Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
72 volgers · 706199x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 28 mei 2013 om 23:38:
Dit kan echt niet. Meer kan ik hier gewoon niet over zeggen.

Als je niet met een alternatief komt zeg dan gewoon niks.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 mei 2013 om 23:24:
maar heb voor een heel feest wel boven de 250 mg nodig.

Ik ook, ik heb van 70-80 redose nog nooit wat gevoeld.
Pas als ik er een 2e cap van 75 had bij gepakt merkte ik er iets van.

Bij mij is het dan echt wel, 180-180 op een festival en op het einde nog 100mg mdma.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Pepsi. op dinsdag 28 mei 2013 om 22:15:
Maak 4 caps:
150-75-75-75 elke 3u 1tje doen

Je hoeft sowieso toch niet meteen vanaf 's ochtends vroeg aan de drugs te gaan.... of zeg ik nu iets heel raars.... :s

Ik denk dat Kontra ook ermee bedoeld dat het over het algemeen niet veel effect heeft om 4fa bij te pakken. Het voegt niet veel toe als je bijpakt, het enige nadeel is dat je niet kan slapen op den duur. De euforie, die je de eerste keer wel zal merken, komt er vrijwel niet mee terug.

Als ik aan de 4fa zou gaan dan zou ik een goede startdosis pakken en dan eventueel nog een klein beetje x erna nemen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 28 mei 2013 om 10:40:
dan kun je zelf denk ik wel inschatten of je dan maandagochtend weer fit genoeg bent om een auto te besturen.

Denk je dat er uberhaupt mensen "fit" zullen zijn maandagochtend ongeacht wat ze gebruikt hebben? :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissEs op woensdag 29 mei 2013 om 05:57:
Je hoeft sowieso toch niet meteen vanaf 's ochtends vroeg aan de drugs te gaan.... of zeg ik nu iets heel raars.... :s

Ik denk dat Kontra ook ermee bedoeld dat het over het algemeen niet veel effect heeft om 4fa bij te pakken. Het voegt niet veel toe als je bijpakt, het enige nadeel is dat je niet kan slapen op den duur. De euforie, die je de eerste keer wel zal merken, komt er vrijwel niet mee terug.

Als ik aan de 4fa zou gaan dan zou ik een goede startdosis pakken en dan eventueel nog een klein beetje x erna nemen.

Het zal voor iedereen wel persoonlijk zijn, maar als ik ga feesten duren mijn feestjes nooit minder dan één dag...

Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 28 mei 2013 om 23:38:
in plaats van water ook wat Aquarius ofzo te drinken. Alleen dat hebben ze (helaas) lang niet op elk feest.

Ik weet nog wel dat ze op Dominator 2009 gratis vitamine water uit stonden te delen.... En of dat hemels was :p Alleen jammer dat ze het jaar erop 3 muntjes waren ofzo...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je hoeft sowieso toch niet meteen vanaf 's ochtends vroeg aan de drugs te gaan.... of zeg ik nu iets heel raars....

Super raar! . Haha nee, het was meer omdat Yoni de nightparty aanhaalde, dan ben je dus 17u aan het feesten, dan is 12u onder invloed een lange tijd maar je bent dan ook nog 5u nuchter( om maar even een grof voorbeeld te nemen)

Dat is de reden waarom ik dus 2x een iet wat hogiere dosis neem, want bij mij komt er gewoon weer een nieuwe rush die zeker 2u lang aanhoudt, ik ben het met je eens( en daarom doe ik het ook niet) Als je bij pakt met kleine hoeveelheden 4fa hou je alleen het speedy effect (iets wat ik zelf ook niet van vind).

Bijpakken met X is een fijna combi maar aangezien ik de zondag nog wil bewegen is dat voor mij op zaterdag geen optie. Al is de 'kater' als het het zo al mag noemen van een beetje x of 4fa echt niet groot, stelt vrij weinig voor is mijn ervaring. Mag de naam kater niet hebben.

Uitspraak van ? op woensdag 29 mei 2013 om 06:39:
Het zal voor iedereen wel persoonlijk zijn, maar als ik ga feesten duren mijn feestjes nooit minder dan één dag...

Dikke After party erbij die minimaal net zo lang duurt als het feest zelf toch!(y)8)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Pepsi. op dinsdag 28 mei 2013 om 22:15:
nee zaterdag 3(x180). Dat is voor mij precies goed om de zaterdag+ Night party te halen.

