| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Heey hallo![]()
Ik had n vraagje ik ga op freaqshow 4fmp uitproberen. Alleen nou heb ik 3 caps van 100 mg geregeld... Maar hoeveel adviseren jullie? Ik wil er wel het hele feest op kunnen losgaan maar wil ook zeker geen gevaar voor leven lopen ofcourse. Ik heb er totaal geen verstand van dus beter dat ik even research doe voor ik eraan begin. Citeer aub![]()
x
Met 4-fa neem ik meestal in het begin 200-mg, en neem niet bij. Bijpakken verlengt voor mij het gevoel helemaal niet zoals xtc dat doet. Een vriend van me heeft dat ook, maar dat kan natuurlijk per persoon verschillen.
Bedankt voor de tip, iedereen heeft namelijk precies het zelfde nodig voor het zelfde effect!
Volgensmij zeg ik: "als je begint met 150", owja.
Ik zeg niet dat je met 150 moet beginnen, ik zeg alleen dat als je meer als de helft bij gaat pakken je hoogst waarschijnlijk een kutavond krijgt en probeer mensen er voor te behoeden
Mijn redose is 9 van de 10 keer gelijk aan mijn eerste dosis en die ligt een stuk hoger dan die 150mg waar jij het net over had.
Bedankt voor de tip,
Kort gezegd begon het heel veelbelovend, maar ik denk niet dat een 2e keer erin zit.
Dus verschil is er wel degelijk
Wij hadden alle 3 een hele op, en daarna een hele erbij, maar die deed dus bij niemand iets. Dus verschil is er wel degelijk
Toch is het nou ook weer geen goed advies geven om dan maar jouw 'winning team' aan mensen op te dringen.
De tip was dan ook niet naar jou gericht
Ik dring niks aan iemand op daarbij geef ik ook geen advies, ik wijs hem enkel op een onjuistheid.
De 'tip' staat op een publiek forum, ik voelde mij geroepen te reageren, net zoals jij nu doet
Toch zou het netjes zijn als je je eigen post daarin nuanceert, voordat mensen onbedoeld jouw schrijven, en daarbij behorend gebruik gaan overnemen, zeker als dat hun eerste keer zou betreffen, kan dat een kwalijk iets opleveren
Wees je iig bewust dat er, behalve de diverse mensen die hier -posten en meelezen-, ook zat zijn die wrsch. alleen lezen, zich niet laten horen, niet om advies vragen, maar wel overnemen wat ze lezen in hun gebruik... Daar kan niet doordacht gebruik uit voort vloeien, dat is de context waar ik vanuit reageer..!
dan is dat toch al winst?
Moet zeggen, je eerdere post is er niet een die ik zo van jou gewend ben, ook de keren dat ik je gesproken heb buiten het forum om kwam je anders op mij over.
De post waar ik nu op reageer komt meer overeen met wat ik gewend ben van je
Ha die gele route 66, wat een knaller dammmm
Viel zeer goed. Viel stuk beter dan 150mg van SA
Mee eens! Heb ze zaterdag ook uitgeprobeerd en was heerlijk. Rond 11u een hele genomen. Kwam na 3 kwartier rustig aan opzetten, eerst energie en later ook een flinke dosis euforie.Ik was echt druk en energiek. Vloog gewoon! En de euforie was vergelijkbaar met mn eerste keer xtc (3x gedaan nu). Heerlijk dus! Dit heeft tot half 3 geduurd en toen zakte de euforie weg. Energie bleef tot 4 uur half 5, daarna was ik echt kapot moe haha.gelukkig duurde t feestje maar tot 5. Ik had niks bijgepakt trouwens.
Bijnemen is echt heerlijk, gewoon een halve bijnemen, krijg gewoon groot deel euforie terug en ga dan echt als een speer.. Alleen slapen kun je vergeten
Als ik rond 23:00 neem, dan werkt het rond 23:45 en om 01:30 neem ik dan een halve bij, ga ik nog afteren neem ik rond 04:00 nog een halve, maar dan slaap ik pas rond 16:00
Mee eens! Heb ze zaterdag ook uitgeprobeerd en was heerlijk. Rond 11u een hele genomen. Kwam na 3 kwartier rustig aan opzetten, eerst energie en later ook een flinke dosis euforie.Ik was echt druk en energiek. Vloog gewoon! En de euforie was vergelijkbaar met mn eerste keer xtc (3x gedaan nu). Heerlijk dus! Dit heeft tot half 3 geduurd en toen zakte de euforie weg. Energie bleef tot 4 uur half 5, daarna was ik echt kapot moe haha.gelukkig duurde t feestje maar tot 5. Ik had niks bijgepakt trouwens.
JA..ik kan dit gewoon quote en +1 zeggen.
Dus +2.
Ideaal 1 cap van 150mg kan ik me het hele feestje prima mee vermaken
Ik pak NOOIT minder dan 180/200 en de rest waar ik mee naar een feest ga ook niet. Nooit wat mis mee, ook de dames doen het daarop prima. 150 is inderdaad wel de meest gehoorde dosering.
Ik weet niet of je gewent bent om te blowen maar ik kan altijd prima slapen na een stevige groene pret sigaret
Maat van mij had Kerstnacht 1x 160mg FA + 1 x 70 mg FA Bijgepakt, en daartussen ruim 20 bierop.
Hij had een super avond, en was redelijk aanspreekbaar
Zou me eerder zorgen maken
Drinken kan prima, zuipen zou ik niet doen.
Drinken kan prima, zuipen zou ik niet doen.
Zou mijn uitspraak kunnen zijn
vandaag