| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
weet iemand of ik in smartshops in groningen het ook kan krijgen? of mag dat hier niet gezegd worden?
het is wel te merken dat ik het forum nooit gebruik.. thanks anyway. ik kan me bijna niet voorstellen dat ze al dicht zijn, maar het zal wel zo zijn!
Morgen weer aan de 4fmp na een pauze van 2,5 maand met alle drugs. Van plan om 180mg en later nog 100mg te doen. Nog nooit bijgepakt met 4fmp , normaal doe ik methylone of XTC erna. Benieuwd hoe dit gaat bevallen.
Hoeveel tijd moet er ongeveer tussen de 2 4fmp caps zitten?
Morgen weer aan de 4fmp na een pauze van 2,5 maand met alle drugs. Van plan om 180mg en later nog 100mg te doen. Nog nooit bijgepakt met 4fmp , normaal doe ik methylone of XTC erna. Benieuwd hoe dit gaat bevallen.
in Groningen is het gewoon in smart shops te halen. Dus zal in Amsterdam vast ook wel lukken.
mmhh oke oke .. wil juist iets wat voor een echte space zorgt maar het lijkt wel of al die designer drugs niet zo heftig zijn. Alleen mxe, maar dat is dan weer heeeeeel heftig
Willen hier best helpen, maar als er elke dag 10x dezelfde vraag word gesteld houd het wel een keer op denk ik
Pff, Concerta.. Das inderdaad rotzooi... Dat was een paar maanden maar nooit meer
Wat voor klachten had je precies? En ben je toen overgestapt of helemaal gekapt ermee?
Vanavond voor t eerst 4 proberen op project start cap 170mg en redose 70mg moet wel goedkomen heb ik t gevoel
Als alles volgens plan verloopt, krijg ik vrijdag uitslag van SA
Alvast bedankt!
23:30 150 mg
02:00 70 mg
03:30 70 mg
Op dat moment zou ik zweren van wel.. Achteraf gezien?
doseren
nog nooit gezien hier in regio breda die 4fa, 2cb of benzo fury.