Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 687526x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Irenee op zaterdag 21 december 2013 om 01:24:
Heey hallo :)

Ik had n vraagje ik ga op freaqshow 4fmp uitproberen. Alleen nou heb ik 3 caps van 100 mg geregeld... Maar hoeveel adviseren jullie? Ik wil er wel het hele feest op kunnen losgaan maar wil ook zeker geen gevaar voor leven lopen ofcourse. Ik heb er totaal geen verstand van dus beter dat ik even research doe voor ik eraan begin. Citeer aub :)

x

1 cap naar binnen gooien en de 2e omkiepen in half glaasje cola en die delen.
Waarschuw beheerder
-1
Of :lijn:, al is het maar voor je eigen of iemand anders reactie, tering wat kan dat spul branden:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Espoir op maandag 16 december 2013 om 15:29:
Met 4-fa neem ik meestal in het begin 200-mg, en neem niet bij. Bijpakken verlengt voor mij het gevoel helemaal niet zoals xtc dat doet. Een vriend van me heeft dat ook, maar dat kan natuurlijk per persoon verschillen.

Dat hadden wij met z'n drieen gisteren ook! Begonnen met 1 hele route 66. Ik ging na 20 minuten al, mijn vriendin na 1,5 uur niks, halve erbij gedaan en toen na een goed half uur lift-off. Maar de 3e persoon, mijn maat, die begon na 1,5 uur ongeveer wel op de hele pil.

Nou de verschillen in gevoel, ik kwam dus na 20 minuten op een redelijk "xtc"-achtig gevoel, dit hield zo'n 2/2,5 uur aan, daarna weg.. Mijn gevoel was wel stabiel, geen piek ofzo, toen nog een halve genomen deed helemaal niks, daarna nog een halve en nopperdepop. En om nou te zeggen energie, niet bijzonder veel.
Vriendin ging toen eindelijk en die voelde d'r ook heerlijk, maar misschien maximaal 1,5 uur, piekte heel goed en daarna ook een hele erbij genomen in 2x een halve maar gaf geen lekker gevoel meer.
Nou die maat van me. Die ging wel zo lekker zijn piek in dat hij ruimte nodig had en helemaal in zichzelf ging en na een uurtje of wat daar uit kwam en that's it. Ook nog 1 genomen en wederom niks..

Eenmaal thuis gewoon nog zo'n zin in het "lekkere gevoel" dat er toch maar een kwartje superman naar binnen ging en dat gaf méér euforie dan normaal bij een kwartje, met minder fysieke kenmerken.

Kort gezegd begon het heel veelbelovend, maar ik denk niet dat een 2e keer erin zit.

Groet!
Waarschuw beheerder
Met 4-FA kan je nou eenmaal niet echt redoseren.
Had je makkelijk kunnen weten als je je fatsoenlijk inleest!
4-FA redose zal in de meeste gevallen alleen de "speedy" effecten verlengen en de "euforie" zal wegblijven.

Het beste is een goede startdosis rond de 150mg
Daarna kan je het beste redoseren met een half ptje aangezien dit wel vaak ter beschikking is. Maar zelf zou ik zeggen redoseer met methylone!
Dit is namelijk een zeer aangename combi :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Weer n aantal route 66 4fmp snoepjes gehaald voor oud en nieuw.
Waarschuw beheerder
Die route 66 klinken wel goed. Denk beter dan het poeder van SA in dezelfde dosering. Heb ze hier alleen nog niet voorbij zien komen :(

Waarschuw beheerder
+1-3
Even een tip, als je begint met 150, pak dan niet meer als 75 bij.
Gisteren 150 gepakt en 4 uur later weer 150.
Zag overal mensen ruzie zoeken, werd er ligt paranoide van en mn hart ging zwaar te keer. (3 uur lang)
Dit wil je echt niet.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 december 2013 om 22:10:
Even een tip,

Bedankt voor de tip, iedereen heeft namelijk precies het zelfde nodig voor het zelfde effect!

Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van ? op zondag 22 december 2013 om 23:37:
Bedankt voor de tip, iedereen heeft namelijk precies het zelfde nodig voor het zelfde effect!

Volgensmij zeg ik: "als je begint met 150", owja.
Ik zeg niet dat je met 150 moet beginnen, ik zeg alleen dat als je meer als de helft bij gaat pakken je hoogst waarschijnlijk een kutavond krijgt en probeer mensen er voor te behoeden :p
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 december 2013 om 09:35:
Volgensmij zeg ik: "als je begint met 150", owja.
Ik zeg niet dat je met 150 moet beginnen, ik zeg alleen dat als je meer als de helft bij gaat pakken je hoogst waarschijnlijk een kutavond krijgt en probeer mensen er voor te behoeden

Waar zie je mij beweren dat je dat hebt gezegd dan?
Je kan mensen wel voor een kut avond willen behoeden maar dat gaat niet op deze manier. Niet iedereen heeft het zelfde nodig.
Mijn eerste keer 4 viel vies tegen juist omdat ik te weinig genomen had.
Mijn redose is 9 van de 10 keer gelijk aan mijn eerste dosis en die ligt een stuk hoger dan die 150mg waar jij het net over had.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wij hadden alle 3 een hele op, en daarna een hele erbij, maar die deed dus bij niemand iets. Dus verschil is er wel degelijk :)
Waarschuw beheerder
+2-5
donateur
Uitspraak van ? op maandag 23 december 2013 om 10:02:
Mijn redose is 9 van de 10 keer gelijk aan mijn eerste dosis en die ligt een stuk hoger dan die 150mg waar jij het net over had.

Toch is het nou ook weer geen goed advies geven om dan maar jouw 'winning team' aan mensen op te dringen.

Uitspraak van ? op zondag 22 december 2013 om 23:37:
Bedankt voor de tip,

De tip was dan ook niet naar jou gericht, dus ik zie niet in waarom je niet lekker je eigen ding blijft doen?

Uitspraak van Festival_feest op zondag 22 december 2013 om 15:34:
Kort gezegd begon het heel veelbelovend, maar ik denk niet dat een 2e keer erin zit.

Das nou toch wel jammer.

Uitspraak van Festival_feest op maandag 23 december 2013 om 10:28:
Dus verschil is er wel degelijk :)

Er kan om diverse redenen verschil in de beleving zitten ja, die is echter niet alleen dosis- of drug-afhankelijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Festival_feest op maandag 23 december 2013 om 10:28:
Wij hadden alle 3 een hele op, en daarna een hele erbij, maar die deed dus bij niemand iets. Dus verschil is er wel degelijk

Het redosen met 4FA bij mij werkt alleen om het gevoel vast te houden en te verlengen, niet om het een nieuwe extra boost te geven zeg maar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 23 december 2013 om 12:13:
Toch is het nou ook weer geen goed advies geven om dan maar jouw 'winning team' aan mensen op te dringen.

Ik dring niks aan iemand op daarbij geef ik ook geen advies, ik wijs hem enkel op een onjuistheid.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 23 december 2013 om 12:13:
De tip was dan ook niet naar jou gericht

De 'tip' staat op een publiek forum, ik voelde mij geroepen te reageren, net zoals jij nu doet :)
Waarschuw beheerder
+5-3
donateur
Uitspraak van ? op maandag 23 december 2013 om 12:47:
Ik dring niks aan iemand op daarbij geef ik ook geen advies, ik wijs hem enkel op een onjuistheid.

Toch zou het netjes zijn als je je eigen post daarin nuanceert, voordat mensen onbedoeld jouw schrijven, en daarbij behorend gebruik gaan overnemen, zeker als dat hun eerste keer zou betreffen, kan dat een kwalijk iets opleveren :)
Wees je iig bewust dat er, behalve de diverse mensen die hier -posten en meelezen-, ook zat zijn die wrsch. alleen lezen, zich niet laten horen, niet om advies vragen, maar wel overnemen wat ze lezen in hun gebruik... Daar kan niet doordacht gebruik uit voort vloeien, dat is de context waar ik vanuit reageer..!

