| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Dank je voor het delen. Tot wanneer is de coupon precies geldig?
edit: kan je in smartshops alleen poeder/capsule kopen of ook pil? Want het zou voor zaterdag zijn dus testen is beetje kortdag...
Bij de smartshop kan je het in capsules of vloeibaar kopen.
Online bestellen heb ik naar gekeken SA gaat vanaf 5 gram
Vroeger was het makkelijk om 4fa te bestellen. Wie maakt het mij weer makkelijjk , 5 of 10 gram aub
Zie het probleem niet echt?
ik wil het 1x uitproberen
Nou euhh.. ik wil het 1x uitproberen en om nou meteen 5 gram te kopen lijkt me een beetje overdreven.
Ik denk dat je net zo goed die 5gram voor jezelf kan kopen aangezien het een gewoonweg geniaal stofje is. Prachtspul
Zag alleen dat de minimale bestelling nu 50gr moet zijn.
FA is er nu helemaal uit bij SA.... Ook geen 5- en 50gram meer.
Wie weet is het een tijdelijk iets tot..na O&N? Je weet het niet...we gaan het zien.
Marge hebben ze toch wel genoeg ondanks die korting
En ben er zelf btw ook niet van afhankelijk, ben voorzien
Blijkbaar op de 3mmc alleen niet
n een overvloed aan samples erbij kreeg? Of was dat 4-MEC?
Nu wel even iets wat ik hier nergens kon vinden.. Ik heb capsules gehaald bij de smartshop maar die beste man kon me niet vertellen hoeveel mg er in zit. Ik heb even gemeten en de capsule is ongeveer 1,5 centimeter lang en een half centimeter breed in complete lengte/breedte. kan iemand me vertellen hoeveel mg dit ongeveer is misschien?
Nu wel even iets wat ik hier nergens kon vinden.. Ik heb capsules gehaald bij de smartshop maar die beste man kon me niet vertellen hoeveel mg er in zit. Ik heb even gemeten en de capsule is ongeveer 1,5 centimeter lang en een half centimeter breed in complete lengte/breedte. kan iemand me vertellen hoeveel mg dit ongeveer is misschien?
Ik heb capsules gehaald bij de smartshop maar die beste man kon me niet vertellen hoeveel mg er in zit.
Zojuist uitslag gekregen van de 4FA van SA. Het tc kon mij alleen vertellen dat het 4fmp was en niet de zuiverheidspercentage, aangezien hier geen standaard voor is. Ook vertelden ze mij dat geen enkele tc de zuiverheidspercentage geeft.
Weet nu iig dat SA het juiste stofje heeft geleverd (en de volledige bestelde hoeveelheid btw), ga het morgen voor het eerst uitproberen. Ben benieuwd!
dat het 4fmp was
geen enkele tc de zuiverheidspercentage geeft.
sws mang zie je daar, je herkent me aan constante zyzz poses en zieke 4fmpraatkick
Heey hallo![]()
Ik had n vraagje ik ga op freaqshow 4fmp uitproberen. Alleen nou heb ik 3 caps van 100 mg geregeld... Maar hoeveel adviseren jullie? Ik wil er wel het hele feest op kunnen losgaan maar wil ook zeker geen gevaar voor leven lopen ofcourse. Ik heb er totaal geen verstand van dus beter dat ik even research doe voor ik eraan begin. Citeer aub![]()
x