Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 74272x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 10:30:
Nou, miss dat ik dan een beetje tot leven kom ofzo?


nee geloof me .. ben nog erger dan een klein kind die een snoepje krijgt :lol: ...

stoom uit je oren . enige wat er uit komt bij mij is .. vrijdag :O :O :O vrijdag :O :O :O vrijdag :O :O :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 22 september 2008 om 10:32:
Ik niet (L)


Nee jij had dan ook geen griezelig beest in huis :lol:


Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 10:35:
enige wat er uit komt bij mij is .. vrijdag :O :O :O vrijdag :O :O :O vrijdag :O :O :O


Hier kan ik me niet anders dan bij aansluiten :d:d (L)

Was het alvast maar zo ver :cheer:
Waarschuw beheerder
jah echt :D ... hoop alleen niet dat het daardoor een lange week gaat worden :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 11:20:
hoop alleen niet dat het daardoor een lange week gaat worden :rot:


Sws lange week iedere keer weer van maandag tot vrijdag :nocheer:

Zal gerust een keer een einde aan komen denk ik zomaar :cheer: (L)



Goeiemorgen Naoom :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 22 september 2008 om 11:22:
morguh


naooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom :bounce: ...



ik heb je nodigggggggggg :O :O :O :O we moet tekenen vrijdag rond een uurtje of 10 :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 11:24:
Goeiemorgen Naoom :lol:


hoi tam :lol:



Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 11:26:
naooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom :bounce: ...


doe eens rustig :[


Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 11:26:
ik heb je nodigggggggggg :O :O :O :O we moet tekenen vrijdag rond een uurtje of 10 :$


vet vet vet :cheer:
voor wat mij nodig? je hand vast houden kan egon ook :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .spacedaddy. op maandag 22 september 2008 om 11:27:
riep je mij


jou altijd :D .. alleen beetje jammer dat je mij bijna nooit kan horen :'( en ik maar brullen en brullen :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 22 september 2008 om 11:29:
voor wat mij nodig? je hand vast houden kan egon ook


hihi jah .. goed he ... hoef jij dat niet meer te doen 8)


nee zou Justin donderdag bij jullie kunnen slapen en vrijdag naar school ??? hij gaat naar zijn pa het weekend verder :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 11:30:
Gaat het een beetje? :9


ja hoor O:)



Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 11:33:
nee zou Justin donderdag bij jullie kunnen slapen en vrijdag naar school ??? hij gaat naar zijn pa het weekend verder :yes:


tuurlijk (Y) alleen vergeet jij donderdag gemeentehuis niet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 22 september 2008 om 11:37:
alleen vergeet jij donderdag gemeentehuis niet


nee vergeet ik niet :D ... al heb ik die vrijdag niet eens nodig :O ... vet vaag :D .. maar toch voor de zekerheid :D ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 11:16:
Nee jij had dan ook geen griezelig beest in huis


:roflol: nee griezelig is ie niet :lol:
Waarschuw beheerder
is het al donderdag ???
Waarschuw beheerder
echt jezus :bounce: ...gaat een lange week worden vrees ik :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 22 september 2008 om 11:37:
ja hoor O:)


Van waar die o:) ??

Dol weekendje gehad ofzo? :9



Uitspraak van bonaparte op maandag 22 september 2008 om 12:28:
nee griezelig is ie niet :lol:


:9


Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 22 september 2008 om 13:06:
nee het is pas maandag :lol:


Hallo, moet dat zo nadrukkelijk vermeld worden? :nocheer:
Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 13:12:
gaat een lange week worden vrees ik :lol:


Gaat? Dat is het al :rot: :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 13:53:
Gaat? Dat is het al


heb nog nooit zo graag mijn handtekening willen zetten :Lol: ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 13:55:
heb nog nooit zo graag mijn handtekening willen zetten :Lol: ...


Je kan alvast wat gaan oefenen? :9

Maak m mooi en sierlijk, voor de gelegenheid jwt (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 14:01:
Je kan alvast wat gaan oefenen?


hou maar op :Lol: ...



was naar burgerzaken ID verlengen :lol: .. zet mijn handtekening .. zegt die griet .. :vaag: uuhmm ... ik heb hier een andere handtekening :vaag: .. wist hem gewoon niet meer te zetten :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 14:08:
was naar burgerzaken ID verlengen :lol: .. zet mijn handtekening .. zegt die griet .. :vaag: uuhmm ... ik heb hier een andere handtekening :vaag: .. wist hem gewoon niet meer te zetten :lol:


