Partyflock
 

ID&T maakt line-up Sensation White bekend

gepubliceerd door , op
De line-up van Sensation White is bekend gemaakt op Radiostation SLAM!FM

Deze is:

Laidback Luke
David Guetta
Audio Bullys (Live)
Armin van Buuren
Marco V
Jean

302 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
"yeah! jean!"

:x
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Vet! Alleen jammer dat de master of the wheels of steel er weer bij staat...
Waarschuw beheerder
donateur
Opzich best aardig..
 
Waarschuw beheerder
donateur
hmm dat wordt knallen :x
Waarschuw beheerder
donateur
Zet dan geen opmerking neer SUPERKoRT :S sjonge jonge.

Ik zou alleen voor de show naar White gaan, maarja...ik hou het bij Black! :P
Waarschuw beheerder
nou....eerlijk....niet slecht hoor !!!
 
Waarschuw beheerder
(Y) goeie lineup B)

Iig stukken beter dan die rommel die op black word gedraaid :frusty:
 
Artiest Mystex
Waarschuw beheerder
ooooooowwwwwwwwww......nou mooi.
Waarschuw beheerder
liever Jean met zn toch wel aardige club, dan laidback luke dat is helemaal niks :S

maar voor de rest vind ik hem wel aardig eigenlijk :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M v E © op vrijdag 20 mei 2005 om 17:23:
Zet dan geen opmerking neer SUPERKoRT sjonge jonge.


:x
laatste aanpassing
 
Artiest MarkOss
Waarschuw beheerder
Goeie lineup :)
beter dan vorig jaar iig :)
en audio bully's hoe geniaal is dat :D
Waarschuw beheerder
donateur
Smaken verschillen U Tok Error! ;)
Waarschuw beheerder
ziet er:kwijl: goed uit zeg!
jammer dat het al uitverkocht is!
 
Waarschuw beheerder
Audio Bullys dat is zeker wel vet!
Maar wtf doen die op een trance feest?
Waarschuw beheerder
Niet slecht! Armin en Marco zijn aanwezig duss ben tevreden :)
 
Waarschuw beheerder
dit wordt mooie feestje.. goeie linup
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 20 mei 2005 om 17:22:
Vet! Alleen jammer dat de master of the wheels of steel er weer bij staat...


Dit feest is te goed voor dj Jean!
 
Waarschuw beheerder
Jezus wat een ontzettende kinderdisco!!
Nichtenfeestje


Hahaha je bent 19 stumper :D

Perfecte party voor jou dus!!
Waarschuw beheerder
Weer een tegenvallende line-up vind ik.
Vorig jaar was het ook al zo. Ben toch wel blij dat ik dit jaar weer voor Black gekozen heb.
Begrijp me goed ik heb niks tegen de muziek maar ze kunnen beter een line-up neerzetten zoals 2 jaar geleden. Maarja das mijn mening.
Iedereen heel veel plezier die wel naar white gaan.
Artiest Snoggy
Waarschuw beheerder
Laidback Luke
David Guetta
Audio Bullys (Live)
Armin van Buuren
Marco V
Jean

ZOooooooo echt vette line up :vaag: is weer zo slecht als de afgelopen f*ck it i've got the skillzz, hij kan alles mixen schratazhshen, is tog niet eerlijk dat iemand van zo'n kaliber nog op sensation white draaid, laat ik het zo zeggen er is niks wat tiesto doet wat deze man niet kan, is beetje kryptisch maar je begrijpt hem wel ;)

Voor de rest echt een bagger line-up :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm nee geen spijt dat ik niet ga...
Valt opzich nog wel mee dat Armin, Marco V en Jean er staan :)

Ik wens mn zussie iig veel plezier in de Arena in het wit ;)
Waarschuw beheerder
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh

'NEEJ'

:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Nette lineup hoor jammer van Jean :)
 
Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
audio bullys
laidback luke
guetta :respect:

toch maar naar sensation als aftre van awakenings :)
 
Waarschuw beheerder
hahaha wat een line up dat word 10 uur met je handjes zwaaien en stil staan!!!!!!! net de intocht van sinterklaas!!!maarja iedere ze style!!! laat het echte beuk werk maar aan ons over de week na white!!!!black soldiers!!haha
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Beetje triest.. Jean hahaha


De rest is netjes :)
 
Waarschuw beheerder
Volgens mij beter dan vorig jaar, maar is sowieso niet mijn stijl...

Vreemd dat ie nu pas bekend wordt gemaakt, line-up van black was al lang bekend:S
 
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een extreme BAGGER line-up ..

Waar de NEUK is Rank 1 ? Paul Van Dyk ? FERRY CORSTEN ?

(N) !!