Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
72 volgers · 706050x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 23 mei 2013 om 10:45:
Een lab dat de kwaliteit aanduidt met een subjectieve term als 'uitmuntend' is geen lab waarvan ik de uitslag vertrouw. Gewoon een percentage, dat is de enige maatstaf. Geen enkel fatsoenlijk lab zal 'uitmuntend' als testresultaat geven.

Eens. een (fatsoenlijk) lab zal nooit met zo iets niets zeggend als 'de kwaliteit is uitmuntend' komen, maar met percentages.
zou wel aparte situaties opleveren btw bel ik bijvoorbeeld op mijn werk naar het lab voor een monster dat ik ingestuurd heb en krijg ik als antwoord de kwaliteit is uitmuntend of goed of redelijk.
Kan je dus geen zak mee :lol:

Uitspraak van janjansen op donderdag 23 mei 2013 om 10:12:
ik herinner me nog iets van passiebloem en gevaar e.d. allemaal speculaties...

Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 23 mei 2013 om 10:45:
Hierbij heb ik destijds eerlijk aangegeven dat ik niet zeker wist of er passiebloem extract in die buisjes zat.

Kan ik mij nog herinneren ja. Jij hebt niet gezegd dat er passiebloem extract in zat, maar dat je een vermoeden had dat er passiebloem extract in zat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [Sander] op donderdag 23 mei 2013 om 10:37:
Ben beetje aan het zoeken naar een andere leverancier dan gekko zodat ik het ook is kan gaan vergelijken. Was benieuwd wat jullie een mooie prijs vinden voor hoeveelheden tussen de 5 - 10 gram? Tips zijn altijd welkom in pd ;)

Heb een vendor die via China levert, €110,- voor 10gr. Heeft op website uitgebreide quality reports van de RC die ze leveren. Heb 4FA en 6APDB bij ze besteld, de 4FA nog niet in het lab getest, maar de 6APDB was fantastisch :p

Heb eigenlijk geen idee wat 'mooie' prijzen zijn, maar de reviews van deze vendor zijn uitstekend en voordat je iets koopt ergens altijd https://safeorscam.com/ checken :)
Google buy 4-fa en je vindt 'm op de 3e pagina. GL...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben van mening dat 170mg beste dosering is voor mij. 75 kilo * 186 cm

Dit is ook voor mijn vriendin en andere vrienden die totaal in lengte en gewicht verschillen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+5-1
Uitspraak van FreakOpMuziek op donderdag 23 mei 2013 om 17:37:
Dit is ook voor mijn vriendin en andere vrienden die totaal in lengte en gewicht verschillen.

Iedereen heeft al wel eens minder geprobeerd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Wr1TeR op donderdag 23 mei 2013 om 16:15:
€110,- voor 10gr

Dit is wel een mooie prijs inderdaad. Als je paar tientjes meer betaalt hoef je je ook niet te schamen, maar richting de € 100 voor 10 gram is zeker haalbaar. Maar goed, kwaliteit zou eigenlijk belangrijker moeten zijn dan prijs. Analyse-rapporten zou ik niet te veel waarde aan hechten. Reviews op safeorscam zijn vaak wel betrouwbaar, alleen houd altijd goed de datum in de gaten. Je mening baseren op reviews ouder dan 6 maanden is erg tricky, er zijn heel veel gevallen van sites die plotseling veel slechter gingen leveren. :S
Waarschuw beheerder
Ja 150. Bij 170 toch net meer euforie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FreakOpMuziek op donderdag 23 mei 2013 om 20:12:
Ja 150. Bij 170 toch net meer euforie.

Ah, oké. Zelf geen ervaring met zulke hoge doseringen. Maar ik dacht dat juist het 'speedy' gevoel toenam naarmate de dosering hoger werd.
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 23 mei 2013 om 13:50:
In een commercieel lab zou het wel kunnen, kwantificeren en een schriftelijk rapport van de uitslagen.

