Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
72 volgers · 706104x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 mei 2013 om 13:56:
Dat heb ik ook ja als ik dan in bed lig na een feestje ben ik zo warm dat je wel een eitje kunt bakken op mijn buik

Hmm vreemd. Misschien een zwakke maag? En drink je wel VEEL water?
Waarschuw beheerder
Heb zaterdag een dubstep feest, het word 4-fa. Wil 4-fa wel eens combineren met een 2-C drug. Wat is leuk om een beetje het waus effect te versterken?
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 mei 2013 om 13:56:
Dat heb ik ook ja als ik dan in bed lig na een feestje ben ik zo warm dat je wel een eitje kunt bakken op mijn buik

foto? :lol:
Waarschuw beheerder
Hebben mensen hier eigenlijk ervaring met 4fa in thuissetting? Lijkt mij dat de energie dan vervelend kan zijn..of mensen met andere ervaring?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FreakOpMuziek op maandag 27 mei 2013 om 18:41:

Hier ook, na Emp nog wakker gebleven tot wel 5uur snachts (genomen rond 18u30). 150mg en rond 21u30 een kwartje PF. Was nog lekker in de mood na de lange busrit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op maandag 27 mei 2013 om 13:10:
Zijn ze wel op tijd bij zeg! ...

Jaja haha, dit topic is in 2008 geopend
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FreakOpMuziek op maandag 27 mei 2013 om 20:15:
Wil 4-fa wel eens combineren met een 2-C drug. Wat is leuk om een beetje het waus effect te versterken?

Kun je 'het waus effect' toelichten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TrueGrit op maandag 27 mei 2013 om 21:23:
Kun je 'het waus effect' toelichten?

Waus als je met XTC hebt. Heb het ook als ik 4-fa + Hasj doe, maar dat gaat daar binnen niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PoolcafeTheChurch op maandag 27 mei 2013 om 20:53:
Hebben mensen hier eigenlijk ervaring met 4fa in thuissetting?

Ja, ik heb het eenmaal gedaan. Moet er wel bij vertellen dat het om m'n eerste keer ging en het een relatief lage dosis betrof. Ik weet het niet honderd procent meer zeker, maar ik meen dat ik toen 100 milligram heb geprobeerd.

Lijkt mij dat de energie dan vervelend kan zijn..of mensen met andere ervaring?

Ik heb er toen geen enkel probleem mee gehad. Zolang je een lekker muziekje hebt is het al snel goed. Een beetje kunnen bewegen is wel fijn. Maar goed, dat zal ook wel per persoon verschillen. Ik vind speed in een thuissetting ook geen probleem.

Waarom wil je per se 4-FA thuis proberen als ik vragen mag? Je lijkt niet helemaal zeker van je zaak dus ik ben wel benieuwd waarom je juist voor dit stofje wil gaan.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Italian-Skull op maandag 27 mei 2013 om 13:36:
Topspul!

Kijk eens aan, weer een liefhebber. (:

Mooi dat je het zo naar je zin hebt gehad.
Waarschuw beheerder
Het is voor een vriendin die van x tot nu toe alle keren een week tot 2 weken flinke last heeft van nadelige bijwerkingen. Niet de standaard kater, maar echt oriëntatie problemen, bij opstaan zwart voor ogen enz. Ze wil dit nu misschien proberen en dan dus eerst thuis. ...... dus probeer in te schatten of dit beetje te doen is. Zat zelf te denken aan een 130mg voor haar. Ik gok dat dit misschien beter zal werken als x qua bijwerkingen de dagen erna.
Waarschuw beheerder
-1
Hebben mensen hier eigenlijk ervaring met 4fa in thuissetting?

In lage doseringen tijdens het uitwerken van mijn stageverslag. Toen was het wel chill, lekker muziekje erbij en doorstampen. In een hogere dosering kan ik me alleen wel voorstellen dat de energie te veel wordt. Je wilt dan gewoon iets doen, maar je kunt niets vinden dat genoeg energie kost. Dat kan zorgen dat je je erg opgefokt en onrustig voelt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 27 mei 2013 om 22:44:
Lijkt me vrij veel, voor een thuis-setting al helemaal.

Ok! Ik laat me graag adviseren. 100 mg? Wil in ieder geval voorkomen dat ze wederom nare ervaring heeft....dus dan idd beter lagere dosering
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 27 mei 2013 om 22:44:
Lijkt me vrij veel, voor een thuis-setting al helemaal.

