Sensation White wederom binnen no time uitverkocht
gepubliceerd door Dummy, op

| Feest | Sensation · White |
| Datum | zaterdag 7 juli 2007 |
| Winactie | Sensation actie![]() |
| Locatie | Johan Cruijff ArenA ![]() |
Een overbelaste website, uitvallende lijnen, zweet, stress, tranen, geluk en intens verdriet. Net als voorgaande jaren is Sensation White dit jaar weer uitverkocht binnen enkele uren. Waar in 2006 nog 5 uur voor nodig waren was het dit jaar al uitverkocht in 2 uur. De verkoop startte om 10.00 's ochtends en kaarten konden alleen gekocht worden via de website van Ticketonline of via het 0900 nummer. De prijzen bedroegen voor dit jaar €60 voor reguliere kaarten en €110 voor de Deluxe kaarten. Voor de editie van 2007 zijn nog geen namen van DJ's naar buiten gebracht.
209 opmerkingen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 18:33:en dat er betere feesten zijn okee, maar ook op die datum?? volgens mij niet hoor, en een week niks doen is pas saai.........
Echt wel... dit is veel beter
Ground Zero Festival
Voor de editie van 2007 zijn nog geen namen van DJ's naar buiten gebracht.
wat een losers dan, koop je kaartjes voor een feest waarvoor je nieteens weet wie er komt draaien.
misschien komt rob gee wel de hele avond....
Wat zit iedereen nou te janken over kaarten kopen voordat er een line-up bekend is dat doe je tog ook bij qlimax en defqon 1 is het dan wel okeej omdat dat geen kaarten zijn voor sensation.
Jullie moeten eens stoppen met janken en de mensen die wel gaan een leuke tijd toe wensen.
En dat er veel mensen komen die normaal niet gaan dat moet je je juist mooi vinden misschien snappen ze dan eindelijk waarom wij zo van house houden want het aan die mensen uitleggen heeft tog geen zin.
House is een gevoel en een levenstijl dat moet iedereen een keer ervaren. Ik zeg hulde aan sensation het ontgroeinings feest voor de nieuwe house verslaafden.
Jullie moeten eens stoppen met janken en de mensen die wel gaan een leuke tijd toe wensen.
En dat er veel mensen komen die normaal niet gaan dat moet je je juist mooi vinden misschien snappen ze dan eindelijk waarom wij zo van house houden want het aan die mensen uitleggen heeft tog geen zin.
House is een gevoel en een levenstijl dat moet iedereen een keer ervaren. Ik zeg hulde aan sensation het ontgroeinings feest voor de nieuwe house verslaafden.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2007 om 02:42:de meeste mensen die een kaartje kopen (en ze weten geen line-up) dat komt omdat d emeeste mensen die hier naar toe gaan eigenlijk helemaal niet van trance houden en het alleen maar kopen om erbij te horen
ja dat zal het zijn
Uitspraak van Sproetenkop op zondag 11 maart 2007 om 11:53:Wat zit iedereen nou te janken over kaarten kopen voordat er een line-up bekend is dat doe je tog ook bij qlimax en defqon 1 is het dan wel okeej omdat dat geen kaarten zijn voor sensation.
Jullie moeten eens stoppen met janken en de mensen die wel gaan een leuke tijd toe wensen.
En dat er veel mensen komen die normaal niet gaan dat moet je je juist mooi vinden misschien snappen ze dan eindelijk waarom wij zo van house houden want het aan die mensen uitleggen heeft tog geen zin.
House is een gevoel en een levenstijl dat moet iedereen een keer ervaren. Ik zeg hulde aan sensation het ontgroeinings feest voor de nieuwe house verslaafden.laatste aanpassing 11 maart 2007 11:54
Niks aan toe te voegen
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2007 om 15:05:Uitspraak van de_eddie op zondag 11 maart 2007 om 10:22:
pff 60 euri voor een normaal kaartje ?
#$%^ wat een enorme berg geld, en gezien de afgelopen edities van Sensation ben ik blij dat ik niet ga
niet als je hem krijgt
jawel, blijft nog steeds een hoop geld voor een kaartje volgens mij... alleen gaat het niet uit jouw portomonee..
en helemaal als je niet weet wie er komen draaien, maar als ze nu misschien iets beter naar de line-up van Sensation Belgie gaan kijken is er nog een kleine hoop...
laatste aanpassing
Tegen alle mensen die commentaar hebben hier heb ik maar 1 ding te zeggen. 
Blijkbaar zijn er wel 35.000 mensen die Sensation wel een gaaf/tof feest vinden. Laat iedereen lekker in zn waarde.
ID-T heeft met Sensation gewoon een grote hype gecreërd. Anders is het niet in 2 uur uitverkocht.
En voor wat betreft de line-up. Als het me niet bevalt staan die tickets gewoon op marktplaats voor de gewone prijs.
Blijkbaar zijn er wel 35.000 mensen die Sensation wel een gaaf/tof feest vinden. Laat iedereen lekker in zn waarde.
ID-T heeft met Sensation gewoon een grote hype gecreërd. Anders is het niet in 2 uur uitverkocht.
En voor wat betreft de line-up. Als het me niet bevalt staan die tickets gewoon op marktplaats voor de gewone prijs.
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2007 om 02:42:de meeste mensen die een kaartje kopen (en ze weten geen line-up) dat komt omdat d emeeste mensen die hier naar toe gaan eigenlijk helemaal niet van trance houden en het alleen maar kopen om erbij te horen
Gaap...hebben je vrienden je wel es verteld dat je gelul inhoudloos is???
Je opmerking slaat echt op stront!
Ik neem aan dat mensen een kaartje kopen omdat ze graag naar Sensation gaan en niet omdat ze er bij willen horen....























