Partyflock
 
Profiel · 509578
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
NaamLisa van Vijfeijken
WoonplaatsSterksel (Noord-Brabant)
LandNederland 🇳🇱
Geboortedatum
Leeftijd34
Geslachtvrouw
Relatienee
Favoriete genrenederlands enzo^^
Lid sinds13 januari 2007 22:01
Statusinactief
Laatst hier23 maart 2012 11:33
Laatste aanpassingvrijdag 26 juni 2009 om 14:26

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 12 juni 2010: Salvationz, Landgoed Duynenwater, Eersel

Statistieken

166527·pagina's bekeken
13Partyflockvrienden
5·evenementen bezocht
1·oude interessante evenementen
51×geciteerd
2567·opmerkingen
5·waarderingen
1·forumbericht (onderwerpenlijst)
535·privéberichten verzonden
479·privéberichten ontvangen

1795 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
ey ik ben de eerste die in je gastenboek schrijft:d
vet tof!!!
alles goed met je meisssie?
met mij wel hoor...zit alleen op school nu das wat minder.
maja gaat al wel weer over...
heb zometeen een proefwerk waark geen zin in heb.
ey ga der weer vandoor...echt hou van je en kom binnenkort wel jouw kant op.

BFFL mis je::'(
xxxies van karina
 
Waarschuw beheerder
hey meissie....
heb je me sms laatst gekregen?
je hebt namelijk niet geantwoord.
ik lig momenteel thuis op bed..
ben vorige week van paard afgevallen..
nu is 1 van me rugwervels gebroken:(
maar ja moet weer gaan want de fysio komt zo....

mss tot laters...
xxxies krientje
Waarschuw beheerder
Heey zusjéé(L)

Allesgoed? Met my wel !
Moet deze site nog beetje uitvogele

Houvanjou !
xx Marshaa
Waarschuw beheerder
MOpjje!!(K)

Hoe is het ??
metm ij goed ..!!;)
ik voeg je ff toeww als vriendinnetje;)
Daagg(K) Houvvan jj Lnda
Waarschuw beheerder
schatt(L)
hoelaat moet je morgeb eginne ?
wnt ik moet voortan bij jou p stappe :O !!

XX Ly
 
Waarschuw beheerder
ey ja het gaat nu wel weer wat beter met mijn rug...
mag nu van een uur een half uur uit bed.
dus ja daar wask wel blij om..
zit echt vooruitgang in.

mis jouw ook vet erg hoor.
kom anders een weekendje naar hier...me bed is nu toch leeg. hihi

xxx karina
Waarschuw beheerder
Heej Lief..
ik daCht dOe ff beriChtjee plaatsen verveel me :) gelukkig vndaag vrij hé :D ! haha
wel leuke fOto's enz.
DOeii kus hvjOuu. Chantall
Waarschuw beheerder
Schatjee:)

ja dan moet ik daar nog op stappe !1
ik moet vroeg !!;)
dan zie ik je :P
niet verslape heXD:P
Daag LoveYouu xxL inda
Waarschuw beheerder
tien rozen voor jou

Één voor de vriendschap
Één voor de liefde
Één voor het geld
Één voor het geluk
Één voor de beroemdheid
Één voor de kennis
Één voor de schoonheid
Één voor de familie .
Één voor de eerlijkheid
Één voor een lang leven

Het is een vriendschapstest .
Stuur dit door naar zoveel mogelijk personen
En als je het terugkrijgt, zul je weten wie je
" ECHTE VRIENDEN " zijn
Als je deze ketting breekt , zal het ongeluk je volgen .
Ik waarschuw je , vanaf nu kan je een
gratis wens doen . Je hebt 30 sec. om te beginnen

ALS JE DIT VERSTUURT NAAR :

2 pers. : je wens zal uitkomen binnen het jaar
5 pers. : je wens zal uitkomen binnen 3 maanden
7 pers. : je wens zal uitkomen binnen een week
15 of meer pers. ; je wens zal uitkomen morgen
Waarschuw beheerder
sChaatt !(f)
heb ff nix te dOen jaa zO naar sChOol tOt laat.. :S stOmme Wps.. bah bah..
mar spreek je wel weer Op sChOol
kus BeavJ houvanjOu..

