Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 74377x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
Nog maar 4 nachtjes slapen :cheer:

Als ik tenminste met rust gelaten wordt door die moordadige tarantula' s soortige vogelsspinnen :[ :rot:
Waarschuw beheerder
ben je bang voor spinnen Tam? 8)

de Neckermann catalogus is een hele goede remedie er tegen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 22 september 2008 om 20:08:
ben je bang voor spinnen Tam? 8)


Is niet bang meer te noemen, is echt een fobie :rot:


Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 22 september 2008 om 20:08:
e Neckermann catalogus is een hele goede remedie er tegen :lol:


Die komt wel hard aan he? :devil:


Dames, ik ga lekker tv kieken, fijne avond nog (K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 20:06:
Als ik tenminste met rust gelaten wordt door die moordadige tarantula' s soortige vogelsspinnen


bel mij maar ik lul je er wel doorheen :yes:
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 22 september 2008 om 20:08:
de Neckermann catalogus is een hele goede remedie er tegen


gewoon dotje keukenrol, hup in de plee en spoelen maar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 20:18:
Dames, ik ga lekker tv kieken, fijne avond nog


hef fun Tammie (K)



Uitspraak van bonaparte op maandag 22 september 2008 om 20:18:
gewoon dotje keukenrol, hup in de plee en spoelen maar


doe ik ook altijd :D ik gooi ze alleen niet in de plee maar knijp ze fijn :devil: en gooi ze in de prullenbak :D

en die neckermann is voor mensen die er niet al te dicht bij durven komen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 22 september 2008 om 20:18:
Dames, ik ga lekker tv kieken, fijne avond nog


fijne avond :bye:
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 22 september 2008 om 20:24:
en gooi ze in de prullenbak


nee dan ben ik bang dat ze er uit komen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 22 september 2008 om 20:28:
nee dan ben ik bang dat ze er uit komen


als ze "krak" zeggen als je er in knijpt komen ze er niet meer uit hoor :lol:

er is 1 ding wat je niet moet doen............ze opzuigen met de stofzuiger :lol:
een spin rolt zich op (bolletje) en als je dan de stofzuiger uit zet......komt ie er doodleuk weer uitgekropen hoor :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 22 september 2008 om 20:31:
als ze "krak" zeggen als je er in knijpt komen ze er niet meer uit hoor


ja zit tussen mijn oren :lol:
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 22 september 2008 om 20:31:
er is 1 ding wat je niet moet doen............ze opzuigen met de stofzuiger


nee dat snap ik :lol:
 
Waarschuw beheerder
:[
Waarschuw beheerder
jij kijkt ook niet vrolijk Esther......
Waarschuw beheerder
:haat: :haat: :haat: :haat: :haat: :hug:

pfft wat een tikfouten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Goedenavond!!! ... O:)


:lol:
Waarschuw beheerder
NIJD GGRRRR
( *ik haat teveel hoofdletters in een bericht gebruiken )
:devil:
Waarschuw beheerder
heerlijk al die haat en nijd :devil: zo begint de dag goed





goedemorgennnnnnnn
Waarschuw beheerder
Ik haat haters :[


8)

Goeiemorgen allemaal :bye:

Zelfs die vieze regen krijgt mn goede humeur er niet onder (L) :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 23 september 2008 om 08:34:
Ik haat haters


ik vind ze tof ..haat op de straat en bloed op de stoep






Uitspraak van T L C™ op dinsdag 23 september 2008 om 08:34:
Zelfs die vieze regen krijgt mn goede humeur er niet onder


dat is maar geraden ook :cheer: ... bijna donderdag :yes:


en voor tammy ... BIJNA VRIJDAGGGGGGGGGGG :bounce:


wat zijn de plannen ??? jij die kant op ??? of hij jou kant op ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 08:36:
ik vind ze tof ..haat op de straat en bloed op de stoep


En toch haat ik haat o:)


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 08:36:
dat is maar geraden ook :cheer: ... bijna donderdag :yes:


Whoeiiiiii :woep:


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 08:36:
en voor tammy ... BIJNA VRIJDAGGGGGGGGGGG :bounce:


Nog meer whoeiiiiiiiiii :cheer: :d



Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 08:36:
wat zijn de plannen ??? jij die kant op ???


