Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 687526x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Artiest Maxcite
Waarschuw beheerder
Ik heb op 1e kerstdag besteld bij SA. Ik verwacht dat ze vandaag een bericht sturen als bevestiging. Heb iig een ticket gestuurd met een bewijs van betaling.
Ik hoop het iig voor Freaqshow binnen te hebben :D
Waarschuw beheerder
donateur
Daar zijn enkel beweringen over, ik was laatst zelf bij het testcentrum met zo'n ding, zit idd 4fa in, maar het had geen zin hem in te sturen want ze kunnen hem niet kwantificeren.

135-150 is wat door menigeen beweerd wordt en wat middels ervaringen wel een beetje bevestigd kan worden zo te lezen. Zelf nog niet op.
Waarschuw beheerder
Nou had ik gister een feestje en was ik van plan weer een keertje 4fa te gaan doen. Dacht eerst dat ik zou drinken en een cap van 150 mg te nemen. Het probleem was dat ik niet echt veel alcohol had meegenomen. Eerst dus een beetje gedronken en toen een cap van 150 mg genomen. Na een uurtje dacht ik 'vorige keer dat ik een cap had gedaan vond ik het gevoel te slap' dus toen heb ik een tweede cap van 150 mg erbij genomen.
Ik lees overal dat als je ongeveeer boven de 200 mg komt dat het gevoel dan niet zo fijn meer word. Ik heb juist het compleet tegenovergestelde ervaren. Ik vond het heel chill en was rustig wanneer ik dat wou en had veel energie wanneer ik weer ging dansen.
Een geweldige avond. Anderen die ervaring hebben met zulke dosissen snel achter elkaar ipv beginnen met 150-200 en dan paar uur later 100-150 bij nemen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikelvB op zaterdag 21 december 2013 om 01:45:
100 mg zal te weinig zijn en 200 mg te veel. Dus je zal sws verdelingen moeten veranderen. Kzou voor 130 mg gaan. Evt redose van 70 mg. Hoop dat je beschikking hebt tot een weegschaaltje zodat je het beter kan verdelen. Op de gok zou evt ook wel kunnen maar met weegschaaltje is iig beter. Als je het toch op de gok doet kan je evt twee capsules leegmaken, mooi lijntje maken en even met een liniaal kijken hoe lang die is en dan zo berekenen hoeveel cm x aantal mg is. Kan je bijvoorbeeld 2 capsules verdelen in 130/70.

Thanks voor je info, ik heb ze alleen niet zelf gemaakt. Ze zijn voor me gemaakt.. Ik krijg er nu 3 van 100. En als die op zijn en het feest is nog niet voorbij pak ik er denk ik gewoon nog een pilletje bij. Is even een beetje afwachten wat de 4fmp doet. :D Ben benieuwd! Toch bedankt voor de info, heb in ieder geval mensen om me heen op freaqshow die het vaker doen dus die weten hoe het werkt !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Irenee op zaterdag 28 december 2013 om 04:29:
Thanks voor je info, ik heb ze alleen niet zelf gemaakt. Ze zijn voor me gemaakt.. Ik krijg er nu 3 van 100. En als die op zijn en het feest is nog niet voorbij pak ik er denk ik gewoon nog een pilletje bij. Is even een beetje afwachten wat de 4fmp doet. :D Ben benieuwd! Toch bedankt voor de info, heb in ieder geval mensen om me heen op freaqshow die het vaker doen dus die weten hoe het werkt !

Zorg er gwn voor dat je startdosering 150mg is en dan zal je sws de hele avond een plezierige avond hebben. Of je nog redoseert met een ptje is aan jou, maar neem niet teveel ;)

Dus neem idd die 100mg en gooi zoals al eerder gezegt 1 cap in colaatje en deel die met je vriendin.

Ga maar van ons advies uit en niet zo gauw die van je vrienden :x
Waarschuw beheerder
En als die op zijn en het feest is nog niet voorbij pak ik er denk ik gewoon nog een pilletje bij.

