3 volgers
Ik niet
Nee jij had dan ook geen griezelig beest in huis
enige wat er uit komt bij mij is .. vrijdag![]()
![]()
vrijdag
![]()
![]()
vrijdag
![]()
![]()
Hier kan ik me niet anders dan bij aansluiten
Was het alvast maar zo ver
Goeiemorgen Naoom
hoi tam
naooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom...
doe eens rustig
ik heb je nodigggggggggg![]()
![]()
![]()
we moet tekenen vrijdag rond een uurtje of 10
vet vet vet
voor wat mij nodig? je hand vast houden kan egon ook
riep je mij
jou altijd
Gaat het een beetje?
ja hoor
nee zou Justin donderdag bij jullie kunnen slapen en vrijdag naar school ??? hij gaat naar zijn pa het weekend verder
tuurlijk
ja hoor
Van waar die
Dol weekendje gehad ofzo?
nee griezelig is ie niet
nee het is pas maandag
Hallo, moet dat zo nadrukkelijk vermeld worden?
gaat een lange week worden vrees ik
Gaat? Dat is het al
was naar burgerzaken ID verlengen.. zet mijn handtekening .. zegt die griet ..
uuhmm ... ik heb hier een andere handtekening
.. wist hem gewoon niet meer te zetten
Nah, vind dat dus ook echt een typische Joyce aktie
Ja echt, echt iets voor jou
kletsmajoors
het trouwens al weer bijna weekend?
Ik heb al bijna weekend
doe es lief jij
nou ik kan me nog herinneren ....
ben je nog steeds niet moe?
vraag me af hoe sjeepee er aan toe is
die is nog aan het werk maar gaat goed hoor
wie is je vriendin??
Tammie zal ook wel doodmoe zijn..............die had slecht geslapen
Klopt idd, maar kheb het ergste nu wel gehad, wordt weer avond he
Iris van Delden
Meteen ff googlen
Had ik jullie vandaag al verteld hoe gelukkig ik ben?
Nee?
Bij deze dan
ze staat nog niet op de sajt
zij presenteert niet
Ben wel eens mee geweest, is heel leuk eens gezien te hebben daar
laatste aanpassing
kan het bijna tot hier voelen
![]()
Moet ook Pia, moet ook
En dit is mijn song vandaag
http://nl.youtube.com/watch?v=LBnp9aK2x5Y
![]()
Thunder in de disco, thunder in je hart whoeiiii
heb jij gister nog niet genoeg inwendige stokslagen gehad dan? O:
Je zou toch haast denken van wel he
heb jij gister nog niet genoeg inwendige stokslagen gehad dan?
in dat hoofdstuk komt woordje genoeg niet voor









