Partyflock
 
Forumonderwerp · 845708
670x bekeken
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Terror..... zijn er echt liefhebbers van?

Zelf vind ik het net iets te, eigelijk is het ook iets te.
Op feesten zie je ze altijd maar springen en duwen, het gaat nergens over

Dus mijn vraag is: VInden jullie terror MUZIEK.....of is het meer een vorm van entertainment voor a-muzikale en depressieve jongeren?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tegenwoordig heeft alles een naam :/
Waarschuw beheerder
donateur
26% van partyflock vindt het leuk.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Shockproof op dinsdag 31 januari 2006 om 15:14:
ga FM spelen


HAD ik dat maar hier :gaap: :D
 
Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Zoals bij elke muziek heb je saaie oppervlakkige kutnummers en goed gevarieerde, sfeervolle nummers :)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ferror op dinsdag 31 januari 2006 om 15:14:
26% van partyflock vindt het leuk.


Vinden zehet echt leuk? hoeveel echte liefhebbers zullen er zijn??? Ik ken genoeg mensen die echt in die snelheid zitten, maar die zie je meestal niet op hardcore feestjes etc..... Ik doel ook meer op het PF volk/normale feestjes volk..... die DOEN alsof ze terror geweldig vinden..... maar op feesten zich klemzuipen en dan tegen mekaar aan gaan springen of wat lopen rond te schopen :o
Waarschuw beheerder
donateur
Liefhebber :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Hier is het altijd terror zus enzo.

En als er dan echt dikke terror wordt gedraait blijft toch de helft stil staan

dik meeloopgedoe dus (s)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FAKE op dinsdag 31 januari 2006 om 15:20:
Liefhebber


ik ook. het heb veel meer inhoud dan die mainstream rotzooi
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben zeker wel liefhebber van terror.

Dans/hakbaar is het moeilijker, maar ik heb vaak in me gedachten er voorstellingen van hoe de muziek er in lijnen en stipjes heel kleurrijk uit vindt zien en daar wordt ik dan rustig van :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hmm jullie zijn ook niet echt het volk waar ik op doel O:)
Waarschuw beheerder
Ik vind het niet echt een soort van muziek, stukje depressiefheid op een plaat eerder gezegd!
Waarschuw beheerder
de beste terrortape die er is....

http://www.megaupload.com/?d=BFTW0I9G

special made for me!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op dinsdag 31 januari 2006 om 15:14:
26% van partyflock vindt het leuk.


Zegt dat ze het leuk vinden..
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :bier:Maus:bier: op dinsdag 31 januari 2006 om 15:32:
Zegt dat ze het leuk vinden..


(y)

Maar wat betekent terror nou voor jou?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Noizefucker - Noize666.mp3 uit mijn winamp.

Leuk en aardig dat het snel en ruig is. Maar het slaat werkelijk nergens op :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 31 januari 2006 om 15:34:
Maar wat betekent terror nou voor jou?


Terror is voor mij muziek waar ik lekker op los kan gaan, maar ook gewoon als achtergrondmuziekje als ik in de auto zit ofzo:)
Waarschuw beheerder
donateur
tjhaah speedcore is ook lekker :9

maar wat betekent het voor me?

t'is lekker als je veel en snell bass hoort :jaja:

'k denk dat je het moet kunnen horen.
maar ook begrijpen.
Waarschuw beheerder
Speedcore is lekkerder:9
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Producties als Cenobit-Sent zijn voor mij echt de max...... misschien KLINKT het wel lekker, maar op een feest wil je toch kunnen dansen en in de muziek op kunnen gaan

Soms hoor ik echt oorverdovende kut herrie, die dan nog gewaardeerd wordt ook :S
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Cenobit- Sent

Dit is gewoon heerlijk rammen.... maar sneller moet het niet worden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 31 januari 2006 om 15:12:
eigelijk is het ook iets te.


dit is geen vaststaand feit,

voor mij moet het nog nét hak-baar zijn, zal dus niet zooo snel een terror-feest opzoeken, ook al kan ik het wel waarderen...

Speedcore is een heel ander verhaal...

snap sowieso niet dat mensen zeuren over terror, sommige breakcore/tekno/breakbeat/industrial is veel vager en moeilijker te volgen voor veel mensen...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van UNTITLED. op dinsdag 31 januari 2006 om 15:45:
ga dj jean maar weer verwennen


:aai:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :D pollie :D op dinsdag 31 januari 2006 om 15:44:
snap sowieso niet dat mensen zeuren over terror, sommige breakcore/tekno/breakbeat/industrial is veel vager en moeilijker te volgen voor veel mensen...