Ben ik het wel mee eens. Waarom probeer je eerst niet 100 milligram? Ze gaat het sowieso wel voelen. Dan weet je na die keer ook gelijk of ze daar geen nadelige gevolgen van gaat ondervinden.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van PoolcafeTheChurch op maandag 27 mei 2013 om 23:03:
100 mg?

Ik vind het lastig te zeggen, omdat het ook een thuis-setting is. Ik zou eerder neigen naar nog minder, maar het is ook niet fijn als het te voorzichtig is en ze daardoor weinig voelt. Aan de andere kant: Ze heeft best ernstige negatieve effecten na MDMA-gebruik. Dan zal ze vast begrijpen dat het extra belangrijk is om met een nieuw stofje rustig te beginnen. Als ze er zo over denkt, dan zou ik eigenlijk 60 mg zeggen. Thuis heb je echt veel minder nodig om er wat van te merken. Zelf merkte ik al duidelijke effecten van 25-30 mg, totaal boven verwachting eigenlijk haha.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FreakOpMuziek op maandag 27 mei 2013 om 21:39:
Waus als je met XTC hebt. Heb het ook als ik 4-fa + Hasj doe, maar dat gaat daar binnen niet.

Hm. Vraag me af of je zoiets met 4-FA en 2C kan bereiken. Waus in de zin van trippy sowieso..
Ik interpreteer het even als een euforie die net zo intens, hard en meeslepend is als die van XTC.
Je beste kans is dan een leuke dosis 2C-D (20mg) nemen. Anders evt 2C-B (15mg) of 2C-C (18mg).. 2C-I heeft een heel sterk eigen karakter, lijkt me dan minder geschikt (maar wel weer heel trippy).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FreakOpMuziek op maandag 27 mei 2013 om 18:41:

Ik drink niet VEEL maar bij mijn weten zeker genoeg zon 1-2 flesjes water per uur. Zwakke maag denk ik ook niet kan bijvoorbeeld met x heel veel hebben 4 pf'jes zijn er wel is in gegaan. Maar met 4fa is t toch wel anders meestal pak ik 250-300 mg en dan begin ik met een capsule van 150 en dan 2-3 van 50. Ik heb ook is een keer 2 x 150 gedaan en daar reageerde mijn lichaam heel anders op. Kreeg hoofdpijn en buikpijn en last van mijn oren om de een of andere reden haha. Dat is me een keer overkomen denk dat als ik het rustig aan opbouw beter kan hebben. Dus doen we dat maar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 mei 2013 om 00:56:
1-2 flesjes water per uur

(y)

rustig aan opbouw

Persoonlijk vind ik dat je best wel forse hoeveelheden gebruikt. Maar volgens mij behoren ik en mijn hoeveelheden tot de minderheid.
Waarschuw beheerder
+1
Ik heb besloten om met 80mg te beginnen ......

Denk dat dit idd genoeg moet zijn....zo niet dan pech. Beter idd als de in mijn ogen extreme bijwerkingen die ze van m krijgt....

Thnx...zaterdag eens kijken hoe t werkt :)
Waarschuw beheerder
1-2 flesjes water per uur

Uitspraak van Digitalism op dinsdag 28 mei 2013 om 08:49:
(y)

Huh, is dit niet een beetje veel? Dat is een liter water per uur :rot: Te veel water is ook gevaarlijk he :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yoni! op dinsdag 28 mei 2013 om 09:05:
Huh, is dit niet een beetje veel?

Op feesten hebben ze vaak kleinere flesjes. Maar een liter is inderdaad teveel. Trimbos adviseert om maximaal twee glazen water per uur te drinken.

http://www.trimbos.nl/onderwerpen/alcohol-en-drugs/xtc/xtc-algemeen/risicos
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 28 mei 2013 om 10:14:
Op feesten hebben ze vaak kleinere flesjes. Maar een liter is inderdaad teveel. Trimbos adviseert om maximaal twee glazen water per uur te drinken.

Ik zie toch bijna altijd halve literflesjes hoor :rot: Maar idd, max 2 lijkt me ook beter. Alleen heb je dan bij een hele nacht alsnog superveel gedronken, ik zou voor 1 gaan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yoni! op dinsdag 28 mei 2013 om 10:17:
Ik zie toch bijna altijd halve literflesjes hoor

In dat geval zit ik er vast naast. Ik drink de laatste tijd eigenlijk bijna geen water meer op feestjes. Sinds ik weet dat fris geen invloed heeft op je 'trip' drink ik lekker fanta, cola et cetera.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 28 mei 2013 om 10:21:
In dat geval zit ik er vast naast. Ik drink de laatste tijd eigenlijk bijna geen water meer op feestjes. Sinds ik weet dat fris geen invloed heeft op je 'trip' drink ik lekker fanta, cola et cetera.

