Partyflock
 
1085x bekeken
Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 15:43:
ja miss kan ik wel bij je kijken ja! zal ik je daar ff over smsen. want vinden marja enzo dat wel goed?


vast wel ;) das heus niet erg hoor :) juist gezellig :9


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 15:43:
waarom gaat van persie volgens jou scoren?????????


ik voel dat aan mijn wateren.. en ik sta op scherp de laatste tijd O:)
*zucht* waar blijft die prins op het witte paard van mij? :[ ik heb een hekel aan te laat komers..:[


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 15:43:
ahah ach boeie op de veiling is meer dan de helft niet helemaal goed


hahahaha :lol: ja das waar.. dikke lippencluppie :9
polonaise in de veiling.. nu iedereen 2 vingers in de lucht.. kom op!

(oke daan doe ff normaal O:) )
 
Waarschuw beheerder
okidokie :D (Y)
me too!
 
Waarschuw beheerder
ik heb maar 2 sigaretten gerookt 8) ben helemaal trots B) en papa gaat maandag meedoen met stoppen :D

ik zag net pas dat je wat zei op msn maar ik was er niet.. moest een aantal pruiken knippen :/ ze zijn nu allemaal weer hip hiero 8)
 
Waarschuw beheerder
ja is goed :)

Defqon was echt super :D angerfist live :kwijl: vet mooi weer.. leuke sfeer en muziek enzo :D echt helemaal geweldig :D
heb Len van temptation island in het echt gezien :| (lekker ding man) en die nieuwveners.. en Ronny (van Danny)
haha heb nog met hem gepraat.. was wel weer gezellig :9
er liepen daar zooooveeeel lekkere gozers :kwijl:
en ook een gast zonder oog :/ die had gewoon een vet gat daar zitten (en ik was net aan t eten)
Defqon was de shit (Y)
 
Waarschuw beheerder
das heeel mooi! je had het idd getroffen met dit mooie weer! beter!
 
Waarschuw beheerder
enne sta je niet op de foto????????? :/
 
Waarschuw beheerder
ow die week erop kan ik weer niet :)

mooi dat hij goed is :) heb je er nog wat aangehad ;)

haha ik sta niet elk feest op foto's hoor :9 net wanneer ik zin heb :)
 
Waarschuw beheerder
tralalalalalalalalalalala :cheer:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Sophie Ellis Bextor :devil:
 
Waarschuw beheerder
uhm..
wat heb jij heerlijke knoppen ofzo?
:vaag:
 
Waarschuw beheerder
hahahaha ohw wat was dat cool !! maja joh dit word echt weer van die onzin hier.. als mensen dit lezen :O die zulle wel denke, die zijn niet goed :s
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:35:
die zulle wel denke, die zijn niet goed


zijn we ook niet B)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:56:
ohw gatver daan, die katten van ons hebben een duif te pakke!!! me moeder en vader zijn nou bezig om em te redden!


hmm heeft tie het overleefd? die katten in almere hebben ook vaak een vogel te pakken :/ echt te ranzig gewoon!


Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:56:
wat ben jij aant doen dan????


film kijken, maar kan me niet concentreren.. heb ff een dip met het stoppen met roken :( (al vanaf maandagavond niet meer gerookt 8) )
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
zozo goed zo! volhouwe!!!

ja hij heb het overleeft, een collega heb em opgehaald. die wilde em hebbe :S

is goed trouwens van dat weekend! beter:9
 
Waarschuw beheerder
[img cacheid=000141380002bf7eb7185b021b0003df0f]http://i2.photobucket.com/albums/y8/lilcroat/ChristianoRonaldo-Portugal.jpg[/img]
Ronaldo

vs

[img]http://members.lycos.nl/vanpersie22/VanPersie11.jpg
[/img]
van Persie

de prijs:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UwAoA7oXrdG!NtSj9CnhZB5nNXQgmkGntTjAQqjiPVlfjBDhOGUdgQ4WOaPXB*EWecYuB1ZOnLfTTAhIZD4OeJWQzaRQ0RrEQtejxFqFjYcXV8uAXCvUg7iikzRTepnr/daan%20en%20els%20023.jpg?dc=4675574324810474285[/img]

wie gaat er vanavond met mij mee naar huis? B)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
hahahaha.. jij heb geen voorkeur????
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
[img]http://www.calandhal.nl/images/tafelt2.gif[/img]
Danielle

Loves

[img]http://images.google.nl/url?q=http://blogya.de/uploads/Diva_Vin_Diesel_1.jpg[/img]


[img]http://images.google.nl/url?q=http://www.hacom.nl/~wimvo/Fauna/Geit%25201.jpg[/img]
Eliza

Loves

[img cacheid=00032cc20007892f19f0f83c1b0003df5a]http://www.biografiasyvidas.com/biografia/r/fotos/ronaldinho_1.jpg[/img]

:lief:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ik zeg van Bommel eruit en Edgar Davids erin!
godverdomme.. holland!! kom op stelletje boeren!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
mmm btje jammer idd!! zonde. maja volgende keer beter!!
 
Waarschuw beheerder
yeah mooi weer op komst B)
haal je nieuwe kleren uit de kast.. scrub je huid.. onthaar de boel want de zon is op weg B)
t enige wat dan nog ontbreekt is een leuk vriendje (voor de zomer) :lief:
maar daar gaan we volgende week wat aan doen geloof ik 8)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Das heel mooi B) lekker bruin worden dus :)
beter dat je morgen vrij bent :D ga je nog wat doen ofnie?
 
Waarschuw beheerder
trouwens.. de 14e zit ik in dat huis.. weet niet of je nog een nachie kwam slapen?? bv dat weekend:D
 
Waarschuw beheerder
ow my fucking god.. wat is het heet :|
en t lullige is.. ik zie mijn baas gewoon lekker dobberen in zijn zwembad en ik ben aan t werk :[ (niet zo hard want das onmogelijk met die hitte)

trouwens zaterdag 50 % kans op neerslag en 23 graden dus misschien beter om te gaan winkelen ipv zwemmen (als t weer zo blijft dan)