Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 687509x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
ah verdorie, het is vandaag niet met de post gekomen... 4fmp is ook in sommige smartshops te koop meende ik, dan daar maar even kijken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Met route 66 langs testcentrum geweest. Herkend als 4-FA. Dosering niet te verkrijgen wegens ontbreken van een standaard, zo werd mij verteld.

Niet echt iets wat ik niet al wist however :P De inhoud zal dan wel vooral overleveringen zijn vanuit de drukker(s ).
Helaas tablet dus niet kunnen/mogen achterlaten voor quantificering.

Waarschuw beheerder
Ja dat wou ik ook nog zeggen, misschien had je vaagheid ofzo verwacht, terwijl 4fa juist helder en praterig is :p
Waarschuw beheerder
weet iemand of ik in smartshops in groningen het ook kan krijgen? of mag dat hier niet gezegd worden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lobke1995 op donderdag 12 december 2013 om 21:03:
weet iemand of ik in smartshops in groningen het ook kan krijgen? of mag dat hier niet gezegd worden?

Als je ff omhoog scrollt vind je het antwoord ;)
Het is idd gewoon te koop bij de smartshop in grunn.
Maar die zijn voor vanavond al dicht.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het is wel te merken dat ik het forum nooit gebruik.. thanks anyway. ik kan me bijna niet voorstellen dat ze al dicht zijn, maar het zal wel zo zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lobke1995 op donderdag 12 december 2013 om 21:13:
het is wel te merken dat ik het forum nooit gebruik.. thanks anyway. ik kan me bijna niet voorstellen dat ze al dicht zijn, maar het zal wel zo zijn!

Ze blijven ong rond dezelfde tijden open als de normale winkels. Maar je kunt altijd proberen natuurlijk. Niet geschoten is altijd mis.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van bel112 op donderdag 12 december 2013 om 15:57:
iedereen praat elkaar hier na, dat is het probleem.

jaa dat blijkt wel ja
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van bel112 op donderdag 12 december 2013 om 15:57:
iedereen praat elkaar hier na, dat is het probleem.

jaa dat blijkt wel ja

;D :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Morgen weer aan de 4fmp na een pauze van 2,5 maand met alle drugs. Van plan om 180mg en later nog 100mg te doen. Nog nooit bijgepakt met 4fmp , normaal doe ik methylone of XTC erna. Benieuwd hoe dit gaat bevallen.

Hoeveel tijd moet er ongeveer tussen de 2 4fmp caps zitten?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van strukel op vrijdag 13 december 2013 om 20:27:
Morgen weer aan de 4fmp na een pauze van 2,5 maand met alle drugs. Van plan om 180mg en later nog 100mg te doen. Nog nooit bijgepakt met 4fmp , normaal doe ik methylone of XTC erna. Benieuwd hoe dit gaat bevallen.

Voor zover ik weet heeft het niet zo veel effect als je 4f bij pakt.
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. Ik zou denk ik de tweede capsule pakken als het vrolijke van de eerste capsule is verdwenen. Na een uurtje of twee a drie, gok ik.
Waarschuw beheerder

Ik vind het persoonlijk de moeite waard(Y)
'De euforie' komt wel degelijk terug, echter wel maar kort, daarna wel gewoon een heerlijk gevoel en energie voor 100 man..
En heb daags naderhand eigenlijk nergens last van (dipje/kater, alleen moe)
Want plafondienst zul je waarschijnlijk wel gaan draaien dan:D maar daar heb ik nooit zo'n problemen mee eigenlijk

Edit: tijd voor capsule 2 doe ik dan meestal 2-4 uur naderhand:jaja:
Maar dat gaat echt op gevoel, want echt de drang om bij te moeten pakken heb ik nooit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carlaaaaaaaa op woensdag 11 december 2013 om 19:25:
in Groningen is het gewoon in smart shops te halen. Dus zal in Amsterdam vast ook wel lukken.

Dat dacht ik dus ook toen ik vorige week in Amsterdam was. Maar niet in 'toeristische' smartshops rondom de Dam in elk geval.
Ben er wel 10 binnen gelopen maar overal hetzelfde verhaal, allemaal überhaupt nog nooit van 4-FA, methylone etc. gehoord en alleen herbs-rotzooi (of ik zie er uit als een controleur/agent ofzo, dat kan natuurlijk ook :P ) Juist in enkele bepaalde stadjes waar je het niet verwacht, kun je het wel weer gewoon halen. En Groningen daar ken ik geen shops, maar als ik jou mag geloven daar ook dus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CYBERCAT. op donderdag 12 december 2013 om 15:42:
mmhh oke oke .. wil juist iets wat voor een echte space zorgt maar het lijkt wel of al die designer drugs niet zo heftig zijn. Alleen mxe, maar dat is dan weer heeeeeel heftig

