Partyflock
 

ID&T maakt line-up Sensation White bekend

gepubliceerd door , op
De line-up van Sensation White is bekend gemaakt op Radiostation SLAM!FM

Deze is:

Laidback Luke
David Guetta
Audio Bullys (Live)
Armin van Buuren
Marco V
Jean

302 opmerkingen

 
"yeah! jean!"

:x
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Vet! Alleen jammer dat de master of the wheels of steel er weer bij staat...
Opzich best aardig..
 
hmm dat wordt knallen :x
Zet dan geen opmerking neer SUPERKoRT :S sjonge jonge.

Ik zou alleen voor de show naar White gaan, maarja...ik hou het bij Black! :P
nou....eerlijk....niet slecht hoor !!!
 
(Y) goeie lineup B)

Iig stukken beter dan die rommel die op black word gedraaid :frusty:
 
Artiest Mystex
ooooooowwwwwwwwww......nou mooi.
liever Jean met zn toch wel aardige club, dan laidback luke dat is helemaal niks :S

maar voor de rest vind ik hem wel aardig eigenlijk :)
 
Uitspraak van M v E © op vrijdag 20 mei 2005 om 17:23:
Zet dan geen opmerking neer SUPERKoRT sjonge jonge.


:x
laatste aanpassing
 
Artiest MarkOss
Goeie lineup :)
beter dan vorig jaar iig :)
en audio bully's hoe geniaal is dat :D
Smaken verschillen U Tok Error! ;)
ziet er:kwijl: goed uit zeg!
jammer dat het al uitverkocht is!
 
Audio Bullys dat is zeker wel vet!
Maar wtf doen die op een trance feest?
Niet slecht! Armin en Marco zijn aanwezig duss ben tevreden :)
 
dit wordt mooie feestje.. goeie linup
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 20 mei 2005 om 17:22:
Vet! Alleen jammer dat de master of the wheels of steel er weer bij staat...


Dit feest is te goed voor dj Jean!
 
Jezus wat een ontzettende kinderdisco!!
Nichtenfeestje


Hahaha je bent 19 stumper :D

Perfecte party voor jou dus!!
Weer een tegenvallende line-up vind ik.
Vorig jaar was het ook al zo. Ben toch wel blij dat ik dit jaar weer voor Black gekozen heb.
Begrijp me goed ik heb niks tegen de muziek maar ze kunnen beter een line-up neerzetten zoals 2 jaar geleden. Maarja das mijn mening.
Iedereen heel veel plezier die wel naar white gaan.
Artiest Snoggy
Laidback Luke
David Guetta
Audio Bullys (Live)
Armin van Buuren
Marco V
Jean

ZOooooooo echt vette line up :vaag: is weer zo slecht als de afgelopen f*ck it i've got the skillzz, hij kan alles mixen schratazhshen, is tog niet eerlijk dat iemand van zo'n kaliber nog op sensation white draaid, laat ik het zo zeggen er is niks wat tiesto doet wat deze man niet kan, is beetje kryptisch maar je begrijpt hem wel ;)

Voor de rest echt een bagger line-up :vaag:
Hmmm nee geen spijt dat ik niet ga...
Valt opzich nog wel mee dat Armin, Marco V en Jean er staan :)

Ik wens mn zussie iig veel plezier in de Arena in het wit ;)
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh

'NEEJ'

:no:
Nette lineup hoor jammer van Jean :)
 
Werkzaam bij Struikgewas
audio bullys
laidback luke
guetta :respect:

toch maar naar sensation als aftre van awakenings :)
 
hahaha wat een line up dat word 10 uur met je handjes zwaaien en stil staan!!!!!!! net de intocht van sinterklaas!!!maarja iedere ze style!!! laat het echte beuk werk maar aan ons over de week na white!!!!black soldiers!!haha
laatste aanpassing
 
Beetje triest.. Jean hahaha


De rest is netjes :)
 
Volgens mij beter dan vorig jaar, maar is sowieso niet mijn stijl...

Vreemd dat ie nu pas bekend wordt gemaakt, line-up van black was al lang bekend:S
 
Wat een extreme BAGGER line-up ..

Waar de NEUK is Rank 1 ? Paul Van Dyk ? FERRY CORSTEN ?

(N) !!