Uitspraak van ? op maandag 23 december 2013 om 12:47:
De 'tip' staat op een publiek forum, ik voelde mij geroepen te reageren, net zoals jij nu doet :)

Zo is natuurlijk elke reactie te verdedigen, maar als je tussen de regels doorleest, is de tip wel degelijk bedoeld voor iemand die daar een paar posts boven een ervaring post. Ik zeg dan ook niet dat je niet mag reageren, als je verder gaat met lezen tussen de regels, ik zeg dat de tip niet voor jou bedoeld was ;) Dat we hier op een publiek forum zitten, dat is een bekend gegeven, maar doet daar niks aan af, sterker nog, het zou je moeten doen denken aan bovenstaande.
Al met al 'win' je als collectieve gebruikende community als men dat veilig en doordacht doet, niet als -meelezers- (dus de niet schrijvers, de niet adviesvragers), maar ook anderen, maar gaan overnemen hoeveel 170 en 200mg bommen men naar binnen gooit, of erger, wat men aan cumulatieve doseringen naar binnen jekkert ;)
Uiteindelijk gaat er niet veel mis met 4Fmet hoge doseringen, so far bekend, maar als je al maar 1 iemand van een nare ervaring, en een extra iemand van een nachtje/ochtendje/middagje plafond staren kunt behoeden.....dan is dat toch al winst? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 23 december 2013 om 12:56:
Toch zou het netjes zijn als je je eigen post daarin nuanceert, voordat mensen onbedoeld jouw schrijven, en daarbij behorend gebruik gaan overnemen, zeker als dat hun eerste keer zou betreffen, kan dat een kwalijk iets opleveren :)
Wees je iig bewust dat er, behalve de diverse mensen die hier -posten en meelezen-, ook zat zijn die wrsch. alleen lezen, zich niet laten horen, niet om advies vragen, maar wel overnemen wat ze lezen in hun gebruik... Daar kan niet doordacht gebruik uit voort vloeien, dat is de context waar ik vanuit reageer..!

Duidelijk en niks dan de waarheid, dit is ook waar ik op doelde, geen twee mensen zijn hetzelfde.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 23 december 2013 om 12:56:
dan is dat toch al winst? ;)

Eensch.

Moet zeggen, je eerdere post is er niet een die ik zo van jou gewend ben, ook de keren dat ik je gesproken heb buiten het forum om kwam je anders op mij over. De post waar ik nu op reageer komt meer overeen met wat ik gewend ben van je :p

Don't lose your cool!
Waarschuw beheerder
+1-3
donateur
Uitspraak van ? op maandag 23 december 2013 om 13:03:
Moet zeggen, je eerdere post is er niet een die ik zo van jou gewend ben, ook de keren dat ik je gesproken heb buiten het forum om kwam je anders op mij over.

Misschien had ik er smileys bij moeten zetten? In either way, hoe jij het oppakt is ook deels jouw interpretatie natuurlijk.
In meer woorden staat de context van de reactie echter hierboven al uitgelegd, dus dan weet je ook wel hoe het bedoeld is; uiteindelijk goed..;)

Uitspraak van ? op maandag 23 december 2013 om 13:03:
De post waar ik nu op reageer komt meer overeen met wat ik gewend ben van je :p

En bevat dan ook een hoop meer letters :P
Waarschuw beheerder
Is er nog een verschil tussen gele en rode Route 66?
Heb die gele voor oud en nieuw en kon alleen verslagen lezen over rode. bvd!
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van ltsMitch# op maandag 23 december 2013 om 21:09:
Is er nog een verschil tussen gele en rode Route 66?
Heb die gele voor oud en nieuw en kon alleen verslagen lezen over rode. bvd!