Ik dacht dat je het eerst over zaterdag had en toen over zondag. Te snel gelezen, my bad. Wat niet weg neemt dat ik het alsnog erg veel vind.

Uitspraak van Yoni! op dinsdag 28 mei 2013 om 22:50:
100 of 120 mg ofzo?

Ik denk dat je prima 120 milligram kunt proberen. Op een feest kun je je energie prima kwijt en 4-FA is heel erg 'makkelijk'.

Uitspraak van MissEs op woensdag 29 mei 2013 om 06:00:
Denk je dat er uberhaupt mensen "fit" zullen zijn maandagochtend ongeacht wat ze gebruikt hebben?

Fit misschien niet, maar wel weer nuchter genoeg. Zelf zou ik anders in ieder geval niet achter het stuur stappen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Email van temple, sturen ze blijkbaar naar iedereen want had daar niks besteld:

Geachte klant,

Ivm de meest recente ontwikkelingen op het gebied van de research chemical 4-fa, weten wij niet of dit nog lang in de verkoop zal zijn. We houden de ontwikkelingen in de gaten.
Hou er rekening mee dat de verkoop binnenkort zal stoppen.

Mvg
Sales
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op woensdag 29 mei 2013 om 04:26:
Als je niet met een alternatief komt zeg dan gewoon niks.

Ik ging ervan uit dat je het goed bedoelde, daarom leek het me ongepast om er allemaal shit overheen te starten. Dat alternatief heb ik allang gegeven in een PB'tje, en dat alternatief werd met open armen ontvangen. :)

Uitspraak van ? op woensdag 29 mei 2013 om 06:39:
Alleen jammer dat ze het jaar erop 3 muntjes waren ofzo...

Dat is altijd erg jammer inderdaad. :P Maar goed, als het om je gezondheid gaat dan is het eigenlijk vrij krom dat je die paar Euro extra er niet voor over hebt. Alleen bekijken veel mensen het niet op die manier, heb ik soms het idee.

Uitspraak van Pepsi. op woensdag 29 mei 2013 om 06:54:
Haha nee, het was meer omdat Yoni de nightparty aanhaalde, dan ben je dus 17u aan het feesten, dan is 12u onder invloed een lange tijd maar je bent dan ook nog 5u nuchter

Nou ja, als je dat schema van 150-75-75-75 aanhoudt dan ben je eerder 24 uur onder invloed dan 12 uur. Zelfs met jouw originele schema van 1 buisje en 6 uur later een tweede buisje, ook dan ben je veel langer dan 12 uur onder invloed. En dan bedoel ik echt 'onder invloed'. Van één dosis 120 mg ben je al gauw 10 uur onder invloed. Dat trucje dat ze bij de (Duitse) politie uitvoeren waarbij het nog in je bloed is aan te tonen, daar ben je nog wel langer dan 24 uur de Sjaak mee...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 29 mei 2013 om 09:16:
Dat alternatief heb ik allang gegeven in een PB'tje,

Oh oke, dat kon ik niet zien, ik vind het namelijk altijd een beetje vervelend als iemand je op de vingers tikt maar niet met een alternatief komt, vandaar ;)

Uitspraak van Digitalism op woensdag 29 mei 2013 om 08:44:
Wat niet weg neemt dat ik het alsnog erg veel vind.

Ik weet het niet man, ik heb soms het idee dat we hier allemaal over een andere soort 4fa praten ofzo :P Ik lees zoveel verschillen in hoeveelheden, andere kamaraden doen bijvoorbeeld beginnen met 200 en dan na 3 afbouwen met 125 - 100 en dan ook verdeeld over 10~12 uur.

En toen ik hier een maand of 3-4 geleden om advies vroeg over die flux ( die schijnt dus 180mg 4fa te bevatten , welliswaar vloeibaar) Werd gewoon geadviseerd het hele buisje leeg te maken. Wat overigens een prima startdosis bleek te zijn.

