Partyflock
 
1125x bekeken
Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
 
Waarschuw beheerder
uhm ik heb je een btje op gang geholpen O:)
kijk maar in dat forum 8)

maarre els.. gingen wij nog 1 keer in de week zwemmen? mijn buik groeit B) (en me reet ook :| )
 
Waarschuw beheerder
hahah ik ga meteen ff kijken.. ahahahah, ik vind het goed;)
 
Waarschuw beheerder
ja en hoe!!!! hahah
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 14:40:
ik vind het goed


ja? waar gaan we dat dan doen? en welke dag? 8)
wel echt zwemmen he? niet mooi zitten zijn in een bikini B)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 14:41:
ja en hoe!!!! hahah


:roflol:
leuk he 8)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 14:40:
uhm ik heb je een btje op gang geholpen
kijk maar in dat forum


ja en hoe!!!
 
Waarschuw beheerder
hahaha nee dat weet ik maarre ja wanneer wil je.. en van hoelaat tot hoelaat is dat, waar??
 
Waarschuw beheerder
:cheer: :cheer: :cheer:
Yeah
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 16:29:
we gingen vanavond he? ja heb wel zin om te gaan! tis fucking warm zeg


ja we gaan vanaaf en ja het is snikheet!!!


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 16:29:
volgens mij is naat er vanaf, maar weet niet zeker.. Mar had idd zooi gehaald


beter!!!!

ik zie je zo!!!