AMSTERDAM - Het dance-evenement Sensation White, dat op 3 juli plaatsvindt in de Amsterdam ArenA, is in recordtempo uitverkocht. Binnen één dag zijn alle 38.000 tickets verkocht. Nog nooit gingen de kaartjes voor een dergelijk omvangrijk dance-evenement zo snel over de toonbank. Binnen twee en half uur waren alle white tickets uitverkocht. 'n de eerste tien minuten nadat de winkels open waren werden er 10.000 tickets verkocht. Dit hebben we nog niet eerder meegemaakt' aldus een woordvoerder van Ticketbox.
Sensation vindt net als vorig jaar 2 keer plaats in de Amsterdam ArenA. Op zaterdag 3 juli Sensation White met een witte dresscode en op zaterdag 10 juli Sensation Black met een zwarte dresscode. Naast het nieuwste op het gebied van visuele effecten (licht, video, vuurwerk, lasershows, decors en dergelijke) en live-acts, zorgt de voorgeschreven dress-code (zwart of wit) voor een extra dimensie. Ook de kaartverkoop voor Sensation Black, welke ook vandaag in de verkoop is gegaan, gaat in hoog tempo. Dit feest richt zich op de wat 'hardere' varianten van dancemuziek, hardstyle en techno. Voor dit evenement op 10 juli zijn nog kaarten verkrijgbaar. Voor beide edities van Sensation is al vanaf het begin in 2000 veel belangstelling, ook uit het buitenland. Ook dit jaar zijn weer veel kaarten over de grenzen verkocht. De verkoop van vip tickets voor Sensation White die ook deze morgen in de verkoop zouden gaan ging niet door. Het bleek dat veel aandeelhouders en certificaathouders van de Amsterdam ArenA op het laatste moment hun recht op deze tickets hadden geclaimd. Er bleven toen geen tickets meer over om in de vrije verkoop te gooien. Een woordvoerder van de ArenA vindt het spijtig dat er helemaal geen VIP tickets te verkrijgen waren in de vrije verkoop en gaat nu kijken of er nog iets geregeld kan worden met de capaciteit van het VIP gebouw.
Bron: ID&T
Sensation White binnen een dag uitverkocht
anoniem gepubliceerd op

| Feest | Sensation · White Edition |
| Datum | zaterdag 3 juli 2004 |
| Locatie | Johan Cruijff ArenA ![]() |
238 opmerkingen
F*ck dat hele Sensation...afgezien dat het onmogelijk groot is, en al dat wit daardoor wel weer indrukwekkend ook is het een kutfeest.
Iemand die echt voor een kwaliteitsfeesje gaat die weet wel beter.. echo klapt om je kop in die kutarena..da wil je nie weten..als je op de verkeerde plek staat word je stapelgek.
Oke, line up van black ziet er wel lekker uit..maar goed..kan toch niet tippen aan;
DefQon1 
Mysteryland 
als ik echt anders niks te doen heb ga ik wel ff naar black..en zo niet.. dan niet
Iemand die echt voor een kwaliteitsfeesje gaat die weet wel beter.. echo klapt om je kop in die kutarena..da wil je nie weten..als je op de verkeerde plek staat word je stapelgek.
Oke, line up van black ziet er wel lekker uit..maar goed..kan toch niet tippen aan;
als ik echt anders niks te doen heb ga ik wel ff naar black..en zo niet.. dan niet
kga van de zomer weer lekker alle illegale en kleine feesies af
wat een taalgebruik zeg,jezus man alles is zekers los in je hoofd




















