Partyflock
 
1125x bekeken
Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
 
Waarschuw beheerder
ja zwemmen! als in: zwemmen alsof je leven er vanaf hangt, zwemmen tot je een ons weegt, zwemmen tot je de tel bent kwijtgeraakt.. dat soort zwemmen 8)
you know.. conditie opbouwen en strak in het pak komen te zitten O:)

ik zie je bericht wel tegemoet ;)
 
Waarschuw beheerder
ja stoppen met roken idd! wilde deze week stoppen maar bedacht me toen dat dit weekend Almere is dus dat gaat t niet helemaal worden ofzo :$ B)

mijn kruin zit echt achterlijk vandaag 8) ben met nat haar gaan slapen en hij staat nog steeds debiel bol B) ziet er niet uit maja..

van t weekend maar is op zoek naar een avontuurtje/ scharrel in Almere.. kijken of er nog wat rondloopt hier of daar, aangezien het al best een tijd geleden is dat ik t lef heb om met een leukerd te praten :X
tering vroeger was ik echt een ras echte player.. en nu komt er gewoon nix meer uit.. blijf als een zoutzak een btje schaapachtig kijken..
where did i go wrong Els? :/
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
hahahah ohw maar dat blijft dan zo. dat heb k ook. deze week stoppen en dan komt er weer iets en dan stel ik het altijd uit. net als wat jij doet nu :9

hahaha okee niet meer met nat haar slapen dus!!

:roflol: die laatste zin. wouw geweldig:D ik heb geen idee. miss door die achterlijke feesten? maar as zaterdag gaan we daar samen is even verandering in brengen! goed idee?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 16:20:
deze week stoppen en dan komt er weer iets en dan stel ik het altijd uit. net als wat jij doet nu


ja das waar :/ lekker debiel :frusty:


Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 16:20:
miss door die achterlijke feesten?


die feesten zijn niet achterlijk O:) in jouw ogen wel maar niet in de mijne 8) maar waars speelt dat wel mee.. op een feest ben ik daar heel niet mee bezig ofzo..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 16:20:
maar as zaterdag gaan we daar samen is even verandering in brengen! goed idee?


uhu B) ik ga alvast ff m'n moves van vroeger trainen.. B)
nou ben ik alleen vergeten hoe ik dat ook alweer deed :/
dat gekloot bij die nerds ben ik niet verleerd.. maar het echte gekloot is ook ver te zoeken :/
godverdomme.. ik ga me gewoon volgieten, dan komt de rest vanzelf O:)
 
Waarschuw beheerder
ach ja.. moves? die had je afgelopen zaterdag toch al overduidelijk laten zien? :9
of waren dat weer andere moves?? volgieten?! wat zeg je nou daan? volgieten met wat, sinas? O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 16:40:
die had je afgelopen zaterdag toch al overduidelijk laten zien?


hell yeah! B)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 16:40:
volgieten?!


that's right! als die lelijke wijven het kunnen moet t mij zeker lukken O:) *kuch*
en niet zeggen dat ik arrogant ben als ik zeg dat ik mezelf mooier vind dan een hanneke ofzo.. das geen kapsones, das een feit B)


Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 16:40:
wat zeg je nou daan? volgieten met wat, sinas?


sinas met een smaakje 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 16:58:
okee enne weet je ook nog wat je zei zaterdag??


uh nee B) wat zei ik dan?
wil t best herhalen 8) als ik maar geen domme dingen zei zoals heel veel door de vingers zien you know B)
nog 2 nachies slapen 8) :cheer: heb ook al zin in die films.. haha :D
ik hoop wel dat het zaterdag een btje lekker weer is.. ook met uitgaan anders zit mijn haar niet :/ kijk naar zaterdag.. de ene kant krul en de andere kant stijl 8) haha!
ik ga zo ff gtst kijken en lekker mijn chippies eten :kwijl: die zak zit al de hele tijd te knipogen naar me B)
 
