Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 74137x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zaterdag 20 september 2008 om 09:52:
zonnetje schijnt wel :woep:


Ik schijn altijd duh b) :p


Goeiemorgen liefjes, lekker geslapen allemaal?? :d
Waarschuw beheerder
Mogguh skattie (L)
Waarschuw beheerder
Je hebt er zin in he? :p

Ik ga lekker over 2 weekjes weer :cheer:

Ingelaste rustpauze bevalt me goed moet ik zeggen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zaterdag 20 september 2008 om 09:48:
ben te lui om de stad in te gaan om kaartjes te kopen :$


net of jij die nodig hebt :x

:bounce: het is vandaag de 20ste :bounce: en ik ben ver:rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op zaterdag 20 september 2008 om 11:08:
Hoe kanda? :|


dacht dat ik vaak slechte nachten had maar deze :| damn die staat als eerste in een boek beschreven :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zaterdag 20 september 2008 om 10:23:
lekker geslapen allemaal??


:no: voor gene meter :[ Ben van ellende rechtop gaan slapen, hielp ook maar een paar uur :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zaterdag 20 september 2008 om 11:12:
dacht dat ik vaak slechte nachten had maar deze :| damn die staat als eerste in een boek beschreven :/


:s Houdt daarmee maar niet op bij jou he? :s


Uitspraak van bonaparte op zaterdag 20 september 2008 om 11:38:
voor gene meter :[ Ben van ellende rechtop gaan slapen, hielp ook maar een paar uur :[


En jij moet de dokter nog een keer bezoeken maandag :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zaterdag 20 september 2008 om 11:58:
En jij moet de dokter nog een keer bezoeken maandag


Ik weet :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op zaterdag 20 september 2008 om 11:58:
:s Houdt daarmee maar niet op bij jou he? :s


nope :nocheer: maar deze nacht was echt te :/ maar goed we gaan gewoon weer verder het zonnetje schijnt :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zaterdag 20 september 2008 om 12:00:
Ik weet :yes:


Oke, en dan ook wel gaan he :p




Uitspraak van ninanaomi :bye: op zaterdag 20 september 2008 om 12:00:
nope :nocheer: maar deze nacht was echt te :/


Wakker gelegen zeker? :s


Uitspraak van ninanaomi :bye: op zaterdag 20 september 2008 om 12:00:
maar goed we gaan gewoon weer verder het zonnetje schijnt :cheer:


Uiteraard :cheer: We laten ons niet zomaar klein krijgen :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zaterdag 20 september 2008 om 12:00:
maar deze nacht was echt te :/


Bij jou ook al :nocheer:
Uitspraak van T L C™ op zaterdag 20 september 2008 om 12:02:
Oke, en dan ook wel gaan he


Als er geen verbetering is wel ja :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zaterdag 20 september 2008 om 12:06:
Als er geen verbetering is wel ja :yes:


Lijkt me wel idd :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zaterdag 20 september 2008 om 12:08:
Lijkt me wel idd


Ik weet het :yes: mamma wilde al dat ik naar huisartsenpost ging maar die lui zien je liever gaan dan komen :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zaterdag 20 september 2008 om 12:09:
maar die lui zien je liever gaan dan komen :[


Dat interresseert jou toch niet of wel? :[ :@

En anders de zooi in de fik, net zo makkelijk o:)

Fratsen :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zaterdag 20 september 2008 om 12:20:
Dat interresseert jou toch niet of wel?


Nou zo stoer ben ik niet geloof ik :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zaterdag 20 september 2008 om 12:24:
Nou zo stoer ben ik niet geloof ik :lol:


Ik wel :[

Komt wel goed o:)


8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zaterdag 20 september 2008 om 12:28:
Ik wel


Laatste keer met mijn zusje, was van paard gevallen, kreeg ik van de verpleegster te horen dat ze het zo fijn vond met ons omdat we zo aardig en geduldig waren en bleven :yes: :lol:
Waarschuw beheerder
Als je je werk goed doet en je de patient het gevoel geeft dat ze welkom zijn dan kun je verwachten dat de mensen zo zijn idd :|
Waarschuw beheerder
Nou, dat is op de eerste hulp dus niet het geval, we moesten lang wachten enzo maarja, ik ben niet het type dat stennis gaat staan maken :no: die mensen doen hun best en als ik dat zie en merk dan pas ik, en zusje ook, me aan :yes:
Maar als ik haar moet geloven waren wij een uitzondering :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zaterdag 20 september 2008 om 11:06:
net of jij die nodig hebt


ik koop dit x kaartjes.
Ik mag altijd op de GL en dit x koop ik kaartjes.
Kan niet altijd maar teren op een ander zijn goedheid he ;)
Wij zijn er rond 01:30 ofzo

zeker zin aan :bounce:
Waarschuw beheerder
goedemorgen :cheer: ....


ff 3uur in een bouwmarkt rond neuzen :Lol:
Waarschuw beheerder
waar had je last van vannacht ??? tim je geslagen ofzo O:) ??? :D
Waarschuw beheerder
Moi Skaddies :D (K)
nog steeds niet ietsiepietsie beter Mirke?? :-/

Ray gaat al weer het feestbeest uithangen zie ik :D

Was vandaag weer een heerlijk zonnig dagje :)
ben vanmorgen ffkes een nieuwe bril gaan kopen 8)
ffkes..........:X

morgen hier maar es in de stad de boel checken :D er is een chocoladefestival :honger:
allerlei stands met van alles en nog wat met/voor/om/door chocolade :D
daarna lekker terrasje zittuh en van het zonnetje genieten zolang het nog kan 8)
Waarschuw beheerder
hihihih 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zaterdag 20 september 2008 om 20:47:
hihihih


is dat een geheimizinnig lachje als in "ik weet ook hele leuke dingen met chocolade"? 8)

Ik zag foto's van het chocoladefestival :D
bodypaint met chocolade :honger: zelfs schilderijen met chocolade :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op zaterdag 20 september 2008 om 21:05:
"ik weet ook hele leuke dingen met chocolade"?


