AMSTERDAM - Het dance-evenement Sensation White, dat op 3 juli plaatsvindt in de Amsterdam ArenA, is in recordtempo uitverkocht. Binnen één dag zijn alle 38.000 tickets verkocht. Nog nooit gingen de kaartjes voor een dergelijk omvangrijk dance-evenement zo snel over de toonbank. Binnen twee en half uur waren alle white tickets uitverkocht. 'n de eerste tien minuten nadat de winkels open waren werden er 10.000 tickets verkocht. Dit hebben we nog niet eerder meegemaakt' aldus een woordvoerder van Ticketbox.
Sensation vindt net als vorig jaar 2 keer plaats in de Amsterdam ArenA. Op zaterdag 3 juli Sensation White met een witte dresscode en op zaterdag 10 juli Sensation Black met een zwarte dresscode. Naast het nieuwste op het gebied van visuele effecten (licht, video, vuurwerk, lasershows, decors en dergelijke) en live-acts, zorgt de voorgeschreven dress-code (zwart of wit) voor een extra dimensie. Ook de kaartverkoop voor Sensation Black, welke ook vandaag in de verkoop is gegaan, gaat in hoog tempo. Dit feest richt zich op de wat 'hardere' varianten van dancemuziek, hardstyle en techno. Voor dit evenement op 10 juli zijn nog kaarten verkrijgbaar. Voor beide edities van Sensation is al vanaf het begin in 2000 veel belangstelling, ook uit het buitenland. Ook dit jaar zijn weer veel kaarten over de grenzen verkocht. De verkoop van vip tickets voor Sensation White die ook deze morgen in de verkoop zouden gaan ging niet door. Het bleek dat veel aandeelhouders en certificaathouders van de Amsterdam ArenA op het laatste moment hun recht op deze tickets hadden geclaimd. Er bleven toen geen tickets meer over om in de vrije verkoop te gooien. Een woordvoerder van de ArenA vindt het spijtig dat er helemaal geen VIP tickets te verkrijgen waren in de vrije verkoop en gaat nu kijken of er nog iets geregeld kan worden met de capaciteit van het VIP gebouw.
Bron: ID&T
Sensation White binnen een dag uitverkocht
anoniem gepubliceerd op

| Feest | Sensation · White Edition |
| Datum | zaterdag 3 juli 2004 |
| Locatie | Johan Cruijff ArenA ![]() |
238 opmerkingen
Kops 24 april 2004 16:12
voor "the world leading dance event" zou ik voor 57 EURO op zn minst the worlds leading dj's zien draaien.....
ben ik nou gek of draaien die daar gewoon niet!!!!!.....black wel goede line up zo hoort het....helaas is de prijs tering duur
voor "the world leading dance event" zou ik voor 57 EURO op zn minst the worlds leading dj's zien draaien.....
ben ik nou gek of draaien die daar gewoon niet!!!!!.....black wel goede line up zo hoort het....helaas is de prijs tering duur
Moet jij mij eens vertellen wie er op de Black line-up "worlds leading dj's" zijn... LOL
Darkraver
Luna
Marcel Woods
Pavo
Promo
Yoji Biomehanika
Die lui hebben hun strepen in NL wel verdiend hoor, maar verder zie je ze toch nergens terug?
Zou Kleinenberg niet direct een goedkope Nederlandse dj noemen. Die kerel is minstens net zo goed als dhr. Tiesto dusch! Jij vind die dj's misschien niet goed maar dat wil niet zeggen dat ze het ook niet zijn...
Black zal ook wel uitverkopen maar omdat daar de hele nacht meuk gedraaid wordt zal het een paar dagen duren voordat black uitverkoopt... Is een heel ander publiek, veel jonger en dus met minder geld wat ze misschien niet meteen kwijt kunnen..
Black zal ook wel uitverkopen maar omdat daar de hele nacht meuk gedraaid wordt zal het een paar dagen duren voordat black uitverkoopt... Is een heel ander publiek, veel jonger en dus met minder geld wat ze misschien niet meteen kwijt kunnen..
Spilly, ik bedoelde goedkoop in de letterlijke zin van het woord
laatste aanpassing
idd. sensation doet het met de naam die ze hebben als world leading dance event maar dat zijn ze niet meer vind ik. Want om nou te zeggen dat die line-up ZO goed is... vinnik niet
Ik heb heel veel respect voor Sander en ik vind hem en Joost V.B. ook erg goed alleen ze kosten ID&T niet veel geld terwijl ze bakken binnenhalen.
Hoe weet jij nou dat ze geen hogere gage hebben gehad voor dit evenement? Bovendien zijn de dj's die in de top 20 staan echt niet goedkoop
1 Tiësto
2 Paul Van Dyk
3 Armin Van Buuren
4 Sasha
5 John Digweed
6 Ferry Corsten
7 Carl Cox
8 Paul Oakenfold
9 Judge Jules
10 Deep Dish
11 James Zabiela
12 Danny Howells
13 Sander Kleinenberg
14 Steve Lawler
15 Marco V
16 Erick Morillo
17 Mauro Picotto
18 Danny Tenaglia
19 Tall Paul
20 Eddie Halliwell
Met Brian S. /van Bellen/Bates vind ik het op zich wel een redelijke goede line-up, dus ik begrijp niet waarom iedereen hier zit te zanniken dat er een slechte line-up staat
Dat het gros van PF: Vince/Dana/Luna als top 3 hebben staan wil niet zeggen dat de rest van NL ook zo denkt
laatste aanpassing
Ik weet nog wel hoe je aan kaarten voor Sensation White kan komen. Moet je gewoon ff de kaarten van Black wit wassen
euhhh spilly misschien zijn WIJ NEDERLAND wel de worlds leading dance nation???????????????????????
noem mij eens een land waar zoveel feesten worden gegeven als in nederland???
noem mij eens een reden waarom je naar buitenland gaat om te draaien als je hier als dj elke dag praktisch aan de bak kan????
de worlds leading dj's binnen de trance/hardslyle en hardcore scene lopen HIER in nederland op enkele dj natuurlijk daargelaten....
noem mij eens een land waar zoveel feesten worden gegeven als in nederland???
noem mij eens een reden waarom je naar buitenland gaat om te draaien als je hier als dj elke dag praktisch aan de bak kan????
de worlds leading dj's binnen de trance/hardslyle en hardcore scene lopen HIER in nederland op enkele dj natuurlijk daargelaten....



