Toen heb ik ook nog een keer de 135 bijpakken met x geprobeerd, en toen wilde ik 2½u na inname van de 135 al bijpakken omdat de effecten me te snel minder worden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op woensdag 29 mei 2013 om 11:08:
Ik weet het niet man, ik heb soms het idee dat we hier allemaal over een andere soort 4fa praten ofzo :P Ik lees zoveel verschillen in hoeveelheden, andere kamaraden doen bijvoorbeeld beginnen met 200 en dan na 3 afbouwen met 125 - 100 en dan ook verdeeld over 10~12 uur.

En toen ik hier een maand of 3-4 geleden om advies vroeg over die flux ( die schijnt dus 180mg 4fa te bevatten , welliswaar vloeibaar) Werd gewoon geadviseerd het hele buisje leeg te maken. Wat overigens een prima startdosis bleek te zijn.

Toen heb ik ook nog een keer de 135 bijpakken met x geprobeerd, en toen wilde ik 2½u na inname van de 135 al bijpakken omdat de effecten me te snel minder worden..

Het verschilt natuurlijk ook gewoon erg per persoon. De één is wat voorzichtiger, de ander denkt dat het allemaal wel los zal lopen. De één wil gewoon iets voelen, de ander wil uren lang achter elkaar heel veel voelen. Dus niet zo heel gek dat er uiteenlopende dingen gezegd worden :p Voorlopig zal ik het iig houden op een wat bescheidener dosering dan jij me aanbeveelt ;)
Waarschuw beheerder
Denk dat het ook wel veel uitmaakt of de persoon in kwestie nog van plan is te slapen xD ik weet iig dat dat bij mij nooit zou lukken als ik gedurende de dag 400mg 4-fa naar binnen werk 8) ik redose 4-fa sowieso niet. stap dan liever over op een andere upper als het is uitgewerkt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yoni! op woensdag 29 mei 2013 om 11:19:
Het verschilt natuurlijk ook gewoon erg per persoon)

En uiteraard de kwaliteit van de 4-FA

Waarschuw beheerder
Kan je eigenlijk ook je 4fa reinigen netzoals je je bijv pep reinigd met watervrije aceton dacht ik?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 28 mei 2013 om 21:47:
Dat is eigenlijk niet zo heel handig, want nu forceer je jezelf om het toch maar snel hier te halen. Mijn 4-FA was ook altijd HCl, dat is verder prima. Maar het klinkt een beetje alsof ze bij jouw adresje doen of het iets bijzonders is. Dan heb ik toch vrij snel vraagtekens bij de kwaliteit van zo'n verkoper. Je moet maar even laten weten hoe je bevindingen zijn. :)

Ik heb het toch maar gehaald, normaal gesproken kun je kiezen voor de HCI variant of de niet HCI, de niet variant is momenteel kennelijk niet verkrijgbaar dus vandaar dat ik toch even navraag wou doen. Ik wou het eerst ergens halen maar dat bleek niet mogelijk dus vandaar dat ik het toch wel heb gedaan. Ben benieuwd!

Ik ga net als mijn eerste keer ook nog een pilletje bijnemen, wel iets minder dan de vorige keer :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op dinsdag 28 mei 2013 om 22:54:
hahah nee heb hem niet gezien denk ik :P

Begin wel echt nieuwsgierig te worden naar die combi,

hoi. combi is ideaal. jwt

Uitspraak van JSKI op dinsdag 28 mei 2013 om 22:55:
Maar om het ff te beschrijven. Meneer was goed van de keert. Had eerst keta gehad en toen 2 mini hoeveelheden 4fmp. Dat ging de halve nacht behoorlijk lekker bij de beste man

het eerste beetje was echt vrij weinig. 2de iets meer daarna ging het allemaal in sneltreinvaart maar dit is echt een combi die aan te raden in hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 mei 2013 om 11:36:
Ik voel me vooral als het uitwerkt koortsig, dus de gevaren snap ik wel! Maar blijft een lekker snoepgoedje..

had ik zaterdag ook toen ik buiten stond.. iedereen stond in winterjas en ik was vrolijk aan het rondhupsen in mn tshirt omdat ik het zo warm had.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *NG* op woensdag 29 mei 2013 om 11:30:
Denk dat het ook wel veel uitmaakt of de persoon in kwestie nog van plan is te slapen xD ik weet iig dat dat bij mij nooit zou lukken als ik gedurende de dag 400mg 4-fa naar binnen werk 8) ik redose 4-fa sowieso niet. stap dan liever over op een andere upper als het is uitgewerkt.

