Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 687526x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 december 2013 om 13:00:
Dank je voor het delen. Tot wanneer is de coupon precies geldig?

Dear Customer and Trusted Partner,

As part of our December promotion and to celebrate the upcoming holidays, we are giving you another crazy discount on all products, with the exeption of 3MMC Powder and Crystalline.

If you use the coupon:
CHRISTMAS

you get a 15% discount, as long as we have stock!

Please note the following:
• The discount is valid until Tuesday the 31st of December 23.59 hrs
• You can use the coupon code as often as you want
• The discount cannot be used for 3MMC Crystalline
• Promotional discount is only valid for current stock. We do not accept back-orders
• Payment has to be in our bankaccount before January 7th, 2014. We will cancel all orders that have not been paid on this date

Please go to one of our websites AL, AP or SA and place your order now!

Kind regards,

The entire Team of AL, AP or SA

---

Heb de website namen verandert in AL, AP or SA.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Van welke website is die kortingscode?

4fa is nieuw voor mij maar wil het wel eens proberen. Kan je dat gewoon online bestellen dan? Of ik zag dat je het in sommige smartshops kunt halen klopt dat? Weet iemand er een in Eindhoven?

edit: kan je in smartshops alleen poeder/capsule kopen of ook pil? Want het zou voor zaterdag zijn dus testen is beetje kortdag...

Wat zou voor mij een goede dosis zijn?ik dacht aan 150? Nog nooit 4fa gedaan maar wel paar x xtc. 25 jaar, 176 lang en 60 kilo.. Met xtc begin ik op 80-90mg en later bijpakken met 50mg ongeveer...

sorry voor al mn vragen, heb heel wat van dit topic doorgelezen maar kon geen directe antwoorden vinden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Hou maar op....kut SA heeft alleen nog 5 gr en 50 gr in verkoop. Willen waarschijnlijk van hun laatste shit af/laatste batch.

@mandarein 150 mg is prima hoor. Bijpakken doe ik zlf met x. Ik heb zelf geen ervaring met 4f bij smartshop kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Mandareintje op dinsdag 17 december 2013 om 15:40:
edit: kan je in smartshops alleen poeder/capsule kopen of ook pil? Want het zou voor zaterdag zijn dus testen is beetje kortdag...

Bij de smartshop kan je het in capsules of vloeibaar kopen.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Carlaaaaaaaa op dinsdag 17 december 2013 om 17:50:
Bij de smartshop kan je het in capsules of vloeibaar kopen.

Onder welke naam? Of in welke smartshop? (PB mag ook...) Wil het namelijk zaterdag gaan doen..

Ik heb net smartshops gebeld maar de een werd boos (het is een harddrug wij mogen geen harddrugs verkopen blablabla, ik begon nog over de lijst maar ik dacht laat maar hangen, gaat m niet worden), en de ander had er nog nooit van gehoord....

Online bestellen heb ik naar gekeken SA gaat vanaf 5 gram en een andere site: rcnederland. eu vraagt 40 euro verzendkosten.... dat gaat hem dus ook niet worden!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Vroeger was het makkelijk om 4fa te bestellen. Wie maakt het mij weer makkelijjk , 5 of 10 gram aub
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Uitspraak van Mandareintje op dinsdag 17 december 2013 om 17:54:
Online bestellen heb ik naar gekeken SA gaat vanaf 5 gram

Zie het probleem niet echt?

Uitspraak van Technoasis op dinsdag 17 december 2013 om 21:28:
Vroeger was het makkelijk om 4fa te bestellen. Wie maakt het mij weer makkelijjk , 5 of 10 gram aub

Hoeft nog steeds niet moeilijk te zijn :)
Waarschuw beheerder
+1
Of koop het samen met een aantal vrienden. Split je het spul en de kosten. (:
Waarschuw beheerder
+6
Uitspraak van Mandareintje op dinsdag 17 december 2013 om 22:57:
Nou euhh.. ik wil het 1x uitproberen en om nou meteen 5 gram te kopen lijkt me een beetje overdreven.