Blegh, zoete meuk. :P Soms zijn er idd wel kleine flesjes, maar vaak niet. Ik wissel lekker af met water en fris :) Maar om toch maar even wat meer ot te zijn; ik wil op Defqon voor de eerste keer 4fmp proberen, maar wat zou 't best zijn, de zaterdag of zondag? Zaterdag is het 17 uur achter elkaar feest, zondag gewoon van 11:00 tot 23:00. Ik wil niet zondag super moe zijn natuurlijk, maar ik moet maandagochtend ook wel enigszins uitgerust zijn om nog ruim 2 uur naar huis te kunnen rijden :P Dus wat voel je de day after, en wat raden jullie me aan op basis daarvan? :)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Yoni! op dinsdag 28 mei 2013 om 10:28:
Blegh, zoete meuk.

Ik vind het dan juist goed te rammen. Sowieso kan het geen kwaad om af en toe wat suiker te nuttigen. Ook zout is (volgens de mensen van de EHBO) erg belangrijk. Ik kreeg zoute drop mee toen ik een paracetamol tegen m'n hoofdpijn ging halen.

ik wil op Defqon voor de eerste keer 4fmp proberen, maar wat zou 't best zijn, de zaterdag of zondag?

Je wil twee dagen wat gebruiken? In dat geval zou je er voor kunnen kiezen om op zaterdag alleen 4-FA te gebruiken en op zondag bijvoorbeeld X te nemen. Van 4-FA krijgen de meeste mensen nauwelijks/geen kater. Wat betekent dat je op zondag waarschijnlijk niet brak zult zijn van de 4-FA. Als je besluit om zondag aan de X te gaan, dan kun je zelf denk ik wel inschatten of je dan maandagochtend weer fit genoeg bent om een auto te besturen.
Waarschuw beheerder
Zijn er mensen bekend met de combi keta + 4fa. Maatje van me heeft zaterdag wat van mijn 4fa geprobeerd maar had daarvoor al wat keta op. Hoe hij er daarna bij liep zullen we het maar niet over hebben. Overigens had ie echt een minimale hoeveelheid 4fa gehad. Precieze hoeveelheid kan ik niet helemaal zeggen, was op feeske en had al de nodige biertjens op.
Waarschuw beheerder
Ik drink niet VEEL maar bij mijn weten zeker genoeg zon 1-2 flesjes water per uur. Zwakke maag denk ik ook niet kan bijvoorbeeld met x heel veel hebben 4 pf'jes zijn er wel is in gegaan. Maar met 4fa is t toch wel anders meestal pak ik 250-300 mg en dan begin ik met een capsule van 150 en dan 2-3 van 50. Ik heb ook is een keer 2 x 150 gedaan en daar reageerde mijn lichaam heel anders op. Kreeg hoofdpijn en buikpijn en last van mijn oren om de een of andere reden haha. Dat is me een keer overkomen denk dat als ik het rustig aan opbouw beter kan hebben. Dus doen we dat maar.

Je hebt ook wel erg hoge doseringen! Ik pak maximaal 170mg, wat al omschreven staat als hoge dosering!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 28 mei 2013 om 10:40:
owieso kan het geen kwaad om af en toe wat suiker te nuttigen. Ook zout is (volgens de mensen van de EHBO) erg belangrijk.

Lollies en dropjes van Unity :D

Uitspraak van Digitalism op dinsdag 28 mei 2013 om 10:40:
Je wil twee dagen wat gebruiken? In dat geval zou je er voor kunnen kiezen om op zaterdag alleen 4-FA te gebruiken en op zondag bijvoorbeeld X te nemen. Van 4-FA krijgen de meeste mensen nauwelijks/geen kater. Wat betekent dat je op zondag waarschijnlijk niet brak zult zijn van de 4-FA. Als je besluit om zondag aan de X te gaan, dan kun je zelf denk ik wel inschatten of je dan maandagochtend weer fit genoeg bent om een auto te besturen.