:bloos:
ik kan hele leuke dingen met heel veel 8)
fruit persmachines enzo *proest*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zaterdag 20 september 2008 om 17:11:
ff 3uur in een bouwmarkt rond neuzen


tis maar wat je leuk vindt :S
Uitspraak van Tijgertjuh** op zaterdag 20 september 2008 om 20:37:
steeds niet ietsiepietsie beter Mirke


jawel :D vanmiddag bijna geen pijn meer dus gaat goede kant op :cheer:
Uitspraak van Tijgertjuh** op zaterdag 20 september 2008 om 20:37:
Was vandaag weer een heerlijk zonnig dagje


Nou zeg, ik zat in de jacuzzi bij vriendin en zelfs toen ik er uit kwam had ik het niet koud :no:
Uitspraak van SJEEP op zaterdag 20 september 2008 om 21:09:
fruit persmachines enzo *proest*


:roflol: moet je opschieten anders is ie weg :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zaterdag 20 september 2008 om 21:19:
ik zat in de jacuzzi


tuuuuuuuuuurlijk ..........zij wel weer hoor :[

trouwens dat warme water zal heel lekker zijn geweest voor je buik/maag :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op zaterdag 20 september 2008 om 21:29:
trouwens dat warme water zal heel lekker zijn geweest voor je buik/maag


Ja echt :yes: ik heb heel de middag geen pijn gehad :no: en mijn vriendin is zwanger, voor haar is dat ding echt een uitkomst :yes: als ze er uit komt helemaal geen harde buik :no:
Waarschuw beheerder
ideaal :D
lijkt me ook kicken zo hartje winter :D sneeuw en dan in de jacuzzie zitten :D ]
gewoon ff wat anders dan anders :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op zaterdag 20 september 2008 om 17:33:
waar had je last van vannacht ??? tim je geslagen ofzo O:) ??? :D


had die dat maar gedaan :o had ik mis nog een paar uur kennen slapen :z ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zaterdag 20 september 2008 om 21:19:
moet je opschieten anders is ie weg


hebbie hem nog, kom er nu nog direct aan 8) hihihihi :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 september 2008 om 04:45:
hebbie hem nog, kom er nu nog direct aan


Ik heb hem nog :lol:
Waarschuw beheerder
Goeiemorgennnnnnnnnnnnnnnnnnnn :cheer:

Boh wat heb ik lekker geslapen zeg :lol:

Fris en fruitig :cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:
Waarschuw beheerder
heerlijk zo'n luie zondag 8) :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 21 september 2008 om 09:55:
Boh wat heb ik lekker geslapen zeg


ik moet nog :lol:
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 21 september 2008 om 15:28:
heerlijk zo'n luie zondag


:yes: ben bed nog niet uit geweest :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op zondag 21 september 2008 om 16:52:
ik moet nog


:| jij bent goed bezig...
Uitspraak van bonaparte op zondag 21 september 2008 om 16:52:
ben bed nog niet uit geweest


:O

ik rolde om 10 uur al mijn bed uit...

dan duurt zo'n lazy Sunday extra lang :P

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D J op zondag 21 september 2008 om 16:58:
jij bent goed bezig...


zal mijn moeder vast niet vinden :lol:
Uitspraak van D J op zondag 21 september 2008 om 16:58:
ik rolde om 10 uur al mijn bed uit


Ik lig er nog steeds in :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D J op zondag 21 september 2008 om 16:58:
ik rolde om 10 uur al mijn bed uit...

dan duurt zo'n lazy Sunday extra lang


ligt er maar aan WAT je in bed ligt te doen 8)

ik denk dat Bona.......net als wij (mijn skaddie en ik :P ) een lekkere luie re( s)(l )exte zondag heeft ;) 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 21 september 2008 om 17:04:
ligt er maar aan WAT je in bed ligt te doen


da's waar... :bloos:
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 21 september 2008 om 17:04:
ik denk dat Bona.......net als wij (mijn skaddie en ik ) een lekkere luie re( s)(l )exte zondag heeft


zo dan :lol:

Uitspraak van bonaparte op zondag 21 september 2008 om 17:04:
Ik lig er nog steeds in :lol:


niet te geloven! :S

ik ga zo ook maar weer naar bed dan :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D J op zondag 21 september 2008 om 17:07:
ik ga zo ook maar weer naar bed dan


8)
wij zijn er sinds een uurtje of2 eindelijk uit....:bloos: nadat we eerst nog heel lang samen gedouched hebben (dat is om water te besparen O: )

Boontje heeft zeker een laptoppie :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 21 september 2008 om 17:11:
nadat we eerst nog heel lang samen gedouched hebben (dat is om water te besparen O: )


ja ik moet ook nog een dame bereid vinden om samen mee te douchen :jaja: ook puur om de waterbesparing... O:)

Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 21 september 2008 om 17:11:
Boontje heeft zeker een laptoppie


ik denk het ook :P