Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
72 volgers · 706287x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op donderdag 30 mei 2013 om 07:11:
Al voor enkele duizenden euro's besteld de afgelopen jaren. Niet alleen schaaltjes hoor. Onlangs nog wat Wii-troep.

Die heb ik: http://dx.com/p/digital-precision-scale-20g-max-0-001g-resolution-10515

Haha inderdaad een hele bekende :)

Al kan het nog iets goedkoper: http://www.manafont.com/product_info.php/digital-precision-scale-20g-max-0001g-resolution-p-1735?rp=816766
En een ander alternatief zou zijn: http://dx.com/p/1-2-lcd-portable-pocket-precision-digital-scale-with-calibration-weight-10g-0-001g-4-x-aaa-100204?Utm_rid=88474882
Of nog goedkoper: http://www.fasttech.com/products/1410/10001101/1095200-kl-158-precision-diamond-jewellery-digital-pocket-

Uitspraak van Rickertt op woensdag 29 mei 2013 om 23:30:
Iemand al wat gehoord over de ''Honingraatjes'' ? krijg ze binnenkort en kan er niks over vinden, zijn 4FMP pilletjes van geloof ik 135mg

Nee niks over gehoord, maar lijkt me wel ideaal. Perfecte dosis ook (voor mij dan). Als de prijs nou ook nog een beetje goed zou zijn....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op donderdag 30 mei 2013 om 16:37:
r: http://www.fasttech.com/products/1410/10001101/1095200-kl-158-precision-diamond-jewellery-digital-pocket-

Ben al een tijdje opzoek naar een Nederlands adresje waar ik een betaalbaar weegschaaltje kan bestellen die 0,001 kan wegen.

:(
Waarschuw beheerder
+1
Nederland is vrij duur. Marktplaats zijn ze misschien wel te vinden, maar 99% kans dat die ook gewoon geïmporteerd is van 1 van deze sites.

edit:
http://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en-apparatuur/weegschalen/m674742810-precisie-weegschaal-goud-diamant-edelstenen-0-001gr-tot-10g.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op donderdag 30 mei 2013 om 20:00:
Nederland is vrij duur. Marktplaats zijn ze misschien wel te vinden, maar 99% kans dat die ook gewoon geïmporteerd is van 1 van deze sites.

Hey thanks! Daar had ik nog niet aan gedacht...marktplaats!

EDIT: En besteld voor minder dan 3 tientjes!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Op DealeXtreme kun je ook gewoon voor 2-3 tientjes klaar zijn hoor. Maar goed, zolang je maar een weegschaal in huis hebt. (y)

Waarschuw beheerder
Morgen weer 4F :) Capsule van 160MG en eentje van 50MG.

Ik heb wel eens daarna een halve P genomen, maar hoe zit het met pure M? Is het mogelijk om een likje te pakken en daarna bijv. nog de redose te pakken van 50mg of iemand met ervaring die dit afraad?
Waarschuw beheerder
4fa pillengs. Mensen behoefte aan een foto? Dan zal ik kijken wat ik kan doen. Duurt wel een of twee daagjes voordat ie er is dan, nu geen tijd.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 mei 2013 om 18:58:
Ik heb wel eens daarna een halve P genomen, maar hoe zit het met pure M?

Waarom zou je denken dat dat ook maar iets van elkaar zou verschillen? Is toch precies hetzelfde...? Logica!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op vrijdag 31 mei 2013 om 20:52:
Waarom zou je denken dat dat ook maar iets van elkaar zou verschillen? Is toch precies hetzelfde...? Logica!

Bij de p heb ik het over na de 4f. Met de pure M heb ik het over tijdens de 4f. Dus bijv 1 of 2 likjes en daarna een redose 4fmp van 50mg.
Waarschuw beheerder
Toen ik 4fa met pillen combineerde bij een thuis feestje zag ik op een keer druppels van het plafond en de muren komen. En dan niet normale kleine druppeltjes, maar van kleur veranderende druppels van een cm of 40 :p

Oftewel, ik word er klap vaag van als ik het tegelijk neem :D
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 mei 2013 om 23:15:
Met de pure M heb ik het over tijdens de 4f. Dus bijv 1 of 2 likjes en daarna een redose 4fmp van 50mg.