Ik zeg terror omdat terror een populaire benaming is...kijk maar op Partyflock hoevele kindjes je wel niet met TeRroR in hun naam ziet
Waarschuw beheerder
Het is natuurlijk wel stoer om terror leuk te vinden:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 31 januari 2006 om 15:47:
Ik zeg terror omdat terror een populaire benaming is...kijk maar op Partyflock hoevele kindjes je wel niet met TeRroR in hun naam ziet


snap je punt, maar dan nog denk ik dat de helft van de mensen die Terror in der naam hebben staan niet veel verder luisteren naar Akira of Angerfist, denk dat ze nog nooit hebben gehoord van Hellfish of Matt Green :P

Het liefst heb ik nog terror uit de oorspronkelijke Tunnel, hier hoor je nog gewoon een soort van 'oldschool'-invloeden...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Angerfist terror?

Hellfish is ook goed te doen, maar vind je dit terror?

Ik denk dat we duidelijk onderscheid moeten maken tussen de lekker rambare UK sound van Hellfish, Simon Underground etc. en hersenloos en de 800 bpm van muziekverkrachters als Noizefucker :/

Maar die is natuurlijk ERRUG populair omdat hij snoeiharde terror maakt :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :D pollie :D op dinsdag 31 januari 2006 om 15:53:
Hellfish of Matt Green


Is geen terror hoor vriend.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Leg jij het is uit Ozzy, ik zie ook terror staan bij je favo muziekstijlen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 31 januari 2006 om 15:56:
de 800 bpm van muziekverkrachters als Noizefucker


Dan weet jij niet eens wat terror is, want waar jij het over hebt is speedcore.

Denk bij terror aan noisekick, vizitor, akira, enz.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Oscar L. op dinsdag 31 januari 2006 om 16:01:
Dan weet jij niet eens wat terror is


Dat was ook niet al te serieus bedoeld;)
Waarschuw beheerder
Terror zuigt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bier:Maus:bier: op dinsdag 31 januari 2006 om 15:32:
Zegt dat ze het leuk vinden..


Dat bedoel ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :D pollie :D op dinsdag 31 januari 2006 om 15:53:
heb ik nog terror uit de oorspronkelijke Tunnel, hier hoor je nog gewoon een soort van 'oldschool'-invloeden...


Precies, zoiets als 3 da hardway - pull the trigger (temper tantrum mix)
 
Waarschuw beheerder
terror = (L)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ToT zijn klassieke helden CD'tjes, maar dat is verre van de troep die tegenwoordig als terror wordt beschouwd door veel figuren :/
 
Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
Waarschuw beheerder
tis leuk als laatste 10 minuten op een feest maar meer ook niet
 
Waarschuw beheerder
het is leuk als je boos bent om je even af te reageren maar mooi vind ik het absoluut niet..
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Koop ''Terrordrome 6'' :yes:

Dat is pas terror :D
 
Waarschuw beheerder
Terror is vet, en als je er goed in bent, dan ken je er ook wel leuke haks op neerzetten, pogo erbij is niet nodig, maar het mag wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 16:56:
maar het mag wel.


:no:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 16:50:
het is leuk als je boos bent om je even af te reageren maar mooi vind ik het absoluut niet..


Ah, dus toch voor chronisch depressieven
 
Artiest SpeedFolter
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 31 januari 2006 om 15:12:
Terror..... zijn er echt liefhebbers van?


ja ik ben een liefhebber van terror, maar mijn grote vriend osama bin laden houd nog meer van terror.
Waarschuw beheerder
:no: hou er niet echt van, sommige nr`s gaan, maar het is niet mijn ding
Waarschuw beheerder
Vind terror echt super :D:respect:
heerlijk om naar te luisteren...
Op een feesie zul je me ook vaak in de terrorarea vinden!Als die er is tenminste..
Zal alleen niet zo snel naar een feest gaan waar alleen maar terror is..omdat ik de sfeer daar nou niet echt super vind :-\
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
Waarschuw beheerder
af en toe eens flink raggen.. Maar thuis zal ik er niet snel naar luisteren :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daantjuhhhh :bounce: op dinsdag 31 januari 2006 om 17:19:
Zal alleen niet zo snel naar een feest gaan waar alleen maar terror is..omdat ik de sfeer daar nou niet echt super vind


is vaak wel beter dan op een hardcore feest :yes: