Partyflock
 
Forumonderwerp · 845708
713x bekeken
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Terror..... zijn er echt liefhebbers van?

Zelf vind ik het net iets te, eigelijk is het ook iets te.
Op feesten zie je ze altijd maar springen en duwen, het gaat nergens over

Dus mijn vraag is: VInden jullie terror MUZIEK.....of is het meer een vorm van entertainment voor a-muzikale en depressieve jongeren?
 
Waarschuw beheerder
Ik kan er best naar luisteren.
Waarschuw beheerder
Een feest met alleen maar terror en speedcore of alleen speedcore is veel beter vind ik dan een hardcorefeest met een terror/speedcore zaal ofzo:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Analamöbe op dinsdag 31 januari 2006 om 15:30:
de beste terrortape die er is....

http://www.megaupload.com/?d=BFTW0I9G

special made for me!!!


Klinkt wel lekker.
Waarschuw beheerder
De sfeer van terror/speedcore feesten en terrorzalen op hardcorefeesten zijn idd niet te vergelijken(laatst weer gemerkt:@)
Waarschuw beheerder
donateur
Terror/speedcore feesten > Terrorzaaltjes op hardcore feesten. Bigtime.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
Waarschuw beheerder
sfeer op terror feestjes zijn volgens mij juist beter want op hardcore feesten komen wel veel leger broekjes op af :)
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaar de ">" en niet de "<".
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Analamöbe op dinsdag 31 januari 2006 om 15:30:
de beste terrortape die er is....

http://www.megaupload.com/?d=BFTW0I9G

special made for me!!!


Tnx :respect:

Maar dit is ook gewoon lekkere herrie! (En 90% is dansbaar)

Plaatjes als DJ Skinhead- Extreme terror ontbreken dan ook niet in mijn collectie

Met mijn topic doel ik meer op het feit dat het tegenwoordig trendy lijkt om 'hoe harder hoe beter' te denken
 
Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Extreme Terror vind ik nou niet echt vet :O
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Welke van de 30 versies ken jij nog niet :D
 
Waarschuw beheerder
Volgens mij heb ik ze allemaal wel een keertje gehoord
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 31 januari 2006 om 15:56:
Angerfist terror?

Hellfish is ook goed te doen, maar vind je dit terror?


is allebei geen terror, maar bedoelde meer dat die mensjes vaak niet meer kennen dan artieste als Akira (terror) of Angerfist (hardcore)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 31 januari 2006 om 21:59:
Maar dit is ook gewoon lekkere herrie! (En 90% is dansbaar)


zeg ik, de beste terrortape die ik ken (en velen denken net zo....)
 
Waarschuw beheerder
Terror is af en toe wel relax
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Analamöbe op woensdag 1 februari 2006 om 14:19:
zeg ik, de beste terrortape die ik ken (en velen denken net zo....)


:D

Jason S- Xibalba, niet oud, maar ook erg lekker!
Waarschuw beheerder
donateur
terror is zeker lekker :yes:

maar wel hakkuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geen irritant gepogo :frusty: helaas zie je dat wel vaak in de terrorzaaltjes (n)
 
Waarschuw beheerder
Zeker weten muziek, POKKEHERRIE, vet tog?


Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 31 januari 2006 om 15:12:
a-muzikale en depressieve jongeren?


dat is stereotyp denken, foei
Artiest X-Side
Waarschuw beheerder
Ik ben zeker een liefhebber, maar niet van alle terror. Ik vind plaatjes van Epileptik & Deathchant en dat soort dingen wel heerlijk. :kwijl:
Maar Noisekick achtige dingen vind ik daarentegen gewoonweg bagger... :/

Bij speedcore vind ik zo af en toe een nummertje vet, maar dat komt maar vrij zelden voor.

Ik houd dus kortweg wat meer van de "Frenchcore/Tekno-achtige" terror. :)
laatste aanpassing