Neuh, een dag is meer dan genoeg, de andere twee ga ik nuchter. Maar dan is het nog steeds goed te doen om zaterdag wat te pakken? Misschien zie ik er tegen die tijd ook wel weer vanaf haha, wordt het alsnog mdma :)

Artiest The Dabbler
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op dinsdag 28 mei 2013 om 11:01:
Zijn er mensen bekend met de combi keta + 4fa. Maatje van me heeft zaterdag wat van mijn 4fa geprobeerd maar had daarvoor al wat keta op. Hoe hij er daarna bij liep zullen we het maar niet over hebben. Overigens had ie echt een minimale hoeveelheid 4fa gehad. Precieze hoeveelheid kan ik niet helemaal zeggen, was op feeske en had al de nodige biertjens op.

2x geprobeerd. Op Rebirth toen de euforie van de 4f begon weg te zakken een mini puntje keta gepakt, maar dan ook echt heel mini (Denk max 15 mg). Euforie kwam vrij sterk terug en had het idee dat alles er ook wat mooier uitzag.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Yoni! op dinsdag 28 mei 2013 om 11:36:
Neuh, een dag is meer dan genoeg, de andere twee ga ik nuchter. Maar dan is het nog steeds goed te doen om zaterdag wat te pakken? Misschien zie ik er tegen die tijd ook wel weer vanaf haha, wordt het alsnog mdma

4-fa kun je daags na elkaar gebruiken zonder de gevolgen die bijv. X met zich meeneemt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van PoolcafeTheChurch op maandag 27 mei 2013 om 22:38:
Het is voor een vriendin die van x tot nu toe alle keren een week tot 2 weken flinke last heeft van nadelige bijwerkingen. Niet de standaard kater, maar echt oriëntatie problemen, bij opstaan zwart voor ogen enz. Ze wil dit nu misschien proberen en dan dus eerst thuis. ...... dus probeer in te schatten of dit beetje te doen is. Zat zelf te denken aan een 130mg voor haar. Ik gok dat dit misschien beter zal werken als x qua bijwerkingen de dagen erna.

Dergelijke symptomen heb ik en ook de vrouw wel eens gehad als ik me al wat minder fit voelde voordat ik aan de mdma oid ging.
Nu zorgen we er dus voor dat we goed fit een avontuur in gaan en ook dat we er voor en erna zorgen dat we de juiste voeding en suplementen tot ons nemen.

In een thuissetting idd iets minder nemen.
Het is heel moeilijk iemand anders te adviseren wat goed is te nemen van iets waarvan je weet dat het nooit goed voor je kan zijn.
In dit geval is denk ik belangrijk te noemen dat ik nog nooit iemand slecht op 4fa heb zien gaan.
Ook heb ik nog niet eerder gehoord dat iemand slecht is gegaan op 4fa
Met andere woorden iets hoger doseren zal je niet snel een slechte ervaring opleveren
In mijn optiek is het 4fa synoniem voor goedvoelpoeder.
Niet te vergelijken met MDMA.
De uitgaansdrug die ook goed in een thuissituatie genomen kan worden.

Je zal thuis iets minder nodig hebben maar ook hier geld dat er bij de meeste mensen een soort van sweet spot zal zijn.
Beneden die grens zal men er niet veel van vernemen.
Laag doseren is natuurlijk nooit verkeerd maar de hoeveelheden die hier genoemd worden lijken mij aan de lage kant.

Ik zou persoonlijk eerder 100a 130mg adviseren voor een beginner.
de meeste mensen hebben geen idee wat 4fa precies inhoud en gaan toch uit van een soort van MDMA.
4FA is veel subtieler en veel kennissen en vrienden welke ik er mee in aanraking heb gebracht gingen het pas na een aantal keren gebruikt te hebben echt waarderen.
Dit komt denk ik omdat het veel subtieler en geforceerd overkomt als MDMA.
Als je dan de eerste keer de dosering heel laag gaat houden loop je het risico dat je een net niet ervaring hebt.
Ik zou liever voor een iets hogere dosis gaan om zo ook niet te hoeven her/bij-doseren.
Als het nu een stofje was waarvan je met ietsjes meer een groot risico op fout gaan zou opleveren zou ik me zeker aan sluiten bij de voorzichtige mensen hier.

btw prettige bijwerking van 4fa is dat vrouwen er behoorlijk opgewonden van raken in into the mood komen.
Dus dat is iets wat zeker in een thuissituatie goed van pas kan komen.

Uitspraak van FreakOpMuziek op dinsdag 28 mei 2013 om 18:31:
4-fa kun je daags na elkaar gebruiken zonder de gevolgen die bijv. X met zich meeneemt.

Egg nie!!!

