zonnetje schijnt wel
ben te lui om de stad in te gaan om kaartjes te kopen
dacht dat ik vaak slechte nachten had maar dezedamn die staat als eerste in een boek beschreven
voor gene meterBen van ellende rechtop gaan slapen, hielp ook maar een paar uur
Ik weet
nopemaar deze nacht was echt te
maar goed we gaan gewoon weer verder het zonnetje schijnt
Wakker gelegen zeker?
Bij jou ook al
ff 3uur in een bouwmarkt rond neuzen
"ik weet ook hele leuke dingen met chocolade"?
ff 3uur in een bouwmarkt rond neuzen
steeds niet ietsiepietsie beter Mirke
Was vandaag weer een heerlijk zonnig dagje
fruit persmachines enzo *proest*
trouwens dat warme water zal heel lekker zijn geweest voor je buik/maag
ligt er maar aan WAT je in bed ligt te doen
ik denk dat Bona.......net als wij (mijn skaddie en ik ) een lekkere luie re( s)(l )exte zondag heeft
Ik lig er nog steeds in
nadat we eerst nog heel lang samen gedouched hebben (dat is om water te besparen O: )
Boontje heeft zeker een laptoppie