Partyflock
 
here
Euphoria
georganiseerd door Site Site

Central Studios (binnen) op de kaart Site
Gietijzerstraat 3-5
Utrecht
Nederland🇳🇱
hardstyle × 12

Tickets & prijs Euphoria

Voorverkoop:€ 20,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meeting
Er was een meeting, om 00:00, met 1 bezoeker.
Verslagen
Door PaperPlanes (387), anoniem (364).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig8119%
zeer goed21951%
goed11025%
ok102%
voldoende72%
onvoldoende31%
slecht1
zeer slecht0
waardeloos1

Line-up Euphoria

1Euphoric Stage
🇦🇺 🇳🇱 hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore, hardstyle
🇮🇹 hardstyle
· MC hardstyle
2Raw Stage
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
techno, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle

Nieuws

Aanstaande zaterdag 15 mei 2010 vindt Euphoria voor het eerst plaats in Central Studios. B2S gaat alles uit de kast halen om deze eerste editie in Utrecht tot een evenement van formaat te maken. Alle ingrediënten waar Euphoria bekend om staat komen maximaal tot z'n recht; vette shows en natuurlijk dik geluid. 13
Op zaterdag 15 mei 2010 vindt Euphoria voor het eerst plaats in Central Studios. B2S gaat uiteraard alles uit de kast halen om deze eerste editie in Utrecht tot een evenement van formaat te maken. Alle ingrediënten waar Euphoria bekend om staat komen hier maximaal tot z'n recht; waaronder vette shows en natuurlijk dik geluid. 35
Op zaterdag 15 mei 2010 maakt B2S met Euphoria een uitstapje naar centraal Nederland. Na de uitverkochte januari editie in 013 Tilburg, zal de mei editie plaatsvinden in Central Studios Utrecht. Deze editie staat in het teken van Euphoric & Raw… waarbij in de ene area vooral melodieuze vrolijke hardstyle centraal staat en in de andere area vooral de rauwere, harde kant van Hardstyle uit de speakers knalt. 47
In 2010 staan een groot aantal B2S evenementen op de kalender. Pak je agenda er bij want in dit bericht vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2010. 64

Forum

575 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Heb genoten met heleboel bekende, het was gezellig ;)
Waarschuw beheerder
Genoten vanaf het begin. Isaac bouwde het verhaal goed op met gouwe ouwe en daarna lekker knallen met de noicecontrollers. Wat zo fijn is aan central is dat de wc's perfect geregeld zijn....geen lange rijen. Ook genoeg drankkeuze en gezellig mensen zorgden voor een goed feest! We kunnen niet wachten op decibel! Maar eerst Knallen op riverdance en defqon!
Waarschuw beheerder
ow ow ow was die rawzaal zoveel beter?
euphoric was ook leuk hoor :(
Artiest {SHOWLIST artist 47993, 50655}
Waarschuw beheerder
:D

(L)

(L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zullen er setjes vrijgegeven worden?
Waarschuw beheerder
-
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
B-front was echt ge-wel-dig! kan er niets anders van maken.
mooi dat hij ook draait op ground zero! kunnen we daar weer losgaan :D
heb me prima vermaakt, gezellig volk (op wat gebruikers na, die heel de tijd voor je neus staan te stuiteren, dat gaat me iets te ver),
en als afsluiter, 2 uur terugrijden onder het genot van de FearFM farewell live-set van b-front, dat hield me wel wakker!
Waarschuw beheerder
Scary Noises! BAM!
Waarschuw beheerder
Keihard Feest !! Helemaal los gegaan ! Locatie top (Y) Geluid (Y) Mensen (Y) echt petje af ! Next time , i'll be there again!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van un1ty op zondag 16 mei 2010 om 18:20:
(op wat gebruikers na, die heel de tijd voor je neus staan te stuiteren, dat gaat me iets te ver)


Ik praat ze zeker niet goed, maar dat heb dat nog liever dan van die dronkelappen.
Gebruikers zijn meestal nog wel 'lief'.
Waarschuw beheerder
Voor 20 eutjes was het een mooi feessie (y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van un1ty op zondag 16 mei 2010 om 18:20:
B-front was echt ge-wel-dig! kan er niets anders van maken.
mooi dat hij ook draait op ground zero! kunnen we daar weer losgaan


This _O_

Uitspraak van Willewijntje op zondag 16 mei 2010 om 18:39:
Ik praat ze zeker niet goed, maar dat heb dat nog liever dan van die dronkelappen.
Gebruikers zijn meestal nog wel 'lief'.


Echte schatjes zijn het altijd :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Willewijntje op zondag 16 mei 2010 om 18:39:
Uitspraak van un1ty op zondag 16 mei 2010 om 18:20:
(op wat gebruikers na, die heel de tijd voor je neus staan te stuiteren, dat gaat me iets te ver)

Ik praat ze zeker niet goed, maar dat heb dat nog liever dan van die dronkelappen.
Gebruikers zijn meestal nog wel 'lief'.


Daar heb je gelijk in ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van un1ty op zondag 16 mei 2010 om 18:20:
op wat gebruikers na, die heel de tijd voor je neus staan te stuiteren, dat gaat me iets te ver


Beter staan ze voor je neus te stuiteren dan stil je uitzicht te blokkeren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 mei 2010 om 19:10:
Beter staan ze voor je neus te stuiteren dan stil je uitzicht te blokkeren


En hoe ! Mooi gezegt !
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Was een heerlijk feestje!!! Biowapen was GREAT!!!
 