Ik denk dat je net zo goed die 5gram voor jezelf kan kopen aangezien het een gewoonweg geniaal stofje is. Prachtspul :)
Waarschuw beheerder
+1-1
hahahah ik bewoon tijdelijk de woning van een dame die een 2,5 maand weg is naar indonesie,
ik net de koelkast opruimen, alle meuk die overdatum was weggooien enzo,
vind ik achter een rij potjes ineens een zakje met een capsule poeder, lijkt wel op 4f :lol:
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op dinsdag 17 december 2013 om 23:33:
Ik denk dat je net zo goed die 5gram voor jezelf kan kopen aangezien het een gewoonweg geniaal stofje is. Prachtspul :)

Met meer woorden is dat idd wat ik bedoelde met ik zie het probleem niet. Delen met vrienden kan natuurlijk ook. Zag alleen dat de minimale bestelling nu 50gr moet zijn. Das ff (door) slikken. Gelukkig zijn er nog meer wegen die naar het Rome leiden om dit stofje tot je plank toe te voegen. ;)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van itsmagic' op woensdag 18 december 2013 om 14:07:
vind ik achter een rij potjes ineens een zakje met een capsule poeder, lijkt wel op 4f :lol:

En het lijkt op 4F omdat je het meteen in je kraag gegooid hebt of...? 8)
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van [D]aan.. op woensdag 18 december 2013 om 15:25:
En het lijkt op 4F omdat je het meteen in je kraag gegooid hebt of...? 8)

hehehe, nee ik laat het lekker liggen :P
maar het is een van dat bruinige zandachtige poeder
en gezien de hoeveelheid die in de capsule zat
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Gelukkig zijn er nog zat andere sites, die overigens niet iedereen kent. SA is natuurlijk verreweg de meeste bekende op dit forum. Maar er zijn er wel meer. Maar goed, het zou een teken kunnen zijn dat men her en der bij dergelijke sites de toevoer ervan gaat terugdraaien.
Gelukkig zijn er ook weer genoeg mensne die er zat van hebben ingeslagen of die via via in een ietwat ondergrondser circuit het toch alsnog wel kunnen regelen. Heb het mijne iig altijd via mannetjes betrokken..nooit online (al zal het daar indirect ongetwijfeld altijd vandaan zijn gekomen)..dus ben er zelf gelukkig (niet direct) afhankelijk van :)

Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op woensdag 18 december 2013 om 17:38:
FA is er nu helemaal uit bij SA.... Ook geen 5- en 50gram meer.

Hebben ze snel gedaan, gisteren stond de 50gr er nog wel op.
Wie weet is het een tijdelijk iets tot..na O&N? Je weet het niet...we gaan het zien.

Ik volg het wel op een afstandje :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 18 december 2013 om 19:08:
Wie weet is het een tijdelijk iets tot..na O&N? Je weet het niet...we gaan het zien.

Denk dat die kerstkorting voor het grote deel alleen interessant is als er 4FA is..
15% korting op een leuke bestelling kan aardig wat schelen, of voor sommige mensen toch de reden om het eens te proberen..
Dus lijkt mij toch slim als SA zijnde ervoor te zorgen dat er snel weer 4FA is...
Marge hebben ze toch wel genoeg ondanks die korting:jaja:
Maarja, kan me er ook niet zo druk om maken verder 8)
En ben er zelf btw ook niet van afhankelijk, ben voorzien:bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]aan.. op woensdag 18 december 2013 om 20:26:
Marge hebben ze toch wel genoeg ondanks die korting:jaja:

Tuurlijk, anders zouden ze het niet doen. Dat is met haast elke winkel/shop/keten wel :)
Blijkbaar op de 3mmc alleen niet :P

Uitspraak van [D]aan.. op woensdag 18 december 2013 om 20:26:
En ben er zelf btw ook niet van afhankelijk, ben voorzien:bier:

(Y) :)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 18 december 2013 om 22:05:
Blijkbaar op de 3mmc alleen niet :P

Is dat dat spul wat je toen bij elke bestelling in een overvloed aan samples erbij kreeg? Of was dat 4-MEC?
Kreeg een keer bij 2g bestelling 5gram gratis aan samples van dat spul erbij:lol:
Waarschuw beheerder
-3
donateur
Uitspraak van [D]aan.. op woensdag 18 december 2013 om 22:13:
n een overvloed aan samples erbij kreeg? Of was dat 4-MEC?

Schijnt de 4MEC geweest te zijn van wat ik hier gelezen heb. Gek genoeg heb ik er zelf op de een of andere manier, gewoon bij een mannetje btw, ook een gram van bij gehad... Nog niet geprobeerd however..
Waarschuw beheerder
+1-1
Ja heb het ook nog liggen, geen behoefte om er echt een avondje voor te gaan zitten..
Zal vast wel een keer op gaan als het tijdens een avondje thuis op tafel word gegooid:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op woensdag 18 december 2013 om 22:13:
Of was dat 4-MEC?

Ja, was inderdaad 4MEC! Hier ligt er ook nog 10 gram aan sampels van die meuk hahah
Waarschuw beheerder
Nu wel even iets wat ik hier nergens kon vinden.. Ik heb capsules gehaald bij de smartshop maar die beste man kon me niet vertellen hoeveel mg er in zit. Ik heb even gemeten en de capsule is ongeveer 1,5 centimeter lang en een half centimeter breed in complete lengte/breedte. kan iemand me vertellen hoeveel mg dit ongeveer is misschien? :p
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van lobke1995 op donderdag 19 december 2013 om 20:23:
Nu wel even iets wat ik hier nergens kon vinden.. Ik heb capsules gehaald bij de smartshop maar die beste man kon me niet vertellen hoeveel mg er in zit. Ik heb even gemeten en de capsule is ongeveer 1,5 centimeter lang en een half centimeter breed in complete lengte/breedte. kan iemand me vertellen hoeveel mg dit ongeveer is misschien? :p

Nee. We hebben er nml geen idee van hoe vol die zit en wat de zuiverheid van het spul is.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van JSKI op donderdag 19 december 2013 om 20:25:
Nee. We hebben er nml geen idee van hoe vol die zit en wat de zuiverheid van het spul is.

ok ik snap het punt.. thanks anyway
Waarschuw beheerder
-2

Op een weegschaaltje leggen en dan 45mg eraf trekken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Towel op donderdag 19 december 2013 om 20:38:
Op een weegschaaltje leggen en dan 45mg eraf trekken.

45mg? Mijn capsules wegen 70 mg.

Inhoud eruit halen en wegen? Ze laten testen is altijd nog het beste.
Waarschuw beheerder
-1
Ik heb capsules gehaald bij de smartshop maar die beste man kon me niet vertellen hoeveel mg er in zit.

Zijn het lege capsules? En bedoel je dat hij de grootte van de capsules niet weet? Want als hij capsules met 4-FA verkoopt, dan lijkt het me dat hij de hoeveelheid wel moet weten.
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van strukel op donderdag 19 december 2013 om 20:44:

75 in Zeeland
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van PeeJee45 op donderdag 19 december 2013 om 21:18:
75 in Zeeland

Zeeuwen blijven apart volk :p
Waarschuw beheerder
+1-1
75 in Zeeland

Hier ook 70mg voor een lege capsule:P maarja, kan natuurlijk ook van een andere fabrikant komen en niet iedere batch capsules zal gelijk zijn.
Waarschuw beheerder
+1-1

Ik heb lege capsules van 100mg en van 170mg, dus zou er niet zomaar 45mg van aftrekken...
Waarschuw beheerder
-1

Gwn ff vloeitje wegen, capsule legen op het vloeitje, totaal wegen, gewicht van lege vloeitje eraf halen en voila je weet hoeveel 4fa je hebt. Vloeitje dichtvouwen en je hebt een bommetje.
Waarschuw beheerder
+2-1
75 in Zeeland

Zeeland ligt onder de zeespiegel; meer last van de zwaartekracht. Daar moet je ook meer 4fa afwegen voor hetzelfde resultaat ;-)
Waarschuw beheerder
+1-1
Zojuist uitslag gekregen van de 4FA van SA. Het tc kon mij alleen vertellen dat het 4fmp was en niet de zuiverheidspercentage, aangezien hier geen standaard voor is. Ook vertelden ze mij dat geen enkele tc de zuiverheidspercentage geeft.