Er zijn een aantal designer drugs die idd niet heftig zijn, maar dat heeft ook met de kwaliteit te maken. Die verschilt ook nogal eens. Bij een bepaalde shop in het oosten des lands verkopen ze b.v. duidelijk minder sterke 4-FA dan bij een hier bij velen bekende online leverancier. Bij die laatste heb ik aan een dosis 4-FA van 140 mg plus een redose van 70 mg voldoende voor een goede avond terwijl ik bij eerstgenoemde winkel echt al 200 mg + 90 mg nodig voor een zelfde effect.

Maar ja, 'heftig' is relatief natuurlijk. Als je MDMA, coke, ketamine, paddo's gewend bent dan zullen RC's als methylone en 4-FA mild voor je zijn ja.
Maar dat houdt niet in dat een goede dosis 4-FA gecombineerd met methylone je aardig van de wereld kunnen brengen.
Zeker een aantal van de 2C's, en ook 6-APB zijn alles behalve mild te noemen.

Waarschuw beheerder
+6
Uitspraak van [D]aan.. op donderdag 12 december 2013 om 14:49:
Willen hier best helpen, maar als er elke dag 10x dezelfde vraag word gesteld houd het wel een keer op denk ik:X

Maar het is ook het nadeel van Partyflock. Geen overzichtelijke openingspost met een FAQ , of na 200 reacties een automatisch slotje voor een nieuw deel.
Er zwerft hier zoveel informatie overal rond door 1000 reacties dat specifiek zoeken lastig is.
Vooral die openingspost zou al enorm schelen wat betreft het stellen van 'overbodige' vragen.

Mochten de moderators dit een goed idee vinden, dan wil ik mezelf wel aanbieden om even een goede openingspost te maken, zodat men daar direct algemene informatie kan vinden :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 november 2013 om 07:39:
Pff, Concerta.. Das inderdaad rotzooi... Dat was een paar maanden maar nooit meer

Wat voor klachten had je precies? En ben je toen overgestapt of helemaal gekapt ermee?
Sowieso vind ik het idee van die medicatie op z'n minst twijfelachtig. Met name kinderen maar ook volwassenen worden eigenlijk gedrogeerd omdat de omgeving (school, werk, maatschappij) last heeft van hun 'afwijkende' gedrag. Zelf zijn die mensen namelijk juist vaak erg gelukkig en fantasierijk. Zelfs met pedo's (beetje aparte vergelijking misschien, maar om even aan te geven hoe radicaal het is om iemand te drogeren.. want dat is wat je doet met die medicatie) wordt zoiets nog niet zomaar gedaan.

Natuurlijk kunnen sommige mensen met ernstige concentratieproblemen baat hebben bij medicatie want die zullen onder hun daadwerkelijke niveau presteren en dat is voor henzelf ook niet fijn. Maar het 'probleem' is meestal niet de AD ( H ) D'er zelf, maar de onwetendheid en onbegrip van de huidige maatschappij. Iemand die moeilijker loopt geven we een lift en aangepaste werkplek op kantoor (waarna ie even goed zal presteren als iedereen) maar een AD (H ) D'er 'drogeren' we OF we ontkennen z'n afwijking en zetten hem neer als lui, ongedisciplineerd of lastig en iemand die een schop onder z'n reet nodig heeft.
Walgelijk :r
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Concerta is in ieder geval wel een 'heftig middel'..
Jaren geleden ook een paar maanden op recept van de huisarts gebruikt vanwege ADD..
Wondermiddel als het gaat om concentratie/huiswerk/schoonmaken/perfectionisme
Maar sociaal echt een drama..
Helemaal in jezelf gekeerd, liever thuis in je eentje van alles en nog niks doen, leek af en toe wel een autist
Ben er zelf vanwege die reden ook maar snel mee gekapt..

Het doel is prima, maar teveel bijwerkingen..
Weet geen exacte mg's meer, maar dat spul was gewoon echt een volwaardige pep vervanger..
Was ook zo'n pil met verspreidde afgifte, dus werkte heel de dag door

En dat ADD verhaal van hierboven van 2 weken terug gaat dus ook aardig voor mij op, al blijf ik met 4FA een stuk 'socialer' dan met normale pep..