Ik ga treinen idd (L) :lol:


Jij dan? Naar Grunn of komt Grunn naar jou? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 23 september 2008 om 08:39:
En toch haat ik haat


ik ook ... alleen al zodat het toch nog gehaat kan worden :yes:

Uitspraak van T L C™ op dinsdag 23 september 2008 om 08:39:
Ik ga treinen idd


ik ga ook treinen met een omweg :rot: ... terwijl ik rechtstreeks naar groningen kan vanaf hilversum ...

moet ik gewoon eerst terug naar almere ... daar mijn nieuwe ID van het stadhuis halen en dan via lelystad naar groningen ... :rot: om het simpel te houden :rot:


Uitspraak van T L C™ op dinsdag 23 september 2008 om 08:39:
Naar Grunn of komt Grunn naar jou?


ik daar ... mag vrijdag tekenen :bounce: al moet ik kruipend naar grunn :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 08:41:
moet ik gewoon eerst terug naar almere ... daar mijn nieuwe ID van het stadhuis halen en dan via lelystad naar groningen ... :rot: om het simpel te houden :rot:


je kan hem toch ook maandag halen dan? je zei zelf al dat je hem vrijdag toch niet nodig hebt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 08:41:
ik ook ... alleen al zodat het toch nog gehaat kan worden :yes:


Haat blijft haat, ook al haat ik het :lol:

Daarom mag ik gelukkig in dit topic blijven komen :bloos:


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 08:41:
moet ik gewoon eerst terug naar almere ... daar mijn nieuwe ID van het stadhuis halen en dan via lelystad naar groningen ... :rot: om het simpel te houden :rot:


Gets :rot:
En die 3 toch al vreselijke lange uren worden dan... hoe lang?? :|


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 08:41:
ik daar ... mag vrijdag tekenen :bounce: al moet ik kruipend naar grunn :D


Was ook een stomme vraag want dat wist ik natuurlijk allang o:) :lol:
Waarschuw beheerder
:gaap: goedemorgen :gaap: allemaal lekker geslapen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 23 september 2008 om 08:45:
je kan hem toch ook maandag halen dan? je zei zelf al dat je hem vrijdag toch niet nodig hebt


voor de zekerheid wil ik hem toch liever mee hebben :S .. stel ik heb hem wel nodig :S ... dan flip ik echt :yes:

Uitspraak van T L C™ op dinsdag 23 september 2008 om 08:46:
En die 3 toch al vreselijke lange uren worden dan... hoe lang??


uuhmmm ... 1 uur terug van hilversum naar almere ... daar een half uur incl wachten bus en trein dan nog een half uur met de trein ... en dan 2 uur met de bus ... en dan 20 minuten met de bus en dan ben ik er :D

denk dat ik zo een 5uur onderweg ben :rot: ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 23 september 2008 om 08:49:
goedemorgen :gaap: allemaal lekker geslapen?


Als een betonnen blok en bijna verslapen :lol:

Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 08:51:
denk dat ik zo een 5uur onderweg ben :rot: ...


