Sensation White wederom binnen no time uitverkocht
gepubliceerd door Dummy, op

| Feest | Sensation · White |
| Datum | zaterdag 7 juli 2007 |
| Winactie | Sensation actie![]() |
| Locatie | Johan Cruijff ArenA ![]() |
Een overbelaste website, uitvallende lijnen, zweet, stress, tranen, geluk en intens verdriet. Net als voorgaande jaren is Sensation White dit jaar weer uitverkocht binnen enkele uren. Waar in 2006 nog 5 uur voor nodig waren was het dit jaar al uitverkocht in 2 uur. De verkoop startte om 10.00 's ochtends en kaarten konden alleen gekocht worden via de website van Ticketonline of via het 0900 nummer. De prijzen bedroegen voor dit jaar €60 voor reguliere kaarten en €110 voor de Deluxe kaarten. Voor de editie van 2007 zijn nog geen namen van DJ's naar buiten gebracht.
209 opmerkingen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 17:08:4 kaartjes in pocket, dus 4 te koop
Zeker ook per ongeluk gedaan?
Je moet het woord per ongeluk/per abuis/misverstand eens tellen op marktplaats,
Zeker weten dat je een heleboel domme mensen tegen komt die simpelweg niet kunnen tellen.
Ik wacht op het jaar dat de kaarten 100 eu per stuk zijn, het feest binnen een half uur is uitverkocht en de line-up er dan ongeveer zo uit ziet:
DJ Geert (Cafe de ouwe doos)
DJ Jan (Bar Dancing 't Hoekske)
DJ Hans (Jeugdcentrum de Vink)
Hermes House Band
Wim & Pipo (Red Nose Events)
Ik zou me kapot lachen...
DJ Geert (Cafe de ouwe doos)
DJ Jan (Bar Dancing 't Hoekske)
DJ Hans (Jeugdcentrum de Vink)
Hermes House Band
Wim & Pipo (Red Nose Events)
Ik zou me kapot lachen...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 13:51:En Marktplaats alweer gelijk overspoeld met kaarten natuurlijk
Geldwolven!
Uitspraak van HardElement op zaterdag 10 maart 2007 om 16:08:gemiddelde prijs op marktplaats zit dit jaar rond de 90 eurie
Er is er zelfs een die 100 kaarten aanbied . Geweldig volk
Oppakken, financieel kaalplukken en opknopen deze waardeloze figuren!
Uitspraak van Jordi[HardSsounds.nl] op zaterdag 10 maart 2007 om 15:08:
Gewoon 1 miljoen euro omzet per uur
Ja klinkt leuk maar het scheelt dat het houden van Sensation en huur van de Arena 5 euro kost
De huur van de Arena heeft toch niets te maken met die 1 miljoen euro omzet per uur
Hoeveel ze er op het einde van over houden is iets anders
Ik heb gehoord in een docu over Sensation dat de productie 2 miljoen kost (ik neem aan voor beide dagen). Ze hebben niets te klagen daar hoor bij ID&T
Uitspraak van Dieselgozah op zaterdag 10 maart 2007 om 14:38:wat een gelul afgelopen zaterdag vond ik dat de mensen niet echt super uit hun dak gingen ofzo hoor
op sensation is de sfeer echt wel 10 x beter dan trance energy niet dat dat niet leuk was maar beter dan white no way!
Dan weet ik niet waar jij gestaan hebt afgelopen zaterdag maar de sfeer was geweldig..niemand stond stil..iedereen deed mee.
Op Sensation komen teveel mensen die niet eens weten waarvoor ze komen, ze staan stil de hele avond of ze zeiken de hele avond WAT EEN K*Tfeest blabla (hoe vaak ik dat niet gehoord heb vorig jaar daar)
Nee geef mij maar TE! Qua muziek, locatie, mensen, alles gewoon...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 17:41:waarom zou id&t er geen 60 euro voor vragen??? het raakt toch binnen een paar uur uitverkocht ze zouden gek zijn als ze het niet deden
En ik kom er gewoon voor uit dat ik het er voor over heb ook!
Sensation White/Black
Of wel het Mekka voor de dagjes lui ! 10% van de bezoekers gaat daadwerkelijk voor de sound de andere 90% "om het eens een keer mee te maken" kies dan GVD een echt vet feest.
60 Pleuri voor een regular ? Ga liever 60 keer in de file staan dat levert nog minder ergenis op !
Commercieele Bagger !!!
Gelukkig hebben ze het in Landsmeer wel begrepen
Q
Of wel het Mekka voor de dagjes lui ! 10% van de bezoekers gaat daadwerkelijk voor de sound de andere 90% "om het eens een keer mee te maken" kies dan GVD een echt vet feest.
60 Pleuri voor een regular ? Ga liever 60 keer in de file staan dat levert nog minder ergenis op !
Commercieele Bagger !!!
Gelukkig hebben ze het in Landsmeer wel begrepen
Q
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 18:00:Gelukkig hebben ze het in Landsmeer wel begrepen
Q-dance zit tegenwoordig in hetzelfde kantoorgebouw als ID&T hoor
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 18:08:Want naar mijn mening als de line-up een beetje hetzelfde is als vorig jaar dan wordt het voor MIJ persoonlijk niet zo geweldig feest.
