Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 74294x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 21 september 2008 om 17:11:
Boontje heeft zeker een laptoppie


:yes:
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 21 september 2008 om 17:04:
ik denk dat Bona.......net als wij (mijn skaddie en ik ) een lekkere luie re( s)(l )exte zondag heeft


:no: doen wij niet aan maar de kerk was gewoon een zware mis, vergt veel van je :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D J op zondag 21 september 2008 om 16:58:
jij bent goed bezig...


Dat is ze zeker :x :roflol:

Proost Mir :mixje:


Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 21 september 2008 om 17:04:
ik denk dat Bona.......net als wij (mijn skaddie en ik :P ) een lekkere luie re( s)(l )exte zondag heeft ;) 8)


Ik weet het wel zeker, hatseeeeeee , zeg maar nee dan krijg je JeePee :cheer: 8)




Uitspraak van D J op zondag 21 september 2008 om 17:07:
ik ga zo ook maar weer naar bed dan :P


Ik vind mn bed op zondag geen ruk aan zonder mn vent :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 21 september 2008 om 18:11:
Dat is ze zeker

Proost Mir


B) het was ook een zeer enerverende dag :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 21 september 2008 om 18:17:
het was ook een zeer enerverende dag :yes:


Waarvan wij de ranzige details verder niet hoeven te weten :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 21 september 2008 om 18:11:
Ik vind mn bed op zondag geen ruk aan zonder mn vent


weekend is bijna weer om Tammie :aai: hij is al weer op de terugweg ;) :D


Uitspraak van T L C™ op zondag 21 september 2008 om 18:11:
zeg maar nee dan krijg je JeePee


:roflol:


Uitspraak van bonaparte op zondag 21 september 2008 om 18:17:
het was ook een zeer enerverende dag


mooi zo B)
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 september 2008 om 18:09:
doen wij niet aan maar de kerk was gewoon een zware mis, vergt veel van je


:roflol:
arme jij :aai: iedere keer weer voor het zingen de kerk uit...........is ook heel vermoeiend :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 21 september 2008 om 18:43:
weekend is bijna weer om Tammie :aai:


Gelukkig wel 8)


Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 21 september 2008 om 18:43:
hij is al weer op de terugweg ;) :D


(L) :cheer: *Maakt een dubbele vreugde-sprong* :cheer: (L)


Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 21 september 2008 om 18:43:
:roflol:


En ik kan het weten :x


Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 21 september 2008 om 18:43:
iedere keer weer voor het zingen de kerk uit........... :roflol:


Daar doet Jp niet aan hoor :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 21 september 2008 om 18:43:
iedere keer weer voor het zingen de kerk uit...........


deze kogel vloog goed door de kerk :roflol:
Uitspraak van T L C™ op zondag 21 september 2008 om 18:45:
Daar doet Jp niet aan hoor


stil jij :[
8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 september 2008 om 20:50:
deze kogel vloog goed door de kerk


antwoordt hij 2 uur later............:X
Waarschuw beheerder
too much info :rot: :D





goed weekend gehad iedereeeen ???
Waarschuw beheerder
heeeeeeeeeeee joyce :D
hoe was jouw weekend in grun?? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 september 2008 om 20:50:
stil jij :[


Neej :devil: :9

Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 21 september 2008 om 21:43:
antwoordt hij 2 uur later............:X


2 uur en 3 orgasmes verder :x :roflol:


Uitspraak van VageJetje op zondag 21 september 2008 om 22:06:
goed weekend gehad iedereeeen ???


Jawel hoor, maar zal blij zijn als het weer vrijdag is (L) :cheer:


Hoe beviel het huisje Joyce? :d
Waarschuw beheerder
een druk maar goed weekend :D


kwam begin van de avond de polder in gereden waar het opeens klote weer werd :D verdacht :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 21 september 2008 om 22:12:
2 uur en 3 orgasmes verder


:roflol:

Ik zie SjeePee straks al zielig naar beneden kijken en dan zeggen......*it is brooken...it is rielie rielie broken*

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 21 september 2008 om 22:17:
SUPER!


Kijk aan, dat is positief ;)
Jullie nemen het dus?