Rode is xtc en geen 4fa, hebben ook niet zelfde vorm.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikelvB op maandag 23 december 2013 om 22:21:
Rode is xtc en geen 4fa, hebben ook niet zelfde vorm

Ow oke dankjewel!
Waarschuw beheerder
De 4fa is weer op voorraad bij SA voor de mensen die nog van de korting gebruik willen maken
Waarschuw beheerder
+1-4
Ha die gele route 66, wat een knaller dammmm
Viel zeer goed. Viel stuk beter dan 150mg van SA
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Zou iemand me wat RC verkoopsites kunnen PM'en?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bel112 op dinsdag 24 december 2013 om 13:50:
Ha die gele route 66, wat een knaller dammmm
Viel zeer goed. Viel stuk beter dan 150mg van SA

Mee eens! Heb ze zaterdag ook uitgeprobeerd en was heerlijk. Rond 11u een hele genomen. Kwam na 3 kwartier rustig aan opzetten, eerst energie en later ook een flinke dosis euforie.Ik was echt druk en energiek. Vloog gewoon! En de euforie was vergelijkbaar met mn eerste keer xtc (3x gedaan nu). Heerlijk dus! Dit heeft tot half 3 geduurd en toen zakte de euforie weg. Energie bleef tot 4 uur half 5, daarna was ik echt kapot moe haha.gelukkig duurde t feestje maar tot 5. Ik had niks bijgepakt trouwens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mandareintje op woensdag 25 december 2013 om 16:04:
Mee eens! Heb ze zaterdag ook uitgeprobeerd en was heerlijk. Rond 11u een hele genomen. Kwam na 3 kwartier rustig aan opzetten, eerst energie en later ook een flinke dosis euforie.Ik was echt druk en energiek. Vloog gewoon! En de euforie was vergelijkbaar met mn eerste keer xtc (3x gedaan nu). Heerlijk dus! Dit heeft tot half 3 geduurd en toen zakte de euforie weg. Energie bleef tot 4 uur half 5, daarna was ik echt kapot moe haha.gelukkig duurde t feestje maar tot 5. Ik had niks bijgepakt trouwens.

Bijnemen is echt heerlijk, gewoon een halve bijnemen, krijg gewoon groot deel euforie terug en ga dan echt als een speer.. Alleen slapen kun je vergeten :)
Als ik rond 23:00 neem, dan werkt het rond 23:45 en om 01:30 neem ik dan een halve bij, ga ik nog afteren neem ik rond 04:00 nog een halve, maar dan slaap ik pas rond 16:00 :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bishop op woensdag 25 december 2013 om 17:06:
Bijnemen is echt heerlijk, gewoon een halve bijnemen, krijg gewoon groot deel euforie terug en ga dan echt als een speer.. Alleen slapen kun je vergeten :)
Als ik rond 23:00 neem, dan werkt het rond 23:45 en om 01:30 neem ik dan een halve bij, ga ik nog afteren neem ik rond 04:00 nog een halve, maar dan slaap ik pas rond 16:00

Ik weet niet of je gewent bent om te blowen maar ik kan altijd prima slapen na een stevige groene pret sigaret ;D
Waarschuw beheerder
+1
Zoo, Gisteren in highstreet voor het eerst 4fmp gebruikt,
1 capsule van 160 mg.

Van Half 12 tot 05:00 Volle Bak Gas lopen geven.
En die Continiteit met tintelingen , héérlijk :woep:
Waarschuw beheerder
+3
Mooi om te horen!

Ik zie dat steeds meer mensen fan worden van 4fmp! :) Ik vind het zelf de ideale party drug :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mandareintje op woensdag 25 december 2013 om 16:04:

Zo ben echt benieuwd nu zeg!
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van strukel op woensdag 25 december 2013 om 20:00:
Ik zie dat steeds meer mensen fan worden van 4fmp! :) Ik vind het zelf de ideale party drug :D

JA..ik kan dit gewoon quote en +1 zeggen.

Dus +2.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TimmY-NL op donderdag 26 december 2013 om 08:32:
Ideaal 1 cap van 150mg kan ik me het hele feestje prima mee vermaken

Ik pak NOOIT minder dan 180/200 en de rest waar ik mee naar een feest ga ook niet. Nooit wat mis mee, ook de dames doen het daarop prima. 150 is inderdaad wel de meest gehoorde dosering.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Technoasis op donderdag 26 december 2013 om 10:27:
Ik pak NOOIT minder dan 180/200 en de rest waar ik mee naar een feest ga ook niet. Nooit wat mis mee, ook de dames doen het daarop prima. 150 is inderdaad wel de meest gehoorde dosering.

