haha heb je nou alweer een broek gekocht?

ik zat me net te bedenken dat ik nieuwe schoenen nodig heb..zat te denken aan die leuke sandaaltjes maja t weer zit niet echt mee ofzo

hoe is t met je zus en vincent?
haha dat ene korte plukje bij je lok komt door de coupe schaar

net zoiets wat ik toen heb gedaan met mijn lok remember? Lukt t al wel t een btje in model krijgen enzo?
haha morgen strand my ass

morgen eerst uitslapen en dan ff wachten of bianc en pa een abbonement hebben afgesloten en of ik nog die van bianc krijg
ben benieuwd naar de foto's! ik zet ze vanaaf wel op internet.. stuur ze alvast ff per mail naar me toe
wat een verhaal