Dan is het voor MIJ persoonlijk weer net zo'n geweldig feest als vorig jaar!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 13:15:tis zó nep, dat het er 35.000 kaarten in no time verkocht worden..
zijn er toch duidelijk 35.000 mensen die van een nepfeest houden in nl
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 18:13:Uitspraak van python85 op zaterdag 10 maart 2007 om 18:08:
Want naar mijn mening als de line-up een beetje hetzelfde is als vorig jaar dan wordt het voor MIJ persoonlijk niet zo geweldig feest.
Dan is het voor MIJ persoonlijk weer net zo'n geweldig feest als vorig jaar!
das mooi
maar ik ben meer van de trance
gelukkig verschillen meningen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 18:00:Sensation White/Black
Of wel het Mekka voor de dagjes lui ! 10% van de bezoekers gaat daadwerkelijk voor de sound de andere 90% "om het eens een keer mee te maken" kies dan GVD een echt vet feest.
60 Pleuri voor een regular ? Ga liever 60 keer in de file staan dat levert nog minder ergenis op !
Commercieele Bagger !!!
Gelukkig hebben ze het in Landsmeer wel begrepen
Q
precies
zo 8 kaartjes binnen, maar niks te koop....
(deel ze gewoon uit aan mijn vrienden)
eens kijken of white nog wat is, ben geloof ik een jaar of 5 geleden maar white geweest en toen was het echt een best feest...
en dat er betere feesten zijn okee, maar ook op die datum?? volgens mij niet hoor, en een week niks doen is pas saai.........
(deel ze gewoon uit aan mijn vrienden)
eens kijken of white nog wat is, ben geloof ik een jaar of 5 geleden maar white geweest en toen was het echt een best feest...
en dat er betere feesten zijn okee, maar ook op die datum?? volgens mij niet hoor, en een week niks doen is pas saai.........
Q-dance zit tegenwoordig in hetzelfde kantoorgebouw als ID&T hoor
ID&T zit tegenwoordig in hetzelfde kantoor als Q-Dance zul je bedoelen.
Zal wellicht te maken hebben met een aanstaande fusie tussen beide.
Mocht je mischien ontgaan zijn naar ID&T is in deze het noodlijdende bedrijf.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 17:12:Zeker ook per ongeluk gedaan?
Je moet het woord per ongeluk/per abuis/misverstand eens tellen op marktplaats,
Zeker weten dat je een heleboel domme mensen tegen komt die simpelweg niet kunnen tellen.
nee hoor niet per ongeluk, zo ben ik niet
had 4 kaarte gehaald 1 voor me broer zn verjaardag en de overige 3 verkoop ik
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 18:08:Ik vraag me echt af hoe je een kaartje voor een feest kan kopen zonder eerst de line-up te weten.
De Gasten Zonder Grenzen werken ook volgens dit principe, en het bevalt me UITSTEKEND!!!!!!!!!!
Geen namen bekend maken, gewoon een hele dikke lokatie uitzoeken (oude boot ofzo, of vervallen loods in het havengebied).. En iedereen die erop af komt die komt echt voor de sfeer en omdat ze weten dat de GZG er toch altijd wel een feest van maken...
dussssssssssssssss....
Sensation White is gewoon een SUPERRRR sfeertje, iedereen lijkt gewoon helemaal happy op die dag en kopen gewoon tickets (ook al is er geen line-up was toch wel te verwachten dat het heel snel uitverkocht zou zijn) om het mooie feest niet te hoeven missen.
Wij hebben ze in ieder geval besteld en ook voor Black....hoop alleen dat ze Rob Gee niet meer laten komen hihi.
Ik ben 2x op Sensation geweest......Geluid was een drama, veels te zacht.....Drinken was klote geregeld en het was er behoorlijk druk en veels te warm......En dat alles voor heel veel geld....Het enige goede aan Sensation was toen Promo afsloot....Die gooide er echt een legendarische set uit en het mooie was dat het toen ook al langzaam licht begon te worden en dat de helft van de zaal toen al leeg was.....
Maar zoiets heb ik ook vorige week meegemaakt op TE toen Johan Gielen afsloot...En dat kostte maar 35 euri.....En dan ook nog al die kansloze kuthandelaren die over de rug van de happy mensen die daar rondlopen rijk willen worden....bah!
Black.. slechtste "harde" feest waar ik ooit ben geweest..
White..Is iets legendarisch (gezien de andere 27 landen over de hele wereld die het willen kopen), de uitvoering was in het begin groots!!! maar doet tegenwoordig niet veel beter dan een ander Trancy-feest..
Sensation in buitenland is echt de shit
In NL wordt het toch steeds minder
White..Is iets legendarisch (gezien de andere 27 landen over de hele wereld die het willen kopen), de uitvoering was in het begin groots!!! maar doet tegenwoordig niet veel beter dan een ander Trancy-feest..
Sensation in buitenland is echt de shit
In NL wordt het toch steeds minder

















