Partyflock
 

Sensation White wederom binnen no time uitverkocht

gepubliceerd door , op
Een overbelaste website, uitvallende lijnen, zweet, stress, tranen, geluk en intens verdriet. Net als voorgaande jaren is Sensation White dit jaar weer uitverkocht binnen enkele uren. Waar in 2006 nog 5 uur voor nodig waren was het dit jaar al uitverkocht in 2 uur. De verkoop startte om 10.00 's ochtends en kaarten konden alleen gekocht worden via de website van Ticketonline of via het 0900 nummer. De prijzen bedroegen voor dit jaar €60 voor reguliere kaarten en €110 voor de Deluxe kaarten. Voor de editie van 2007 zijn nog geen namen van DJ's naar buiten gebracht.

209 opmerkingen

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 18:33:
en dat er betere feesten zijn okee, maar ook op die datum?? volgens mij niet hoor, en een week niks doen is pas saai.........


Echt wel... dit is veel beter:P
Ground Zero Festival
 
Artiest Cosh
Veel plezier mam!
sensation is ZO zielig
 
zo erg dat mensen er een sport van maken om lekker veel kaarten te kopen en dan lekker duur te verkopen! das leuk voor mensen die graag erheen willen kunnen ze lekker veel voor hun kaartje betalen echt hier zouden ze iets aan moeten doen!!!!!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
veel plezier tussen de 50-jaar-oude-zweterige-met-­rughaar-begroeide-typetjes die oeh oeh roepen in d­e badkuip! mij niet gezien :P
 
Kaarten veels te duur voor zo´n soft feest. Paar keer geweest, maar nooit meer. Er komen hier alleen maar mensen die normaal nooit naar een feest gaan.
pff 60 euri voor een normaal kaartje ?

#$%^ wat een enorme berg geld, en gezien de afgelopen edities van Sensation ben ik blij dat ik niet ga :D

vroegah was t beter...
tranen goed voor ze,,steletje imbezielen,,die bei dance platenmaatschapeis werken !
Voor de editie van 2007 zijn nog geen namen van DJ's naar buiten gebracht.


wat een losers dan, koop je kaartjes voor een feest waarvoor je nieteens weet wie er komt draaien.
misschien komt rob gee wel de hele avond....
ik wens iedereen veel plezier die derheen gaat :P
ik leef naar hardbass toe momenteel en awakenings festival! meer dj's, mooiere lokaties en niet te vergeten: nog geen 4 tientjes entree! wat wil een mens nou nog meer :D
Wat zit iedereen nou te janken over kaarten kopen voordat er een line-up bekend is dat doe je tog ook bij qlimax en defqon 1 is het dan wel okeej omdat dat geen kaarten zijn voor sensation.

Jullie moeten eens stoppen met janken en de mensen die wel gaan een leuke tijd toe wensen.

En dat er veel mensen komen die normaal niet gaan dat moet je je juist mooi vinden misschien snappen ze dan eindelijk waarom wij zo van house houden want het aan die mensen uitleggen heeft tog geen zin.

House is een gevoel en een levenstijl dat moet iedereen een keer ervaren. Ik zeg hulde aan sensation het ontgroeinings feest voor de nieuwe house verslaafden.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
mooi gezegd sproetenkop :yes:

IEDER Z"N DING!

Waar ze wel iets aan mogen doen zijn die handelaren! opbokken met die lui! dat de politie die maar eens pakt bij de ingang ipv mensen met een joint oplaaien...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2007 om 02:42:
de meeste mensen die een kaartje kopen (en ze weten geen line-up) dat komt omdat d emeeste mensen die hier naar toe gaan eigenlijk helemaal niet van trance houden en het alleen maar kopen om erbij te horen


ja dat zal het zijn :lol:
 
Uitspraak van Sproetenkop op zondag 11 maart 2007 om 11:53:
Wat zit iedereen nou te janken over kaarten kopen voordat er een line-up bekend is dat doe je tog ook bij qlimax en defqon 1 is het dan wel okeej omdat dat geen kaarten zijn voor sensation.