Waarschuw beheerder
was weer gezellig maar wat een kut beveiliging je mog gvd niet een zonder shirt lopen :@ mafketels Luna :respect: voor je set en dat geld ook voor de a2 en b-front maar wat was het tog weer een hitte de zweetdruppels vielen op t eind van t plafond :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 mei 2010 om 19:10:
Uitspraak van un1ty op zondag 16 mei 2010 om 18:20:
op wat gebruikers na, die heel de tijd voor je neus staan te stuiteren, dat gaat me iets te ver

Beter staan ze voor je neus te stuiteren dan stil je uitzicht te blokkeren


Hmm, en hoe zie je dat voor je dan? als zon mafkees telkens voor je neus komt staan blokkeert die ook je zicht. en met doppen zo diep in z'n bakkes dat ze er aan de achterkant nog uitvallen, vind ik toch een stuk minder plezant gezicht.
+ als je dan wat verderop gaat staan omdat je het beu bent stuiterd die vrolijk met je mee.
als die nou stil zou blijven staan kom je tenminste van em af.

ik snap dat mensen gebruiken voor de 'extra energie' (blablabla, ik ga net zo hard zonder ook maar iets in mn strot te douwen), sommigen die gebruiken en blijven er redelijk normaal onder, heb er geen bezwaar tegen. maar als je er zo bij loopt durf je toch niet meer jezelf te vertonen?
hetzelfde verhaal voor mensen die zwaar aan de buis zijn (zie reactie van willewijntje)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van un1ty op zondag 16 mei 2010 om 20:45:
Hmm,


Je gaat toch niet je feest laten beïnvloeden door die ene persoon waaraan je je irriteert..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 mei 2010 om 18:45:
Echte schatjes zijn het altijd


:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 mei 2010 om 21:19:
Je gaat toch niet je feest laten beïnvloeden door die ene persoon waaraan je je irriteert..


het waren er helaas wel een stuk meer, maar ik heb ook niet gezegd dat ik mn feest liet beinvloeden ;) ik heb me prima vermaakt, feest was echt TOP! vond het alleen jammer dat sommige mensen niet uit zichzelf kunnen losgaan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van un1ty op zondag 16 mei 2010 om 20:45:
Hmm, en hoe zie je dat voor je dan? als zon mafkees telkens voor je neus komt staan blokkeert die ook je zicht. en met doppen zo diep in z'n bakkes dat ze er aan de achterkant nog uitvallen, vind ik toch een stuk minder plezant gezicht.
+ als je dan wat verderop gaat staan omdat je het beu bent stuiterd die vrolijk met je mee.
als die nou stil zou blijven staan kom je tenminste van em af.

ik snap dat mensen gebruiken voor de 'extra energie' (blablabla, ik ga net zo hard zonder ook maar iets in mn strot te douwen), sommigen die gebruiken en blijven er redelijk normaal onder, heb er geen bezwaar tegen. maar als je er zo bij loopt durf je toch niet meer jezelf te vertonen?
hetzelfde verhaal voor mensen die zwaar aan de buis zijn (zie reactie van willewijntje)


zeik niet zo je weet dat je dit op zulke feesten kan verwachten, ga dan niet al is het zo'n probleem voor je
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet de tracklist + liveset van Tatanka hebben!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MAQ op zondag 16 mei 2010 om 21:35:
zeik niet zo je weet dat je dit op zulke feesten kan verwachten, ga dan niet al is het zo'n probleem voor je


in 013 liep er anders bijna niemand rond als een koekwaus, denk dat utrecht gewoon beetje pauper beleid heeft dan.
het drugsgebruik is geen probleem zoals ik al zei, het zijn de mensen die zichzelf niet in de hand kunnen houden, en die heb je helaas overal.
zoals jij als je complete reacties zou lezen dan zou je wellicht eens anders reageren.

("sommigen die gebruiken en blijven er redelijk normaal onder, heb er geen bezwaar tegen.")

ben pf nu alweer beu, place2be voor stakkers...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van un1ty op zondag 16 mei 2010 om 22:12:
in 013 liep er anders bijna niemand rond als een koekwaus


op de wc bij de 013 gaat het er niet veel anders aan toe hoor



Uitspraak van un1ty op zondag 16 mei 2010 om 22:12:
ben pf nu alweer beu, place2be voor stakkers...


daarom later he :bye:



wel grappig die pf foto van jezelf en je vriendjes en dan klagen over andere mensen :lol:



[img width=639 height=480]https://photo.partyflock.nl/images/63226/main/275296.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HOLY FUCKING SHIT!!!! Bioweapon die Take me away afspeelt?!?! in een vette hardstyle remix natuurlijk

HOLY SHIT OUWE! en ik heb het gemist omdat ik in de Raw stond, damnit!!!!
Mijn lievelingsplaat allertijden, omdat ie zo mooi is hier mijn favo remix van hetzelfde nummer (ja ik hou van trance :P)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van un1ty op zondag 16 mei 2010 om 22:12:
in 013 liep er anders bijna niemand rond als een koekwaus


:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MAQ op zondag 16 mei 2010 om 22:24:
wel grappig die pf foto van jezelf en je vriendjes en dan klagen over andere mensen :lol:


wel grappig he, dat ik nog nooit gebruikt heb, ook niet in het verleden, en dus ook niet bij deze foto.
ik hoef niets recht te praten, het ergste waaraan ik mij schuldig moet maken is een biertje teveel tijdens oud&nieuw danwel carnaval. tevens ga ik dat ook niet voor mijn vrienden doen.

zal mezelf even citeren uit gesprek:
"hij geeft zichzelf het recht als een koekwaus rond te lopen, omdat hij aan de drugs zit, die hij gebruikt omdat hij anders niet kan feesten. triest."

Uitspraak van Andy op zondag 16 mei 2010 om 22:33:
:roflol:


Tja die wie ik tegen kwam die stonden tegen de muur te praten, daar had ik weinig last van _O-
laatste aanpassing