Ik heb niet zoveel zin meer om bij te pakke met x, wordt er alleen ultra vaag van en heb dan ook geen zin meer om wat te doen :P
Slapen lukt mij na gebruik toch vaak wel, zolang ik na 9u 'savonds niets meer neem is bij mij dan de regel.
Waarschuw beheerder
-1
Ik weet het niet man, ik heb soms het idee dat we hier allemaal over een andere soort 4fa praten ofzo

Ik heb vooral het idee dat jij teveel van de 4-FA verwacht. Het is nou eenmaal een stuk subtieler dan bijvoorbeeld X. Het lijkt misschien alsof het snel uitgewerkt is, maar het is dan nog wel degelijk aanwezig. Al gaat het jou waarschijnlijk niet hard genoeg. Je zou het eens kunnen combineren met methylone. De methylone laat juist de euforie terugkomen. De stofjes werken erg fijn samen lijkt het. Tot op heden mijn favoriete combinatie.

Werd gewoon geadviseerd het hele buisje leeg te maken.

Niet iedereen geeft hetzelfde advies. Sommige mensen zijn zoals Yoni ook al zegt, wat minder voorzichtig. Ik betrap mezelf er ook wel eens op dat ik eigenlijk iets lager had moeten adviseren. Maar een dosis van 180 milligram zal ik nooit aan iemand aanbevelen. Je moet niet zomaar alles van iedereen aannemen. Als ik zelf om advies vraag, dan weet ik inmiddels wel redelijk goed van wie ik dingen aan kan nemen.

Uitspraak van *NG* op woensdag 29 mei 2013 om 11:30:
ik weet iig dat dat bij mij nooit zou lukken als ik gedurende de dag 400mg 4-fa naar binnen werk

Hier ook niet, denk ik. Mijn hoogste dosis is 150 milligram, toen ging slapen ook al niet echt lekker.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op woensdag 29 mei 2013 om 12:17:
Ik heb vooral het idee dat jij teveel van de 4-FA verwacht

Nee dat is het niet, ik weet dat de energie echt super lang aanwezig is ook al voel je je niet perse anders, daar was ik al wel achter gekomen, en

Het is nou eenmaal een stuk subtieler dan bijvoorbeeld X.

Precies de reden dat ik het neem.

Al gaat het jou waarschijnlijk niet hard genoeg

Ik merkte geen verschil in hardheid tussen 135 en 180, alleen dat de euforie veel langer aanhield bij de 180.. En dat is wel een beetje het fijnste gedeelte van 4fa in mijn ogen.

Vandaar dat mijn advies wellicht dus ook aan de hoge kant was. Maar je kan natuurlijk beter laag beginnen en uiteindelijk alsnog bijpakken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op woensdag 29 mei 2013 om 12:33:
Ik merkte geen verschil in hardheid tussen 135 en 180,

Dan ben jij echt een uitzondering op de regel :P

Ik had op thunderdome een capsule gemaakt met 185 mg ongeveer, en ik stond me toch een partijtje strak,
Terwijl ik laatst in pilvorm 1,1/4 gedoseerd heb, want ongeveer uitkomt op 170mg, en toen ging ik hard maar niet zo hard dat het niet leuk meer was,
ook wel doseringen van 140/150 geprobeerd, maar dat vond ik net te weinig

En redosen 1x geprobeerd, op de gok een capsule van 150/160 mg tot de helft leeg gegooid, geen succes, voegde naar mijn idee niks toe

Uitspraak van J. frisman op woensdag 29 mei 2013 om 12:02:
hoi. combi is ideaal. jwt

te gek :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op dinsdag 28 mei 2013 om 21:52:
Als je het de zaterdag bij 2 porties hou (180~200mgx2) dan kan je als je na 10u savonds niks meer neemt tenminste nog goed slapen en de zondag fit zijn.

Wtf, bedoel je dus als je zaterdagavond na 10 uur niks meer neemt dat je dan de nacht van zaterdag op zondag lekker kunt slapen en dat ook nog op een festivalcamping? Ik weet niet wat voor benzo's jij hiervoor neemt maar het lijkt mij onmogelijk :p

Zelf heb ik nog nooit een redose gedaan, maar ik vrees dat ik dan wel wakker ben tot zondagavond laat aangezien ik 12 uur later na inname nog nauwelijks de slaap kan vatten van dit spul. Vroeger boeide me dat niet zoveel maar tegenwoordig vind ik het wel ff fijn om een paar uurtjes te slapen. Scheelt me sowieso in de kater de dagen er na.