De hoeveelheid 4 die je neemt kan alleen jij goed aanvoelen, met MDMA bij pakken zou ik iig heel rustig aan doen, het kan (zoals je misschien wel weet) twee kanten op gaan. Thuis op de bank maakt het niet zoveel uit als je een keertje té gaat, op een feest is het een ander verhaal :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+4

als ze wisten hoe t werkt hadden ze je geen 3 caps van 100 gemaakt :P
Waarschuw beheerder
+2-19
Lol zitteb jullie allemaal de kont te kussen van een meisje. Als het een dude was geweest dan hadden jullie wel anders en mindrr vaak gereageerd.
Waarschuw beheerder
+5
Nou, het is allemaal wat hè
Waarschuw beheerder
Gister me 4 binnen gekregen deze keer wel gewoon de goede hoeveelheid in de zakjes lijkt wel weer beter te gaan met sa.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hamkaastosti op zondag 29 december 2013 om 13:09:
Gister me 4 binnen gekregen deze keer wel gewoon de goede hoeveelheid in de zakjes lijkt wel weer beter te gaan met sa.

Wat voor structuur en kleur heeft het? Is het nu een andere batch aangezien het rond kerst ineens in alle hoeveelheden niet meer leverbaar was? Kan je er misschien een foto van uploaden?
Waarschuw beheerder
Eergister nieuwe 4fmp binnen gehad van SA, nog niet kunnen wegen maar de kleur leek iets meer geel te hebben dan vorige leveringen. Iemand die dit ook heeft?

edit: Zal morgen foto posten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Heel fijn net niet wit volgens mij wel een iets andere kleur als vorige bestelling

[img width=1024 height=768 cacheid=0015f3580032093bfec2194b1a02df3a6b]http://s24.postimg.org/4hgy3hvyt/image.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cortini op zondag 29 december 2013 om 13:46:
Eergister nieuwe 4fmp binnen gehad van SA, nog niet kunnen wegen maar de kleur leek iets meer geel te hebben dan vorige leveringen. Iemand die dit ook heeft?

Ondertussen alles wel gezien fluffy, kristallen, zand, wit, geel. Elke keer werkt het weer perfect. Iemand meer info hoezo er zoveel verschil in de structuur kan zitten?
Waarschuw beheerder
+2
[img width=1024 height=576 cacheid=0015f35c0032093fd3d05ef61a02df3a76]http://i40.tinypic.com/24bte91.jpg[/img]

Hier de nieuwe 4-fa van SA. Gister ontvangen.

Kleine schittering in 't licht.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+7
Nog aan het twijfelen welke ik met nieuwjaar pak :lol:

[img width=1024 height=436 cacheid=0015f36800320944cfd961711a02df3aa4]http://www.freebits.nl/images/23920131229_151621.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van Hamkaastosti op zondag 29 december 2013 om 17:22:
Alles.

We gaan in 2015 wel weer een keer slapen!
Waarschuw beheerder
Heeft het zin om een week na 6apb of xtc gebruik 4FA te doen? Ik weet dat het andersom prima gaat, maar vroeg me af of je nog steeds de ''roll'' effecten van 4FA hebt of alleen de stimulatie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DNM surfer op zondag 29 december 2013 om 18:57:
Heeft het zin om een week na 6apb of xtc gebruik 4FA te doen? Ik weet dat het andersom prima gaat, maar vroeg me af of je nog steeds de ''roll'' effecten van 4FA hebt of alleen de stimulatie.

Ik heb zelf geen ervaring met de fmp na een ander middel (Wel eerst fmp en dan iets anders.)
Maar je kan er vanuit gaan dat je meer stimulatie dan euforie zal voelen. Zeker als je mdma ervoor gebruikt hebt wat natuurlijk grote hoeveelheden serotoninen heeft verbruikt.

Zo me betaling bij SA is aangekomen. de vorige keer was de fmp goed bevallen dus dit is de 2e poging.
Zal weer laten weten hoe het er deze keer aan zal gaan. :)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Chaoot op zondag 29 december 2013 om 20:02:
Maar je kan er vanuit gaan dat je meer stimulatie dan euforie zal voelen. Zeker als je mdma ervoor gebruikt hebt wat natuurlijk grote hoeveelheden serotoninen heeft verbruikt.

Yeps..zo is dat.