Probleem is ook waar mensen de grens trekken..
Vaak genoeg ligt het misschien ook wel gewoon aan m'n instelling, maar feit is wel dat ik met pep/concerta mezelf 100x beter kan focussen dan zonder, terwijl andere niet stil kunnen blijven zitten..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 14 december 2013 om 02:41:
Wat voor klachten had je precies? En ben je toen overgestapt of helemaal gekapt ermee?

Klachten waren vooral van vrolijk en opgewekt ( en ietswat druk ;) ) naar in jezelf gesloten en ondanks dat ik nooit echt serieuze zelfmoord neigingen heb gehad, haalde ik wel rare acties uit ( doen alsof je pot concerta in 1x achterover slikt )

Uiteindelijk allemaal goed gekomen... Niets anders gepakt , gewoon gekapt met dingen waarvoor ik me moet concentreren ( school dus ) en gaan werken, oplossingen zijn vaak makkelijker dan een pot medicijnen ( maarja geld he )
Waarschuw beheerder
-7
Tjonge zo klinkt het net of ik aan de concerta zou zitten lol
Waarschuw beheerder

Na een uurtje of 3/4 meestal, maar soms pas na 5 uur Je voelt het meestal wel echt minder worden en als ik dan een bommetje van ~80mg erbij gooi ben ik in 10 minuten weer op vorige niveau voor uurtje of vier.

Plafonddienst gegarandeerd helaas, wat net ook al werd vertelt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Na 2 uur moet er bij mij toch echt een nieuwe cap in, maar daarna blijf ik echt uren gaan. Misschien moet me start dosis wat hoger, begin nu met 1 hele route66
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanavond voor t eerst 4 proberen op project start cap 170mg en redose 70mg moet wel goedkomen heb ik t gevoel
Waarschuw beheerder
Bedankt voor de antwoorden :) Ik ga het gewoon op gevoel doen. Misschien dat ik me dosis nog ga aanpassen, iets lager.

Uitspraak van Hamkaastosti op zaterdag 14 december 2013 om 16:42:
Vanavond voor t eerst 4 proberen op project start cap 170mg en redose 70mg moet wel goedkomen heb ik t gevoel

Veel plezier! Ik ga het ook doen op project vanavond :)
Waarschuw beheerder
thanks jij ook he haha.
Heb zomaar het gevoel dat dat wel moet gaan lukken!
Waarschuw beheerder
-5
Heb paar keer 2x200mg fa gedaan. Geen plafonddienst, ligt denk ook beetje aan setting en wat je erna doet,hoe lang de avond duurt etc. Ben nog wel minstens een dag enorm vaag.

Doe het tegenwoordig niet meer hoor jomgens. Was in de begintijden van gebruik
Waarschuw beheerder
Ik had ff een vraagje over die route 66 pillen. (Kon niet echt duidelijk antwoord vinden in voorgaande berichten).
Ik kan dus voor oud&nieuw van die route 66 krijgen en wou ff informeren hoe ik dit het best kan doseren?
Ik las dat sommige het in kwartjes doen, maar dit lijkt me vrij licht en is meer voor een normaal avondje stappen icm. met wat drank van wat ik las.
Beste is dus om een hele te nemen in 1 keer?

Verdere info: Vanwege OV gaan we vroeger dus zal +10uur feesten zijn dus wat is het beste met eventueel bijnemen?
Las dat je ongeveer de helft na een kleine 4 uur bij kan nemen? Dus dan zou het een hele in het begin van de avond zijn (23:00) en na 4 uur (03:00) een halve?
Heb 1x eerder 4-fmp(capsule) gedaan op Qlimax waar ik aardig lang (+5uur) lekker op ging. Niet heel hard maar lekker veel energie. ( weet niet precies hoeveel MG erin zat)
Heb tot oud en nieuw dus 6/7 weken tussen stop met 4-fmp en met mdma 2,5 maand ongeveer.
Weeg zelf overigens ~87 kilo, maar neem nooit echt heel veel op een feest. Vind het wel lekker om beetje bij zinnen te blijven en niet volgas te gaan.

Alvast bedankt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BlackPowder op maandag 9 december 2013 om 16:11:
Als alles volgens plan verloopt, krijg ik vrijdag uitslag van SA

Helaas nog niet getest, moet een weekje wachten :(
Waarschuw beheerder
Ole.. Daar zijn we weer met de plafond dienst :(
23:30 150 mg
02:00 70 mg
03:30 70 mg

En toch blijft bij mij de euforie, tintelingen etc aanwezig na redose.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ltsMitch# op zaterdag 14 december 2013 om 19:44:
Alvast bedankt!

je kan gerust met een hele beginnen, en dan ongeveer 3uur erna een halve doen en die andere halve daar 2u na weer te nemen.

