| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Een lab dat de kwaliteit aanduidt met een subjectieve term als 'uitmuntend' is geen lab waarvan ik de uitslag vertrouw. Gewoon een percentage, dat is de enige maatstaf. Geen enkel fatsoenlijk lab zal 'uitmuntend' als testresultaat geven.
ik herinner me nog iets van passiebloem en gevaar e.d. allemaal speculaties...
Hierbij heb ik destijds eerlijk aangegeven dat ik niet zeker wist of er passiebloem extract in die buisjes zat.
Ben beetje aan het zoeken naar een andere leverancier dan gekko zodat ik het ook is kan gaan vergelijken. Was benieuwd wat jullie een mooie prijs vinden voor hoeveelheden tussen de 5 - 10 gram? Tips zijn altijd welkom in pd
Dit is ook voor mijn vriendin en andere vrienden die totaal in lengte en gewicht verschillen.
€110,- voor 10gr
Ja 150. Bij 170 toch net meer euforie.
In een commercieel lab zou het wel kunnen, kwantificeren en een schriftelijk rapport van de uitslagen.
4FA nog niet in het lab getest,
Je merkt dat zowel de space in je hoofd als inderdaad ook het speedy effect. Een erg leuke tip: rook hasj tijdens je 4-fa space, dit zal het effect in je hoofd aanzienlijk 'boosten'!
Werkt elkaar een beetje tegen he
space-effect het lekker vinden om er wat hasj of wiet bij te roken.
Reviews op safeorscam zijn vaak wel betrouwbaar, alleen houd altijd goed de datum in de gaten. Je mening baseren op reviews ouder dan 6 maanden is erg tricky, er zijn heel veel gevallen van sites die plotseling veel slechter gingen leveren.
Krijg je ook niet veel bijzonders uit anders dan "zuiver" of.... "niet zo heel zuiver....mgl vermengd met...." , niet veel meer dan woorden van zulke strekking iig.
Zo, genoeg ingelezen.
Morgen maar eens uitproberen
Morgen maar eens uitproberen
Ik heb zelf beschikking over een aardig lab...
Want zonder NMR gaat het toch nog steeds erg moeilijk worden om de zuiverheid van je monster te bepalen, tenzij je een analytische standaard hebt.
Als hij dit heeft, kan hij dan een % berekenen?
Thanks gentlemen
Zal mijn ervaring uiteraard delen
Minimaal twee daarvan zijn gelinkt aan het Ministerie van Justitie, en daar ga je dus niet je party-pakketje even testen in de koffiepauze.
Ik heb zelf beschikking over een aardig lab... dus krijg er wel wat betrouwbaardere uitslagen uit dan 'zuiver'.
Oh, je vraag ging over de analytische standaard denk ik, en niet om de NMR?
Hoe is de kwaliteit van Gekko? Twijfel of ik daar zou bestellen
Hoe is de kwaliteit van Gekko? Twijfel of ik daar zou bestellen
Er zijn trouwens wel degelijk mensen die na een redose een verlenging van de euforie krijgen!
Iemand ervaring met een buisje en na een uurtje of 5-6 wederom een buisje?
Zal mijn ervaring uiteraard delen
Maar evengoed nieuwsgierig naar je bevindingen
Er zijn trouwens wel degelijk mensen die na een redose een verlenging van de euforie krijgen!
Ik heb een keer wat gelezen dat bijpakken bij 4FA werkt tot een totale dosis van 200mg, is er iemand die me hier meer over kan vertellen?
En hoe kan ik die 200mg het beste doseren?
En dan had ik nog een vraag, hoe zit het met tolerantie bij 4FA?
Hoeveel mg pakken zij bij?
Vanmorgen op de radio. Nieuwe populaire partydrugs : 4fmp.
En een stukje in de krant www.volkskrant.nl/vk/nl/5270/Zorg/article/detail/3447840/2013/05/27/Kenners-bezorgd-over-nieuwste-partydrug.dhtml
Waarschijnlijk heb je het hier over de theorie dat het erg toxisch wordt als je in totaal boven de 200 mg uitkomt? Dat is namelijk een theorie die nogal de rondte doet.
Hoeveel ga je nemen?
Kom maar op dan!