😏
Stemresultaat: zeer goed
| geweldig | 77 | 47% | |
| zeer goed | 51 | 31% | |
| goed | 16 | 10% | |
| ok | 9 | 5% | |
| voldoende | 2 | 1% | |
| onvoldoende | 4 | 2% | |
| slecht | 3 | 2% | |
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 2 | 1% |
Foto's (→ toon alle 143 foto's)
fotograaf: Sebastiaan™
Line-up Jailhouse
Line-up is niet compleet.
| 1House Area |
|---|
do 00:30 - 01:00: Andy Sherman, Dorothy Sherman, Leon Sherman |
| 2Electro Area |
| 3Fidget/Baltimore/Jackin' Area |
do 02:00 - 03:00: Keizer Jelle |
do 03:00 - 04:00: Don Diablo |
Statistieken
| 437 | bezoekers | |
| 355 | geïnteresseerd | |
| 62 / 34 | · | mannen / vrouwen |
| 21.5 | gemiddelde leeftijd | |
| 21.6 | leeftijd mediaan | |
| 2 | · | nieuwsberichten |
| 1 | · | forumonderwerp |
| Sebastiaan™: 143 | · | foto's |
| 479 @ 2× 2 | · | winactie |
| 1 | · | meeting |
| 60 | · | albumfoto's |
| 632 | · | opmerkingen |
| 43 | · | waarderingen |
| zeer goed | · | stemresultaat (164 stemmen) |
Nieuws
Queensnight
19 april 2009
Een nieuwe editie van Jailhouse is op komst. Meer dan 30 DJ’s zijn op 29 april in Rotterdam te bewonderen, waaronder Laidback Luke, Benny Rodrigues, Dr. Lektroluv, Don Diablo, Proxy, Real El Canario en The Bloody Beetroots. Deze koninginnenacht zal er één worden om nooit te vergeten. 14
Jailhouse
26 maart 2009
Veel veranderingen in de beruchte Rotterdamse Jailhouse!
De grote baas Don Diablo is overgeplaatst naar een andere vleugel, waar hij zijn reputatie voortzet. Alles werd onrustig op de dag dat de Don werd overgeplaatst. Nieuwe cellmates zijn gearriveerd en in de house vleugel gaat het er hard aan toe. Zo hebben ze de oude bekende, Benny Rodrigues samen gezet met de beruchte MC Gee. Verder zijn, voor het eerst in de gevangenis historie, een man en vrouw samen in één cel gezet. Was dit een slimme move? Sidney Samson en Lady Bee lijken een perfect match, en zullen Jailhouse bewijzen dat niets onmogelijk is. 5
Forum
632 opmerkingen
do believe the hype..
Beetje (techno/electro) feest heeft geen ......... nodig met een microfoon die een beetje dom erdoorheen zit te blerren.
Niets tegen mc'ers hoor maar niet daar.
Sorry, dat moest ik toch even kwijt bij dat filmpje
laatste aanpassing
platen als cornelius/warp/Rombo etc zul je veel platen in dit genre tegenkomen..
cornelius en rombo vond ik juist altijd supervet..maar ik heb me dus echt verheugd op de nieuwe BB maar toen bleek dus dat het gewoon weer bijna allemaal t zelfde is als de vorige tracks
en dat vind ik dan minder chill.
ga maar lekker in dat housezaaltje staan... we zullen deze plaat speciaal voor jou aanvragen bij onze beetroots
Hahahahahahaha! 1,2 WHOOP WHOOP!
weer bijna allemaal t zelfde is als de vorige tracks
Het is gewoon eentonige rag muziek, maar daar gaat het juist om bij de Beetroots. Gewoon niet teveel nadenken en even lekker knallen, mee eens of niet?
laatste aanpassing
GEFELICITEERD! U BENT OFFICIEEL GENOMINEERD VOOR ' MEEST BELACHELIJKE OPMERKING VAN 2009' !!!
ga maar lekker in dat housezaaltje staan... we zullen deze plaat speciaal voor jou aanvragen bij onze beetroots
wat ben jij nou weer voor een huilerd?