Chantall (l)
 
Waarschuw beheerder
eeyy meisjj...

pierre d0et tege mij gwn n0rmaal haha:P
ik mag alles van hem sguin sitte:P


kus (K)
Waarschuw beheerder
_____****_____ ____**** _______ Stuur dit hartje naar alle personen
___***____***____***__ *** ____
__***________****_______***___ die je graag hebt, ook al ben je niet
_***__________**_________***__
_***__________IK__________***__ verliefd op die persoon
_***______________________***__
__***______MAG__JE_______***__ zelfs naar mij als je wilt.
___***__________________***___
____***______GRAAG____***____
______***____________***_______ Als je 4 hartjes terug krijgt
________***________***_________
__________***____***___________ zal je iets overkomen
____________******_____________
______________***______________ waar op je al lang hebt gewacht
 
Waarschuw beheerder
hee meiss..

beetje late reactie :$

maar jij ook leuke site hoor ! zie jOu wel weer op school xx
Waarschuw beheerder
haai schat
jah wel gezellig naatrst mii
haha :P
jah heb ok nog een ontstoke oog
net als jij
ver met mi goed he
echt saai ckv
maar jah ik ga weer
doei (K)(K) lOve U
xxx michelloo
 
Waarschuw beheerder
[img width=580 height=93 cacheid=0001499f000bd53d24c31afe10004db090]http://i16.tinypic.com/2prg0b7.jpg[/img]

hey lieffiej..

alles okej?
met mij wel hoor..
ben dinsdag naar school geweest en ging heel goed.
aanstaande dinsdag moet ik weer naar het ziekenhuis toe voor controle...en woensdag ben ik jarig:d
mis je meissie...
probeer in de meivakantie jouw kant op te komen hoor..

xxxies karina
 
Waarschuw beheerder
[img width=530 height=409 cacheid=000148630002d25a6e42bcf010004fc86c]http://www.metliefs.nl/vcards/images/pic_2007-02-24_133113.jpg[/img]

echt nooit te breken hoor!!!
mis je:(
zie je gauw hoop ik...

xxxies karina
 
Waarschuw beheerder
ey alvast bedankt voor het kaartje:D
ben morgen echt jarig...
was vandaag in het ziekenhuis en ze zijn goed te spreken over mij...
moet van de dokter weer hele dagen naar school...terwijl het van de fysio nog niet mag...
dus morgn weer naar school...

niet te breken!!!:D(L)
xxxies karina
Waarschuw beheerder
Heej schoonzusje.. :P haha.. Wist ni da jijoowk PF had,, maja zie je nog wel! KusJe (K) Len
 
Waarschuw beheerder
hey lief meisje..

alles goed?
met mij gaat het al wat beter steeds..
mag mijn korset afbouwen nu:D
benk zo blij om...

mis je echt vet erg...
ntb
lysm xxx karina
 
Waarschuw beheerder
Dank jewel

Gaat allemaal wel goed komen :D:D
 
Waarschuw beheerder
Ik ben tussen 30 juni en 5 juli uitgerekend!!!

(k)
 
Waarschuw beheerder
ja hoor en was het ook bij jou leuk??
kuss sharon
Waarschuw beheerder
HOUVANJE TERINGLIJER

xx Marsha
Waarschuw beheerder
aah dankjewel (K)

xx
 
Waarschuw beheerder
Schatjee:D

jaa t was gezellig :)
Wy ff die jongen ophale :L
haha (L)
Morgen half 2 :D

x.houvnnjee! (K)

M.andy


Waarschuw beheerder
Hee Lisaa:),,
Jaa had ut gezien:(,, vin ut egt zielug voor Jouw:(,,
doe ma keertJe vertelle,,
Xxx(K) HouVnJouw(L)
 
Waarschuw beheerder
SCHATJEE!! :D

jaa wij zijn zo lief(L)
haha :D
zie je straks!

houveelvanje!(L)
NTB!!
M.andy
 
Waarschuw beheerder
ha schat

jaja was nog gezellig
maar hebben jullie nog wa gedaan toen jullie gingen of nie ??

xxx hvj (K)(L)
Waarschuw beheerder
schatJeee
houvnJee voor altijd!!
wil je nooit meer kwijt

Ly dikke kus Jessie(K)(L)
Waarschuw beheerder
Hee Sgatjee:)
Ik heb je nie meer gezien op de braderie:(,,
Maa sorry ik was gister nie om half 9 online:$,,
Spreek je snel hoop ik:)
Xxxx Love You(L)