Qua hoeveelheden heb ik nu verschillende doseringen gedaan.. en telkens met een ander effect.
Eind april rond de 170 mg gedaan, ging lekker alleen vrij snel uitgewerkt voor m'n gevoel. Een week geleden zo rond de 120 mg en flink wat bier gehad van te voren. Dit keer leek het veel langer te werken en de kater was de dagen er na ook minder :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van itsmagic' op woensdag 29 mei 2013 om 12:53:
En redosen 1x geprobeerd, op de gok een capsule van 150/160 mg tot de helft leeg gegooid, geen succes, voegde naar mijn idee niks toe

Had ik dus ook, nouja de een zal er gevoeliger voor zijn dan de ander. Ik heb na een aantal keer proberen toch wel zo'n beetje uitgestippeld wat ik kan hebben en de perfecte dosis is.

Uitspraak van D-railed op woensdag 29 mei 2013 om 13:40:
Wtf, bedoel je dus als je zaterdagavond na 10 uur niks meer neemt dat je dan de nacht van zaterdag op zondag lekker kunt slapen en dat ook nog op een festivalcamping? Ik weet niet wat voor benzo's jij hiervoor neemt maar het lijkt mij onmogelijk

Ja ik kán slapen, alleen t' is wel steeds kort, 2u slaap, even wakker worden dan weer uurtje of 2. Maar zo pakte ik wel me rust.

Overigens op Defqon ga ik dus de zaterdag en nightparty gewoon volle polle, en als ik niet kan slapen so it be, gewoon lekker chillen in me slaapzak en mijn ervaring is , is dat als je je verveeld (dus in je tent ligt) je sneller geneigd bent in slaap te vallen. Maar als de camping gezellig is zou ik ook zomaar van zaterdag door kunnen trekken na zondag avond. Wakker blijven kost me ook geen moeite.
Waarschuw beheerder
btw, iemand ook al eens de hallucinogene eigenschappen van 4-FA opgemerkt? Als ik zeg maar 2x 200mg verspreid over laten we zeggen 8uur neem, dan zie ik soms allemaal kleine patroontjes of mijn barokstijl behang een beetje van kleur veranderen met hele kleine patroontjes erin. Zijn vaak wel geometrische vormen. Ik ben benieuwd. Ik ben overigens erg gevoelig voor de hallucinogene eigenschappen van welke stof die maar een beetje van deze eigenschappen draagt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Q-kele-Q op woensdag 29 mei 2013 om 15:35:
btw, iemand ook al eens de hallucinogene eigenschappen van 4-FA opgemerkt?

ik hallucineer er ook door. Zeker met wat mdma erbij.
Waarschuw beheerder
donateur
hmm.. 4fa en X is n goede combi dus :P maar k begrijp dat je veel minder X hoeft te nemen dan?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Marcel-o B) op woensdag 29 mei 2013 om 16:54:
maar k begrijp dat je veel minder X hoeft te nemen dan?

Dat is per persoon heel verschillend. Het komt inderdaad voor dat X beter werkt na het nemen van 4-FA. Andersom is het soms ook waar. In mijn geval werkt X (helaas) minder. Dus sowieso de eerste keer even rustig doseren. (:

Waarschuw beheerder
Denk dat het daar wel mee te maken heeft, in Februari liep ik ook vrolijk in alleen een vestje/shirt naar buiten en lag ik thuis toch een pot te zweten in bed.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Q-kele-Q op woensdag 29 mei 2013 om 15:35:
btw, iemand ook al eens de hallucinogene eigenschappen van 4-FA opgemerkt? Als ik zeg maar 2x 200mg verspreid over laten we zeggen 8uur neem, dan zie ik soms allemaal kleine patroontjes of mijn barokstijl behang een beetje van kleur veranderen met hele kleine patroontjes erin. Zijn vaak wel geometrische vormen. Ik ben benieuwd. Ik ben overigens erg gevoelig voor de hallucinogene eigenschappen van welke stof die maar een beetje van deze eigenschappen draagt.

ja, met name bij de 2de capsule (ik heb ook wel eens 2x200 gedaan)

heb van alles gezien, heb 2 negers in een bar zien veranderen etc.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marcel-o B) op woensdag 29 mei 2013 om 16:54:
hmm.. 4fa en X is n goede combi dus :P maar k begrijp dat je veel minder X hoeft te nemen dan?