Uiteraard, maar het gaat even om de inleverpunten die aanleveren aan het landelijk testende centrum dat iedereen gebruikt voor z'n pillen en poeders. Uiteraard is het te kwantificeren, door some, als het ook te produceren is :P

Uitspraak van Mr.Wr1TeR op donderdag 23 mei 2013 om 16:15:
4FA nog niet in het lab getest,

Krijg je ook niet veel bijzonders uit anders dan "zuiver" of.... "niet zo heel zuiver....mgl vermengd met...." , niet veel meer dan woorden van zulke strekking iig.
Waarschuw beheerder
vind voor 10 gram of meer idd 10 euro een mooie prijs per gram.
Waarschuw beheerder
Je merkt dat zowel de space in je hoofd als inderdaad ook het speedy effect. Een erg leuke tip: rook hasj tijdens je 4-fa space, dit zal het effect in je hoofd aanzienlijk 'boosten'!

Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van FreakOpMuziek op vrijdag 24 mei 2013 om 11:42:
Je merkt dat zowel de space in je hoofd als inderdaad ook het speedy effect. Een erg leuke tip: rook hasj tijdens je 4-fa space, dit zal het effect in je hoofd aanzienlijk 'boosten'!

Van hasj wordt je rustig en de naam speedy zegt het al... Werkt elkaar een beetje tegen he
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 mei 2013 om 11:59:
Werkt elkaar een beetje tegen he

Dat hangt er natuurlijk ook vanaf waar je naar op zoek bent, en in hoeverre het elkaar echt tegenwerkt. Je kunt wel op papier bedenken 'hasj wordt je rustig van, 4-FA is speedy'. Maar dat wil niet automatisch zeggen dat het in je lichaam ook zo 'logisch' werkt. In ieder geval kan ik me best voorstellen dat mensen met een voorkeur voor het space-effect het lekker vinden om er wat hasj of wiet bij te roken.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 24 mei 2013 om 13:06:
space-effect het lekker vinden om er wat hasj of wiet bij te roken.

bij speed doe ik ook altijd een blowtje,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 23 mei 2013 om 19:20:
Reviews op safeorscam zijn vaak wel betrouwbaar, alleen houd altijd goed de datum in de gaten. Je mening baseren op reviews ouder dan 6 maanden is erg tricky, er zijn heel veel gevallen van sites die plotseling veel slechter gingen leveren.

True altijd laatste reviews checken!

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 24 mei 2013 om 00:43:
Krijg je ook niet veel bijzonders uit anders dan "zuiver" of.... "niet zo heel zuiver....mgl vermengd met...." , niet veel meer dan woorden van zulke strekking iig.

Ik heb zelf beschikking over een aardig lab... dus krijg er wel wat betrouwbaardere uitslagen uit dan 'zuiver'. ;)
Volgende week als ik tijd heb de gekochte 4FA testen.
Waarschuw beheerder
+1
Hasj word je rustig? laat me het je even uitleggen. Hasj = Mental High, Wiet = Body Stoned.

Wiet is dus hetgeen wat je lichaam tot rust brengt, en hasj gaat in je hoofd zweven.
Waarschuw beheerder
+4
Zo, genoeg ingelezen.
Morgen maar eens uitproberen (Y)
Waarschuw beheerder
Thanks gentlemen
Zal mijn ervaring uiteraard delen
donateur
Uitspraak van Mr.Wr1TeR op vrijdag 24 mei 2013 om 18:04:
Ik heb zelf beschikking over een aardig lab... dus krijg er wel wat betrouwbaardere uitslagen uit dan 'zuiver'. ;)

Kijk, das fijn. Dat kon ik niet ruiken natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf beschikking over een aardig lab...

Ben wel benieuwd wat voor apparatuur je tot je beschikking hebt. Want zonder NMR gaat het toch nog steeds erg moeilijk worden om de zuiverheid van je monster te bepalen, tenzij je een analytische standaard hebt. Als je daadwerkelijk een NMR beschikbaar hebt, heb ik ook nog wel wat leuke samples voor je. ;)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van itsmagic' op maandag 20 mei 2013 om 22:55:
Liep er ook echt als een ramdebiel bij

Hahaha welkom in mijn wereld :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 25 mei 2013 om 01:28:
Want zonder NMR gaat het toch nog steeds erg moeilijk worden om de zuiverheid van je monster te bepalen, tenzij je een analytische standaard hebt.