Waarschuw beheerder
mogguh Els :gaap:
wat een heerlijke dag :D stapte vet chago uit me nest maar toen ik mijn bankrekening checkte voelde ik me als god in Frankrijk B) de centjes zijn gestort :D moet er alleen wel 200,- van afstaan aan de Belastingdienst :nocheer: met pijn in het hart :[
en tis nu echt bijna zover :D nog 1 nachie slapen :cheer: en 2 dagen werken :/ en jij 1,5..
en ik moet ook nog een afspraak maken bij de kapper.. misschien toch beter om vrijdagavond al te gaan? dan geef ik wel extra gas en maak een afspraak voor half 9 ofzo goed?
en eet ik daarna wel :nocheer: haal jij anders morgen ff wat te eten voor in de auto anders ga ik echt van me stokkie :9
 
Waarschuw beheerder
Nog maar een bericht.. belangrijk nieuws!
ik wil dus morgenavond al naar de kapper want dan hoeven we zaterdag ook niet allejezus vroeg ons nest uit dus ik heb mijn geweldigde moeder naar de kapper in almere laten bellen voor een afspraak voor morgenavond..
Dat betekent alleen dat ik morgen 300 km per uur moet gaan rijden om dat te redden (mits er geen file's staan, anders ben ik alsnog de lul) kun jij misschien met je ouders regelen dat je hier bij mijn werk in Mijdrecht afgezet wordt om half 6? dat zou heel veel tijd schelen namelijk! en hoeven we zaterdag ook niet te stressen...
naja ik hoor t wel :)
(denk, doe het ff zo want dit is een gigantisch verhaal voor een sms B) )
 
Waarschuw beheerder
ja ik weet toch niet waar jou werk is:S kan dat ook kwart voor 6 zijn dan? ik zal het zo ff vragen, maar denk dat dat wel goed is. ja ik neem wel wat mee. chips? :9
das best een verhaal. ben net thuis maar morgen ben ik wel vrij:D heb zin in morgen:D maarre zondag naar huis toch?

ik ben ook saggo vandaag.. vanmorgen was het haasten voor mij:S ik heb honger!!! ga dus ff wat eten, spreek je vanaaf wel! :D
 
Waarschuw beheerder
hoofdweg nr 6, vlakbij het centrum.. weet je moeder waar de liddle zit in Mijdrecht? daar kunnen we afspreken goed? :)
nee geen chips in mijn auto want dat kruimelt B)
dus morgenavond naar de kapper :woop:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 17:02:
maarre zondag naar huis toch?


maakt mij niet uit :)
 
Waarschuw beheerder
zo.. weer ff wat neerkwakken hier :)
t weekend was echt gezellig! :D ben best verrot nu :/
volgende keer gaan we hopelijk wel uit :9
maja zo'n film/ kletsweekend is ook is niet verkeerd 8)
ben echt blij met mijn kleertjes.. t mag dan ook wel mooi weer worden :p maar dat word t wel deze week.. zondag 25 graden zei Marja :|
maja vond je moeder het weekendje Valkenburg goed ofnie?
dan kunnen we alvast gaan boeken O:)
lijkt me echt leuk! B)
 
Waarschuw beheerder
ha die daan, lekker gewerkt? volgend weekend word een mooi weekend. moet alleen die zaterdag wel naar school :s

heb je die papieren alweer gevonden? haha hoe kan je dat nou weer kwijt raken?! en trouwens dat geld krijg ik nooit meer. dat weet ik ckr! dus denk dat ik er maar geen moeite meer voor ga doen...
 
Waarschuw beheerder
hey Els ;)
ja ging wel.. was wel ff druk op t laatst maar was geen stress ofzo..
ja t word deze week als t goed is onwijs lekker weer :D werd tijd man!

ja ik weet waar die stukken zijn gelukkig.. kreeg t echt aan me hart :|
maar waarom krijg je dat geld nooit meer? heb je wat gehoord van hem dan?
wat zeggen je ouders ervan dan? want ik kan me niet voorstellen dat je moeder het ook goed vind dat je t erbij laat zitten, ook omdat t om zo'n bedrag gaat..
maja tis jouw woord tegen de zijne :/ en das zo kut!
 