En dat allemaal voor de liefde en een mooie nieuwe toekomst :respect: :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 23 september 2008 om 08:49:
goedemorgen allemaal lekker geslapen?


kon beter :yes: ... maar het kan er mee door voor vandaag :yes:

Uitspraak van T L C™ op dinsdag 23 september 2008 om 08:58:
bijna verslapen


ik ook :O ... Egon heeft 7x moeten bellen :/ :$

Uitspraak van T L C™ op dinsdag 23 september 2008 om 08:58:
En dat allemaal voor de liefde en een mooie nieuwe toekomst


jah ... wat een dwaas he :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 23 september 2008 om 08:58:
Als een betonnen blok en bijna verslapen


Ik had vergeten de wekker terug te zetten op 8 uur dus dat ding ging om half 8 af :[ ikke al uit bed en zie het :lol: hoppaaaaaaaa op 8 uur gezet en teruggedoken :lol:
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 09:02:
kon beter ... maar het kan er mee door voor vandaag


Als je in slaap valt gooi ik wel een koud washandje jouw kant op :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 08:51:
voor de zekerheid wil ik hem toch liever mee hebben :S .. stel ik heb hem wel nodig :S ... dan flip ik echt :yes:


dan stuur je toch een kopie of je geeft hem de week erop af? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 23 september 2008 om 09:04:
ikke al uit bed en zie het hoppaaaaaaaa op 8 uur gezet en teruggedoken


en terecht :D ... dat had ik ook gedaan :D ... maar ik ga zelfs terug voor 5 minuten 8)

Uitspraak van bonaparte op dinsdag 23 september 2008 om 09:04:
Als je in slaap valt gooi ik wel een koud washandje jouw kant op


nee dat gebeurd niet :D ... veelste actief voor de laatste dagen :D ... heb foto's gezet in mijn album :yes: .. daarom ik hyper de pijper :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 09:02:
ik ook :O ... Egon heeft 7x moeten bellen :/ :$


Zo dan :lol: Dan hadden we het vast nodig ;)
Ik heb Stephanie die me dan wakker maakt, tenzij zij zich ook verslaapt dan heb ik een probleem o:)


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 09:02:
jah ... wat een dwaas he :lol:


Liefde maakt dwaas iwz (L) 8)


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 09:07:
heb foto's gezet in mijn album :yes: .


Die ik dus meteen ga checken, gister helemaal vergeten :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 09:07:
... maar ik ga zelfs terug voor 5 minuten


Ik nog wel voor 2 geloof ik :lol:
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 09:07:
... heb foto's gezet in mijn album


Ik ga kieken :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 23 september 2008 om 09:12:
Ik heb Stephanie die me dan wakker maakt, tenzij zij zich ook verslaapt dan heb ik een probleem


mooi is dat he :D ...persoonlijke wekker :D toen justin jonger was werkte dat bij mij thuis ook wel :D .. nu hij groter is gaat hij steeds meer van uitslapen houden :Lol:

Uitspraak van T L C™ op dinsdag 23 september 2008 om 09:12:
Liefde maakt dwaas iwz


jah echt hoe heerlijk :lief:

Uitspraak van bonaparte op dinsdag 23 september 2008 om 09:12:
Ik nog wel voor 2 geloof ik


ik ook 8) .. ik hou van slapen :lief: .. al helemaal als ik moet werken :lief: ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 09:17:
mooi is dat he :D ...persoonlijke wekker :D


Klopt idd ;)
Vanmorgen om half 8 stond ze er: mam, mam, mahammm hallo MAMMMMMMMMMMMMM, wakker worden .... 8)

Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 09:17:
. nu hij groter is gaat hij steeds meer van uitslapen houden :Lol:


Uitslapen houden ze hier ook van hoor :yes:
Die kleine meid van me spant de kroon, die slaapt in het weekend rustig uit tot een uur 10, die moet ik soms gewoon wakker maken :lol:


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 09:17:
jah echt hoe heerlijk :lief:


Hoe gekker hoe beterrrr :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 23 september 2008 om 09:34:
Ik ook :yes: vooral samen (L)


:lol: Mirtje heeft er zin in :lol:

Wanneer mag je weer kullie? :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 23 september 2008 om 09:24:
mam, mam, mahammm hallo MAMMMMMMMMMMMMM, wakker worden ....