Uitspraak van Hamkaastosti op zondag 29 december 2013 om 13:09:
lijkt wel weer beter te gaan met sa.

lijkt wel ja als ik het zo lees.

Denk dat ze meelezen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chaoot op zondag 29 december 2013 om 20:02:
Zo me betaling bij SA is aangekomen. de vorige keer was de fmp goed bevallen dus dit is de 2e poging.
Zal weer laten weten hoe het er deze keer aan zal gaan. :)

Ben benieuwd :p
Waarschuw beheerder
Even nagewogen en zat 25,1 gram in, helemaal netjes dus! Het zijn dit keer hele fijne kristalen dat het bijna poeder lijkt. Zeer handig met doseren omdat er ook nauwelijks brokjes in zitten! Morgen nacht testen of de werking het zelfde is als de oude batch 4fa!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cortini op maandag 30 december 2013 om 14:08:
Even nagewogen en zat 25,1 gram in, helemaal netjes dus! Het zijn dit keer hele fijne kristalen dat het bijna poeder lijkt. Zeer handig met doseren omdat er ook nauwelijks brokjes in zitten! Morgen nacht testen of de werking het zelfde is als de oude batch 4fa!

In mijn 5 gram zakje zaten wel degelijk brokjes maar het inderdaad zeer fijn en het glinstert in het licht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bel112 op zaterdag 28 december 2013 om 13:05:
Lol zitteb jullie allemaal de kont te kussen van een meisje. Als het een dude was geweest dan hadden jullie wel anders en mindrr vaak gereageerd.

Misschien is het de toon? Zou kunnen toch? Of gaat er dat ook niet in bij je? ;-)
Waarschuw beheerder
+3
Op freaqshow voor t eerst 4mp gebruiken.. En later op de avond nog een ptje... beginnen met een kwartje het slimst? Zal mn belevingen delen in het topic! Ben benieuwd!!

Waarschuw beheerder
Vanavond eindelijk weer eens 4f :)
Waarschuw beheerder
Vanavond eindelijk die route 66 proberen!! En toevallig ook op Freaqshow! Ben benieuwd.
Waarschuw beheerder
Vannacht nieuwe batch(?) van SA toch maar geprobeerd!
Ging/gaat heerlijk, kwantiteit was zoals aangegeven al in orde, maar het spul zelf is dus ook nog steeds prima:jaja:
HNYE enzo:bier:
Waarschuw beheerder
Voor de freaqshow mn grammetje binnen gekregen. Top!
hij is van de zelfde structuur als die van marcopolo21.

Op de freaqshow ging het helemaal prima! heb wel voor t eerst een flinke dip mee gemaakt. Ik moest gewoon echt even zitten. had nog een kleine redose bij en toen ging het uit eindelijk wel weer!
Ook voor het eerst met een redelijk grote hoeveelheid alcohol gecombineerd wat in eerste instantie wel een soort van fijne boost geeft. Maar ik merkte wel aan het einde dat ik ineens een kater begon te krijgen. Op het station van iemand nog een paracetamolletje gehad :p.

Verder was de terugreis ook erg vreemd. Het was alsof ik een soort van paranoide was geworden. Ik kon qua geluid maar vrij weinig hebben eigenlijk en was best schrikachtig. Eenmaal thuis was is dit langzamerhand weg gegaan en ik ben nu weer gewoon de oude. Ik kan hier alleen maar uit halen dat ik of teveel F genomen heb in totaal of dat dit door de combinatie met alcohol is gebeurd.

Maar al met al was het weer een top avondje. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chaoot op woensdag 1 januari 2014 om 21:20:
teveel F genomen

Hoeveel heb je genomen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *NG* op zaterdag 28 december 2013 om 11:33:
ls ze wisten hoe t werkt hadden ze je geen 3 caps van 100 gemaakt :P

waarom niet? mijn vrouw en een vriendin gaan prima op 80 mg!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op donderdag 2 januari 2014 om 07:35:
Hoeveel heb je genomen?