Maak dat de kat wijs.
Buiten de lichamelijke uitputting waar sprake van kan en vaak van zal zijn kan er wel degelijk sprake zijn van een dip.
Deze zal minder vaak en minder prominent aanwezig zijn als bij MDMA maar de kans is wel degelijk aanwezig.
Dan heb ik het over éénmalig gebruik als je dit meerdere dagen achter elkaar zal gebruiken kan je er op rekenen dat het je gaat overkomen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Het is mogelijk, en één keer zal echt niet zoveel uitmaken. Het gaat hier dus ook om eenmalig een festival.

Waarschuw beheerder
Ik sta op het punt wat in te slaan maar er is alleen een HCL/HCI variant beschikbaar? Wat is het verschil en is het raadzaam dit te bestellen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 mei 2013 om 20:59:
HCL/HCI variant

Volgens mij is dat gewoon de standaard versie, geen reden om niet te bestellen dus. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TrueGrit op dinsdag 28 mei 2013 om 21:15:
Volgens mij is dat gewoon de standaard versie, geen reden om niet te bestellen dus. :)

Zeker weten? Moet nu wel beslissen want wiil het graag nog voor zaterdag in huis hebben haha
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 mei 2013 om 21:30:
Moet nu wel beslissen want wiil het graag nog voor zaterdag in huis hebben haha

Dat is eigenlijk niet zo heel handig, want nu forceer je jezelf om het toch maar snel hier te halen. Mijn 4-FA was ook altijd HCl, dat is verder prima. Maar het klinkt een beetje alsof ze bij jouw adresje doen of het iets bijzonders is. Dan heb ik toch vrij snel vraagtekens bij de kwaliteit van zo'n verkoper. Je moet maar even laten weten hoe je bevindingen zijn. :)

Uitspraak van FreakOpMuziek op dinsdag 28 mei 2013 om 19:43:
Het is mogelijk, en één keer zal echt niet zoveel uitmaken.

Dat kun je bij zoveel dingen zeggen. Dat het mogelijk is, betekent nog niet dat het een goed advies is om het zo tegen iemand te zeggen.
Waarschuw beheerder
donateur
en wat raden jullie me aan op basis daarvan? :)

Nou , ik ga ook aan de 4fa op DQ, ook te beginnen op Zaterdag,
Ik weet niet of je bekend bent met 'flux' buisje vloeistof met de 4fa erin? (zou zo'm 180mg werkzame stof bevatten)
Als je het de zaterdag bij 2 porties hou (180~200mgx2) dan kan je als je na 10u savonds niks meer neemt tenminste nog goed slapen en de zondag fit zijn.

ik zelf doe de zaterdag 3 fluxjes en dan de dag erna flink aan het bier, en dan kom je weer helemaal in de rush van de dag ervoor, wellicht bij de end show nog een snoepje.

Wat drinken betreft, ik doe met 1 flesje water 4uur, daartussen wissel ik het af met bier en fris , de reden dat ik er bier bij drink is het feit dat af en toe een plasje plegen echt een genot is! (y)
en Lollies zijn ook een aanrader! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op dinsdag 28 mei 2013 om 21:52:
fluxjes

In twee dagen tijd neem je dus ongeveer een gram 4-FA, of zie ik dat verkeerd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op dinsdag 28 mei 2013 om 21:52:
Als je het de zaterdag bij 2 porties hou (180~200mgx2) dan kan je als je na 10u savonds niks meer neemt tenminste nog goed slapen en de zondag fit zijn.

Sorry hoor maar vind 180 mg wel erg veel voor een eerste keer vooral met nog eens een redose van 180 mg. Voor de eerste keer zou 120-140 mg genoeg moeten zijn met eventuele redose van 60-80 mg. En evt daarna nog zo'n redose omdat het een lange dag is. Maar ga niet iemand adviseren om 2x 180 mg te nemen. Dat jij dit aankan ok maar bij je eerste keer moet je imo wel oppassen omdat je niet weet hoe je op het spul reageert.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb vernomen dat 150 -180 een goede starters dosis is, ik pak dan ook niet na 2-3u al bij, ik doe er 6uur mee, dan de volgende dose.

Uitspraak van Digitalism op dinsdag 28 mei 2013 om 22:03:
In twee dagen tijd neem je dus ongeveer een gram 4-FA, of zie ik dat verkeerd?

nee zaterdag 3(x180). Dat is voor mij precies goed om de zaterdag+ Night party te halen.

Trouwens er wordt bij die fluxjes geadviseerd een halve dosis eerst te nemen ook om het te proberen en je voelt het ook wel maar het houd veel minder lang aan dan als je zo'n dosis in 1x neemt en je gaat er ook niet veel harder van dan 100mg mdma is mijn ervaring.