laatste aanpassing
Het is gewoon eentonige rag muziek, maar daar gaat het juist om bij de Beetroots. Gewoon niet teveel nadenken en even lekker knallen, mee eens of niet?
als ik daar dan sta merk ik toch niet dat die heus wel gedaan wordt
maar ik zal dan maar van bagger minder oid maken, want anders komt heel pf weer op me af
laatste aanpassing
Het is gewoon eentonige rag muziek, maar daar gaat het juist om bij de Beetroots. Gewoon niet teveel nadenken en even lekker knallen, mee eens of niet?
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens MAAR, the bloody beetroots heeft veel meer potentieel dan warp (wat ik ook niet zo'n spetterend nummer vind) en dat valt te horen in genoeg andere tracks&remixes (Dimmakmmunication anyone?), waarom mensen warp serieus nemen snap ik al helemaal niet? Het is een collab tussen steve aoki en the bloody beetroots, en nadat ik de clip had gezien wist ik gelijk dat het gewoon een puur commercieel nummer was (en de clip vond ik echt hilarisch slecht, een publiek van 9 mensen en het gezicht van aoki dat om de seconde voorbij flitst?! Net een slome ipod reclame if you ask me) The bloody beetroots hebben zich ingeschreven bij Dim Mak records en we weten allemaal dat het bij steve aoki hoort, wat wilden ze met warp bereiken? Aandacht voor onze Steve en zijn label ofcourse, steve krijgt namelijk momenteel zo veel haat over zich heen dat hij dacht dat het met bb nooit fout kon gaan en blijkbaar had hij gelijk want jullie vinden het een top track (een van de weinigen overigens want de meeste bb fans vinden het net als ik en lisamz bagger). Deze track is het type track wat op het eerste gezicht een leuke track lijkt maar eigenlijk plat en leeg is, wat echt zonde is want het had enorm potentieel als er wat meer gedachte achter had gezeten. Don't believe the hype
laatste aanpassing
Don't believe the hype
Het hele Bloody Beetroots fenomeen is een hype momenteel... Je merkt het aan WARP, als voorbeeld dan, maar ook aan de shows. 25 jaar Patronaat bijvoorbeeld. Wat hoor ik Boys Noize - My head (para one remix). Terwijl op Polsslag 2008 er voornamelijk tracks werden gedraaid die je niet vaak hoordee. De Beetroots lopen weer richting commercie en dat is idd jammer. Over de inhoud en diepgang van WARP word niet gerept, het is gewoon een lekkere, dansbare plaat die het zeker goed doet en gaat doen op feestjes, dat is wat ik probeer te zeggen.
laatste aanpassing
hahahaha sommige mensen weten echt niet waar ze het over hebben
Dit wordt de 4de keer dat ik ze live zie en heb al hun producties en remixes
Als de BBR graag een commercieel publiek wouden aanspreken dan zouden ze
zo n platen als Warp en Cornelius niet uitbrengen maar platen als Miscomminucation
dat spreekt toch veel meer een algemeen publiek aan! Over Steve Aoki durf ik verder niet
veel te zeggen maar die gozer is wel een sfeermaker live!
De producties van BBR zijn gewoon gevarieerd omdat ze wereldwijd draaien want bv. USA
luisteren ze veel zachtere vorm van electronische muziek dan hier in de buurt en daarom
zullen BBR ook bv remixes van Lil' Wayne, Timaland ect.
Over die hype , tja dat heb je gewoon als je een goede dj/act bent daar kun je niks aan doen
het zelfde is toch gebeurd met Boys Noize en de Dokter! maar zolang ze goed blijven draaien
maakt dat artiesten toch niet minder goed omdat ze een breeder publiek bereiken dan eerst
Toen ik ze op Polsslag de 1e keer hoorden was het gewoon uniek en kon ik amper platen van ze
en als je eenmaal de grote electro namen en hun producties kent is het ook minder uniek!
