Partyflock
 
here

House the 90s

House the 90s
House the 90s

Club Noa (binnen) op de kaart
Nieuwestad 63-65
Leeuwarden
Nederland🇳🇱

Tickets & prijzen House the 90s

Voorverkoop:€ 10,-
Deurverkoop:€ 10,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Bezoekers
Maximaal 800.

Stemresultaat: zeer goed

geweldig1427%
zeer goed2039%
goed918%
ok24%
voldoende48%
onvoldoende12%
slecht0
zeer slecht0
waardeloos12%

23 waarderingen

Waddepadde
Vond beneden de muziek veeel beter dan boven, mainstream troep) alleen was het zo warm!!!
Hard 2 The Core
was leuk tot hoelang het duurde..
!!^­Stamp*­Tijgie­:woop:
Best vermaakt met een piep in mien oren:P
PRETTI­GGESTO­ORD
Jaaah gezellig feesie!! (Y) :D
leuk feestje, werd lekker gedraaid(Y)
:woop:
P
Geluid was boven zéér matig vond ik. Beneden was het top!
Punanski 8)
:D
Was weer een geslaagd feestje :D.. Hartstikke gezellig :cheer:..
Beukenoot!
hier had ik veel eerder heen gemoeten:D
Elineet
Wederom prima vermaakt!
Petraa
Zekkers vermaakt deze avond:cheer:
Tothebone
Was erg top! Warm in de kelder dat wel, RTC vette liveact ! ennuh over het geluid : (Y) beukuh maar al dat glas is zwaar telleurstellend mogen ze wel afschaffen gewoon plastic bekertjes is betrrrr
Prima vermaakt! :cheer: Behalve op het ZEURENDE NOA PERSONEEL na :P
zoo leuk feessie!!(Y) :cheer: Goed vermaakt :bounce:
{DKS*­Hardcore*­Rider}
Feestje kon er mee door, RTC was geil!
Hoppetee
Happy hardcore :)
Thunde­rdomeU­treg
Tjonge Jonge, wat een knaller was dit zeg. :respect: ik kan gewoon niet anders zeggen. Geweldig genoten!
Stoethaspel
Neophyte was top, RTC kut
Rabies
Het was weer fantastisch :woop: op naar House the 90's @ 17 december met Forze DJ Team :woop:
TeKna
:D(y);)
Nattuh!!!
was lekker alleen jammer vam Rotterdam Terror Corps die waren knap ruk

Line-up House the 90s

1I
hardcore
· live hardcore
· MC hardcore, hardstyle
· visuals techno, hardcore, trance, house, hardstyle, hard techno
2II Da Pauli's Birthdaybash
hardcore, hardstyle
hardcore, hardstyle
house, techno, hardcore, hardstyle, hard techno
🇩🇪 hardcore, hardstyle

Statistieken

161Partyflockbezoekers
76Partyflockgeïnteresseerd
56 / 35·mannen / vrouwen
25.2Partyflockgemiddelde leeftijd
25.9Partyflockleeftijd mediaan
1·nieuwsbericht
35·albumfoto's
97·opmerkingen
23·waarderingen
zeer goed·stemresultaat (51 stemmen)

Nieuws

House the 90s is terug in Leeuwarden op hun thuisbasis Club Noa. Na een zomer waarbij House the 90s op diverse festivals een eigen area mocht hosten is het nu weer tijd om de clubs in te gaan. Voor House the 90s houdt dit in dat er weer mooie feestjes aankomen in de #1 club van Nederland, Club Noa. 10

97 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Ruffneck? O:)
Artiest {SHOWLIST artist 917, 1229}
Waarschuw beheerder
word een keer tijd dat g-town daar staat!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 27290, 1868}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van House the 90's op dinsdag 18 mei 2010 om 10:29:
Een Leeuwarden meets Groningen editie.


:D

en drenthe dan??