Nah, vind dat dus ook echt een typische Joyce aktie :roflol:

Ja echt, echt iets voor jou :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 14:13:
Nah, vind dat dus ook echt een typische Joyce aktie


jah echt :vaag: ik en 2 handtekenigen :vaag: vragen om problemen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 14:19:
jah echt :vaag: ik en 2 handtekenigen :vaag: vragen om problemen :D


Ze dachten vast dat je een handtekeningen vervalser was o:) :9
Waarschuw beheerder
................het is weer maandag :[ kletsmajoors :roflol:

is het trouwens al weer bijna weekend? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 22 september 2008 om 19:17:
nog 2 dagen werken


doe es lief jij :devil:

ben je nog steeds niet moe? :D
vraag me af hoe sjeepee er aan toe is :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 22 september 2008 om 19:21:
doe es lief jij


nou ik kan me nog herinneren .... :[
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 22 september 2008 om 19:21:
ben je nog steeds niet moe?


:no: topfit en toch een nacht overgeslagen :lol:
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 22 september 2008 om 19:21:
vraag me af hoe sjeepee er aan toe is


die is nog aan het werk maar gaat goed hoor (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 19:27:
Hoi


hoi :bye:
Tammie zal ook wel doodmoe zijn..............die had slecht geslapen :aai:
Waarschuw beheerder
:lol: Keigrappig, mijn vriendin heeft promotie gemaakt en mag tegenwoordig in beeld :lol:
Zie ik haar gewoon elke avond op RTL nws :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 22 september 2008 om 19:32:
Zie ik haar gewoon elke avond op RTL nws


ow? :D
wie is je vriendin??

Pascale Luyks - Diana Matroos - Sanne Boswinkel - Femke Wolthuis - Margreet Spijker - Mariëlle Tweebeeke - Suzanne Bosman B)

8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 22 september 2008 om 19:42:
Iris van Delden


ze staat nog niet op de sajt :P 8)

http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/dossiers/dossier_paginas/presentatie/overzicht_presentatie_rtlnieuws.xml
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 22 september 2008 om 19:30:
Tammie zal ook wel doodmoe zijn..............die had slecht geslapen :aai:


Klopt idd, maar kheb het ergste nu wel gehad, wordt weer avond he o:) :|


Uitspraak van bonaparte op maandag 22 september 2008 om 19:42:
:no: Iris van Delden


Meteen ff googlen o:)



Had ik jullie vandaag al verteld hoe gelukkig ik ben? :bloos:

Nee?

Bij deze dan :cheer: :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 19:45:
Had ik jullie vandaag al verteld hoe gelukkig ik ben?

Nee?

Bij deze dan


:lol: kan het bijna tot hier voelen ;) 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 22 september 2008 om 19:45:
ze staat nog niet op de sajt


zij presenteert niet :no: Ze is onderdeel van RTL Z en maakt dus de items :yes: In het half 8 nws is er elke avond een item wat dus met de economie te maken heeft, vandaag dus de huizenverkoop/prijzen

Ben wel eens mee geweest, is heel leuk eens gezien te hebben daar :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 19:45:
Had ik jullie vandaag al verteld hoe gelukkig ik ben?

Nee?

Bij deze dan


En dit is mijn song vandaag :lol:

http://nl.youtube.com/watch?v=LBnp9aK2x5Y

:woop: (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 22 september 2008 om 19:48:
:lol: kan het bijna tot hier voelen ;) 8)


Moet ook Pia, moet ook :woep:

Uitspraak van bonaparte op maandag 22 september 2008 om 19:51:
En dit is mijn song vandaag :lol:

http://nl.youtube.com/watch?v=LBnp9aK2x5Y

:woop: (L)


:roflol:

Thunder in de disco, thunder in je hart whoeiiii :cheer: :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 19:56:
Thunder in de disco, thunder in je hart whoeiiii


hit me baby B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 22 september 2008 om 19:57:
hit me baby


heb jij gister nog niet genoeg inwendige stokslagen gehad dan? O:)





:roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 22 september 2008 om 19:59:
heb jij gister nog niet genoeg inwendige stokslagen gehad dan? O:


Je zou toch haast denken van wel he :roflol: :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 22 september 2008 om 19:59:
heb jij gister nog niet genoeg inwendige stokslagen gehad dan?


in dat hoofdstuk komt woordje genoeg niet voor :no:
Waarschuw beheerder
Pfff, is het al vrijdag? :x :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou ik ben ook wel weer toe aan weekend na 1 dag werken :(