Ik niet
enige wat er uit komt bij mij is .. vrijdag![]()
![]()
vrijdag
![]()
![]()
vrijdag
![]()
![]()
Goeiemorgen Naoom
naooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom...
ik heb je nodigggggggggg![]()
![]()
![]()
we moet tekenen vrijdag rond een uurtje of 10
riep je mij
Gaat het een beetje?
nee zou Justin donderdag bij jullie kunnen slapen en vrijdag naar school ??? hij gaat naar zijn pa het weekend verder
ja hoor
nee griezelig is ie niet
nee het is pas maandag
gaat een lange week worden vrees ik
was naar burgerzaken ID verlengen.. zet mijn handtekening .. zegt die griet ..
uuhmm ... ik heb hier een andere handtekening
.. wist hem gewoon niet meer te zetten
kletsmajoors
het trouwens al weer bijna weekend?
doe es lief jij
ben je nog steeds niet moe?
vraag me af hoe sjeepee er aan toe is
wie is je vriendin??
Tammie zal ook wel doodmoe zijn..............die had slecht geslapen
Iris van Delden
ze staat nog niet op de sajt
kan het bijna tot hier voelen
![]()
En dit is mijn song vandaag
http://nl.youtube.com/watch?v=LBnp9aK2x5Y
![]()
heb jij gister nog niet genoeg inwendige stokslagen gehad dan? O:
heb jij gister nog niet genoeg inwendige stokslagen gehad dan?