Op die manier wordt het wel een beetje een rommeltje, denk je niet? Eerst een stevige dosis 4-FA, daarna een onbekende hoeveelheid MDMA, en dan nog wat 4-FA. Het is niet zo dat ik dit zou afraden omdat ik verwacht dat het mis gaat. Maar het is ook niet echt een logische en slimme combinatie, op deze manier. Dan zou ik je eerder aanraden om bij je redose van 50 mg 4-FA ook 50-60 mg MDMA te pakken. Gewoon samen in één capsule. Dat lijkt me 100 keer leuker dan eerst een beetje M, en daarna nog een beetje 4-FA. :)

Uitspraak van Digitalism op donderdag 30 mei 2013 om 22:23:
Op DealeXtreme kun je ook gewoon voor 2-3 tientjes klaar zijn hoor.

Volgens mij voor anderhalf al. Dus voor drie tientjes had hij er twee kunnen bestellen, mooi een reserve. ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 mei 2013 om 15:26:
de laatste paar uur waren voorbij gevlogen en had t niet eens in de gaten

Vind je dat dan niet zonde? Je zou dan bijna net zo goed in dezelfde vage toestand op een bank kunnen gaan liggen met een koptelefoon op ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 mei 2013 om 23:15:
Bij de p heb ik het over na de 4f. Met de pure M heb ik het over tijdens de 4f.

Als je mdma neemt tijdens je 4f, en mdma neemt na je 4f, dan blijft dat toch gewoon nog exact dezelfde stof die je neemt? Volgens mij denk je dat een xtc pil iets anders is dan mdma: niet het geval!

Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 1 juni 2013 om 09:22:
50 mg 4-FA en 50-60 mg MDMA, samen in één capsule.

Snap niet waarom je die 50 mg fmp er uberhaupt nog bij zou doen... Als je met mdma gaat bijpakken worden de meeste toch wel vaag, dat zal vele malen dat kleine beetje fmp overheersen. In mijn opzicht alleen maar onnodig shit in je lijf stoppen :p

Vind je dat dan niet zonde? Je zou dan bijna net zo goed in dezelfde vage toestand op een bank kunnen gaan liggen met een koptelefoon op ofzo.

+1! Soms zie je mensen die er gewoon echt niet meer bij zijn. Of verhalen als: ik dacht dat ik aan het werk was... Vind ik echt iets zieligs hebben...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Saxoferrato op zaterdag 1 juni 2013 om 11:07:
Als je met mdma gaat bijpakken worden de meeste toch wel vaag, dat zal vele malen dat kleine beetje fmp overheersen.

In deze verhouding is dat toch niet het geval, is mijn ervaring. Vrienden van me beginnen heel vaak met 80-100 mg 4-FA en een beetje 2C-D, vervolgens pakken ze een cap bij met 50-60 mg MDMA en 40-50 mg 4-FA, en als laatste nog een cap met 80 mg MDMA. Zonder dat ze extreem vaag worden. Okay, als je begint met 150 mg 4-FA is het misschien al een heel ander verhaal, maar het is niet zo dat 50-60 mg MDMA een dosis van 50 mg 4-FA in alle gevallen overheerst.

In mijn opzicht alleen maar onnodig shit in je lijf stoppen :p

Dat zou ik dan toch eerder zeggen bij mensen die drie buisje 4-FA wegtikken op Defqon. ;P

Vind ik echt iets zieligs hebben...

Same here. Het wordt dan vaak ook met zo'n trotse ondertoon gebracht. Alsof het een prestatie is om achterlijk veel te gebruiken. In veel gevallen is het ook gewoon grappig natuurlijk, als je even een momentje in de chill hebt en je zit iets te hard te spacen op een bankje. Maar sommige mensen denken echt dat ze iets bereikt hebben als ze de hele avond zo waus rond hebben gelopen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die DealeXtreme site heeft een huisgenoot van mij ook een keer wat besteld, helaas nooit geleverd. Mailtje over gestuurd en blijkbaar was het wel verzonden maar nooit gearriveerd op één of andere manier.

Voor wat betreft XTC na 4f, 1x gedaan. Een halve partyflock. Ik moest er echt even bij zitten. Was behoorlijk heftig, voor mij 1x maar nooit meer dus. Bedoeling is wel dat ik kan blijven dansen en losgaan.