Je hebt vaak echt kleine beetjes mdma nodig om he-le-maal vaag te gaan , 70-90 mg is vaak al genoeg uit mijn eigen ervaring.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pepsi. op woensdag 29 mei 2013 om 13:45:
Ja ik kán slapen, alleen t' is wel steeds kort, 2u slaap, even wakker worden dan weer uurtje of 2.

Jij zal veel adoptiefamilie's nodig heb lees ik ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 mei 2013 om 23:24:
Tja dit werkt het beste voor mij heb ook al heel veel combinaties geprobeerd 100-50-50 125-75-50 150-150 (teveel van het goede) maar heb voor een heel feest wel boven de 250 mg nodig.

En het is vaker 1 flesje dan 2 wat ik drink en wissel het vaak ook af met frisdrank. Drink nooit alcohol op feesten.

Ooh ja je hebt een flesje. Ikzelf heb altijd poeder. Misschien dat dat scheelt. Ik heb ook al een jaar geen alcohol meer gedronken :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MissEs op woensdag 29 mei 2013 om 18:49:
Jij zal veel adoptiefamilie's nodig heb lees ik ;-)

Weekendje Defqon is iedereen geloof ik mijn familie ;P
Waarschuw beheerder
Heeft iemand hier nog een site voor een goede precisieweegschaal? Liefst niet al te prijzig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikelvB op woensdag 29 mei 2013 om 20:59:
Heeft iemand hier nog een site voor een goede precisieweegschaal? Liefst niet al te prijzig.

dx.com
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikelvB op woensdag 29 mei 2013 om 20:59:

Ik heb mijne van wapwinkel, maar die is maar 0.01, handiger is 0.001
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 29 mei 2013 om 21:46:
dx.com

zelf al ervaring met deze site?
staan wel mooie schaaltjes tussen, en geen verzendkosten is ook mooi meegenomen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op woensdag 29 mei 2013 om 22:39:

DealExtreme is prima, alleen de levertijden zijn wisselend en soms vrij lang.
Heb er al een keer of vijf, zes iets besteld.
Alleen de manier van verpakken is twee tientjes waard, elke keer weer hilarisch. :lol:
Enige nadeel is dus: Als je het voor een bepaalde datum nodig hebt, is het de vraag of dat gaat lukken.
Buiten dat heb ik er niets op aan te merken. (Y)
Waarschuw beheerder
Iemand al wat gehoord over de ''Honingraatjes'' ? krijg ze binnenkort en kan er niks over vinden, zijn 4FMP pilletjes van geloof ik 135mg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FreakOpMuziek op woensdag 29 mei 2013 om 19:38:
Ooh ja je hebt een flesje. Ikzelf heb altijd poeder. Misschien dat dat scheelt. Ik heb ook al een jaar geen alcohol meer gedronken :p

Nee ik heb zelf ook altijd poeder dat onderste stukje tekst ging over hoeveel ik in een uur drink. Maar kon moeilijk dubbel citeren op me tel haha.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bel112 op woensdag 29 mei 2013 om 17:13:
ja, met name bij de 2de capsule (ik heb ook wel eens 2x200 gedaan)

heb van alles gezien, heb 2 negers in een bar zien veranderen etc.

Wat ik beschreef zijn meer van die, 2cb-achtige hallucinaties. Het enig gebruikte middel was toen 4-fmp. Het waren niet van die MDA type wanen.

Uitspraak van Blaaskaak op woensdag 29 mei 2013 om 16:07:
ik hallucineer er ook door. Zeker met wat mdma erbij.

Inderdaad, ik heb het ook wel een aantal keren gecombineerd met x en ik moet zeggen dat dan de hallucinogene eigenschappen van mdma, bij mij, aanzienlijk worden vergroot. Een vriendin van mij, die vrij ongevoelig is voor MDA/MDMA hallucinaties, heeft ze na een 4-fmp capsule met ~180mg, na een halve rode T(Testuitslag:MDMA 150 mg (spreiding 135-154) ook al plezier van MDA/MDMA hallucinaties.:D Terwijl, dit bij haar normaal rond de 350mg mdma pas begint.