Weet nu iig dat SA het juiste stofje heeft geleverd (en de volledige bestelde hoeveelheid btw), ga het morgen voor het eerst uitproberen. Ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van BlackPowder op vrijdag 20 december 2013 om 14:52:
Zojuist uitslag gekregen van de 4FA van SA. Het tc kon mij alleen vertellen dat het 4fmp was en niet de zuiverheidspercentage, aangezien hier geen standaard voor is. Ook vertelden ze mij dat geen enkele tc de zuiverheidspercentage geeft.

Weet nu iig dat SA het juiste stofje heeft geleverd (en de volledige bestelde hoeveelheid btw), ga het morgen voor het eerst uitproberen. Ben benieuwd!

Ga je toevallig naar valhalla? :$ samen aan de 4f hihihihi

gaan we samen ff beuken dan braaaaa?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Dinsdag of woensdag 5gr 4fa besteld bij SA. Viel me op dat het nu gratis verzenden is, ik hield mn hart al vast! Maar tot mijn verbazing is de enveloppe vandaag aangetekend bezorgd.

Incl zakje weegt het 5.8 gram dus dat zit ook wel goed denk ik!

Prima ervaring dit keer bij SA.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van bel112 op vrijdag 20 december 2013 om 16:51:

sws mang zie je daar, je herkent me aan constante zyzz poses en zieke 4fmpraatkick
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van bel112 op vrijdag 20 december 2013 om 16:51:

Yess, als me vindt krijg je een gratis capsule van me :$
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 december 2013 om 17:11:
nu gratis verzenden is

Damn, heb nog €6 betaald, terwijl op de envelop €1,80 stond. Duur cd hoesje.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Waterkoker op vrijdag 20 december 2013 om 17:15:
sws mang zie je daar, je herkent me aan constante zyzz poses en zieke 4fmpraatkick

Mirin fuuarkkk
Waarschuw beheerder
+2-1
Heey hallo :)

Ik had n vraagje ik ga op freaqshow 4fmp uitproberen. Alleen nou heb ik 3 caps van 100 mg geregeld... Maar hoeveel adviseren jullie? Ik wil er wel het hele feest op kunnen losgaan maar wil ook zeker geen gevaar voor leven lopen ofcourse. Ik heb er totaal geen verstand van dus beter dat ik even research doe voor ik eraan begin. Citeer aub :)

x
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Irenee op zaterdag 21 december 2013 om 01:24:
Heey hallo :)

Ik had n vraagje ik ga op freaqshow 4fmp uitproberen. Alleen nou heb ik 3 caps van 100 mg geregeld... Maar hoeveel adviseren jullie? Ik wil er wel het hele feest op kunnen losgaan maar wil ook zeker geen gevaar voor leven lopen ofcourse. Ik heb er totaal geen verstand van dus beter dat ik even research doe voor ik eraan begin. Citeer aub :)

x

100 mg zal te weinig zijn en 200 mg te veel. Dus je zal sws verdelingen moeten veranderen. Kzou voor 130 mg gaan. Evt redose van 70 mg. Hoop dat je beschikking hebt tot een weegschaaltje zodat je het beter kan verdelen. Op de gok zou evt ook wel kunnen maar met weegschaaltje is iig beter. Als je het toch op de gok doet kan je evt twee capsules leegmaken, mooi lijntje maken en even met een liniaal kijken hoe lang die is en dan zo berekenen hoeveel cm x aantal mg is. Kan je bijvoorbeeld 2 capsules verdelen in 130/70.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Inhoud eruit halen en wegen? Ze laten testen is altijd nog het beste.

Hij heeft maat 3 capsules en jij maat 1....