Als hij dit heeft, kan hij dan een % berekenen?
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Saxoferrato op zaterdag 25 mei 2013 om 09:12:
Als hij dit heeft, kan hij dan een % berekenen?

In theorie wel, in de praktijk wordt dat nog heel lastig. Je moet dan meestal de precieze chemische structuur weten van de verontreinigingen. Als er één of twee verontreinigingen zijn, dan is dat nog wel te doen. Maar het gaat hier natuurlijk om 4-FA die bijvoorbeeld vanuit Azië is verscheept, een aantal keer van grotere naar kleinere zakken is verpakt, en waarschijnlijk ook niet volgens de allerhoogste standaarden is geproduceerd. Er kunnen met gemak tien onzuiverheden inzitten, en dan wordt het zelfs met de allerbeste software gokwerk wat de zuiverheid is.

Maar dat is allemaal wat er op papier mogelijk is. Het is even afwachten tot MrWr1TeR zelf wat meer details geeft over de apparatuur die hij gebruikt om zijn samples te testen. Misschien een beetje voorbarig, maar mijn gevoel zegt dat er een grote kans is dat er geen bevredigend antwoord zal komen op deze vraag. Met andere woorden: Het zou mij niet verbazen als hij hetzelfde lab gebruikt als Sneeuwwitje en Roodkapje. ;P

EDIT: Oh, je vraag ging over de analytische standaard denk ik, en niet om de NMR? Met een analytische standaard is het een fluitje van een cent. Maar de kans dat hij de beschikking heeft over een analytische standaard 4-FA is zo mogelijk nog kleiner dan de kans dat hij een NMR mag gebruiken voor zijn huis-tuin-en-keuken samples. Er zijn in heel Nederland misschien drie of vier instituten die een zinvolle reden hebben om een 4-FA standaard in huis te halen. Minimaal twee daarvan zijn gelinkt aan het Ministerie van Justitie, en daar ga je dus niet je party-pakketje even testen in de koffiepauze. :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanavond de combi met 5apb proberen op een fissa. Denk dat ik een hele leuke avond tegemoet ga. Morgenochtend familiedag maar gelukkig mag ik die skippen 8-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 25 mei 2013 om 09:36:
Minimaal twee daarvan zijn gelinkt aan het Ministerie van Justitie, en daar ga je dus niet je party-pakketje even testen in de koffiepauze. :lol:

Ook lullig als je na het testen daar achter komt.

Maar evengoed nieuwsgierig naar je bevindingen :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 25 mei 2013 om 09:36:
Oh, je vraag ging over de analytische standaard denk ik, en niet om de NMR?

ik weet eerlijk gezegd niet waarover mijn vraag ging, want ik ken al deze termen niet :P erg kort door de bocht, maar ik was alleen benieuwd naar de conclusie: kan hij wel of geen % testen :$ dat zou namelijk eeerg mooi zijn :D eindelijk een vendor kunnen kiezen gebaseerd op feiten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met een buisje en na een uurtje of 5-6 wederom een buisje?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruwepit op zaterdag 25 mei 2013 om 11:57:

dit komt op hetzelfde neer als met poeder een redose nemen toch? verlengt het speedy effect ;)
Waarschuw beheerder
Hoe is de kwaliteit van Gekko? Twijfel of ik daar zou bestellen :\
Waarschuw beheerder
Heb paar keer via via 4fa besteld. Geen idee waar die gozer het zelf vandaan haalt. Spul bevalt me erg goed, super energie, super blij enzo. (Verschillen die ik merk met x: 4fa meer energie, 4fa kan niet slapen. X zijn al die lichtjes mooi enzo) Maar kan ik die capsule ook laten testen bij http://www.drugs-test.nl/hoe-werkt-het-testen . Of is daar nog niks bekend over?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kevin-- op zaterdag 25 mei 2013 om 13:30:
Maar kan ik die capsule ook laten testen

Je ken alleen laten testen of het daadwerkelijk 4F bevat, geen percentage,
Dat word in de berichten boven je post uitgebreid besproken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jeroenisgek op zaterdag 25 mei 2013 om 12:59:
Hoe is de kwaliteit van Gekko? Twijfel of ik daar zou bestellen

