Partyflock
 
Profiel · 345633
Profielafbeelding · ~ Wit Lawaai ~
---> zie eigen tekst <---
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
NaamJan Jan
BeroepOpleiding Event & Organisatie
Geboortedatum
Leeftijd40
Geslachtman
Geaardheidhetero
Favoriete genresdisco, frenchcore
disco, hardcore
Favoriete site
Lid sinds12 maart 2006 16:57
Statusinactief
Laatst hier15 juni 2011
Laatste aanpassingwoensdag 29 december 2010 om 04:40 door het systeem

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 4 juni 2011: Cube, Het Podium, Hoogeveen

462 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~ Wit Lawaai ~ op zondag 21 mei 2006 om 23:48:
whaha..jah ofniet...en dan kom je daar...en sta je vervolgens met 20 lui

En dan ook nog 1 kwijtraken op de terugweg


haha ja of niet he moeten even een opsporings bericht neer zetten op pf
Waarschuw beheerder
MARK IS TERUGGEVONDEN..........

alleen zn telefoon mist nog:S
 
Waarschuw beheerder
heey ja bedankt ik heb je volgens mij wel gezien maar men geheugen is nog een beetje vaag haha groetjes henry
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louie :[ op maandag 22 mei 2006 om 09:53:
heb je die groepsfoto van de wc op titans al ??


ben ik ook wel benieuwd naar ja ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Born Trouble op woensdag 24 mei 2006 om 19:27:
Uitspraak van WhiteNoise op maandag 22 mei 2006 om 19:56:
MARK IS TERUGGEVONDEN..........

alleen zn telefoon mist nog


werd tijd


was er zondag ook wel weer toch ?
dacht ik zow.
en ja jan ik heb zin in colgende feesie
Waarschuw beheerder
waar blijven die fotows dan he ?
this donderdag hoor gek.
Waarschuw beheerder
foto is mooi gelukt jan :P mijn stem heb je :bounce:

tot de volgende ragpartij :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louie :[ op donderdag 25 mei 2006 om 20:25:
foto is mooi gelukt jan mijn stem heb je


tnx;p


Uitspraak van Louie :[ op donderdag 25 mei 2006 om 20:25:
tot de volgende ragpartij


Jazeker..kannie vroeg genoeg wezen:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pluisjegabber op donderdag 25 mei 2006 om 17:52:
waar blijven die fotows dan he ?
this donderdag hoor gek.


tis nu donderdag, en ik ben nu ook bezig.
Moet nog meer dingen doen overdag...en het is echt een klotewerk om alles in te scannen:[
Volgende x echt een digitale:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pluisjegabber op vrijdag 26 mei 2006 om 12:03:
wat heb jij nmou gedaan dan ?


Hoe bedoel je??

Ha...ik heb wel de aandacht weten te trekken van de admin:D
Kheb verdomme 2 waarschuwingen gekregen:[:frusty:
Ik had een profielplaatje met me middelvinger op:S
En...wat k een beetje simpel vindt...ik had in op mijn profiel de tekst :hardcore: in het roodwitblauw staan...

Maar goed...kzal maar gehoorzamen en doen wat nodig is om niet verwijderd te worden:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~ Wit Lawaai ~ op vrijdag 26 mei 2006 om 14:13:
Hoe bedoel je??

Ha...ik heb wel de aandacht weten te trekken van de admin
Kheb verdomme 2 waarschuwingen gekregen:[
Ik had een profielplaatje met me middelvinger op
En...wat k een beetje simpel vindt...ik had in op mijn profiel de tekst :hardcore: in het roodwitblauw staan...

Maar goed...kzal maar gehoorzamen en doen wat nodig is om niet verwijderd te worden


en dan pleur je alles ervan af wat dom van je
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pluisjegabber op vrijdag 26 mei 2006 om 14:15:
en dan pleur je alles ervan af wat dom van je


He?....owh..nee man.

kheb die cijfers der alvast neergezet:)
Dan kan ik later sow die fotos der onder zetten:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~ Wit Lawaai ~ op vrijdag 26 mei 2006 om 14:23:
kheb die cijfers der alvast neergezet
Dan kan ik later sow die fotos der onder zetten


oke dan dan is het goed.
ik zie wel wanneer de fotows er dan zijn spreek je wel weer :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pluisjegabber op donderdag 25 mei 2006 om 17:52:
waar blijven die fotows dan he ?


Ze zijn der hoor:D
Het heeft me bloed,zweet en tranen gekost..dus owee as je et nix vind:[

Morguh wil ik de namen enzo eronderzetten.
Dus..herken je jezelf, meld et dan ff.

Later..
Waarschuw beheerder
Klasse werk Jan, met die foto's! (Y) Hahaha die laatste foto van Mark + tekst is ook wel grappig :P
Waarschuw beheerder
ja mooi gedaan..(Y)
alleen volgende keer moet je egt digitale gebruiken..
Waarschuw beheerder
Hey hey
Jij hebt mij 2x op de foto gezet bij Titans 1x met jezelf erbij;)
maar ik kan ze nie vinden:S
staan ze op een site ofzo?
Groetjes 10
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MISS T H4L op zaterdag 27 mei 2006 om 13:39:
Jij hebt mij 2x op de foto gezet bij Titans 1x met jezelf erbij
maar ik kan ze nie vinden
staan ze op een site ofzo?


Jah....hier:D
Waarschuw beheerder
Bedankt!:)
Ik heb de foto's eindelijk ontdekt:D hahaha
Ik had nie goed gekeken en dus nie gezien dat ik op dat Titans plaatje moest klikken:$ ;)
Waarschuw beheerder
haay
kdenk dak tog maar taxi bedrijg dennie kip raadpleeg en taxi trug :p lijkt me wat beter dan fietsen:P
KUs(K)
Waarschuw beheerder
ja zijn weer moiie fotows geworden van cube