Partyflock
 

Sensation White wederom binnen no time uitverkocht

gepubliceerd door , op
Een overbelaste website, uitvallende lijnen, zweet, stress, tranen, geluk en intens verdriet. Net als voorgaande jaren is Sensation White dit jaar weer uitverkocht binnen enkele uren. Waar in 2006 nog 5 uur voor nodig waren was het dit jaar al uitverkocht in 2 uur. De verkoop startte om 10.00 's ochtends en kaarten konden alleen gekocht worden via de website van Ticketonline of via het 0900 nummer. De prijzen bedroegen voor dit jaar €60 voor reguliere kaarten en €110 voor de Deluxe kaarten. Voor de editie van 2007 zijn nog geen namen van DJ's naar buiten gebracht.

209 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rosio op zaterdag 10 maart 2007 om 13:56:
Q-Dance en B2S hebben veel betere, én nog 's goedkopere feestjes.


helemaal mee eens :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brighton op zaterdag 10 maart 2007 om 13:59:
Kijk maar op al die sites, ze kopen gewoon de kaarten op en voor de helft of meer verkopen ze ze.


geef ze eens ongelijk met dit ge-wel-di-ge feest:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van scolla-D&G op zaterdag 10 maart 2007 om 14:15:
Uitspraak van Brighton op zaterdag 10 maart 2007 om 13:59:
Kijk maar op al die sites, ze kopen gewoon de kaarten op en voor de helft of meer verkopen ze ze.

geef ze eens ongelijk met dit ge-wel-di-ge feest


Inderdaad der word nu al 180 euro voor gevraagd dusjaa lekker makkelijk geld verdienen
Achja zolang ik de kaartjes maar heb van sensation black hehe
 
Waarschuw beheerder
knetterleip ! 60 euro entree, waar gaat het over, oja kun je zeggen op alle komende verjaardagsfeestjes *ik was op sensation*


QUT FEEST ! nep volk
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 13:51:
dat is echt onzin... de sfeer is op white altijd perfect vind ik.. relaxen mensen iedereen heeft er zin in wat dat betreft mag black een voorbeeld nemen aan white qua sfeer... ookal is sensation met de jaren jammer genoeg minder geworden maar dat komt door id&t zelf.. hopelijk gaan ze er wat aan doen dit jaar.. met vette line ups zoals het hoort


Dan had jij zaterdag naar Trance energy moeten gaan en die sfeer eens vergelijken met Sensation vorig jaar..100000x beter!!
Sensation is sfeerloos & dansloos..mits er Trance gedraaid wordt..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 14:34:
Dan had jij zaterdag naar Trance energy moeten gaan en die sfeer eens vergelijken met Sensation vorig jaar..100000x beter!!
Sensation is sfeerloos & dansloos..mits er Trance gedraaid wordt..


wat een gelul afgelopen zaterdag vond ik dat de mensen niet echt super uit hun dak gingen ofzo hoor :S
op sensation is de sfeer echt wel 10 x beter dan trance energy niet dat dat niet leuk was maar beter dan white no way!
 
Waarschuw beheerder
vind het onbegrijpelijk.maar ja ieder zn mening....
Waarschuw beheerder
donateur
Echt onzin... mensen gaan erheen omdat het Sensation is zonder te weten of het daadwerkelijk iets is... voordat er ook maar een naam bekend is!
Als er 1 of andere rock artiest zou staan merkt het merendeel het niet eens... FOUT! :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 13:51:
vooral naar white gaan veel mensen die anders nooit naar house feesten gaan


[img width=15 height=15 cacheid=0000187b00003255a8e6b60309000508eb]https://static.partyflock.nl/images/dark/smileys/yes_new.gif[/img]
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Fixet op zaterdag 10 maart 2007 om 14:18:
Inderdaad der word nu al 180 euro voor gevraagd


valt nog mee 350e voor een vip kaart wordt er nu voor gevraagt
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (k)Partybabe(k) op zaterdag 10 maart 2007 om 13:11:
iedereen lijkt gewoon helemaal happy op die dag


:xtc: ;)
 
Waarschuw beheerder
60 pleuro voor 1 kaart:[

:looser: hoe durven die uitmelkers het te vragen?
snap niet dat de mensen het er nog voor geven:no:
en de line-up is nog niet eens bekend:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 14:23:
kUT FEEST ! nep volk


Waarschuw beheerder
jezus voor zow un feestjuh loopt iedereen nou storm, die van Trance muziek e.d. slaapmuziek.
idd un nepfeest wat iemand anders hier ook al schreef
mzzl
Waarschuw beheerder
donateur
K kan er met mn kop niet bij :S
Hoe bedoel je geld wegsmijten?