Waarschuw beheerder
heee, ik moet snel type want ik moet zo rijden :D
dat geld krijg ik natuurlijk nooit meer, dat weet je zelf ook wel;) ik moet er nog is over denken wat ik daar aan ga doen. ja het maakt mij echt niks uit! ik vond die met dat zwembad wel gaaf! maar ik hoop dat ik tegen die tijd me rijbewijs heb want ik haat de trein! :[

ik bel je wel ff als ik thuis ben, dat word dan na gtst :9
 
Waarschuw beheerder
haha wat gebeurde er vanochtend met die fietser? :9
ik zag vanochtend echt nix op de weg :| heb maar gewoon 80 gereden overal haha 8) en moest bijna naar de huisarts omdat er nog een stukje inzat en de opticien kreeg hem er eerst niet uit :O
en ik mocht 2 dagen geen lenzen in zei dat mens.. nou dikke schijt..ik heb ze alweer in.. kan moeilijk de hele dag zonder lenzen of bril O:)

ow morgenavond half 8 weer naar de kapper :D en moet ook nog ff naar de bank.. krijg t nog druk man :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 20:58:
ohw ik dacht per persoon nee is goed, boek maar!!


oke laat ik me moeder ff doen :9

nee marja doet er nix speciaals door.. alleen die pot en rijst.. lekker simpel :9

ik was net me benen aan t ontharen met een epilady.. dat heb ik geweten :O tering wat doet dat zeer :|
heb nu nog maar 1 poot gedaan dus die andere moet nog :/
maja wel gladde beentjes voor langere tijd B)
 
Waarschuw beheerder
okee!!! ik hoor het wel van je als het gelukt is. okee lekker makkelijk :9

hahahaha, en die andere 'poot' doe je ook met dat ding??? succes ;)

ik heb net nog ff van het zonnetje genoten.. mmm lekker weertje. enne je moet me wel ff laten weten hoe je haar geworden is he?? ben wel benieuwd..

wat een werkdag vandaag, we waren om 4 uur klaar. eigenlijk om half 1 maja we moeten verhuizen. wat een werk is dat zeg!! maar goed ik hoor je wel als je het geleze hebt ;)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ben jij gestopt met roken?!!?!?! dat vertel je ook ff lekker!
 
Waarschuw beheerder
hey els
wat is t lekker weer en ik ben dus heerlijk aan t werk :/
had vanochtend dikke stress duss dat was echt een verrot begin van de week.. en kon vannacht ook al niet slapen :/
veeel te warm :O
maja ben wel verkleurd B) en jij toch ook zeker?
ik heb vette honger :[ wil eten maja moet nog een uur wachten :(
*zucht* ik wil naar huis.. lekker in ons mega zwembad 8)
 
Waarschuw beheerder
dus het gaat in ene weer helemaal goed met je? :) morgen naar de dokter:S ik ga weer genieten van t weer..
 
Waarschuw beheerder
nou nee, niet in ene :)

wat moet je doen bij de dokter?
 
Waarschuw beheerder
voor me pols. als dat ding dr maar niet uit gehaald hoeft te worden:S dan ben ik verder van huis!! hou je op de hoogte;)
 
Waarschuw beheerder
naja als t last geeft zou ik hem wel weg laten halen hoor :yes: dan heb je zowiezo een paar dagen rust nodig (en dus lekker vrij 8) ) ik zou hem niet laten zitten als de dokter wil dat tie weggehaald word ;)
laat me ff weten wat t nou precies was! hoop niet voor je dat t een slijmbeursonsteking is :/
naja komt wel goed Els :yes: wij zijn niet van suiker B)

Good luck bij de dokter :flower:
 
Waarschuw beheerder
[img cacheid=000247ac0005610281844bb31b0002fc97]http://news.xinhuanet.com/english/2005-09/20/xinsrc_5720902201319562258716.jpg[/img]

Ronaldo van Portugal :kwijl:

[img cacheid=000247ad00056103f64939ec1b0002fc97]http://members.lycos.nl/vanpersie22/VanPersie11.jpg[/img]
van Persie :kwijl:
 
Waarschuw beheerder
tering :/ het is maar goed dat ik niet mag roken op me werk.. want ik had net echt een mega dip :O
van zeker een uur!
heb een uur lang een vet onrustig gevoel gehad en t koud en ontzettende trek niet normaal :|
als ik mocht roken hier had ik er zeker 3 gerookt O:)

t begint nu weg te trekken gelukkig.. als dit maar niet vaker gebeurt 8)
 
Waarschuw beheerder
trouwens is je pa thuis?? enne red jij het wel om optijd thuis te zijn??? :D was vorige week echt onwijs gezellig met je pa voetbal kijken!