Jullie moeten eens stoppen met janken en de mensen die wel gaan een leuke tijd toe wensen.

En dat er veel mensen komen die normaal niet gaan dat moet je je juist mooi vinden misschien snappen ze dan eindelijk waarom wij zo van house houden want het aan die mensen uitleggen heeft tog geen zin.

House is een gevoel en een levenstijl dat moet iedereen een keer ervaren. Ik zeg hulde aan sensation het ontgroeinings feest voor de nieuwe house verslaafden.laatste aanpassing 11 maart 2007 11:54


:respect:

Niks aan toe te voegen
heh wat jammer :roflol:
 
Even goede vrienden ;) maar wij gaan wel :p met zn 8en! en je moet het zelf ook gezellig maken ;)
 
Uitspraak van de_eddie op zondag 11 maart 2007 om 10:22:
pff 60 euri voor een normaal kaartje ?

#$%^ wat een enorme berg geld, en gezien de afgelopen edities van Sensation ben ik blij dat ik niet ga


:D niet als je hem krijgt ;)
voor zo'n baggerfeest :P
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2007 om 15:05:
Uitspraak van de_eddie op zondag 11 maart 2007 om 10:22:
pff 60 euri voor een normaal kaartje ?

#$%^ wat een enorme berg geld, en gezien de afgelopen edities van Sensation ben ik blij dat ik niet ga

niet als je hem krijgt


jawel, blijft nog steeds een hoop geld voor een kaartje volgens mij... alleen gaat het niet uit jouw portomonee.. :D

en helemaal als je niet weet wie er komen draaien, maar als ze nu misschien iets beter naar de line-up van Sensation Belgie gaan kijken is er nog een kleine hoop...
laatste aanpassing
 
heeft er iemand nog 2 kaartjes te kooppp???of 4
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2007 om 13:33:
En dat er veel mensen komen die normaal niet gaan dat moet je je juist mooi vinden misschien snappen ze dan eindelijk waarom wij zo van house houden want het aan die mensen uitleggen heeft tog geen zin.


niets aan toe te voegen!!!!
Ik ben benieuwd hoeveel kaarten er zijn verkocht aan echte liefhebbers en hoeveel kaarten er verkocht zijn aan grote sponsers en aan zwarthandelaren die altijd met Sensation hun kans grijpen......
 
Uitspraak van BeeKing op zondag 11 maart 2007 om 11:38:
wat een losers dan, koop je kaartjes voor een feest waarvoor je nieteens weet wie er komt draaien.
misschien komt rob gee wel de hele avond....


:roflol::roflol: word dan toch een beukend feessie:9
geeft maar weer ana wat voor mensen er op dat feest komen. wie koopt er nou een kaartje voor een feest waar hij de lineup nog niet van weet.

fucking kuddedieren allemaal!
Tegen alle mensen die commentaar hebben hier heb ik maar 1 ding te zeggen. :loser:

Blijkbaar zijn er wel 35.000 mensen die Sensation wel een gaaf/tof feest vinden. Laat iedereen lekker in zn waarde.

ID-T heeft met Sensation gewoon een grote hype gecreërd. Anders is het niet in 2 uur uitverkocht.

En voor wat betreft de line-up. Als het me niet bevalt staan die tickets gewoon op marktplaats voor de gewone prijs.
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2007 om 02:42:
de meeste mensen die een kaartje kopen (en ze weten geen line-up) dat komt omdat d emeeste mensen die hier naar toe gaan eigenlijk helemaal niet van trance houden en het alleen maar kopen om erbij te horen


Gaap...hebben je vrienden je wel es verteld dat je gelul inhoudloos is???
Je opmerking slaat echt op stront!
Ik neem aan dat mensen een kaartje kopen omdat ze graag naar Sensation gaan en niet omdat ze er bij willen horen....
Inderdaad jij snapt het tenminste!:cheer:

Ik ga naar Sensation,(weliswaar naar Black),omdat ik het leuk vind en dus niet om erbij te horen!,dat zou dan wel erg triest zijn als je om die reden gaat!
Iedereen heeft zijn eigen mening,prima,maar genoeg is genoeg.