Nog iets anders, 2 huisgenoten hadden capsuletje van 120mg van de slimmedokter genomen. Werkte prima dus ik denk dat het wel snor zit met die kwaliteit!

Straks Free Your Mind, zin aan!
Waarschuw beheerder
donateur
vanavond met vriendinlief voor t eerst 4fa.. evt half ptje als de piek weg is.
afsluitend met n g'tje.. :9
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Dwindling op zaterdag 1 juni 2013 om 11:33:
Die DealeXtreme site heeft een huisgenoot van mij ook een keer wat besteld, helaas nooit geleverd. Mailtje over gestuurd en blijkbaar was het wel verzonden maar nooit gearriveerd op één of andere manier.

Dit heb ik ook weleens vaker gehoord, maar mijn eigen ervaringen zijn altijd goed geweest. Desnoods bestel je afzonderlijk van elkaar twee weegschaaltjes, met een paar dagen wachttijd ertussen. Dan is de kans groot dat er minimaal één aankomt, komen ze allebei aan dan heb je er een reserve. Of je zet 'm hier op het forum, er zijn bijna altijd wel mensen op zoek naar een weegschaaltje. (Y)

Uitspraak van Dwindling op zaterdag 1 juni 2013 om 11:33:
Voor wat betreft XTC na 4f, 1x gedaan. Een halve partyflock. Ik moest er echt even bij zitten. Was behoorlijk heftig, voor mij 1x maar nooit meer dus. Bedoeling is wel dat ik kan blijven dansen en losgaan.

Als mensen ook zo'n gebrek aan doorzettingsvermogen hadden bij alcohol, zou er niet veel bier meer verkocht worden. ;) Maar goed, even serieus: Wat voor dosis 4-FA had je gepakt? Ook is de hoeveelheid MDMA die je erbij nam erg hoog. Dat is de hoeveelheid die je normaal neemt als je alleen MDMA gebruikt. Dus op zich is het niet gek dat je daar te hard van gaat, als je al 100-150 mg 4-FA in je mik hebt zitten. Een halve PF is ongeveer het dubbele van de 60 mg waar ik het hierboven over had. Ik denk dat je ervaring heel anders geweest zou zijn, als je voor een kwart PF was gegaan.

Waarschuw beheerder
Als je mdma neemt tijdens je 4f, en mdma neemt na je 4f, dan blijft dat toch gewoon nog exact dezelfde stof die je neemt? Volgens mij denk je dat een xtc pil iets anders is dan mdma: niet het geval!

Haha, nee ik denk niet dat dat iets anders is.

Maar wat reportjes van mensen gelezen te hebben kreeg ik het idee dat er een verschil zat tussen erna mdmda nemen ( wanneer 4f echt duidelijk minder wordt ) en dat je voor de euforie ook tussendoor dus wat mdma kan nemen. ( bijvoorbeeld 70mg wanneer je de 4f voelt )
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juni 2013 om 12:08:
Haha, nee ik denk niet dat dat iets anders is.

Aaah i see. Of mdma nemen vrij vroeg in de 4f trip de euforie ten goede doet weet ik niet, ik neem zelf altijd aan het einde een halfje of wat meer aangezien het bij mij niet zo'n versterkend effect heeft. wat ik het mooie vind aan 4f is dat ik door de energie zo lang achter elkaar los kan gaan, dat ik daar heel erg veel euforie uit kan halen :P een goede lineup is dus eigenlijk mijn natuurlijke euforie boost :D
Waarschuw beheerder
+1
Wat betreft het combineren van 4f en mdma heb ik het volgende ervaren.

150mg 4f en 3 uur na inname (dus nog in de piek van de 4f) iets van rond de 100mg MDMA genomen. Dit gaf een verschrikkelijke boost, ik kreeg nog meer energie en nog meer euforie, echt belachelijk veel. Wel moest ik bij inslag van de MDMA even gaan zitten, hier weet ik ook niks van vrienden hebben me geholpen. Maar dat was na 10min over en ik was nog nooit zo hard gegaan als toen. Was bizar lekker. Zelfs beter als mijn eerste keer XTC

Een aantal weken later heb ik 170 mg 4f genomen en toen 3 uur na inname zo'n 90 mg mdma. Dit was opzich ook wel lekker maar veel minder als 150mg 4f + 100mg MDMA.

