Mijn report over oud&nieuw:
22:10- Route 66. Na een half uurtje voelde ik al wat energie opkomen en me benen steeds lichter voelen. Na+- een uur begon alles echt goed te werken.
Voelde me heel relaxed, lekker scherp en me benen voelde aan als veertjes. Kon gezellig met iedereen praten en gek doen, niet de 'in je zelf' space die je wel eens hebt met gebruik van (zware) xtc pillen. Zelf hier niet echt last van maar genoeg vrienden vaak wel.
Wisselde me drankjes een beetje af, flesje water, biertje, watertje, biertje over de avond. Wel ff een momentjes dat het wat vager werd maar voelde heerlijk aan!
01:10- Klein likje M bijgenomen, euforie werd versterkt en ook het knuffelen en iedereen aardig vinden werd sterker.
02:45- Voelde me echt heel relaxed en heel scherp, totaal niet hard aan het gaan maar gewoon top. Besloot dus om klein halfje X bij te nemen (Lichte pillen dus geen kwartje gedaan) Eerste x 4fmp anderhalve maand terug ging ik ook niet heel hard toen ik een kwartje bijnam dus dacht dat ik het wel aankon zo.
Alles sloeg lekker in, heerlijke tintelingen de hele tijd en geen moment te hard gegaan of dat ik van de kaart was.
Wat later nog een kwartje genomen en 2 kleine likjes m om er lekker in te blijven.
Fantastische avond gehad en ben echt zo heerlijk gegaan. fenomenaal!
2 vrienden wouden het ook proberen dus had ze beide een route 66 gegeven.
Eentje ging er 5 uur lang goed op en heeft alleen een halfje x bij genomen die goed insloeg. Heeft besloten om ook over te stappen haha.
Andere vriend was een beetje dom om al heel snel M bij te pakken en aardig wat keer. Had em gewaarschuwd om het de eerste x rustig te doen maar gelukkig is die ook heerlijk gegaan en had ze beste space ooit zei die.
Komende 2 feestjes weer nuchter en daarna zeker weer 4F doen!