😏


–
Club Noa (binnen) †
Nieuwestad 63-65
Leeuwarden
Nederland🇳🇱
Club Noa (binnen) †

Nieuwestad 63-65
Leeuwarden
Nederland🇳🇱
hardcore × 9, early hardcore × 7, oldschool × 6, classics × 4, breakbeat × 2, happy hardcore × 2, early rave × 1
Tickets & prijzen House the 90s
| Voorverkoop: | € | 10 | ,- |
| Deurverkoop: | € | 10 | ,- |
Minimumleeftijd?
16Bezoekers
Maximaal 800.
Maximaal 800.
Stemresultaat: zeer goed
| geweldig | 14 | 27% | |
| zeer goed | 20 | 39% | |
| goed | 9 | 18% | |
| ok | 2 | 4% | |
| voldoende | 4 | 8% | |
| onvoldoende | 1 | 2% | |
| slecht | 0 | ||
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 1 | 2% |
Line-up House the 90s
Line-up is niet compleet.
| 1I |
|---|
Neophyte hardcore |
Rabies & Alian hardcore |
| 2II Da Pauli's Birthdaybash |
Da Pauli hardcore, hardstyle |
Danny Guijt hardcore, hardstyle |
Dizzy house, techno, hardcore, hardstyle, hard techno |
Rabies & Alian hardcore |
Statistieken
| 161 | bezoekers | |
| 76 | geïnteresseerd | |
| 56 / 35 | · | mannen / vrouwen |
| 25.2 | gemiddelde leeftijd | |
| 25.9 | leeftijd mediaan | |
| 1 | · | nieuwsbericht |
| 35 | · | albumfoto's |
| 97 | · | opmerkingen |
| 23 | · | waarderingen |
| zeer goed | · | stemresultaat (51 stemmen) |
Nieuws
House the 90s terug in Leeuwarden
5 oktober 2010
House the 90s is terug in Leeuwarden op hun thuisbasis Club Noa. Na een zomer waarbij House the 90s op diverse festivals een eigen area mocht hosten is het nu weer tijd om de clubs in te gaan. Voor House the 90s houdt dit in dat er weer mooie feestjes aankomen in de #1 club van Nederland, Club Noa. 10
97 opmerkingen
Een Leeuwarden meets Groningen editie.
en drenthe dan??
Gizmo
Is al geweest toch? Alles respect uiteraard... zou fijn zijn als... Denk dat er meerdere mensen zo over zullen denken..
Laat die 2 maar komen! Champ-e-on eveneens wenselijk.. wellicht om de kelder op zijn kop te zetten!!!
We wachten affff...
Morgen eerst maar Almere en zondag Neverland!!!!
Had er liever andere namen gezien
Ik natuurlijk ook Robert maar Neophyte, Rotterdam Terror Corps zijn wel echte publiekstrekkers
Sla deze x maar over..
Dat zeg je nu..
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Cenobite vs Mokum
Cenobite vs Mokum Rec
Zie de House the 90s area op Freeze festival op 25-09-10 in de Harmonie Leeuwarden.
Chosen Few vs Leviathan aka Mokum records vs Cenobite.
On topic: deze editie kon wel weer eens een hele gezellig gaan worden.
eze editie kon wel weer eens een hele gezellig gaan worden
(permanent verbannen)
Chosen Few vs Leviathan aka Mokum records vs Cenobite.
leuk, maar doe eens een hele avond die stijl in club noa
hele avond die stijl in club noa
We moeten House the 90s interessant houden voor een brede doelgroep.
Lukt dat niet dan is het gebeurd met House the 90s. Zo simpel is het gewoon.
Als op Freeze blijkt dat het volle bak is met deze muziek dan is het dus mogelijk om het ook eens te programmeren op een normale House the 90s.
Is dat niet het geval dan blijft het voor ons leuke muziek en blijven het goede DJ's maar is het dus niet mogelijk om in een club met de capaciteit van Club Noa hier een hele avond aan te wijden.
Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben PB ons dan even.
Vanaf nu willen we het graag weer on topic houden. Dus over House the 90s 8 oktober met Neophyte en RTC.
Overigens zijn de Neophyte platen uit de 90s ook behoorlijk stevig.
laatste aanpassing
Neophyte en RTC.
Overigens zijn de Neophyte platen uit de 90s ook behoorlijk stevig.
laatste aanpassing 30 augustus 2010 12
blijft gewoon lekker die nm.hardcore 4 life
Je kan je kaartje gewoon in de voorverkoop kopen op www.club-noa.nl
Reserveren hoeft dus niet meer.
Tot de 8e.
Thanks tot de 8e
058 feestjes zijn altijd gezellig! Zeker weten aanwezig dus 
Ben benieuwd naar de timetable
Komt vanmiddag online.
edit: zie https://partyflock.nl/news/18018:House_the_90s_terug_in_Leeuwarden
laatste aanpassing
dat was eigenlijk wat we eerst zouden doen op 8 oktober maar door omstandigheden lukte dat nu nog niet, Cenobite vs Mokum Rec. maar die komt volgend jaar
dat is beter indd,Sietse!
Cenobite vs Mokum Rec. maar die komt volgend jaar
dan ben ik zowiezo van de partij
donateur
De vrouwen kwamen er mee aanzetten, en aangezien ik ook wel in ben voor een lekker potje housen denk ik aanwezig te zijn
Niet altijd naar vrouwen luisteren he!
Maar dit keer hebben ze gelijk.. het is een vast een gezellig feessie!
donateur
Ben er helaas vanavond ook niet.. volgende keer zeker weer!
Het was een geslaagd feestje. Beetje jammer alleen dat je buiten ff een peuk gaat roken omdat het in dat rookhol niet te harden is en je vervolgens niet meer naar binnen mag om 03:30 uur.
Je betaald verdomme geld voor een kaartje en vraagt aan de dame achter de kassa of je met stempel gewoon in en uit kan lopen. Het antwoord was "Ja". En dan wordt je bij de ingang geweigerd door de portier omdat er na 03:00 uur niemand meer naar binnen mag
Je betaald verdomme geld voor een kaartje en vraagt aan de dame achter de kassa of je met stempel gewoon in en uit kan lopen. Het antwoord was "Ja". En dan wordt je bij de ingang geweigerd door de portier omdat er na 03:00 uur niemand meer naar binnen mag
De fotograaf had een duidelijke focus
Sietse zij nog dat ik me film camera moest meenemen
De fotograaf had een duidelijke focus
Ik heb nog 2 mooie foto's van jou trouwens, zal ze ff uploaden.
Waar komen de andere foto's eigenlijk te staan? Zijn er een paar van mij genomen met wat jongens maar heb ze nog niet terug gevonden
laatste aanpassing







































![[albumphoto id=79410921]](https://album.partyflock.nl/79410921_93016736.jpg)



