Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
ohw trouwens vrijdag moet ik ridjen van 5 tot 7. is dat een probleem?
deze week stoppen en dan komt er weer iets en dan stel ik het altijd uit. net als wat jij doet nu
miss door die achterlijke feesten?
maar as zaterdag gaan we daar samen is even verandering in brengen! goed idee?
die had je afgelopen zaterdag toch al overduidelijk laten zien?
volgieten?!
wat zeg je nou daan? volgieten met wat, sinas?
okee enne weet je ook nog wat je zei zaterdag??
maarre zondag naar huis toch?
ohw ik dacht per persoon nee is goed, boek maar!!
ja miss kan ik wel bij je kijken ja! zal ik je daar ff over smsen. want vinden marja enzo dat wel goed?
waarom gaat van persie volgens jou scoren?????????
ahah ach boeie op de veiling is meer dan de helft niet helemaal goed
die zulle wel denke, die zijn niet goed
ohw gatver daan, die katten van ons hebben een duif te pakke!!! me moeder en vader zijn nou bezig om em te redden!
wat ben jij aant doen dan????
we gingen vanavond he? ja heb wel zin om te gaan! tis fucking warm zeg
volgens mij is naat er vanaf, maar weet niet zeker.. Mar had idd zooi gehaald