:9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VREESTYLE op vrijdag 9 juli 2010 om 15:00:
Uitspraak van House the 90's op dinsdag 18 mei 2010 om 10:29:
Een Leeuwarden meets Groningen editie.



en drenthe dan??


Battle of the North!!! :D
 
Artiest Restless
Waarschuw beheerder
Buzz fuzz en compagnon Dano. Als er iemand mixtechnisch goed is dan is het Buzz fuzz wel...
Artiest Yzco
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juli 2010 om 14:19:
Buzz fuzz en compagnon Dano. Als er iemand mixtechnisch goed is dan is het Buzz fuzz wel...


Gizmo en Champ-E-on dan ook graag meebooken !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yzco op donderdag 15 juli 2010 om 10:18:
Gizmo


Is al geweest toch? Alles respect uiteraard... zou fijn zijn als... Denk dat er meerdere mensen zo over zullen denken..

Laat die 2 maar komen! Champ-e-on eveneens wenselijk.. wellicht om de kelder op zijn kop te zetten!!!

We wachten affff...

Morgen eerst maar Almere en zondag Neverland!!!!
Waarschuw beheerder
Mensen,

Geduld, de line up is bijna rond en geloof ons deze wordt verrassend.
Nog even de puntjes op de i zetten en dan kunnen we weer los.
Waarschuw beheerder
Daar is 'ie dan de line up:
Area I: Neophyte, Rotterdam Terror Corps (live) Uzi & Da Mouth of Madness, Marlin, Rabies & Alian en VJ Digital Movement.
Area II: Da Pauli's birthday bash. Line up van deze area wordt zsm bekend gemaakt.
 
Waarschuw beheerder
Nou Johan nog iets te voorbarig haha! We zijn nog niet eens augustus.. Zal wel goed komen en bezoekersaantal is slechts een indicatie.

Maar verder leuke line up maar niet mijn smaak.. Sla deze x maar over..
Had er liever andere namen gezien maar goed je kan niet iedereen tevreden stellen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juli 2010 om 16:15:
Had er liever andere namen gezien


Ik natuurlijk ook Robert maar Neophyte, Rotterdam Terror Corps zijn wel echte publiekstrekkers :-)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juli 2010 om 16:15:
Sla deze x maar over..


Dat zeg je nu.. :-) borrels smaken altijd goed in NOA
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
+1
Klopt zeker Johan dus te tent zal ook wel goed gevuld worden.

En nee ben nu heel erg resoluut in mijn besluit en ja de borrels smaken er prima :D
Waarschuw beheerder
donateur
Neophyte trouwens ook live?(hoop dat NOA goed verzekerd is haha)
Waarschuw beheerder
whaha dit is gewoon te vet :K

dikke respect hiervoor :respect:
Waarschuw beheerder
opzich leuke namen.....denk wel ff dat we komen
Waarschuw beheerder
Een aantal namen worden nog toegevoegd aan de line up in area II.
 
Waarschuw beheerder
wanneer Promo??
 
Artiest Spiderhead
Waarschuw beheerder
lekker bezig (Y):D
 
Waarschuw beheerder
als ze die feestjes nou ook is een keer ergens anders houden kan ik ook is komen! kutteclub noa. Bah!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jammer van rtc nooit wat aangevonden. neophyte execute none of you left !!!!

wanneer een keer een cenobite editie????? leviathan, arjuna, painbringer, manic etc.
Artiest {SHOWLIST artist 3144, 46647, 122324}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 12 augustus 2010 om 12:14:
wanneer een keer een cenobite editie????? l


dat was eigenlijk wat we eerst zouden doen op 8 oktober maar door omstandigheden lukte dat nu nog niet, Cenobite vs Mokum Rec. maar die komt volgend jaar
Waarschuw beheerder
eindelijk kan ik dan ook s van de partij zijn... zwanger geweest enzo... tegen die tijd ken dr wel weer n feessie gevierd worden :)!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 augustus 2010 om 20:13:
kutteclub noa. Bah


joh niet zo zeuren
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op vrijdag 13 augustus 2010 om 13:15:
Cenobite vs Mokum