Uitspraak van Pepsi. op woensdag 29 mei 2013 om 17:17:
Je hebt vaak echt kleine beetjes mdma nodig om he-le-maal vaag te gaan , 70-90 mg is vaak al genoeg uit mijn eigen ervaring.

Inderdaad, Ik heb al een aantal keer ervaren, dat een voor jezelf een vrij makkelijke te handelen dosering, een veel heftigere uitwerking heeft. Ik heb zelfs een aantal keren ervaren, dat mdma en 4-fmp, samen in een nieuwe intense ervaring veranderd, die vergelijkbaar zijn, met een stof als MDA. Echt een rush. Wel vet, maar kan overweldigend zijn als je dit niet verwacht. Het kwam voor mij ook als een verassing en dacht in eerste instantie dat we misschien een verkeerde pil hadden gegeten. Het gaf echt een nieuw effect(super hardgaan maar tegelijkertijd zo wauss als een garnaal:P), die je niet vaak tegenkomt van alleen mdma.;) Het is wel aan te raden om niet een hoge dosering mdma te nemen, want eerlijk waar, 80mg ging raar zat. Ik zelf heb aan, rond de 75mg-90mg mdma genoeg. Normaal neem ik vaak +-150mg mdma. En gaat het niet raar genoeg, dan kun je altijd nog een beetje MDMA bijdoseren;).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op woensdag 29 mei 2013 om 06:54:
Dikke After party erbij die minimaal net zo lang duurt als het feest zelf toch!(y)8)

hehe zolang het gezellig is en we iets te doen hebben gaan we door :P

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 29 mei 2013 om 09:16:
Dat is altijd erg jammer inderdaad. :P Maar goed, als het om je gezondheid gaat dan is het eigenlijk vrij krom dat je die paar Euro extra er niet voor over hebt. Alleen bekijken veel mensen het niet op die manier, heb ik soms het idee.

Voor feesten en je gezondheid mag best wat meer geld uitgetrokken worden ja :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op woensdag 29 mei 2013 om 22:39:
staan wel mooie schaaltjes tussen, en geen verzendkosten is ook mooi meegenomen

Al voor enkele duizenden euro's besteld de afgelopen jaren. Niet alleen schaaltjes hoor. Onlangs nog wat Wii-troep.

Die heb ik: http://dx.com/p/digital-precision-scale-20g-max-0-001g-resolution-10515
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op donderdag 30 mei 2013 om 07:11:
Die heb ik: http://dx.com/p/digital-precision-scale-20g-max-0-001g-resolution-10515

Denk dat dat wel de bekendste is. k heb die ook en is echt gevoelig! klein plukje poeder en hij verspringt al.

Die MDMA hallucinaties door f4a en M klinkt echt vet. Dat heb k echt al jaren niet meer gehad.
Alleen 1 keer toen k n paar maanden niks had gedaan.
Stoelen, banken en hangtafels op de dansvloer :lol:

Ik mis het kippengaas en de drangrekken op de dansvloer :'(
Waarschuw beheerder
te gek, thanks voor de reacties, denk dat ik 'm ook maar ga bestellen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op donderdag 30 mei 2013 om 11:39:
te gek, thanks voor de reacties, denk dat ik 'm ook maar ga bestellen!

+1 denk dat ik die dan ook ga bestellen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op donderdag 30 mei 2013 om 07:58:
Ik mis het kippengaas en de drangrekken op de dansvloer :'(

of een paar drempels waar je overheen pleurt ^_^

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Q-kele-Q op donderdag 30 mei 2013 om 03:21:
dat mdma en 4-fmp, samen in een nieuwe intense ervaring veranderd

Ik snap wat je bedoelt heb ooit een capsule van 150 mg en na zon 4-5 uur een pf +- 190 mg er in gegooit en dat bracht echt een nieuwe definitie van er van af zijn voor mij. Ik stond een beetje om me heen te kijken en een maat vraagt aan me : Jij bent er goed vanaf of niet? Waar ik op antwoord neeuuu valt wel mee. Dus hij loopt weg en ik begin na te denken en kwam tot de conclusie dat ik echt ram van de kaart was haha de laatste paar uur waren voorbij gevlogen en had t niet eens in de gaten