Uitspraak van VageJetje op zondag 21 september 2008 om 22:17:
in groningen was het mooi weer :D


Oww bedoel je t zo :lol:

Nog meer reden om te verhuizen dus :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 21 september 2008 om 22:22:
Jullie nemen het dus?


de tijd zal het leren :cheer: :D we zullen zien :D

Uitspraak van T L C™ op zondag 21 september 2008 om 22:22:
Nog meer reden om te verhuizen dus :p


enige reden ook :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 21 september 2008 om 22:23:
de tijd zal het leren :cheer: :D we zullen zien :D


We zullen het zeker zien :d Ik weet het eigenlijk wel zeker :p


Ik ga lekker mn bedje in, slaap lekker en tot morgen :bye: (K)
Waarschuw beheerder
TOE DAN :[
Haat dan
Leg het nou NIET
is lam
[img width=31 height=31 cacheid=0000aa02000698d4fe7683401a02552326]http://www.heelveelsmileys.nl/smileys/egg.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goeiemorgen deze morgen :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .spacedaddy. op zondag 21 september 2008 om 22:29:
TOE DAN
Haat dan
Leg het nou NIET
is lam


:knuffel: ben een lammetje :D





goedemorgen deze morgennnn :D
Waarschuw beheerder
Mogguh Sjois :d
Waarschuw beheerder
das dan wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele goedemorgen :bounce:
Waarschuw beheerder
Goed is ie zeker :woep: ondanks dat ik maar 4 uurtjes geslapen heb vannacht :rot:
Waarschuw beheerder
hoe krijg je dat voor elkaar :O ...


heb wel genoeg uren geslapen ... maar mijn hoofd is zo druk van alles wat er gebeurd :D .. dat ik alsnog gebroken wakker wordt :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 21 september 2008 om 22:14:
Ik zie SjeePee straks al zielig naar beneden kijken en dan zeggen......*it is brooken...it is rielie rielie broken*


neey hoor, stond vanmorgen om half8 weer vrolijk paraat in volle glorie 8)
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 07:25:
Goeiemorgen deze morgen


:gaap:
goeiemorgen
Waarschuw beheerder
goedemorgen SJP :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 08:59:
hoe krijg je dat voor elkaar :O ...


Eerst een 2tal smsjes vannacht rond 3-en van Roy dat ie weer veilig thuis was, toen kwam ik al niet meer zo goed in slaap... wilde even wat gaan drinken in de hoop dat ik daarna wel weer gewoon kon slapen :yes:
Nou niet dus, zat er een levensgrote tarantula spin op mn keukenmuur waarvan ik het eerste uur niet wist wat ik er mee aanmoest :dood: :| :rot:

Afijn, om half 6 was ik dus nog klaarwakker en heb toen van ellende maar een film liggen kijken, je moet wat he o:) :lol:

Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 08:59:
maar mijn hoofd is zo druk van alles wat er gebeurd :D


Dat gaat strax vanzelf wel weer over :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 09:07:
Nou niet dus, zat er een levensgrote tarantula spin op mn keukenmuur waarvan ik het eerste uur niet wist wat ik er mee aanmoest


dood meppen lijkt mij altijd wel een verstandige optie :D ...

Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 09:07:
Dat gaat strax vanzelf wel weer over


dat denk ik niet:cheer: dan gaat mijn hoofd echte overuren maken :D ... zoveel te doen bedenken en verzinnen :lief: .. zo heerlijk :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 09:07:
Eerst een 2tal smsjes vannacht rond 3-en van Roy dat ie weer veilig thuis was, toen kwam ik al niet meer zo goed in slaap... wilde even wat gaan drinken in de hoop dat ik daarna wel weer gewoon kon slapen


niet f een snackie? paar frikandelletjes ofzo 8)
*klik* en het is weekend 8)
straks werken, DOOD aan hen die dat bedacht hebben :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 22 september 2008 om 09:11:
straks werken, DOOD aan hen die dat bedacht hebben


ik heb het niet bedacht ... maar wel voor gezorgd dat het bedacht werd B)



werken met je luie ass :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 09:11:
dood meppen lijkt mij altijd wel een verstandige optie :D ...


Niet als ie op de muur zit hoor :dood: Dan springt ie strax 3 meter de lucht in als ik mis sla OMG :dood:


Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 09:11:
dat denk ik niet:cheer: dan gaat mijn hoofd echte overuren maken :D ... zoveel te doen bedenken en verzinnen :lief: .. zo heerlijk :lief:


Oke oke, als dat dan allemaal achter de rug is, dan mag je lekker chill achterover leunen :cheer:


Uitspraak van SJEEP op maandag 22 september 2008 om 09:11:
niet f een snackie? paar frikandelletjes ofzo 8)


Neej, die tarantula soort van vogelspin ontnam me acuut de eetlust :roflol:

Uitspraak van SJEEP op maandag 22 september 2008 om 09:11:
*klik* en het is weekend 8)


Duurt nog 5 dagen gek :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 22 september 2008 om 09:02:
neey hoor, stond vanmorgen om half8 weer vrolijk paraat in volle glorie


Kopje koffie op bed doet wonderen (L)
Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 09:16:
werken met je luie ass


:roflol:
Waarschuw beheerder
Oja, en goedemorgen deze morgen :woop:
Waarschuw beheerder
Mogguh kullie :bye:

Beetje bijgekomen enzo? :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 09:24:
Dan springt ie strax 3 meter de lucht in als ik mis sla OMG


opzuigen met de stofzuiger :yes:

Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 09:24:
Oke oke, als dat dan allemaal achter de rug is, dan mag je lekker chill achterover leunen


heel ff dan :D ... maar dat duurt nog wel ff :D ...

Uitspraak van bonaparte op maandag 22 september 2008 om 09:29:
Oja, en goedemorgen deze morgen


goedemorgen :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 09:32:
opzuigen met de stofzuiger :yes:


Midden in de nacht?? Nah geloof niet dat die meiden van me dat erg hadden kunnen waarderen :p


Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 09:32:
heel ff dan :D ... maar dat duurt nog wel ff :D ...


Maakt nix uit, je hebt wat leuks om naar toe te leven, en daarna wat leuks om mee te leven :cheer: (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 22 september 2008 om 09:39:
:yes: helemaal fit! :cheer:


Whahaha, geloof je meteen :lol:

Lekker he zo'n weekend zonder bij en nawerkinG o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 09:48:
Lekker he zo'n weekend zonder bij en nawerkinG


das tof idd :D ... heb je met MDMA kristallen ook :D ... bruut uit je plaat en de volgende dag nergens last van :D .. geniaal spul .. alleen neit meer te krijgen voor mij :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 09:48:
Whahaha, geloof je meteen


Sta er zelf ook versteld van :lol:
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 09:48:
Lekker he zo'n weekend zonder bij en nawerkinG


:yes: heb nachtje overgeslagen en nog wat her en der op :lol: en toch topfit!!
Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 09:59:
.. alleen neit meer te krijgen voor mij


:O niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 09:59:
geniaal spul


Dit is ook Geniaal spul :o
Vrijdag ff ritje gemaakt met Sjippie, en dat was toch wel ontzettend de moeite waard mag ik wel zeggen :p :lol:


Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 09:59:
alleen neit meer te krijgen voor mij :(


Hoezo niet dan? :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 22 september 2008 om 10:07:
niet?


nee :( ... best balen .. vind het leuk spul :yes:

Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 10:07:
Dit is ook Geniaal spul
Vrijdag ff ritje gemaakt met Sjippie, en dat was toch wel ontzettend de moeite waard mag ik wel zeggen


ik word er misselijk van :/ ...

Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 10:07:
Hoezo niet dan?


jah geen idee :D .. weet alleen dat ik er niet meer aan kan komen :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 10:13:
ik word er misselijk van :/ ...


Ja hoort er een beetje bij he :9


Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 10:13:
jah geen idee :D .. weet alleen dat ik er niet meer aan kan komen :no:


Miss kan ik wel wat regelen voor je? :d

We hadden er nl 2 probeer-capsules bijgekregen vrijdag ;)

Miss dat Jp m al achter zn kiezen heeft, kun je hem vragen of het wat was? :lol:
Waarschuw beheerder
Pump up the jam
Pump it up
While your feet are stompin'
And the jam is pumpin'
Look at here the crowd is jumpin'
Pump it up a little more
Get the party going on the dance floor
Seek us that's where the party's at
And you'll find out if you're too bad
I don't want a place to stay
Get your boody on the floor tonight
Make my day
I don't want a place to stay
Get your boody on the floor tonight
Make my day
Make my day
Make my day
Make my day
Make my day


:bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce:
Waarschuw beheerder
Joyce ajb :vaag:

Ik heb slecht geslapen vannacht o:)
Waarschuw beheerder
hihi ... wees blij dat je niet tegenover mij zit :cheer: ...


krijg zometeen van alles naar mijn kop geslingerd :lol: .. als ik mijn hyper bek maar hou :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 22 september 2008 om 10:25:
hihi ... wees blij dat je niet tegenover mij zit :cheer:


Nou, miss dat ik dan een beetje tot leven kom ofzo? :d

Zelf koffie helpt momenteel ff niet hier :o