Ligt er natuurlijk wel een beetje aan waar je je 4-FA vandaan haalt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op woensdag 25 december 2013 om 19:10:
Ik weet niet of je gewent bent om te blowen maar ik kan altijd prima slapen na een stevige groene pret sigaret ;D

Zoo heerlijk altijd na 4fa. Vnv feestje tot 4u waar ik 4fa ga gebruiken en daarna afteren met waterpijp met wiet erin. Levert altijd geniale gesprekken op want wordt op een of andere manier vaak rete vaag van die combi xd en slapen gaat daarna ook makkelijk.
Waarschuw beheerder
Kan 4fa goed met alcohol?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Xperiment op donderdag 26 december 2013 om 15:21:

Naar mijn ervaring wel, maar dat 1e biertje te veel kan erg slecht vallen.
Waarschuw beheerder
+2

Drinken kan prima, zuipen zou ik niet doen.
Waarschuw beheerder

Wordt er dan redelijk vaag van, beetje mdma achtig. Maar vind dat juist wel relaxt :D
Waarschuw beheerder
4fa goed met alcohol?

Maat van mij had Kerstnacht 1x 160mg FA + 1 x 70 mg FA Bijgepakt, en daartussen ruim 20 bierop.
Hij had een super avond, en was redelijk aanspreekbaar :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Haat Brabo op donderdag 26 december 2013 om 17:00:
Maat van mij had Kerstnacht 1x 160mg FA + 1 x 70 mg FA Bijgepakt, en daartussen ruim 20 bierop.
Hij had een super avond, en was redelijk aanspreekbaar :D

Knap van m. Maat van mij lust ook wel eens een biertje, vooral met 4fa op kan ie er zo 20 wegdrinken wat als resultaat heeft dat als de 4fa is uitgewerkt hij geen enkel zinnig woord meer kan uitbrengen en de simpelste dingen moeilijk worden, altijd wel geinig om te zien haha.
Ikzelf drink er vaak 5/6 biertjes aan t begin van de avond. Maakt het allemaal net wat leuker als je licht aangeschoten bent.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Voor mij wel, kan er stevig bij drinken is mijn ervaring...20 biertjes is geen probleem...ze gaan er heerlijk in en ik word er niet vaag van; )
Het zal uiteraard per persoon verschillen.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van MaikelvB op donderdag 26 december 2013 om 17:58:
altijd wel geinig om te zien haha.

Zou me eerder zorgen maken :O
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van ltsMitch# op donderdag 26 december 2013 om 18:13:
Zou me eerder zorgen maken :O

Mwah ik ken hem erg goed en weet wat ie kan hebben. Hij doet t allemaal zelf en zit ook zelf met de (flinke) kater de dag erna. Echt zorgen maken hoef ik niet maar is ook lastig uitleggen omdat ik hem goed ken en jij niet maar snap je reactie wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op donderdag 26 december 2013 om 16:20:
Drinken kan prima, zuipen zou ik niet doen.

Pff, van 4fmp ga ik juist aan de zuip. Word het hele gebeuren overigens ook een stuk vager van.
Waarschuw beheerder
Heb maandag wat besteld bij SA dinsdag was de betaling binnen dus als het goed is zal vandaag of morgen me pakketje er zijn of moet ik op na het weekend rekenen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hamkaastosti op vrijdag 27 december 2013 om 12:56:
vandaag

Vandaag tussen 2 en 8 staat er bij mijn track and trace. ook maandag besteld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cortini op vrijdag 27 december 2013 om 12:58:
Vandaag tussen 2 en 8 staat er bij mijn track and trace. ook maandag besteld

Top! heb zonder track n trace besteld dus zal ook wel vandaag aan komen