Partyflock
 
here

Cube

Cube
Cube
georganiseerd door

Het Podium (binnen) op de kaart Site
Schutstraat 43
Hoogeveen
Nederland🇳🇱

Tickets & prijzen Cube

Voorverkoop:€ 5,-
Deurverkoop:€ 5,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16

Stemresultaat: zeer goed

geweldig0
zeer goed1169%
goed425%
ok0
voldoende0
onvoldoende16%
slecht0
zeer slecht0
waardeloos0

4 waarderingen

Michel [Different Aspects]
Was geslaagd:D draaien was mooi en gezellig! Respect naar Patrick & Alexander voor de organisatie:respect:
Hellfire
Organisatie,sfeer en muziek incl. mixen was niets op aan te merken..... hier werken professionals !! ;-)
Janneke_­:doeti­ewoep:
Goed georganiseerd! super gedaan jongens!
RE1N!ER
Draaien ging lekker, goed vermaeckt :)

Line-up Cube

hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle
hardcore, hardstyle
hardcore

Statistieken

31Partyflockbezoekers
21Partyflockgeïnteresseerd
70 / 22·mannen / vrouwen
24.5Partyflockgemiddelde leeftijd
24.8Partyflockleeftijd mediaan
29·albumfoto's
69·opmerkingen
4·waarderingen
zeer goed·stemresultaat (16 stemmen)

69 opmerkingen

hoppa word weer gaan met die banaan@hgv teweet'n
Artiest {SHOWLIST artist 27375, 62069}
:D
 
Artiest Xyanide
toppie en nu hopen dat het ook druk word en gezellig
Artiest {SHOWLIST artist 27290, 1868}
Daar issie weer!!

(Y)
Ik geloof wel dat het druk wordt..
Zoveel vraag naar geweest de afgelopen maanden..
Wordt er langzamerhand gestoord van ;)

Till then:devil:
 
Artiest Deaz
Hell yeah!

Daar waren we aan toe!

Ouderwets knallen in Hoogeveen!
 
Eindelijk!!!!!

Lang wachten word beloond:D:D
Weer zin in..weer lekker knallen...
Is het niet wat om via hardstyle op te bouwen naar hardcore? Trekt imo meer bezoekers!

Eitherway, vet initiatief om dit weer op te pakken!
Werkzaam bij State of Mind
Artiest SRS
Uitspraak van Tomm!c op maandag 28 maart 2011 om 21:17:
Is het niet wat om via hardstyle op te bouwen naar hardcore? Trekt imo meer bezoekers!


Dit hebben we meerdere keren geprobeerd, maar supporters van beide stijlen trekken dit niet van elkaar, maar geloof me; binnen de hardcore is er ook meer dan genoeg te varieren en op te bouwen! ;)
Uitspraak van SRS op maandag 28 maart 2011 om 21:23:
Dit hebben we meerdere keren geprobeerd, maar supporters van beide stijlen trekken dit niet van elkaar, maar geloof me; binnen de hardcore is er ook meer dan genoeg te varieren en op te bouwen


(Y) Zeker
HA HA HA eindelijk weer een cube beter XCORE AND SRS TILL DONE!!!!!!!! LEKKER HARDE RAGEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!
En als we met zn allen flyeren/promoten wordt het misschien ook nog eens drukker en gezelliger..
Kom maar op met de flyers!
:devil:
Vol verwachting klopt ons HARt(D) !!!
 
Nu al goed veel zin in :D
 
Oooooooooooooooooooooooooh dit wordt er weer 1 Hihihihihihihihihi
Wanneer word de line up en timetable bekend gemaakt ?
Snel! :) We zijn bezig met de laatste dingen!
Flyer en lineup - timetable zullen snel volgen!
Beterrrr, ik hou je in de gaten ;-)
Artiest {SHOWLIST artist 32860, 26545, 42643}
Uitspraak van $$$_J_$$$ op zaterdag 9 april 2011 om 17:50:
Hoogeveen het hardst!!!!!!!!! CUBE RULES


Geluid daar is dikke prima :)
laatste aanpassing
Zit me zo is te bedenken dat er een kansje bestaat dat ik in dat weekend net ga verhuizen.. Oeii zou tog wat zijn als ik hier niet aanwezig kan zijn :O
je verhuist toch niet van 23.00 tot 04.00 ? :P
nee joh geintje :) jammer als je dr niet kan zijn, maar we zien het wel! :D
Ennnnnn de flyer en de line-up staan erop!
0528 represent! (H)
Uitspraak van Michel [Different Aspects] op zaterdag 30 april 2011 om 21:40:
Where is Northern Radical???

Super vette flyer:D nu al zin an!!


Ik denk dat RE1N!ER een ander style draait..
En dat je Northern Radical kan inhuren voor vage en/of snelle shit :P

:devil: out!!
 
Ik denk dat ie lekker gaat clubben :) Hippe shizzle!
Flyer ziet er goed uit !! line-up klinkt ook lekker.... ik zeg kom maar op.... ik zeg HGV = Hard Gruwlijk Vreed ;-)
 
Vreed.. muhahah Ik vreed, jij vreedt wij vreden :roflol:
tjah... verzin eens wat anders met een V ? haha :-)
Uitspraak van Hellfire op dinsdag 3 mei 2011 om 23:34:
verzin eens wat anders met een V


Vreselijk :lol:
 
Vout! muhahha
Vette flyer!

jaja, t is nu RE1N!ER
laatste aanpassing
Nothern Radical blijft nog wel bestaan? of heb je een alleen je naam veranderd ?
 
Wat een fucking vette trailer!! Goed gedaan!!
Dan komt er ook zeker wel een after movie;)

Wel btje jammer dat me zitmaaier ontbreekt....:(
Super vette trailer !!! nog twee weekjes !!
laatste aanpassing
ow heb er weer vet veel zin in!!! vette trailer hebt jullie weer goed gedaan!!
Nog 1 weekje....Aftellen is begonnen !
Yeah! Morgen trouwens ff de Hoogevensche Courant in de gaten houden..... ;)
Timetable
23.00 - 00.00 Noizebanger + Supreme Omega
00.00 - 01.00 RE1N!ER
01.00 - 02.30 SRS en Xcore
02.30 - 04.00 Damien Demonist + Deaz
Uitspraak van SRS op woensdag 1 juni 2011 om 23:13:
Uit de Hoogeveensche Courant van 1 juni 2011: http://yfrog.com/h0asfpjj


netjes hoor! hardcore hoogeveen gaat dus verder waar we gebleven waren, word dus een mooie reunie !!
Net stuk in de krant hoor!
Morgen :bounce:
aiai ik ben benieuwd of ik hier toch nog "prongelijk" ga belanden morgen..:)
Uitspraak van RE1N!ER op vrijdag 3 juni 2011 om 18:38:
Net stuk in de krant hoor


Waar een wil is, is een ...
(y)Proficiat(y)
 
Artiest Back-Fire
Uitspraak van SRS op woensdag 1 juni 2011 om 23:13:
Uit de Hoogeveensche Courant van 1 juni 2011: http://yfrog.com/h0asfpjj


idd goede berichten... Kan er vanaaf helaas nie bij zijn... Nog altijd knie in puin liggen :S

dj's succes maak er mooie avond van en tot volgende keer als ik et goed begrijp :D
laatste aanpassing
En het slotnummer van vanavond...H.A.P. tatatataaaaaaaah
 
Heel erg jammer dat het zo kort maar krachtig was
Maar de muziek en de sfeer was top
 
Jammer :(
 
Organisatie, dj's, publiek & mensen van het podium bedankt!!

Sukkels die zich niet kunnen gedragen.., krijg de....
Tja is dr eindelijk weer een cube..
Moet het eerder stoppen..
:(

Organisatie bedankt!!
Hopen dat er ooit nog een nieuwe editie gaat komen.. ;)
laatste aanpassing
Organisatie,sfeer,aankleding,dj's alles was top ! :respect:
Jammer dat je dr altijd van die mafketels bij hebt en dat het hele feest daaronder moet lijden,

ik zeg een verbod voor die stumpers.
laatste aanpassing
 
Baalde erg dat ik er niet bij kon zijn...
Nu hoorde ik dat het eerder stopte...erg jammer hoop wel dat er nog een keer een editie zal komen.
Maar vrees het ergste... Jammer!!!
Namens de organisatie even een reactie op afgelopen zaterdag:

Beste bezoekers van Cube,

Afgelopen zaterdag hebben wij na een periode van meer dan twee jaar stilte weer een Cube georganiseerd. Na veel voorbereiding waarin wij als State of Mind Events, maar ook de medewerkers en vrijwilligers van Het Podium, veel tijd en moeite in het organiseren hebben gestoken was het dus eindelijk zover om weer van start te gaan met een nieuwe serie van Cube feesten. Dit omdat wij van hardcore houden en we vinden dat hardcore in Hoogeveen hoort.
Helaas hebben wij het feest van afgelopen zaterdag voortijdig moeten beëindigen, Alexander (Xcore) heeft dit aan het eind aangekondigd, voor diegenen die dit allemaal niet hebben meegekregen hebben wij dit bericht opgesteld om het een en ander uit te leggen.

In een tijdsbestek van één uur werden de beveiligingsmedewerkers belast met drie bezoekers die out gingen doordat ze overmatig gebruik hadden gemaakt van de drug GHB. Bij één persoon waren de omstandigheden dusdanig ernstig dat deze persoon is afgevoerd met een ambulance. Dit maakt maar even pijnlijk duidelijk waarom wij al jaren op onze flyers zetten dat we geen drugs, geen racisme en geen fysiek geweld op onze feesten willen hebben.
Zoals gebruikelijk tijdens Cube heeft de beveiliging intensief contact met de politie, zij worden constant op de hoogte gehouden door de mensen van onze beveiliging. Toen er geconstateerd werd dat er in een kort tijdsbestek veel mensen out gingen en daardoor de gezondheid en veiligheid van onze bezoekers in het gedrang kwam, heeft de politie ons verzocht het feest per direct te beëindigen.

Wij willen benadrukken dat de keus van de politie volledig door ons wordt ondersteund, ook voor ons was het erg moeilijk om het feest voortijdig te beëindigen maar veiligheid van onze bezoekers staat voorop. Na afloop kreeg de politie veel kritiek maar het lijkt ons dat ze een verstandig besluit hebben gemaakt en dat kritiek gericht mag worden op de personen die dit alles hebben veroorzaakt want zonder deze personen hadden we gewoon door kunnen gaan. Hoe we verder gaan weten we op dit moment nog niet, als het aan ons ligt gaan we verder maar op wat voor manier is nog onduidelijk.
Wel willen we de bezoekers van afgelopen weekend bedanken, want het was lekker druk en in de zaal was een topsfeer. De reacties van de bezoekers die de zaal moesten verlaten heeft op ons een indruk gemaakt, velen toonden begrip voor het besluit! Reden voor ons om door te gaan met Cube!

Ook de DJ’s en speciaal de DJ’s Damien Demonist en Deaz willen wij bedanken voor hun inzet en laatstgenoemden vooral omdat ze snel onze set moesten overnemen en maar kort hebben kunnen draaien.
Wij hopen dat we jullie snel weer mogen begroeten tijdens Cube.

Groet,
Patrick (SRS) en Alexander (Xcore)

Ps. wil je ons hierover e-mailen stuur dan een mailtje naar info@stateofmind-events.com
laatste aanpassing
Bedankt patrick, Voor al je inzet en energie wat julie er in gestoken hadden!
Vond het erg leuk weer een keer cube en hoop dat het gewoon nog een keer komt!

Erg jammer dat het zo moest eindigen.. Maar absoluut eens met de politie!

Jammer en hopelijk tot de volgende keer op cube!(Y)
Uitspraak van !!!!!_IriSs op donderdag 9 juni 2011 om 11:15:
Bedankt patrick,


En Alexander natuurlijk om niet te vergeten :D Inderdaad er is super veel inzet geweest en er waren trouwens ook best een boel mensen !!
laatste aanpassing
Gewoon positief blijven mensen ;)
Jullie doen net alsof State Of Mind niet meer bestaat.
Je kunt het ook anders zien..
Dat dit het allereerste incident is tijdens hun bestaan!


Tot een volgende keer :devil:
 
Heerlijk positief benaderd Simson, held!
 
Uitspraak van SRS op woensdag 8 juni 2011 om 12:44:
Na afloop kreeg de politie veel kritiek maar het lijkt ons dat ze een verstandig besluit hebben gemaakt en dat kritiek gericht mag worden op de personen die dit alles hebben veroorzaakt want zonder deze personen hadden we gewoon door kunnen gaan. Hoe we verder gaan weten we op dit moment nog niet, als het aan ons ligt gaan we verder maar op wat voor manier is nog onduidelijk.


Idd zuur man... jammer zulke mensen!!! ma is wel verstandig belsuit geweest als ik et zo lees...

Hoop egt dat jullie nog doorgaan met feesten organiseren... heb deze moeten missen ivm kapotte knie :S en zou et jammer vinden als et dan zo moet eindigen...
Voor de geintereseerden, RE1N!ER @ Cube ging alsvolgt :)

Miss Djax & Human Resource - Ground Zero 2009 Anthem
Derb - Derb (Schranz Remix)
Miss Djax & Human Resource vs. Marshall Masters - Stereo Destroyer
White Gabber - Oldschool Police
Art Of Fighters - Redemption
Art Of Fighters - Rock On
Tha Playah & Nosferatu – Requiem Of The Fallen
Korsakoff & The Viper - Re-Bottled
Headhunterz – Scrap Attack (Defqon.1 2009 Anthem) (Endymion Remix)
Nosferatu & The Viper – Hate On Yourself
Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 2010 Anthem) (The Viper's Black Remix)
Smile - Dream Of Heaven
Beatstream & Radiate - Mainstream Killah
Nitrogenetics - Inside Your Head
Paul Elstak - Forever Young (Bootleg Mix)
Future Unknown - Spark of Life (Ground Alarm Mix)
laatste aanpassing
ik vond het een top feest. alleen jammer van het einde. maarja. beetje laate reactie van mij, maar ik heb nog gefilmt daaro en ff voor jullie geupload. hier is ie dan http://www.youtube.com/watch?v=QllWSHdG7ck
mooie duidelijke film :-S