Maar iedereen die wél 60 euro overheeft voor hét feest der feesten;P O:)

Veeeel plezier!
 
Waarschuw beheerder
Al kreeg ik ze gratis dan ging ik nog nie !
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dieselgozah op zaterdag 10 maart 2007 om 14:38:
afgelopen zaterdag vond ik dat de mensen niet echt super uit hun dak gingen ofzo hoor


heb ik dus de laatste keren dat ik naar white ging ervaren naar mijn idee....was best een suffe zooi!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marcel Van Houte op zaterdag 10 maart 2007 om 13:22:
35000 * 60 = 2,1 Miljoen euries!


dit jaar al uitverkocht in 2 uur


Als ik Duncan was, zou ik nu echt met een dikke pik de krokodillen aant voeren zijn (hij zit in Australie toch?) :P
Gewoon 1 miljoen euro omzet per uur :roflol:


:respect: ID&T :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stampuh Rules :bounce: op zaterdag 10 maart 2007 om 14:59:
die van Trance muziek e.d. slaapmuziek.


Werd er maar trance gedraaid. Je hoort 8 keer de thema song totdat je gillend wegrent van frustratie. Jean presteerde op het feest der feesten in 2003 gewoon om twee platen twee keer in ze set tedraaien :no:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op zaterdag 10 maart 2007 om 15:09:
Jean


is een :looser:


Uitspraak van >RaoulDuke< op zaterdag 10 maart 2007 om 15:09:
twee platen twee keer in ze set tedraaien


zie je wel dat die sukkel niet kan draaien??
Waarschuw beheerder
Weer 40.000 man/vrouw die erin trappen! Geweldig feest dat White! :no: Benieuwd wat de line-up is. Alleen als er 3 DJ's uit de TOP 20 draaien is het die 60 euri waard. Anders: "total waste of money". Máár ID$T flikt het m weer. Gefeliciteerd.
Waarschuw beheerder
die lui zijn gek, € 60 voor zo'n balletent!! :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Herrie Smurf op zaterdag 10 maart 2007 om 14:48:
En Marktplaats alweer gelijk overspoeld met kaarten natuurlijk.

Klote handelaren


:looser:'s :looser:'s
Sorry ik kan toch niet. Maar heb wél net 4 kaarten gekocht. 5 minuten later hoorde ik dat ik wat anders heb...op 7 juli vanaf 22.00 uur. Jaja!! Geldwolven! Bieden vanaf 90 euro. Sukkels.
Gewoon niet kopen die kaarten. Laat ze maar lekker zitten met die kut kaarten. Dat zal ze leren!
Waarschuw beheerder
Voor die 60 euro kan ik 10 kleinere feestjes af waar 10000x harder gedraaid wordt, het er niet zo massaal is, en de sfeer super optimaal is! (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vorig jaar geweest en vond `t een super feestje. En ook nu weer 4 kaartjes in de pocket!!

Ik snap niet wat iedereen loopt te zeiken!!!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delphin op zaterdag 10 maart 2007 om 15:17:
Weer 40.000 man/vrouw die erin trappen! Geweldig feest dat White! Benieuwd wat de line-up is. Alleen als er 3 DJ's uit de TOP 20 draaien is het die 60 euri waard. Anders: "total waste of money". Máár ID$T flikt het m weer. Gefeliciteerd


.....juist!! ;)
 
Werkzaam bij D.C. Productions
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 14:34:
Dan had jij zaterdag naar Trance energy moeten gaan en die sfeer eens vergelijken met Sensation vorig jaar..100000x beter!!
Sensation is sfeerloos & dansloos..mits er Trance gedraaid wordt..


eerst goed lezen dan reageren ;)
 
Waarschuw beheerder
is maar waar je je geld aan uit wilt geven
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zaterdag 10 maart 2007 om 15:08:
Gewoon 1 miljoen euro omzet per uur


Ja klinkt leuk maar het scheelt dat het houden van Sensation en huur van de Arena 5 euro kost :)