:) heel cool :)(Y) werd tijd. die jongens draaien hier noordelijk al jaren early(kleine hellstorm parties enzo) en de ouwe harde hellraiser sound en niet de regen van bekende plaatjes. maar volgens mij worden ze veelal genegeerd heb ik het idee. ben nieuwsgierig, zou cool zijn in een leuke discotheek zoals noa.
Waarschuw beheerder
donateur
Neophyte is nog steeds een grote naam staat toch maar als afsluiter op de mainstage van het zwaar uitverkochte Decibel outdoor festival ze staan ook op de Decibel complicatie cd Vol met hele goede en vooral bekende tracks die we vast op House the 90 terug gaan horen.:-)
Waarschuw beheerder
Hopelijk wordt het net zo netjes als afgelopen Outdoor Stereo. Zal hier binnenkort ff filmpje plaatsen. Wat een feest :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker wat een feest :D
Waarschuw beheerder
En voor 8 oktober hosten we nog ergens een area'tje ;) op een festival.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 20 augustus 2010 om 18:02:
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op vrijdag 13 augustus 2010 om 13:15:
Cenobite vs Mokum


dan zeker aaanwezig early terror area erbij zou kicke zijn
Artiest {SHOWLIST artist 169295, 55694, 50902, 511}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marlin op dinsdag 24 augustus 2010 om 21:58:
En voor 8 oktober hosten we nog ergens een area'tje ;) op een festival.


:woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op vrijdag 13 augustus 2010 om 13:15:
Cenobite vs Mokum Rec


Zie de House the 90s area op Freeze festival op 25-09-10 in de Harmonie Leeuwarden.
Chosen Few vs Leviathan aka Mokum records vs Cenobite.

On topic: deze editie kon wel weer eens een hele gezellig gaan worden.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van House the 90's op vrijdag 27 augustus 2010 om 14:26:
eze editie kon wel weer eens een hele gezellig gaan worden


:yes:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van House the 90's op vrijdag 27 augustus 2010 om 14:26:
Chosen Few vs Leviathan aka Mokum records vs Cenobite.


leuk, maar doe eens een hele avond die stijl in club noa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 augustus 2010 om 21:19:
hele avond die stijl in club noa


We moeten House the 90s interessant houden voor een brede doelgroep.
Lukt dat niet dan is het gebeurd met House the 90s. Zo simpel is het gewoon.

Als op Freeze blijkt dat het volle bak is met deze muziek dan is het dus mogelijk om het ook eens te programmeren op een normale House the 90s.
Is dat niet het geval dan blijft het voor ons leuke muziek en blijven het goede DJ's maar is het dus niet mogelijk om in een club met de capaciteit van Club Noa hier een hele avond aan te wijden.

Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben PB ons dan even.
Vanaf nu willen we het graag weer on topic houden. Dus over House the 90s 8 oktober met Neophyte en RTC.
Overigens zijn de Neophyte platen uit de 90s ook behoorlijk stevig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog even goed nieuws zo op de zondagmiddag.
Ondanks dat op de flyer 18+ staat zullen de volgende House the 90s weer 16+ zijn.
Dus vanaf 16 jaar en ouder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 augustus 2010 om 21:19:
maar doe eens een hele avond die stijl in club noa


Denk dat je dan weinig betalende bezoekers krijgt zon avond.
Waarschuw beheerder
Rotterdam Terror Corp Live
HEERLIJK!!!!
Waarschuw beheerder
Zeker aanwezig :D
 
Waarschuw beheerder
Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar ik heb geen zin om terug te lezen
Kan je dit keer ook reserveren? Kan me herineren dat dat vorig jaar wel kon door een mailtje te sturen namelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 september 2010 om 11:10:
Kan je dit keer ook reserveren?