180 om half 11 en rond 3 uur een redose van deze dosering. Dit heb ik in het verleden nog wel eens meer gedaan en had toen nergens last van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chaoot op donderdag 2 januari 2014 om 11:57:
180 om half 11 en rond 3 uur een redose van deze dosering. Dit heb ik in het verleden nog wel eens meer gedaan en had toen nergens last van.

Dat is gwn dom.... 180 op 180... haal bij de tweede maar 100mg af.
En dan nog snap ik niet waarom je zou redoseren met 4fmp
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TimmY-NL op donderdag 2 januari 2014 om 13:45:
Dat is gwn dom.... 180 op 180... haal bij de tweede maar 100mg af.
En dan nog snap ik niet waarom je zou redoseren met 4fmp

Ja eerlijk is eerlijk. Verstandig was het niet en ik heb dat dus op deze manier moeten leren. (in iedergeval met deze hoeveelheid.)
over het algemeen heb ik alleen maar positieve ervaringen gehad toen ik een redose nam met fmp (Altijd de energie terug en ook met een scheut euforie erbij.)

Verder ben ik iemand die t bij 1x per maand houd. :)

Ik ga me denk ik toch maar meer verdiepen in methylone en 6-apb. En anders zo lang mogelijk nuchter gaan en pas rond het midden/de late uurtjes 4f pakken.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van TimmY-NL op donderdag 2 januari 2014 om 13:45:
80 op 180... haal bij de tweede maar 100mg af.

Inderdaad.

Als ik om half 21:00 begin met 180mg, en om 03:00 uur 70mg bijpak.
Kan ik uberhaupt pas weer slapen rond een uur of 17:00 :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chaoot op donderdag 2 januari 2014 om 14:10:
Ja eerlijk is eerlijk. Verstandig was het niet en ik heb dat dus op deze manier moeten leren. (in iedergeval met deze hoeveelheid.)
over het algemeen heb ik alleen maar positieve ervaringen gehad toen ik een redose nam met fmp (Altijd de energie terug en ook met een scheut euforie erbij.)

Tsja, je had kunnen weten dat een re-dose van 180mg véél te veel zou zijn. Ook vind ik combineren met alcohol niks, maar dat is ieder voor zich. Zelf heb ik altijd wat re-dose capsules van 70mg bij. Werkt inderdaad perfect als extra boost.

Een maat van me ging later op de avond (+03:00) niet meer goed vanwege vermoeidheid. In zulke gevallen is een capsule met een kleinere hoeveelheid perfect. Als ik hem rond die tijd een capsule van 160mg had gegeven, kon hij sowieso niet meer slapen naderhand. :lol: Hij kreeg een perfecte energieboost van deze bijneem capsule en heeft naderhand ook gewoon kunnen slapen. Ideaal.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Haat Brabo op donderdag 2 januari 2014 om 14:23:
Als ik om half 21:00 begin met 180mg, en om 03:00 uur 70mg bijpak.

Als je nét iets teveel bijneemt zal je inderdaad een flinke tijd niet meer kunnen slapen. :lol: Dat is per persoon anders natuurlijk, maar als ik rond 2 á 3 uur nog wat bijneem kan ik gelukkig nog wel slapen naderhand.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chaoot op donderdag 2 januari 2014 om 14:10:
En anders zo lang mogelijk nuchter gaan en pas rond het midden/de late uurtjes 4f pakken.

4FA is volgens mij juist perfect om al aan het begin van de avond te pakken! De energie-boost blijft urenlang aanwezig en er zijn 0,0 kater-effecten. (Na je hoogtepunt heb je nog urenlang energie voor drie.)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op donderdag 2 januari 2014 om 14:43:
4FA is volgens mij juist perfect om al aan het begin van de avond te pakken! De energie-boost blijft urenlang aanwezig en er zijn 0,0 kater-effecten. (Na je hoogtepunt heb je nog urenlang energie voor drie.)

