ben je bang voor spinnen Tam?
e Neckermann catalogus is een hele goede remedie er tegen
Als ik tenminste met rust gelaten wordt door die moordadige tarantula' s soortige vogelsspinnen
de Neckermann catalogus is een hele goede remedie er tegen
Dames, ik ga lekker tv kieken, fijne avond nog
gewoon dotje keukenrol, hup in de plee en spoelen maar
nee dan ben ik bang dat ze er uit komen
als ze "krak" zeggen als je er in knijpt komen ze er niet meer uit hoor
er is 1 ding wat je niet moet doen............ze opzuigen met de stofzuiger
Ik haat haters
Zelfs die vieze regen krijgt mn goede humeur er niet onder
ik vind ze tof ..haat op de straat en bloed op de stoep
dat is maar geraden ook... bijna donderdag
en voor tammy ... BIJNA VRIJDAGGGGGGGGGGG
wat zijn de plannen ??? jij die kant op ???
En toch haat ik haat
Ik ga treinen idd
Naar Grunn of komt Grunn naar jou?
moet ik gewoon eerst terug naar almere ... daar mijn nieuwe ID van het stadhuis halen en dan via lelystad naar groningen ...om het simpel te houden
ik ook ... alleen al zodat het toch nog gehaat kan worden
moet ik gewoon eerst terug naar almere ... daar mijn nieuwe ID van het stadhuis halen en dan via lelystad naar groningen ...om het simpel te houden
ik daar ... mag vrijdag tekenenal moet ik kruipend naar grunn
je kan hem toch ook maandag halen dan? je zei zelf al dat je hem vrijdag toch niet nodig hebt
En die 3 toch al vreselijke lange uren worden dan... hoe lang??
goedemorgenallemaal lekker geslapen?
denk dat ik zo een 5uur onderweg ben...
goedemorgen allemaal lekker geslapen?
bijna verslapen
En dat allemaal voor de liefde en een mooie nieuwe toekomst
Als een betonnen blok en bijna verslapen
kon beter ... maar het kan er mee door voor vandaag
ikke al uit bed en zie het hoppaaaaaaaa op 8 uur gezet en teruggedoken
Als je in slaap valt gooi ik wel een koud washandje jouw kant op
ik ook... Egon heeft 7x moeten bellen
![]()
jah ... wat een dwaas he
heb foto's gezet in mijn album.
Ik heb Stephanie die me dan wakker maakt, tenzij zij zich ook verslaapt dan heb ik een probleem
Liefde maakt dwaas iwz
Ik nog wel voor 2 geloof ik
mooi is dat he...persoonlijke wekker
. nu hij groter is gaat hij steeds meer van uitslapen houden
jah echt hoe heerlijk
mam, mam, mahammm hallo MAMMMMMMMMMMMMM, wakker worden ....
Die kleine meid van me spant de kroon, die slaapt in het weekend rustig uit tot een uur 10, die moet ik soms gewoon wakker maken
dat heb ik lang niet gehoord
dat doet ze idd goed dan
van het weekend ???
meppel woont ie toch ???
Vraag Justin dan of ie het nog eens wil doen
Geef je m gewoon wat extra zakgeld
Mir gaat naar Turkije Joyce
In hunnebedden land idd
vette shit dat huis joyce
kheb dat helemaal gemist geloofk
van het weekend ???
is ook geen kidnerachtig stukje tussen jou en meppel ... meppel woont ie toch ???
In hunnebedden land idd
vrijdag tekenen ... en dan half nov de sleutel krijgen ... en tussen kerst en oud en nieuw verhuizen
koophuis dus??
170 km man, pokkestuk
Gaaf hoor!!! Moet je er nog veel aan doen?