit toevallig gedaan op dat feest?
Gele tulpen (verkocht als 4f) bevatten 130 Mg 4 + 10 Mg M..
Vriendin van ons heeft er vorige week een laten testen![]()
Just to let ya know
damm heb het gemist in spuiten en slikken. Dacht dat ze gewoon XTC zou nemen, blijkbaar dus 4fa...
Gisteren met de bnn special werden ze gebruikt door een presentatrice. Leek wel een beetje overdreven, wat voor na effect dat ze had.
Dacht dat ze gewoon XTC zou nemen, blijkbaar dus 4fa...
Was meer een aflevering om te hameren op de gevaren van 4fa, het positieve effect werd naar mijn mening wat meer op de achtergrond gelaten en de negatieve effecten werden uitgebreid uitgelegd.
Zijn er hier ook mensen die na 4fa zulke nadelige effecten hebben ervaren als maanden depressief, waarvan je zeker kunt stellen dat het na gebruik van 4fa was?
damm heb het gemist in spuiten en slikken. Dacht dat ze gewoon XTC zou nemen, blijkbaar dus 4fa...
Was meer een aflevering om te hameren op de gevaren van 4fa, het positieve effect werd naar mijn mening wat meer op de achtergrond gelaten en de negatieve effecten werden uitgebreid uitgelegd.
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar op zo'n jonge leeftijd? Fijn dat het nu goed gaat!
Wist niet eens dat je lever kan gaan onsteken daarvan
Nou zal deze vraag vaker voorbij zijn gekomen, dus sorry daarvoor. Maar als jullie het hebben over een pil of capsule van 150mg nemen, hebben jullie het dan over het bruto gewicht aan poeder of netto over de werkzame stof (die je berekent aan het aantal procent werkzame stof in het poeder) waardoor het bruto gewicht dus best wat hoger kan liggen?
capsule van 150mg nemen, hebben jullie het dan over het bruto gewicht aan poeder of netto over de werkzame stof (die je berekent aan het aantal procent werkzame stof in het poeder) waardoor het bruto gewicht dus best wat hoger kan liggen?
De meeste mensen hebben het over, als ze een capsule maken, gewoon over het gewicht dat er op de weegschaal ligt. Bruto dan dus.
De uitslagen van pillen zijn echter netto waarden.
mdat in onze vriendengroep we altijd begonnen zijn met pillen (met netto waardes van 140-150mg)
Toch maar weer een bestelling geplaatst Bij S.A.. Hopelijk laten ze me deze keer niet in de steek. Als ik het heb even langs test centrum.
2 weken terug ook weer ingeslagen hier. Werkt weer goed! (Een vriend stond erop om het te nemen, zelf nog niet gedaan) Niet meer laten testen dus ben benieuwd wat eruit komt.
Op welke manier hadden ze je in de steek gelaten? Bij mij is er tijdens bestellen ook wel eens iets niet goed gegaan wat ze uiteindelijk netjes op hadden gelost.
de oranje boompjes ook niks meer over gehoord
Welke 4f pillen zijn er nu eigenlijk nog in omloop? De groene northfaces zijn bij mijn contacten al een tijdje op, de oranje boompjes ook niks meer over gehoord. Ken alleen de gele tulpen nu nog, die zijn er ook nog a ~135mg