Let op dat het scherpe er een beetje wegvalt als je redosed met 4fmp. Het wordt niet ultra vaag als met bijpakken met mdma maar het wordt soms wel wat minder scherp dus.
Waarschuw beheerder
Dus dan zou het een hele in het begin van de avond zijn (23:00) en na 4 uur (03:00) een halve?

Ja dit is een goede dosering! Je hebt goed ingelezen hierboven zo te zien, doe je goed aan! Veel plezier met o&n!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bishop op zondag 15 december 2013 om 08:57:
23:30 150 mg
02:00 70 mg
03:30 70 mg

Dicht op elkaar die redose, had je hem echt nodig?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cortini op zondag 15 december 2013 om 11:54:
Dicht op elkaar die redose, had je hem echt nodig?

Op dat moment zou ik zweren van wel.. Achteraf gezien? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bishop op zondag 15 december 2013 om 12:16:
Op dat moment zou ik zweren van wel.. Achteraf gezien?

hahhah dat is herkenbaar op het moment zelf, ga ik zelf ook wel is de fout mee in! Maar achteraf?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op zondag 15 december 2013 om 11:02:
Let op dat het scherpe er een beetje wegvalt als je redosed met 4fmp

Ow oke dankje dan weet ik dat!

Uitspraak van Cortini op zondag 15 december 2013 om 11:52:
Ja dit is een goede dosering!

Toppie, bedankt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bel112 op zaterdag 14 december 2013 om 17:40:
Heb paar keer 2x200mg fa gedaan.

:')

Waarschuw beheerder
+1
doseren

Als ik 4fa bijpak pak ik altijd eerste caps 150mg en dan als de energie wat minder word pak ik 75 mg bij. Dat is soms na 3 uur maar soms ook na 4-5 uur. Het is voor iedereen anders, dus denk dat je het beste op je gevoel kan afgaan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 december 2013 om 17:10:
dus denk dat je het beste op je gevoel kan afgaan!

Uiteraard! Alleen nog niet zo heel bekend/ervaren met het goedje, dus vragen kan nooit kwaad :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ltsMitch# op zondag 15 december 2013 om 17:21:
Uiteraard! Alleen nog niet zo heel bekend/ervaren met het goedje, dus vragen kan nooit kwaad :)

Daar heb je helemaal gelijk in, je kunt je zelf nooit genoeg voorbereiden natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Met 4-fa neem ik meestal in het begin 200-mg, en neem niet bij. Bijpakken verlengt voor mij het gevoel helemaal niet zoals xtc dat doet. Een vriend van me heeft dat ook, maar dat kan natuurlijk per persoon verschillen.

Waarschuw beheerder
als ik 4fa bijpak komt de euforie wel terug, 1 sleutelpuntje oplossen in water is bij bijpakken altijd voldoende voor mij
Waarschuw beheerder
-2
nog nooit gezien hier in regio breda die 4fa, 2cb of benzo fury.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van wierdolddutch op maandag 16 december 2013 om 16:30:
nog nooit gezien hier in regio breda die 4fa, 2cb of benzo fury.

Oke
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Espoir op maandag 16 december 2013 om 15:29:
Met 4-fa neem ik meestal in het begin 200-mg,

Ik ook heerlijk!

Iemand nog goede adressen? Is de kwaliteit van SA nog goed?
Waarschuw beheerder
Moet de levering van afgelopen week nog wegbrengen eigenlijk, maar een maat heeft afgelopen zaterdag er wel wat van op en zei dat het prima was:jaja:
Waarschuw beheerder
+1
4fmp is binnen.... Waarschijnlijk op Freaqshow uitproberen. Ben benieuwd!!
Waarschuw beheerder
+1
Volgende x dus gewoon wat meer nemen ;) Wil niet zeggen dat ik alle zware drugs super gewend ben maar kan wel wat hebben. Methylone heb ik meerdere over gehoord dus dat maar een x proberen. Er is precies nu een Christmas Coupon (15% korting :D)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van CYBERCAT. op dinsdag 17 december 2013 om 09:47:
Christmas Coupon (15% korting :D)

Ja, kreeg net ook mailtje van de coupon! Voor iedereen die hem niet heeft de code is: CHRISTMAS. Geeft 15% korting op alles behalve 3mmc

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cortini op dinsdag 17 december 2013 om 12:09:
Ja, kreeg net ook mailtje van de coupon! Voor iedereen die hem niet heeft de code is: CHRISTMAS. Geeft 15% korting op alles behalve 3mmc

Dank je voor het delen. Tot wanneer is de coupon precies geldig?