Boys Noize op Polsslag was ook mijn eerste keer en uniek en op I Love Techno vond ik t niet meer zo dope
BLOODY BEETROOTS WHAT!!!!!! dat al die haters en muurbloempjes maar lekker thuis blijven of in de housezaal gaan staan dan heb ik teminste met Kayzer de plaats om de dansmoves uit de kasdt te halen!
Dit wordt de 4de keer dat ik ze live zie en heb al hun producties en remixes
Als de BBR graag een commercieel publiek wouden aanspreken dan zouden ze
zo n platen als Warp en Cornelius niet uitbrengen maar platen als Miscomminucation
dat spreekt toch veel meer een algemeen publiek aan! Over Steve Aoki durf ik verder niet
veel te zeggen maar die gozer is wel een sfeermaker live!
De producties van BBR zijn gewoon gevarieerd omdat ze wereldwijd draaien want bv. USA
luisteren ze veel zachtere vorm van electronische muziek dan hier in de buurt en daarom
zullen BBR ook bv remixes van Lil' Wayne, Timaland ect.
Over die hype , tja dat heb je gewoon als je een goede dj/act bent daar kun je niks aan doen
het zelfde is toch gebeurd met Boys Noize en de Dokter! maar zolang ze goed blijven draaien
maakt dat artiesten toch niet minder goed omdat ze een breeder publiek bereiken dan eerst
Toen ik ze op Polsslag de 1e keer hoorden was het gewoon uniek en kon ik amper platen van ze
en als je eenmaal de grote electro namen en hun producties kent is het ook minder uniek!
Boys Noize op Polsslag was ook mijn eerste keer en uniek en op I Love Techno vond ik t niet meer zo dope
BLOODY BEETROOTS WHAT!!!!!! dat al die haters en muurbloempjes maar lekker thuis blijven of in de housezaal gaan staan dan heb ik teminste met Kayzer de plaats om de dansmoves uit de kasdt te halen!
laatste aanpassing
Ik zeg eerst lekker debateren en dan gezellig samen losgaan . Want iedereen die hier wat te zeggen heeft, gaat het lekker toch naar zijn zin hebben .
. niks aan toevoegen
laatste aanpassing
Eerste punt in het debat: Hoe houden we foute house menschen weg uit de electro-zaal?
Door een bordje in ABN te schrijven, ze begrijpen alleen breezer taal
en dat Warp commercieel is??????
WTF dan kun je beter ophouden, als je zo n planten als Warp, Cornelius op de clip uitbrengt
dan ga je toch niet voor een commericieel publiek
ten eerste wtf is een commercieel publiek, ten tweede: check de clip, 9 mensen die rond springen en remember the bit waarin een gast keihard door een elleboog geraakt wordt? 'Yeah kk vet man, right on!' of niet dan, het promote losgaan etc etc etc het is een grote propagenda en als je dat niet kan zien?????? WTF dan kun je beter ophouden. Wat jullie ook niet schijnen te begrijpen is dat ik van the bloody beetroots hou, i'll say it again, I l-l-l-love the bloody beetroots, maar als ze zo door blijven gaan kunnen we over een half jaar een plaat verwachten met alleen een kick, een snare en een lange snerpende toon en ik vind het gewoon jammer als het zo gaat eindigen met the bloody beetroots. Aandacht verdienen deze mensen zeker maar aandacht van wie? Mensen die electro waarderen voor wat het is? of mensen die het idee van (extreem) losgaan cool vinden en dan hoor je erbij DUS vinden ze het maar leuk. Want geloof mij als the bloody beetroots bij dat volk populair gaat worden dan zullen ze al gauw slaaf worden van het publiek, oftewel als het publiek een nieuwe track hoort die niet voldoet aan hun eisen gaan ze the bloody beetroots bashen, end of story. Paranoide? Maybe, maar ik vind dat je gewoon kritisch moet blijven over de tracks, als je bij je ouders eet en je vindt het eten niet zo lekker, dan zeg je toch ook wat eraan veranderd kan worden? Jullie vinden het een top track, fine by me ik vind het niet zo heel speciaal, and again, I love the bloody beetroots, I just don't like 'warp'
haha echt he!