Ik heb zelf ervaren dat je moet uitkijken met het bijpakken van MDMA, je hebt minder nodig waardoor je al snel te vaag word.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Saxoferrato op zaterdag 1 juni 2013 om 12:27:
Aaah i see. Of mdma nemen vrij vroeg in de 4f trip de euforie ten goede doet weet ik niet, ik neem zelf altijd aan het einde een halfje of wat meer aangezien het bij mij niet zo'n versterkend effect heeft. wat ik het mooie vind aan 4f is dat ik door de energie zo lang achter elkaar los kan gaan, dat ik daar heel erg veel euforie uit kan halen :P een goede lineup is dus eigenlijk mijn natuurlijke euforie boost

Daarom is 4f ook een heerlijke vervanger. Met M al na 2 uur vaag en weinig meer meekrijgen.
Waarschuw beheerder
Leuk om hier wat te lezen over nieuwe 'combo's'. (: Ben zelf ook nog hard aan het denken wat ik over twee weken op Pussy Lounge uit ga spoken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 1 juni 2013 om 12:02:
Als mensen ook zo'n gebrek aan doorzettingsvermogen hadden bij alcohol, zou er niet veel bier meer verkocht worden. ;) Maar goed, even serieus: Wat voor dosis 4-FA had je gepakt? Ook is de hoeveelheid MDMA die je erbij nam erg hoog. Dat is de hoeveelheid die je normaal neemt als je alleen MDMA gebruikt. Dus op zich is het niet gek dat je daar te hard van gaat, als je al 100-150 mg 4-FA in je mik hebt zitten. Een halve PF is ongeveer het dubbele van de 60 mg waar ik het hierboven over had. Ik denk dat je ervaring heel anders geweest zou zijn, als je voor een kwart PF was gegaan.

Haha doorzettingsvermogen heb ik normaal niet over te klagen, maar dit was gewoon even teveel. De dosis van de 4-FA was 110mg, en 3u later nog een capsule van 40mg. 2u later had ik de halve PF gepakt. Al met al zo terugkijkend niet echt slim, heb er iig van geleerd en mocht ik dit ooit nog een keer doen zal ik het wat rustiger aanpakken. Voor zo meteen iig wat bier en een klein capsuletje 4-FA. Laat de zon maar gauw schijnen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op donderdag 30 mei 2013 om 16:37:
Nee niks over gehoord, maar lijkt me wel ideaal. Perfecte dosis ook (voor mij dan).

Idd zeg... geen gedoe met poeders of wegen. Daarnaast heb ik het idee (maar dat kan ook psychisch zijn) dat pillen 'geleidelijker'/stabieler werken dan poeders.
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van actief op zaterdag 1 juni 2013 om 13:58:
geen gedoe met poeders of wegen

Ik vind het juist echt wat hebben om zelf een capsule te maken met daarin de voor jou perfecte dosis. Bovendien kun je harde combo´s maken, de mogelijkheden zijn eindeloos.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dwindling op zaterdag 1 juni 2013 om 13:30:
De dosis van de 4-FA was 110mg, en 3u later nog een capsule van 40mg. 2u later had ik de halve PF gepakt. Al met al zo terugkijkend niet echt slim

vind ik eerlijk gezegd nog heel erg meevallen! maar dan weet je dat voor de volgende keer ;)

Uitspraak van JSKI op vrijdag 31 mei 2013 om 20:26:
Mensen behoefte aan een foto?

ja!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 1 juni 2013 om 14:03:
Ik vind het juist echt wat hebben om zelf een capsule te maken met daarin de voor jou perfecte dosis. Bovendien kun je harde combo´s maken, de mogelijkheden zijn eindeloos.

Dat is ook weer waar idd :)
Waarschuw beheerder
+7
Zoals beloofd. De foto. Soort van honinggraatjes. Rond de 130mg 4fa moeten ze bevatten. In de trein gemaakt dus kwaliteit is niet super goed. Zitten dus 7 zeshoekjes ingedrukt.
[img width=512 height=384 cacheid=0015d5560031e6e611b8401e1a02dbfcf9]http://www.plaatjesdump.nl/upload/d385c6ddce997f89e2fc842d64b41b19.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooie pilletjes :) maar het maken van je eigen caps heeft idd ook wel wat

Waarschuw beheerder
Vind je dat dan niet zonde?

