Partyflock
 
Profiel · 345633
Profielafbeelding · ~ Wit Lawaai ~
---> zie eigen tekst <---
Deze gebruiker is nieuw en is sinds zijn aanmelding nog niet weer langsgeweest.
NaamJan Jan
BeroepOpleiding Event & Organisatie
Geboortedatum
Leeftijd40
Geslachtman
Geaardheidhetero
Favoriete genresdisco, frenchcore
disco, hardcore
Lid sinds12 maart 2006 16:57
Statusinactief
Laatst hier-
Laatste aanpassingwoensdag 29 december 2010 om 04:40 door het systeem

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 4 juni 2011: Cube, Het Podium, Hoogeveen

462 opmerkingen

Eej janjan alles goe?? Beetj mooje verjaardag gehad?? Ja t bevalt tot nu toe wel, weer trug in hoogeveen. Ja is wel de bedoeling met de trein. K weet alleen nie hoelaat want ik spreek met vrouwtj af in utregt station. Tjop
 
 

En Un Onwijs Goed 2009
Hee Jan!

Alles goed?
Hoe was pandemonium? Heb er goede verhalen over gehoord (Y)
Ga volgend jaar zelf ook wel denk ik!
xx
Dag meneer jan! Alles goed aan die kant..?
Heb je niet meer gesproken na oudjaarsn8 dus bij deze nog de allerbeste wensen voor 2009 :)

Ik sprong zomaar voor je neus in de bus :roflol:
Niemand in krakeel ging wat doen en was iedereen kwijt;)
vandaar.. Maar goed nog wat gedaan in krakeel dan..? Bij niels enz geweest denk ik?

Nou spreek j,,

(F)
 
Heee Jann !

Hoe is het? Veilig gesport?
Enne wanneer gaan we onze afspraak doen?

(F)
 
Heee:D

Jaa is GOed Sms je van tevoren nog even?

(K)
Hoi :bye: Alles goed.??
Hoe bevalt de nieuwe toko? Keertje wat drinke d8 ik of niet gezellig:)

(F)
Artiest {SHOWLIST artist 76801, 47382}
Heeey!!!
Dankjewel he:D:D

We zullen je vrijdag nog even begroeten hehe:P
Jullie nog naar friesland vrijdag?

Grtzz Michel:bye:
:bye:

Leuk man dat je nieuw huisje hebt!!
Zal speciaal voor jullie even de gordijnen open houden hehe:P
Tot vrijdag he:lol:

Grtzzz
Uitspraak van ~ Wit Lawaai ~ op donderdag 26 februari 2009 om 00:24:
Wat bekladder je toch weer veel gastenboeken zeg


Nou nou :/ Dat valt tog ook wel weer mee!
je moet je conacten wel bij houden he :D

Hier is verder alles prima!
Ik dacht dat je allang over was jo!
Maar das ni zo dus:) Wel beter dat je daar plekje hebt tog..

Nou nog bijzondere feesjes in de planning staan dan.?

Tot snels!

(F)
Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, I am The Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander, Clitcommander,
Dat is zeker alweer een tijdje geleden Jan,
Spreek jouw vast wel weer bij TD (Y)
 
heey

hij leeft ook nog haha:D
hoe gaat het? en bevalt het huisje??

groetjjes mel
 
heey

mooi om te horen.
met de zwangerschap gaat het goed:)
baby kamer is nu ook bijna af.
nu nog ff wachten tot het zo ver is haha.

groetjes
THNX!!! Mayb tot zaterdag!!

(K)
Nou was wel ff gezellig vnaaamd tog!
alleeen jammer vn je been tog! (H)
ahha..

MRJA STRAKS.
BETER KOM JE NIET!!
GOUDAA!
WHHAHA:D

wu spreken elkaaar!
(F)

Groetjess vn IEDEREEEN!! Lidieee'Pluissjeee!
laatste aanpassing
 
Heej,

is idd alweer een tijdje geleden :D..
Bedankt voor de felicitaties :D

(K)
haha ;p
ja was met carnava l :p.
en mense wouden mij met odnke rhaar zien mwuahha :p
want k heb ja blond:p
 
Jan!! ;)

hoe is het?
heb je geen leuke oude foto van ons meer?? hahaha

(K)
 
hallootje :bye:

hier gaat ook alles zn gangetje ;)

haha ja man lijkt me leuk weer eens oude fotoos van vroegah!
ik zal eens aan mn mammie vragen..
nee ik wist indd dat je geen contact meer met je mam had.. :no:

ik laat het je weten zodra ik er 1 gevonden heb!! (K)
bedankt kerel :D
haha ja dat ziet er zeker gezellig uit;)

Dus jullie zijn met zun twee op pad gegaan!

Gezellig man:D

Leuke fotos;)

Hoe was trouwens Intoxicated?:)

(F)
laatste aanpassing
Gefeliciteerd:D(F)

Een fijne dag vandaag.. en gister was ht gezlig.?
Kus janneke