Dat heb ik niet, ik ben met alleen 4fa zo'n 4 maximaal 5 uur onder de pannen daarna compleet gesloopt. Dan heb ik t over 150 + redose van 75 mg.
Waarschuw beheerder
+4
Mijn report over oud&nieuw:
22:10- Route 66. Na een half uurtje voelde ik al wat energie opkomen en me benen steeds lichter voelen. Na+- een uur begon alles echt goed te werken.
Voelde me heel relaxed, lekker scherp en me benen voelde aan als veertjes. Kon gezellig met iedereen praten en gek doen, niet de 'in je zelf' space die je wel eens hebt met gebruik van (zware) xtc pillen. Zelf hier niet echt last van maar genoeg vrienden vaak wel.
Wisselde me drankjes een beetje af, flesje water, biertje, watertje, biertje over de avond. Wel ff een momentjes dat het wat vager werd maar voelde heerlijk aan!
01:10- Klein likje M bijgenomen, euforie werd versterkt en ook het knuffelen en iedereen aardig vinden werd sterker.
02:45- Voelde me echt heel relaxed en heel scherp, totaal niet hard aan het gaan maar gewoon top. Besloot dus om klein halfje X bij te nemen (Lichte pillen dus geen kwartje gedaan) Eerste x 4fmp anderhalve maand terug ging ik ook niet heel hard toen ik een kwartje bijnam dus dacht dat ik het wel aankon zo.
Alles sloeg lekker in, heerlijke tintelingen de hele tijd en geen moment te hard gegaan of dat ik van de kaart was.
Wat later nog een kwartje genomen en 2 kleine likjes m om er lekker in te blijven.

Fantastische avond gehad en ben echt zo heerlijk gegaan. fenomenaal!

2 vrienden wouden het ook proberen dus had ze beide een route 66 gegeven.
Eentje ging er 5 uur lang goed op en heeft alleen een halfje x bij genomen die goed insloeg. Heeft besloten om ook over te stappen haha.
Andere vriend was een beetje dom om al heel snel M bij te pakken en aardig wat keer. Had em gewaarschuwd om het de eerste x rustig te doen maar gelukkig is die ook heerlijk gegaan en had ze beste space ooit zei die. :)

Komende 2 feestjes weer nuchter en daarna zeker weer 4F doen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3
Ook in heb op nye 4fmp gebruikt..(Freaqshow). Rond 11e cap van 150mg genomen... na 45min tintelingen door mn lichaam en de energie kwam heerlijk opzetten... Precies rond 12uur op het hoogte punt *(zo voelde het).
Verder kwam er eenichte euforie wat echt top was. Heerlijke energie en scherp tegelijk. Je maakt alles helder mee wat ik bij ptjes zelden heb.
De energie bleef echt voelbaar tot een uur of 3 toen een kwartje x genomen. Voelde heer niet veel van en uurtje later ong nog een kwartje... deze sloeg errug soepel in en de energie en euforie kwam goed terug!
Na het feest nog een jointje gerookt en lekker naar huis.. Slapem ging helaas wat moeilijk, maar had eigenlijk geen kater was alleen erg moe.
Vind het een top spul en ben ook geswitched naar 4fmp ipv ptjes...
Dus de 4fmpclub heeft er weer iemand bij!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op donderdag 2 januari 2014 om 10:55:
waarom niet? mijn vrouw en een vriendin gaan prima op 80 mg!

Prima, ik zeg ook niet dat dat niet kan, maar ik bedoel meer van 100mg is (voor velen) te weinig voor volledig effect en 200mg is weer een beetje teveel van het goede (voor de meesten). daarom beetje onhandig om 3 caps van 300 te hebben. je redose zou (Als je al kiest voor een redose) nooit exact hetzelfde moeten zijn als je begindosis vanwege hoge halfwaardetijd van amfetamines.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Verkeersbord op vrijdag 3 januari 2014 om 00:51:
Dus de 4fmpclub heeft er weer iemand bij!

de club blijft maar groeien, hehe 8) dan te bedenken dat toen ik dit goedje voor het eerst nam zon 4 jaar geleden dat mensen me voor gek verklaarden :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op zaterdag 4 januari 2014 om 07:46:
toen ik dit goedje voor het eerst nam zon 4 jaar geleden

Misschien een idee hoe het in de toekomst zal verlopen met die route 66?
Is nu volgens mij niet heel makkelijk aan te komen en vraag me af of deze er over een tijdje nog wel zullen zijn?
Of dat het juist groter gaat worden doordat de vraag begint te groeien?