Je weet niet half hoe erg ik dat vind. Het was Ook helemaal niet de bedoeling alleen had niet verwacht dat dat pilletje zo hard zou inslaan.
Waarschuw beheerder
Bovendien kun je harde combo´s maken, de mogelijkheden zijn eindeloos.

Die keuze is reuze! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van strukel op zaterdag 1 juni 2013 om 12:47:
Ik heb zelf ervaren dat je moet uitkijken met het bijpakken van MDMA, je hebt minder nodig waardoor je al snel te vaag word.

Vannacht echt belachelijk vaag van deze combinatie geworden, pak de volgende keer alleen nog maar 4fa bij voor een verlenging van het speedy! Ik kon de laatste pak hem beet drie uur alleen nog maar spacen en chillen.
Waarschuw beheerder
Bovendien kun je harde combo´s maken, de mogelijkheden zijn eindeloos.

Haha!

Volgens mij blijven de mogelijkheden bij:

1. Je eigen dosering bepalen.
2. Je eigen combinatie bepalen.

Tenzij je het schilderen en versieren van je capsules ook als mogelijkheid rekent ;)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Towel op zondag 2 juni 2013 om 15:42:

Maar hierin heb je toch juist legio mogelijkheden? 8)
Waarschuw beheerder
-1
Volgens mij blijven de mogelijkheden bij:

Dit is wel een beetje kort door de bocht. ;)

Je kunt ook nog wat nadelen van tabletten erbij halen, zoals:
- Gehalte kan verschillen tussen twee tabletten (zeker als ze van een andere batch zijn)
- Werkzame stof kan verschillen
- Misschien vergis ik me, maar ik denk dat je beter 10 gram 4-FA dan 100 van die tabletten thuis kunt hebben liggen, mocht de politie het ooit vinden.
met hardshore proberen al is het helaas lastig te vinden hier in de buurt :(
misschien toch maar keer bij slimmedokter wat bestellen al is niet iedereen daar even tevreden over..

iemand die me trouwens een goede/leuke combi kan aanraden die je serotonine niet teveel verbruikt aangezien 2 weken later dreamfields op het programma staat en ik op dit feest graag 1 pilletje wou gebruiken (beste is natuurlijk om 1 van de 2 niet te gebruiken maar dat is de vraag ook niet;p)

ooh en de laatste keer was trouwens een halfje met q-night
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeterGoedGespacedDanSlechtGefeest op zondag 2 juni 2013 om 16:43:
iemand die me trouwens een goede/leuke combi kan aanraden die je serotonine niet teveel verbruikt aangezien 2 weken later dreamfields op het programma staat en ik op dit feest graag 1 pilletje wou gebruiken

4-FA met beetje 2C-D, en dan redose met alleen 2C-D. Wat voor dosis 4-FA was je van plan te gebruiken? :)
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 2 juni 2013 om 16:52:
4-FA met beetje 2C-D, en dan redose met alleen 2C-D. Wat voor dosis 4-FA was je van plan te gebruiken? :)

denk rond de 150mg maar hoor ook dat de meeste meer nodig hebben als bij de slimmedokter bestellen omdat de kwaliteit minder zou zijn
zat zelf ook te denken aan 2C-D of 6-apb eventueel, weet niet wat voor soort hoeveelheden je aanraadt?
gaat er niet om om extreem hard te gaan maar gewoon lekker energiek en euforisch gevoel met een lichtelijke space haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeterGoedGespacedDanSlechtGefeest op zondag 2 juni 2013 om 17:06:
6-apb eventueel

6-APB om je serotonine te besparen!? Dan moet je toch echt even wat beter inlezen kerel. :P

Uitspraak van BeterGoedGespacedDanSlechtGefeest op zondag 2 juni 2013 om 17:06:
gaat er niet om om extreem hard te gaan maar gewoon lekker energiek en euforisch gevoel met een lichtelijke space haha

Dan lijkt 150 mg me te veel, zeker als je het ergens mee gaat combineren. Als je die website niet vertrouwt, waarom zou je het daar dan wel halen? :)
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 2 juni 2013 om 17:14:
6-APB om je serotonine te besparen!? Dan moet je toch echt even wat beter inlezen kerel. :P

haha ja daarom vroeg ik het ook maar vrienden van me hadden geen kater of iets die ze wel met mdma krijgen al zegt dit natuurlijk ook niet echt veel.. daar heb je gelijk in;)

Uitspraak van Kontra-indication op zondag 2 juni 2013 om 17:14:
Dan lijkt 150 mg me te veel, zeker als je het ergens mee gaat combineren. Als je die website niet vertrouwt, waarom zou je het daar dan wel halen?

het is niet dat ik de website niet vertrouw maar vind het zonde om te weinig te nemen aangezien ik in ieder geval geen 4fa redose wil doen en de vorige keer was de 4fa na 3 uurtjes zo goed als uitgewerkt en dat is toch net iets te kort;p
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van JSKI op zaterdag 1 juni 2013 om 21:43:
In de trein gemaakt dus kwaliteit is niet super goed.

Je hebt een tableteermachine in de trein meegenomen? Kan me voorstellen dat door al dat schommelen van de trein het moeilijk is om pillen te maken :lol:

Maar leuke dingen (Y)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Technoasis op zondag 2 juni 2013 om 17:41:
Je hebt een tableteermachine in de trein meegenomen? Kan me voorstellen dat door al dat schommelen van de trein het moeilijk is om pillen te maken :lol:

jwz elke pil eigen kenmerken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juni 2013 om 13:37:
Vannacht echt belachelijk vaag van deze combinatie geworden, pak de volgende keer alleen nog maar 4fa bij voor een verlenging van het speedy! Ik kon de laatste pak hem beet drie uur alleen nog maar spacen en chillen.

Veel mensen nemen ook Methylone bij na 4FA, veel minder vaagheid maar wel meer energie/euforie.
Waarschuw beheerder
Je eigen combinatie bepalen.

Er zijn dus tig combinaties mogelijk. (:

Uitspraak van Kontra-indication op zondag 2 juni 2013 om 16:52:
4-FA met beetje 2C-D

Ik ben niet heel erg te spreken over deze combinatie. Ik heb toen gekozen voor 100 milligram 4-FA, terwijl ik normaliter 140 milligram neem. Omdat de 2C-D zou versterken had ik geen 'problemen' verwacht. Die kwamen er echter wel. Het losgaan ging veel minder lekker dan normaal, ik had het idee dat de 2C-D vooral het geestelijke gebeuren versterkt, maar er dus niet voor zorgt dat je makkelijker beweegt. Ik merkte dus heel goed dat ik minder 4-FA dan normaal had genomen.

Uitspraak van TrueGrit op zondag 2 juni 2013 om 17:51:
Methylone bij na 4FA

Jaaa. ( o : >

Waarschuw beheerder
Dan is die optie wel het overwegen waard!
Waarschuw beheerder
donateur
Vannacht 100mg 4fa gedaan en later n Ptje gedeeld met vriendin.
Had er meer van verwacht. Zelfs mn vriendin die nog nooit wat had gedaan vond t niet zo heel indrukwekkend.
Denk de volgende keer voor 150mg te gaan. Of zelfs 170.

Na wat alcohol(lees:beetje veel) kwam er toch wel wat vaagheid :P haha.
donateur
Probeer eerst 'ns bijv 135-140 voor je een daarop volgende keer dan evt naar de 170 gaat. Wat ik persoonlijk ietwat veel vind. Zou er iig een stap tussen nemen en niet direct je volgende keer gelijk 170 nemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 3 juni 2013 om 02:13:
Probeer eerst 'ns bijv 135-140 voor je een daarop volgende keer dan evt naar de 170 gaat. Wat ik persoonlijk ietwat veel vind. Zou er iig een stap tussen nemen en niet direct je volgende keer gelijk 170 nemen.

+1

Waarschuw beheerder
+1
Ik merk dat stofje ook steeds meer gebruikt wordt! Als je een jaar geleden zei dat je 4fa op had keken je ze aan van wtf, maar nu zie je super veel mensen aan de 4fa echt super tof :)
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juni 2013 om 10:16:
maar nu zie je super veel mensen aan de 4fa echt super tof :)

Dat zie je dan ook terug aan dit topic waar..als je even niet kijkt vaak al weer tal van posts bij geplaatst zijn. :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 3 juni 2013 om 11:22:
Dat zie je dan ook terug aan dit topic waar..als je even niet kijkt vaak al weer tal van posts bij geplaatst zijn

Ben even 4 dagen weggeweest. Bijna niet bij te houden..