Ithe bloody beetroots
en btw ze zitten al langer bij Dim Mak!
Deze track was al in de maak in 2008?
gaan we nou naar een debat of een feest
klein debat kan geen kwaad toch
&sorry ik zeg al niets meer, case closed :}
laatste aanpassing
Ik ben het eigenlijk met Midnight Techno Association eens. Nummer wordt zeker gehyped maar prima toch gewoon losgaan en ze draaien heus niet het nummer 1,5 uur lang. Kijk naar de bekende nederlandse boys, die draaien hun hitjes ook niet constant. vernieuwen vernieuwen vernieuwen denken de profi boys alleen maar dus het komt helemaal goed!
gaan we nou naar een debat of een feest
we gaan na een feest marvin
ten eerste wtf is een commercieel publiek, ten tweede: check de clip, 9 mensen die rond springen en remember the bit waarin een gast keihard door een elleboog geraakt wordt? 'Yeah kk vet man, right on!' of niet dan, het promote losgaan etc etc etc het is een grote propagenda en als je dat niet kan zien?????? WTF dan kun je beter ophouden. Wat jullie ook niet schijnen te begrijpen is dat ik van the bloody beetroots hou, i'll say it again, I l-l-l-love the bloody beetroots, maar als ze zo door blijven gaan kunnen we over een half jaar een plaat verwachten met alleen een kick, een snare en een lange snerpende toon en ik vind het gewoon jammer als het zo gaat eindigen met the bloody beetroots. Aandacht verdienen deze mensen zeker maar aandacht van wie? Mensen die electro waarderen voor wat het is? of mensen die het idee van (extreem) losgaan cool vinden en dan hoor je erbij DUS vinden ze het maar leuk. Want geloof mij als the bloody beetroots bij dat volk populair gaat worden dan zullen ze al gauw slaaf worden van het publiek, oftewel als het publiek een nieuwe track hoort die niet voldoet aan hun eisen gaan ze the bloody beetroots bashen, end of story. Paranoide? Maybe, maar ik vind dat je gewoon kritisch moet blijven over de tracks, als je bij je ouders eet en je vindt het eten niet zo lekker, dan zeg je toch ook wat eraan veranderd kan worden? Jullie vinden het een top track, fine by me ik vind het niet zo heel speciaal, and again, I love the bloody beetroots, I just don't like 'warp'
ja kerel ik denk dat wij t nooit eens zullen worden, ik zal verder dan maar de verstandigen zijn! ik respecteer je mening maar ben het toch niet met je eens
ik snap alleen 1 ding niet maak je een account aan op 30 maart 2009? wtf waarom zo n fake acccount! en dan zo tof gaan doen? schaam je je ergens voor
Ik ben het eigenlijk met Midnight Techno Association eens. Nummer wordt zeker gehyped maar prima toch gewoon losgaan en ze draaien heus niet het nummer 1,5 uur lang. Kijk naar de bekende nederlandse boys, die draaien hun hitjes ook niet constant. vernieuwen vernieuwen vernieuwen denken de profi boys alleen maar dus het komt helemaal goed!
dank u wel meneer
laatste aanpassing
and again, I love the bloody beetroots,
misschien is de plaat The Bloody Beetroots - I Love The Bloody Beetroots wel wat voor je
vooraf debatje kan geen kwaad nee, alleen inderdaad dat gemoederneuk van ik vind van wel en ik niet kan
eindeloos doorgaan. compromis sluiten zit er toch niet in
niet alle platen van BBR zijn toppertjes, en Warp vind ik wel natnekkig lekker, toen zij openden op Patronaat
ging de hele zaal even op zijn grondvesten trillen. wat een opening!
en er blijven heus altijd wel wat mierenneukers stilstaan en mopperen. ik zou zeggen; ga dan ff bier halen
als je bij je ouders eet en je vindt het eten niet zo lekker..
ps. mijn moeder is een indische chefkok, ik klaag nooit


