Heb er wel eens iets besteld als ik op zeer korte termijn wilde hebben.
Prijzen boven gemiddeld, kwaliteit prima, service en verzending boven gemiddeld.
Waarschuw beheerder
Er zijn trouwens wel degelijk mensen die na een redose een verlenging van de euforie krijgen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jeroenisgek op zaterdag 25 mei 2013 om 12:59:
Hoe is de kwaliteit van Gekko? Twijfel of ik daar zou bestellen :\

De ervaringen wisselen nogal, als je af zou gaan op wat de mensen hier erover te melden hebben. Naar mijn mening is het dus niet zo vreemd dat je twijfelt of je het daar moet halen. Als je een alternatief adres hebt, is het misschien verstandig om die ook even hier in de groep te gooien. :)

Uitspraak van FreakOpMuziek op zondag 26 mei 2013 om 08:27:
Er zijn trouwens wel degelijk mensen die na een redose een verlenging van de euforie krijgen!

Dat klopt, maar de meeste mensen krijgen vooral (of zelfs alleen) verlenging van het speedy effect. Daarom zou ik zelf er altijd vanuit gaan dat iemand anders ook vooral speedy effecten krijgt van bijnemen. Bij een advies is het dan ook verstandig om aan te geven dat je de euforie in de meeste gevallen niet kunt verlengen. Het zou niet zo chill zijn als iemand vrij veel bij blijft pakken, op zoek naar euforie (die in vele gevallen niet zal komen).

Uitspraak van Ruwepit op zaterdag 25 mei 2013 om 11:57:

Tenzij ze de dosering per buisje hebben verlaagd, neem je dan in totaal ongeveer 350-400 mg 4-FA. Klinkt naar mijn mening als een heel slecht idee. Maar goed, buisjes nemen vind ik eerlijk gezegd ook al minder verstandig dan poeder kopen en zelf capsules maken.

Uitspraak van Italian-Skull op vrijdag 24 mei 2013 om 21:23:
Zal mijn ervaring uiteraard delen

Kom maar op dan! :honger:

Uitspraak van gerrit2 op zaterdag 25 mei 2013 om 10:46:
Maar evengoed nieuwsgierig naar je bevindingen :bier:

Hier ook, het blijft nog even spannend... :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FreakOpMuziek op zondag 26 mei 2013 om 08:27:

Hoeveel mg pakken zij bij?
Waarschuw beheerder
Afgelopen weekend een gele blanco genomen op fantasy island.
Bij een dosering van één pil was niks te merken van de 2C-B.
4FA werkt altijd heel snel bij me uit, ik heb het tot nu toe twee keer genomen en beide keren was het tussen de 3-4 uur uitgewerkt.
Ik heb een keer wat gelezen dat bijpakken bij 4FA werkt tot een totale dosis van 200mg, is er iemand die me hier meer over kan vertellen?
En hoe kan ik die 200mg het beste doseren?
En dan had ik nog een vraag, hoe zit het met tolerantie bij 4FA?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henkie! op zondag 26 mei 2013 om 11:01:
Ik heb een keer wat gelezen dat bijpakken bij 4FA werkt tot een totale dosis van 200mg, is er iemand die me hier meer over kan vertellen?

Waarschijnlijk heb je het hier over de theorie dat het erg toxisch wordt als je in totaal boven de 200 mg uitkomt? Dat is namelijk een theorie die nogal de rondte doet.

En hoe kan ik die 200mg het beste doseren?

Dat hangt er vooral vanaf met wat voor dosis je zelf wil beginnen. Heb je aan 100 mg genoeg, dan zou je bijvoorbeeld voor 100-60-40 kunnen gaan. Maar als je onder de 140 mg niet zoveel merkt, dan heb je natuurlijk niet zoveel opties voor de redose. Dat wordt dan vrij snel 200 min de begindosis.

En dan had ik nog een vraag, hoe zit het met tolerantie bij 4FA?

Lastig te zeggen. Het lijkt erop dat het nogal verschilt van persoon tot persoon. Wisselende verhalen dus, sommige mensen merken vrij snel tolerantie, andere mensen merken het helemaal niet. Er zijn ook mensen die alleen lichte tolerantie opmerken, terwijl anderen het erover hebben dat ze na een tijdje bijna niets meer voelen. Over het algemeen lijkt er weinig tolerantie op te treden als je het 1 à 2 keer per maand gebruikt. Maar dat is geen hard feit, en het verschilt dus van persoon tot persoon. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op zondag 26 mei 2013 om 09:41:
Hoeveel mg pakken zij bij?

