Partyflock
 
1055x bekeken
Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
 
Waarschuw beheerder
dees gebruiken toch :9
 
Waarschuw beheerder
whahaha anders heb je ff een stalker :D
 
Waarschuw beheerder
ja zuchtttttttttttttttttttttttttttttt. echt hoe moet ik dit nou oplossen, daan???? :( ik weet het niet meer hoor. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Waarschuw beheerder
geef hem een handje vol knikkers.. is tie je zo vergeten 8) :9

ik laat mijn date gewoon zitten B) bij nader inzien is t toch niet mijn type :|
 
Waarschuw beheerder
haha geintje doos :9 (omdat tie zo kinderachtig was)

hij is niet knap.. wil jij hem hebben anders? 8)
nee zijn niet zijn kids..

ow ik ben in een romantische bui :lief: *zucht*
 
Waarschuw beheerder
hahahahahah die daan!!!! erg he?? mmm zaterdag op de versiertour????
 
Waarschuw beheerder
ja denk t wel.. zal die ene lange gast er weer zijn?
die was best mooi toch? :$
gewoon ff goed door je vingers kijken hahaha :D

ik ga ff :smoke:
 
Waarschuw beheerder
en heb die fotos op me computer gezet:D
 
Waarschuw beheerder
haha heb je nou alweer een broek gekocht? :|
ik zat me net te bedenken dat ik nieuwe schoenen nodig heb..zat te denken aan die leuke sandaaltjes maja t weer zit niet echt mee ofzo :/
hoe is t met je zus en vincent?
haha dat ene korte plukje bij je lok komt door de coupe schaar :$ net zoiets wat ik toen heb gedaan met mijn lok remember? Lukt t al wel t een btje in model krijgen enzo?
haha morgen strand my ass :[ morgen eerst uitslapen en dan ff wachten of bianc en pa een abbonement hebben afgesloten en of ik nog die van bianc krijg ;)

ben benieuwd naar de foto's! ik zet ze vanaaf wel op internet.. stuur ze alvast ff per mail naar me toe :9

wat een verhaal :/
 
Waarschuw beheerder
hahaha trut :[ je hebt zeker die mongole foto's van mij erop laten staan?
wil je ze aub op internet zetten zodat ik nooit meer verkering krijg? 8)
vermaak me wel.. tis alleen vet rustig :( en ik heb ook geen zin meer..
vandaag is iemand wezen kijken maar die kon geen cocoon vinden en hij zei dat we moesten wachten tot het warmer weer was :/ lekker dan!
hoe is t daar? nog wat leuks gedaan op je allerlaatste vrije dag? 8)
 
Waarschuw beheerder
tering Els.. die foto's zijn mega groot :O
kan dat niet wat kleiner ofzo? O:)