Je kan je kaartje gewoon in de voorverkoop kopen op www.club-noa.nl
Reserveren hoeft dus niet meer.

Tot de 8e.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van House the 90's op maandag 30 augustus 2010 om 12:01:
Neophyte en RTC.
Overigens zijn de Neophyte platen uit de 90s ook behoorlijk stevig.
laatste aanpassing 30 augustus 2010 12


blijft gewoon lekker die nm.hardcore 4 life:-)
 
Artiest {SHOWLIST artist 59588, 44129}
Waarschuw beheerder
Gisteravond verjaardag gehad en daar kwam het al voorbij...
Dus wij zijn vast wel present met een aantal lui! :cheer:

Olé liwaden we gaan lossss! :cheer: :bounce: :lol:
Waarschuw beheerder
We gaan er net zo'n feest van maken als de House the 90's stage @ Freeze Festival gisteren, zin in :woop:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van House the 90's op vrijdag 24 september 2010 om 09:37:
Je kan je kaartje gewoon in de voorverkoop kopen op www.club-noa.nl
Reserveren hoeft dus niet meer.

Tot de 8e.


Thanks tot de 8e;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rabies op zondag 26 september 2010 om 11:31:
We gaan er net zo'n feest van maken als de House the 90's stage @ Freeze Festival gisteren, zin in


:yes:

:bounce:
 
Waarschuw beheerder
Ziet er heerlijk uit hoor RTC en Neophyte :respect:
Waarschuw beheerder
058 feestjes zijn altijd gezellig! Zeker weten aanwezig dus :D
 
Waarschuw beheerder
Heb der zin in, Ben benieuwd naar de timetable!! Maar wordt zeker een knallende editie dit keer.
Waarschuw beheerder
Ken noa dat wel aan rotterdam terror corps ?:lol:
naja ik niet aanwezig helaas.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op vrijdag 13 augustus 2010 om 13:15:
dat was eigenlijk wat we eerst zouden doen op 8 oktober maar door omstandigheden lukte dat nu nog niet, Cenobite vs Mokum Rec. maar die komt volgend jaar


dat is beter indd,Sietse!:d
 
Waarschuw beheerder
Ben er helaas niet bij, moet werken zaterdag en dat betekend uitgerust verschijnen en de kop erbij!! Helaas :(

Hopelijk volgende keer beter :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 00:26:
Hopelijk volgende keer


Die datum weet je al. Dus je kan het nu al regelen met je werk ;)
 
Waarschuw beheerder
Nog een paar dagen te gaan .. ik ben erbij hoor (Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marlin op woensdag 6 oktober 2010 om 15:29:
Die datum weet je al. Dus je kan het nu al regelen met je werk


Dat ga ik zeker regelen Edwin.... :D
Waarschuw beheerder
tja, ik mut oek altijd werken op zatardag. maar ja, mut toch oek ff kiekken in NOAaaaaaaaah, weest wel!
Waarschuw beheerder
donateur
De vrouwen kwamen er mee aanzetten, en aangezien ik ook wel in ben voor een lekker potje housen denk ik aanwezig te zijn;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beukenoot! op donderdag 7 oktober 2010 om 18:49:
De vrouwen kwamen er mee aanzetten, en aangezien ik ook wel in ben voor een lekker potje housen denk ik aanwezig te zijn


Niet altijd naar vrouwen luisteren he!
Maar dit keer hebben ze gelijk.. het is een vast een gezellig feessie!;)
Waarschuw beheerder
jammer weer niet aanwezig! voetballen en zaterdag naar Amsterdam te hakkuh

have fun iedereen
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er helaas vanavond ook niet.. volgende keer zeker weer!:)
Waarschuw beheerder
Komen nu de opmerkingen van honderden mensen die er wel bij zijn ;P
 