Factoren die denk ik spelen als er - in tegenstelling tot de volkswijsheid - meer of langer euforie komt:
- lage begindosis
- snel bijnemen (binnen 1,5 uur)
- hoge dosis bijnemen
- uitstekende setting

Stel je begint met 100mg 4-FA, en neemt na een uur nog 50mg, dan zul je dit aan de euforie voelen.
Of je neemt 80-100mg bij na 3 uur, dan heb je meer kans dat je hem qua euforie ook voelt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vanmorgen op de radio. Nieuwe populaire partydrugs : 4fmp.

Waarschuw beheerder
+1
En een stukje in de krant www.volkskrant.nl/vk/nl/5270/Zorg/article/detail/3447840/2013/05/27/Kenners-bezorgd-over-nieuwste-partydrug.dhtml
Waarschuw beheerder
Dat wordt maar snel inslaan binnenkort.. Zie de prijzen wel omhoog schieten :(

Waarschuw beheerder
Ik voel me vooral als het uitwerkt koortsig, dus de gevaren snap ik wel! Maar blijft een lekker snoepgoedje..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 mei 2013 om 10:53:
Vanmorgen op de radio. Nieuwe populaire partydrugs : 4fmp.

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 mei 2013 om 10:59:
En een stukje in de krant www.volkskrant.nl/vk/nl/5270/Zorg/article/detail/3447840/2013/05/27/Kenners-bezorgd-over-nieuwste-partydrug.dhtml

Goddomme dat wordt inslaan dus.
Zijn ze wel op tijd bij zeg! .... :lol:
Waarschuw beheerder
ik heb het zelf van de week geprobeerd bij emporium eerst een capsule van 150 mg om tien over 3 daarna nog eentje van 100 om half 8 liep precies in mekaar over ongeveer. was leuke drug om uit te proberen ;) daarna om 10 uur nog kwartje nintendo erbij. geweldige avond gehad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 26 mei 2013 om 11:19:
Waarschijnlijk heb je het hier over de theorie dat het erg toxisch wordt als je in totaal boven de 200 mg uitkomt? Dat is namelijk een theorie die nogal de rondte doet.

whoops ^^ dan heb ik dit weekend iets teveel van het goede gedaan :/
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van FreakOpMuziek op zaterdag 25 mei 2013 om 10:44:
Hoeveel ga je nemen? :)

200 mg
Begonnen met 150

Uitspraak van Kontra-indication op zondag 26 mei 2013 om 09:30:
Kom maar op dan! :honger:

Topspul!
60 minuten na inname (iets te goed gegeten) begonnen armen en benen heerlijk te tintelen. Kort hierna volgde een ware energie-boost.
Een goed, vrolijk, scherp en energiek gevoel dat zeker 5 uur aanhield. Het voelt allemaal heel natuurlijk, in tegenstelling tot XTC en speed.

Voor mij totaal niet vergelijkbaar met XTC. Met XTC wil ik lekker zitten spacen en verlies ik snel de interesse in het feest en de DJ's.
Bovendien moet bij gebruik van XTC alles perfect zijn. Alles beïnvloedt je space; setting, temperatuur, mensen om je heen etc.
Met 4fmp heb ik in de stromende regen en kou nog staan dansen en springen met een lach van oor tot oor!

Voor de afterparty heb ik nog een kwartje van een nintendo ingenomen. Dit resulteerde in niets behalve kaakklemmen en enorme pupillen. Overbodig dus.

Al met al: geen kater, geen van-de-kaart-hoofd, geen gaten in de avond, geen overdreven body load en geen smerige come down.
Zeker nog eens het proberen waard! (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 mei 2013 om 11:36:
Ik voel me vooral als het uitwerkt koortsig, dus de gevaren snap ik wel! Maar blijft een lekker snoepgoedje..

Dat heb ik ook ja als ik dan in bed lig na een feestje ben ik zo warm dat je wel een eitje kunt bakken op mijn buik