Boontje heeft zeker een laptoppie
ik denk dat Bona.......net als wij (mijn skaddie en ik ) een lekkere luie re( s)(l )exte zondag heeft
jij bent goed bezig...
ik denk dat Bona.......net als wij (mijn skaddie en ik) een lekkere luie re( s)(l )exte zondag heeft
![]()
ik ga zo ook maar weer naar bed dan
Ik vind mn bed op zondag geen ruk aan zonder mn vent
zeg maar nee dan krijg je JeePee
het was ook een zeer enerverende dag
doen wij niet aan maar de kerk was gewoon een zware mis, vergt veel van je
weekend is bijna weer om Tammie
hij is al weer op de terugweg![]()
iedere keer weer voor het zingen de kerk uit...........
stil jij
antwoordt hij 2 uur later............
goed weekend gehad iedereeeen ???
TOE DAN
Haat dan
Leg het nou NIET
is lam
Ik zie SjeePee straks al zielig naar beneden kijken en dan zeggen......*it is brooken...it is rielie rielie broken*
Goeiemorgen deze morgen
hoe krijg je dat voor elkaar...
maar mijn hoofd is zo druk van alles wat er gebeurd
Nou niet dus, zat er een levensgrote tarantula spin op mn keukenmuur waarvan ik het eerste uur niet wist wat ik er mee aanmoest
Dat gaat strax vanzelf wel weer over
Eerst een 2tal smsjes vannacht rond 3-en van Roy dat ie weer veilig thuis was, toen kwam ik al niet meer zo goed in slaap... wilde even wat gaan drinken in de hoop dat ik daarna wel weer gewoon kon slapen
dood meppen lijkt mij altijd wel een verstandige optie...
dat denk ik nietdan gaat mijn hoofd echte overuren maken
... zoveel te doen bedenken en verzinnen
.. zo heerlijk
niet f een snackie? paar frikandelletjes ofzo
*klik* en het is weekend
Dan springt ie strax 3 meter de lucht in als ik mis sla OMG
Oke oke, als dat dan allemaal achter de rug is, dan mag je lekker chill achterover leunen
Oja, en goedemorgen deze morgen
opzuigen met de stofzuiger
heel ff dan... maar dat duurt nog wel ff
...
Whahaha, geloof je meteen
Lekker he zo'n weekend zonder bij en nawerkinG
.. alleen neit meer te krijgen voor mij
geniaal spul
alleen neit meer te krijgen voor mij
niet?
Dit is ook Geniaal spul
Vrijdag ff ritje gemaakt met Sjippie, en dat was toch wel ontzettend de moeite waard mag ik wel zeggen
Hoezo niet dan?
ik word er misselijk van...
jah geen idee.. weet alleen dat ik er niet meer aan kan komen