:D:D:D dat heb ik lang niet gehoord :D

Uitspraak van T L C™ op dinsdag 23 september 2008 om 09:24:
Die kleine meid van me spant de kroon, die slaapt in het weekend rustig uit tot een uur 10, die moet ik soms gewoon wakker maken


dat doet ze idd goed dan :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 23 september 2008 om 09:41:
ou op, duurt nog veel te lang


van het weekend ???


is ook geen kidnerachtig stukje tussen jou en meppel ... meppel woont ie toch ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 09:40:
dat heb ik lang niet gehoord :D


Vraag Justin dan of ie het nog eens wil doen :d
Geef je m gewoon wat extra zakgeld o:)


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 09:40:
dat doet ze idd goed dan :D:D:D


Altijd al zo geweest, en ook nooit geen gejank snachts ofzo :d
Wat dat betreft heb ik met allebei geluk gehad (L)




Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 09:43:
van het weekend ???


Mir gaat naar Turkije Joyce :cheer:

Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 09:43:
meppel woont ie toch ???


In hunnebedden land idd :roflol: :9
 
Waarschuw beheerder
donateur
vette shit dat huis joyce :D

kheb dat helemaal gemist geloofk :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 23 september 2008 om 09:49:
Vraag Justin dan of ie het nog eens wil doen
Geef je m gewoon wat extra zakgeld


zal het eens ind e groep gooien :D

Uitspraak van T L C™ op dinsdag 23 september 2008 om 09:49:
Mir gaat naar Turkije Joyce


oja .. op de booooooot :woep:

Uitspraak van T L C™ op dinsdag 23 september 2008 om 09:49:
In hunnebedden land idd


ook niet naast de deur :O

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 september 2008 om 09:52:
vette shit dat huis joyce

kheb dat helemaal gemist geloofk


kicke he :D ...

is niet gek dat je dat gemist hebt :D ... is ook verser dan vers van de pers :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
vertel eens :cheer:
Waarschuw beheerder
vrijdag tekenen :yes: ... en dan half nov de sleutel krijgen :D ... en tussen kerst en oud en nieuw verhuizen :cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
koophuis dus??

gefeliciteerd :D (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 09:43:
van het weekend ???


zit ik in turkije, althans, lig ik :lol: lekker op de boot 8 dagen :D
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 09:43:
is ook geen kidnerachtig stukje tussen jou en meppel ... meppel woont ie toch ???


170 km man, pokkestuk :lol:
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 23 september 2008 om 09:49:
In hunnebedden land idd


:roflol:
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 10:02:
vrijdag tekenen ... en dan half nov de sleutel krijgen ... en tussen kerst en oud en nieuw verhuizen


Gaaf hoor!!! (Y) Moet je er nog veel aan doen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 september 2008 om 10:04:
koophuis dus??


nee joh :D ... dat is mij te burgelijk :D


Uitspraak van bonaparte op dinsdag 23 september 2008 om 10:06:
170 km man, pokkestuk


:Lol: valt nog mee joh :lol:

Uitspraak van bonaparte op dinsdag 23 september 2008 om 10:06:
Gaaf hoor!!! Moet je er nog veel aan doen?


uuhmm ... geen idee :no: ... denk het niet :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 23 september 2008 om 10:26:
niet schilderen ofzo?


jah maar dat is standaard :D ... vloer erin enzo :yes: ...die dingen moeten wel gebeuren :cheer:


wreed veel zin in :D ... zometeen een garage om te klussen ...super veel zin erin :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 10:32:
jah maar dat is standaard ... vloer erin enzo ...die dingen moeten wel gebeuren


Wel leuk :yes: heb je alles al uitgezocht?
Waarschuw beheerder
alles nog niet :no: .. wel 2uur in een bouwmarkt gehangen zaterdag :Lol: ... checken wat we willen :D ... echt tof is dat om te doen hihi
Waarschuw beheerder
:nocheer: uitslag bloedtest, ik heb een infectie en moet aan de pilleng :nocheer: