Partyflock
 
Profiel · 345633
Profielafbeelding · ~ Wit Lawaai ~
---> zie eigen tekst <---
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
NaamJan Jan
BeroepOpleiding Event & Organisatie
Geboortedatum
Leeftijd40
Geslachtman
Geaardheidhetero
Favoriete genresdisco, frenchcore
disco, hardcore
Lid sinds12 maart 2006 16:57
Statusinactief
Laatst hier15 juni 2011
Laatste aanpassingwoensdag 29 december 2010 om 04:40 door het systeem

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 4 juni 2011: Cube, Het Podium, Hoogeveen

462 opmerkingen

je hebt wel de beste fotos uitgezocht.
ofniet dan he.

groeten pluisjegabber
Tnx;)

Jah echt wel..kheb vies veel zin an.
Lekker naar de kloten:P
31 maart belgisch hakken of niety he
 
lekker belgisch hakkuhhh :@:@ :D:D
Wat zei je??..zit er wat onder m'n neus:S

:coke:
 
nee er zit wat tussen me tanden
ey waar blijven dan de fotos van de tapperij of doe je die er niet op slechte herinnering
 
Ey jan GVD Waar blijft de groepsfoto van 27 YeaRs Of ADHD LUL :@ :P Of ZoaLs PluiS Al Zij SleChTe HeRiNNeRiNG

GEGROET 88 -*- Aka BeNNie -*-
ey rustig maar..ze komen wel.
Me broertje heeft de computer van de regel.dus nog ff geduld.
heey ach ik d8 allemala van die wouwe berichies;)
haha
mja hoe is ie,,?
Kus
 
aaaa jan alles goed?????

met mij wel he;)

nouw kalm an

en stuur maar weer bericht trug ofzoow;)
heye wat doe jij dan tegenwoordig?
doet je mini bike het alweer zo nee pleur er dan een poeg blok onder.
en als je onderdelen nodig bent zeg dat dan kan ik wel voor je regelen bij iemand in hgv niet te duur man.
spreek je vast wel een keer weer.
Eey ja boel berichies he;)
je heb jouwe ook zo vol staan van mij haha
Kuss
joooooooooooooooo :bounce:
crimineel ben je gister nog op dat ding naar huis gekomen.?
beetje zin aan de 20 ste van mei dan :xtc:
titans
kheb 2 kaarten besteld want ik hoor van niemand meer wat dus.
ik dacht ik bestel ze maar want anders is het weer alles op het laatst net als bij masters.
dus gaan mooi mnet zen 2 weer heen haha.
geen gezeur meer.
spreek je wel weer moie :bounce::xtc:
fotos van de tapperij mis ik nog bij jou man
jah..ik weet et...ik wil het dit weekend ff regelen..
kaartjes zijn in aantocht jan.
kheb ze al betaald vandaag gelijk eeven.
want de factuur is binnen.
nu wachten op de kaarten.
en dan gaan we weer lekker lang door hakken.
haha :bounce:
zo ga je met 2 en zo ineens met 4 naar titans jan haha :bounce:
whaha..jah ofniet...en dan kom je daar...en sta je vervolgens met 20 lui :S

En dan ook nog 1 kwijtraken op de terugweg:D:D:D
eej man :P heb je die groepsfoto van de wc op titans al ?? ben er heel benieuwd naar :D. goed feesie. ook aanwezig op hellraiser vs megarave?? laters
Jan.. al wat gehoord van Mark? :/ :P
Uitspraak van Jo op maandag 22 mei 2006 om 15:37:
Jan.. al wat gehoord van Mark?


Uhm...ik heb ehm nog niet gezien, maar zn fiets was wel weg vanochtend.
Dus ik denk dat die weer aanwezig is:D
K kijk dalijk wel ff..en als die der niet is..geven we hem op als vermist:D