DJ1 14 mei 2003 18:01Oh ja sorry voor je waaier en tja dat mutsje vind ik nog steeds zielig voor die jongen, maar wist echt niet meer van wie ik die had . Het was toppie en Bas de foto is wel geworden toch
EvilFaith 14 mei 2003 18:21donateurmaakt niet uit schat! koop wel weer een nieuwe en de volgende keer dat ik je zie op een feest mag je hem weer kwijtmaken
Chefke 14 mei 2003 22:21Oh ja sorry voor je waaier en tja dat mutsje vind ik nog steeds zielig voor die jongen, maar wist echt niet meer van wie ik die had . hmmppf Die waaier ook al gejat?laatste aanpassing 14 mei 2003 22:22
DJ1 14 mei 2003 22:32Ja ja ook al een waaier Ow wat ben ik toch slecht, maar het ging echt vanzelf. Ik had wel een waaier nodig, want met dat mutsje op mijn hoofd was het wel erg warm laatste aanpassing 14 mei 2003 22:33
14 mei 2003 23:01Leuke foto meis! En idd leuk truitje, wil er ook zo eentje kopen maar dan in felle kleurtjes Zie je vast gauw weer!
BaretskiOnline 15 mei 2003 21:48donateurwant met dat mutsje op mijn hoofd was het wel erg warm had ik maar een muts op me hoofd oepsie
Chefke 18 mei 2003 18:30http://image.pbase.com/u25/sabina/medium/16773389.03.jpg Dit mutsje toevallig :E?laatste aanpassing 18 mei 2003 18:31
Clint tha man aka tha One 20 mei 2003 10:08donateurJane neemt volgens mij wel vaker wat spulletjes van anderen mee tijdens een feest... Nice pic Jane!!