Ik zelf doe liever in 12u tijd 2x 180 dan elke 3u 70-80. Bij die redose van kleinere porties voel je alleen meer energy en speedy effect en mijn ervaring met 2x 180 is is dat als je dus na 6u weer 180 dropt dat je ook weer dat euforische een beetje terug hebt.

Het zal natuurlijk allemaal persoonlijk anders liggen.

Maar oke Yoni als ik dan echt een advies moet uit geven,

Maak 4 caps:

150-75-75-75 elke 3u 1tje doen en dan kan jij de night party ook gewoon lekker mee pakken en na de night party kan je ook lekker slapen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op dinsdag 28 mei 2013 om 11:01:
Zijn er mensen bekend met de combi keta + 4fa

Te gek, je brengt me weer op een idee,
Zodra ik m'n 4f binnen heb zal ik dit es proberen :D

Wat waren de ervaringen van dat maatje van je ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op dinsdag 28 mei 2013 om 22:46:
Te gek, je brengt me weer op een idee,
Zodra ik m'n 4f binnen heb zal ik dit es proberen :D

Wat waren de ervaringen van dat maatje van je ?

Nja, jij was op ouwe stijl? Misschien heb je em wel gezien dan :lol: Die de halve nacht met die paspop rondliep :lol:
Waarschuw beheerder
Thanks all haha. Ik was eigenlijk überhaupt niet van plan bij te pakken, doe ik nooit en zie geen reden om dat nu wel te doen. Denk dat ik dan idd de zaterdag doe, 100 of 120 mg ofzo? En dan kijk ik wel hoe laat :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op dinsdag 28 mei 2013 om 22:49:
Nja, jij was op ouwe stijl? Misschien heb je em wel gezien dan :lol: Die de halve nacht met die paspop rondliep :lol:

hahah nee heb hem niet gezien denk ik :P

Begin wel echt nieuwsgierig te worden naar die combi, :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op dinsdag 28 mei 2013 om 22:54:
hahah nee heb hem niet gezien denk ik :P

Begin wel echt nieuwsgierig te worden naar die combi, :D

Maar om het ff te beschrijven. Meneer was goed van de keert. Had eerst keta gehad en toen 2 mini hoeveelheden 4fmp. Dat ging de halve nacht behoorlijk lekker bij de beste man :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FreakOpMuziek op dinsdag 28 mei 2013 om 11:05:
Je hebt ook wel erg hoge doseringen! Ik pak maximaal 170mg, wat al omschreven staat als hoge dosering!

Tja dit werkt het beste voor mij heb ook al heel veel combinaties geprobeerd 100-50-50 125-75-50 150-150 (teveel van het goede) maar heb voor een heel feest wel boven de 250 mg nodig.

En het is vaker 1 flesje dan 2 wat ik drink en wissel het vaak ook af met frisdrank. Drink nooit alcohol op feesten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op dinsdag 28 mei 2013 om 22:15:
Maar oke Yoni als ik dan echt een advies moet uit geven,

Maak 4 caps:

150-75-75-75 elke 3u 1tje doen en dan kan jij de night party ook gewoon lekker mee pakken en na de night party kan je ook lekker slapen.

Dit kan echt niet. Meer kan ik hier gewoon niet over zeggen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 mei 2013 om 23:24:
En het is vaker 1 flesje dan 2 wat ik drink en wissel het vaak ook af met frisdrank. Drink nooit alcohol op feesten.

Dat is wel een goede aanpak ja. :) Die frisdrank zorgt dat je wat zouten en suikers binnenkrijgt, en afwisselen met een flesje water is goed om vocht aan te vullen en een beetje op temperatuur te blijven. Het beste zou zijn om in plaats van water ook wat Aquarius ofzo te drinken. Alleen dat hebben ze (helaas) lang niet op elk feest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 28 mei 2013 om 23:38:
Aquarius ofzo te drinken

Heb dit vaker gehoord dacht ook dat jij dit eerder hebt gepost. Heb sindsdien ook altijd een fles aquarius in de auto liggen na een feestje haha.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 mei 2013 om 00:37:
Heb sindsdien ook altijd een fles aquarius in de auto liggen na een feestje haha.

Haha, mooi om te horen. :) Blijkbaar bevalt het dus wel, om na het feesten te afteren met een flesje Aquarius? Doe je het dan ook helemaal in stijl met die klassieker van de Party Animals in je CD-speler? ;P