Partyflock
 

26 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
en nog zonder MIJN waaier :P
Waarschuw beheerder
ik heb ze nog wel gezien die avond bij haar haha!!!!
Waarschuw beheerder
Oh :bloos: ja sorry voor je waaier en tja dat mutsje vind ik nog steeds zielig voor die jongen, maar wist echt niet meer van wie ik die had :S.

Het was toppie en Bas de foto is wel :lief: geworden toch :D
Waarschuw beheerder
donateur
maakt niet uit schat! koop wel weer een nieuwe en de volgende keer dat ik je zie op een feest mag je hem weer kwijtmaken :D
 
Waarschuw beheerder
Jazeker, de foto valt me niet tegen haha
Waarschuw beheerder
donateur
Hey jane Moppiej van me ;) Was gezellig met je :D (K)je voor jullie allebij!!
Waarschuw beheerder
Ja het was zeker erg gezellig :D. Tot de volgende keer :-)

(K)
 
Waarschuw beheerder
Dank je, was zeker weer erg gezellig. Op naar het volgende feest ;)
(K)(K)
Waarschuw beheerder
nou ik vond het ook super gezellie hoor!!!!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Prachtig shirt JANE! (y)

(Die van jou is ook mooi hoor BaZza :p )
 
Waarschuw beheerder
Dank je Peter :D
Waarschuw beheerder
donateur
Idd goeie outfit jane, leuke foto (y)
Waarschuw beheerder
Oh ja sorry voor je waaier en tja dat mutsje vind ik nog steeds zielig voor die jongen, maar wist echt niet meer van wie ik die had .


hmmppf Die waaier ook al gejat:D?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja ja ook al een waaier :bloos: Ow wat ben ik toch slecht, maar het ging echt vanzelf. Ik had wel een waaier nodig, want met dat mutsje op mijn hoofd was het wel erg warm :devil: :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik koop wel een petje voor je met propellor op!!! hihihi
 
Waarschuw beheerder
Leuke foto meis! En idd leuk truitje, wil er ook zo eentje kopen maar dan in felle kleurtjes:D

Zie je vast gauw weer!
Waarschuw beheerder
donateur
want met dat mutsje op mijn hoofd was het wel erg warm :devil: :D


had ik maar een muts op me hoofd :9

:$ oepsie :D
Waarschuw beheerder
Super mooi truitje Jane!! (y)
Waarschuw beheerder
http://image.pbase.com/u25/sabina/medium/16773389.03.jpg
Dit mutsje toevallig :E?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja ja toen had je je mutsje nog op :bloos: :D
Waarschuw beheerder
zo, maar dat is een leuke foto van jou jane:D
 
Waarschuw beheerder
komt denk ik omdat ik erbij sta :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jane neemt volgens mij wel vaker wat spulletjes van anderen mee tijdens een feest...;)

Nice pic Jane!!

(K)