(permanent verbannen)
Terror..... zijn er echt liefhebbers van?
Zelf vind ik het net iets te, eigelijk is het ook iets te.
Op feesten zie je ze altijd maar springen en duwen, het gaat nergens over
Dus mijn vraag is: VInden jullie terror MUZIEK.....of is het meer een vorm van entertainment voor a-muzikale en depressieve jongeren?
Zelf vind ik het net iets te, eigelijk is het ook iets te.
Op feesten zie je ze altijd maar springen en duwen, het gaat nergens over
Dus mijn vraag is: VInden jullie terror MUZIEK.....of is het meer een vorm van entertainment voor a-muzikale en depressieve jongeren?






