Waarschuw beheerder
wordt mooi vanaaaf helemaal los :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marlin op vrijdag 8 oktober 2010 om 15:02:
Komen nu de opmerkingen van honderden mensen die er wel bij zijn


Zoals het er nu bij staat ben ik er wel bij :lol:
Waarschuw beheerder
Dat is mooi om meerdere redenen ;)
Waarschuw beheerder
In de timetable is het volgende gewijzigd:

01.15 - 02.00 Melv & Steff
02.00 - 02.45 Danny Guijt & Da Pauli

Wordt

01.15 - 02.00 Danny Guijt & Da Pauli
02.00 - 02.45 Melv & Steff
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wij kommuh!!!! zin aan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rabies op vrijdag 8 oktober 2010 om 18:24:
Komen nu de opmerkingen van honderden mensen die er wel bij zijn


Wij zijn er alst goed is ook bij dus hakkuh
is al weer veel te lang geleden!
LOS!
oldscool hakkuh
Waarschuw beheerder
Zeker aanwezig zometeen. Heb er zin in! Een volgende keer Partyraiser zou ook wel vet zijn. Op Nightmare 2006 ook een geweldig early setje van hem gehoord.

Tot straks!
Waarschuw beheerder
hop hop glas derop
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was een geslaagd feestje. Beetje jammer alleen dat je buiten ff een peuk gaat roken omdat het in dat rookhol niet te harden is en je vervolgens niet meer naar binnen mag om 03:30 uur.

Je betaald verdomme geld voor een kaartje en vraagt aan de dame achter de kassa of je met stempel gewoon in en uit kan lopen. Het antwoord was "Ja". En dan wordt je bij de ingang geweigerd door de portier omdat er na 03:00 uur niemand meer naar binnen mag :/
Waarschuw beheerder
Hij was weer lekker :woop:

Op naar de volgende editie die ook veelbelovend wordt :woop:


[img width=337 height=480 cacheid=00007d5a0000e096983856000a002d19a9]https://partyflock.nl/images/user/511_large.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Lekker feesie weer! (Y)
Vond het int begin beneden lekker klinken!

Da Pauli en zijn friends kunnen het wel! ;)
 
Waarschuw beheerder
lekker feestje(Y) wel vermaakt met RTC ook nog tshirt van ze (A)
alleen in het begin vondt ik de muziek iets te langzaam gaan BMP had wel wat hoger gemogen(Y)
voor de rest top feestje
Waarschuw beheerder
kut glas.......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op de site van Noa staat een hele mooie fotoreportage :lol:

http://www.club-noa.nl/gallery/#/content/Oktober%202010/08%20okt%20House%20of%20the%2090s/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
he gap weer an hobbiee zie ik
je lttzz op onze affersunday
ha ha en blaze het foking goeie weekend weer uit
op na de volgende !!!!!!!
 
Waarschuw beheerder
Kon er deze editie helaas niet bij zijn. 17-12-2010 ben ik aanwezig
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nooit meer RTC.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van G CORE op zondag 10 oktober 2010 om 13:39:
he gap weer an hobbiee zie ik
je lttzz op onze affersunday


Joekie, lijkt me gezellie (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rabies op zondag 10 oktober 2010 om 10:58:
mooie fotoreportage


De fotograaf had een duidelijke focus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marlin op maandag 11 oktober 2010 om 09:32:
De fotograaf had een duidelijke focus


Sietse zij nog dat ik me film camera moest meenemen :lol:
Uitspraak van Marlin op maandag 11 oktober 2010 om 09:32:
De fotograaf had een duidelijke focus


Ik heb nog 2 mooie foto's van jou trouwens, zal ze ff uploaden.
Waar komen de andere foto's eigenlijk te staan? Zijn er een paar van mij genomen met wat jongens maar heb ze nog niet terug gevonden :cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier: http://housethe90.hyves.nl/ staan er ook nog een paar en die van Noa dan.
Voor de rest zou ik niet weten als er ergens foto's geplaatst worden/zijn.